https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

6 Kasım 2020 Cuma

Thrill Me!

 

Filmimiz işten Steve isimli bir adamın gördüğü notu okumasıyla başlar. Notta Steve uzun zamandır görüşmüyoruz Rick ve Matt hafta sonu benimle olacak eğer geçmişi arkada bırakıp bize katılırsan benim için çok anlamı olur adresi biliyorsun umarım bir sürpriz yapıp gelirsin sevgiler Ray diye yazar. Steve kâğıdı buruşturup sanmıyorum der. Bu arada Tony’yi gören Steve Tony’ye evdesin deyince Tony evet güneşleniyordum der. Daha sonra Tony Steve’e elindeki ne diye sorar. Michigan’daki eski arkadaşlarım gelmem için mektup yazmışlar diye cevaplar. Bunun üzerine Tony gidecek misin diye sorunca Steve hayır diye cevaplar. Tony Steve’e geçmişin hakkında hiç konuşmadın ve bende bu konuda hiçbir zaman soru sormadım der. Steve Tony’ye gel deyince Tony Steve’e geçmişinden kurtulmak için Chicago’ya geldin diye karşılık verir. Bunun üzerine evet oraya dönmek hiçbir şeye çare olmayacak der. Tony onlarla görüş geçmişindeki olayla yüzleş der. Steve Tony’in dediğini kabul ettikten sonra Tony ve Steve günah dolu anlar geçirir.


Doug ve Rick içki yarışı yaparken içeri Steve girer. Jason isimli adam diğerlerine Steve’i görüp bakın başka bir kurban daha geldi der. Bunun üzerine Jason ve Doug hariç herkes Steve’in yanına gider. Daha sonra Steve Jason ve Doug ile Ray Steve’i odasına çıkarır. Bu arada Doug Jason’a Steve galiba senin onun eski manitasıyla takılmandan pek hoşlanmadı der. Bunun üzerine Jason Doug’a Ray ile aramızdakiler sıradan bir ilişkiden öte diye karşılık verir. Bunun üzerine Doug Jason’in elini tutarak üzgünüm maksadım seni üzmek değildi deyince Jason elini çekip Ray aramızda özel bir şeyler var der. Bunun üzerine Doug Jason’a ben verici birisiyim istersen Matt’e sor deyince Matt ukala bir tavırla bir verir bin alır der.

Odasına giren Steve eşyalarını yerleştirirken Ray’ye burada dördümüz olacağını sanıyordum deyince Ray Doug’un Rick akıl hastanesinde yattığından beri ona çok yardımcı oldu der.  Steve Ray’ye Rick gerçekten akıl hastanesine yattı mı deyince Ray Rick bir süreliğine delirmişti diye karşılık verir.   Steve bu Doug gerçekten Rick’in tipi değil bence der. Bunun üzerine Ray Steve’e Doug ile beş dakika kal nedenin anlarsın der. Bunun üzerine Steve Ray’ye bahsetsene der. Bunun üzerine Ray bilseydin gelmezdin deyince Steve doğru bildin diye karşılık verir. Jason ve Matt’in yanına Ray’ye arkadaşın nasıl diye sorunca Ray Steve’in yolculuk nedeniyle yorgun olduğunu söyler. Jason,Matt ve Ray Doug hakkında dedikodu yaparken Jason Ray’ye Rick Doug’u nereden buldu diye sorunca Matt kim bilir diye cevaplar.

Kahvaltıya kalkan Steve Jason’in Ray’ye sarıldığını görünce nereye gidiyor bu diye sorunca Matt işi çıkmış şehir merkezine gidiyor diye cevap verir. Bunun üzerine işe giden birisi bayağı dramatik bir şekilde gidiyor der. Lafa karışan Doug birisi kıskanmışa benziyor Steve hiçte değil diye cevap verir. Ray içeri girdiğinde Doug sinir bozucu bir tavırla Ray’ye Jason ile birbiriniz bu sevmeniz çok güzel derken Steve’in bariz bir şekilde öfkeli olduğunu görürüz. Steve ben yürüyüşe çıkacağım deyince Ray bekle bende geliyorum der.  Ray ve Steve yaptıkları koşudan sonra Steve Ray’ye bu kasabayı ne kadar çok özlemişim der. Bunun üzerine Ray hala neden Chicago’ya gittiğini çözemedim der. Steve neden gittiğimi bal gibi biliyorsun diye karşılık verir. Ray Steve’e geçmişi arkanda bırakmalısın deyince Steve nasıl bırakayım veya sen nasıl bırakacaksın sen olayın olduğu yerin karşında yaşıyorsun diye karşılık verir. Ray büyük bir sakinlikle kimse bilmiyor ve bilmeyecekte der.


Herkes havuz başında eğlenip yemeklerini yedikten sonra Steve Rick’e yaşadıkların hep benim yüzünden oldu deyince Rick Steve’e seni temin ederim yaşadığım sorunlar geçen sene olanlardan dolayı olmadı der.  Gece vakti Doug gizlice Steve’in odasına girer.  Doug uyumakta olan Steve’i taciz etmeye başlar. Üstünde Doug’u gören Steve şaşkınlık içerisinde ne oluyor deyince Doug sende beni istiyorsun der. Steve bu doğru değil deyince Doug tacizini sürdürür. Steve Doug’u üstünden atıp Rick benim arkadaşım der. Bunun üzerine Doug Steve’e onun umrunda bile olmaz diye karşılık verir. Steve inanmıyorum deyince Doug Rick akıl hastanesinden çıktığından beri elini bana sürmedi kim benim ihtiyaçlarımı giderecek diye karşılık verir. Bunun üzerine Steve Doug’a eğer ben Rick’in sevdiği biri olsam önce onun ihtiyaçlarını giderirdim der. Doug Steve’e tebrikler benden daha iyi bir insansın deyince Steve hayır senden daha az şımarığım der. Daha sonra Steve Doug’u yanına çekince Doug hani benden hoşlanmıyordum der. Bunun üzerine Steve Doug’a senden hoşlanmam seni becermeyeceğim anlamına gelmiyor diyerek Doug ile günah dolu anlar yaşar.

Odasına gelen Doug Rick’in çantaya kıyafet tıktığını görünce ne yapıyorsun diye sorar.  Rick Doug’a eşyalarını topluyorum Steve ile neler yaptığını gördüm der.  Doug beni mi gözetliyordun diye sorunca Rick etrafımı dikkate alırım diye cevap verir. İki adam birbirleriyle tartışmaya başlarlar. Doug senle beraber olurken seninle beraber olurken sana sarılıyor muydum veya tahnit mi yapıyordum belli değildi der. Rick beni zorlama deyince Doug Rick’e senin yerine dildoyla beraber olurum daha iyi olur en azından kahvaltı hazırlama gerek kalmaz deyince Rick Doug’a çok ser bir tokat atar.  Ray ve Steve arabayla gezerken bir yerde dururlar. Ray Steve’e niye burada durduk diye sorunca Steve Ray’ye bir senedir burası aklımdan çıkmıyor deyince Ray Steve’e burada görülmemiz pek akıllıca değil deyince iki adam oradan uzaklaşırlar. Matt Doug’un morarmış gözüne makyaj yaparken Steve içeri girer. Steve Matt’e dikkat et aklındaki sana vermesin der. Bunun üzerine Matt son parça hiçbir zaman bana gelmiyor der. Daha sonra Steve Matt’e diğerlerine haber ver konuşacağımız önemli bir konu var der. Doug gelmeye niyetlenince Steve bu dördümüzün meselesi der.   

Matt bugünkü travmamız ne diye sorunca Ray sizi buraya bunun yüzünden getirdim diyerek bir kâğıt parçasını gösterir. Kâğıtta ne yaptığını biliyorum kim olduğunu da biliyorum yazar.  Bunun üzerine Steve Ray’ye ne yaptın birileri ile dedikodu mu yaptın diye karşılık verir. Daha sonra Matt kâğıdı okumaya başlar ve pek zekice bir şey değil sanırım der. Ray sizleri çağırmamın nedeni bir haftadır bu tür mesajlar alıyorum ayrıca sabah kapıda bunu diyerek üstünde cinayet yazılı bir fotoğraf gösterir. Matt hayatımda ilk kez konuşacak bir şey bulamadım der. Steve Ray’ye niye bunu geldiğimizde demedin deyince Ray ilk başta sizlerin bana bir eşek şakası tertiplediğinizi sanmıştım diye karşılık verir. Bunun üzerine Steve bakın bu sizin marifetinizse söyleyin der. Rick kesin kez biri bizi gördü deyince Ray eğer öyle bir şey olsaydı bizle daha önce uğraşırdı diye karşılık verir. Steve Matt’e aramızda çenesi düşük olan sensin bir fahişeyle yastık sohbeti falan mı yaptın deyince Matt alaycı bir tavırla sağ ol canım ama fahişelerle beraber olmam diye karşılık verir. Bunun üzerine Rick cesedi taşımalıyız beyler deyince Matt üzgünüm ama aklını mı yitirdin diye karşılık verir.  Steve Matt haklı o pislik de bizi orada bekliyor olabilir der. Ray Steve’e bunu nereden biliyorsun diye sorar.

Konuşmalara tanık olan Doug Rick tatlım bir kelime edebilir miyim deyince Rick Doug’a tek bir kelime mi yoksa bir sürü kelime mi diye sorar. Doug Rick’e tek bir kelime ölü adam pardon iki kelime oldu diye karşılık verir. Matt şimdi mahvolduk deyince Steve doğru hapiste herkesin fahişesi oluruz der. Bunun üzerine Doug herkese asılan sinir bozucu bir adam olabilirim ama her zaman arkadaşlarımın dertleri ön plana çıkar benim için der. Rick’in yanına oturan Doug Rick’e bir kötülük yaptım ve bunu telafi etme niyetindeyim der. Steve bunu niye grubumuzun dışında birisi ile konuşacağız deyince Rick Doug benim arkadaşım bu da onu bizim grubumuzdan yapar diye karşılık verir. Doug bakın millet bütün olayı başlangıçtan sona doğru anlatmalısınız der. Matt haklı eğer yaşadıklarımızı tekrar anlatırsak belki gözden kaçırdığımız bir husus bulabiliriz der.  Rick Ray o gece aramızda tek ayık sendin sen anlatırsan daha iyi olur der. Ray herkes için uygunsa anlatırım deyince Steve olur der. Bunun üzerine Ray Steve ile ilişkim vardı ama bitirmek üzereydim deyince Steve keder dolu bir sesle benim için bitmemişti diye karşılık verir. Bunun üzerine Ray ama benim için bitmişti ve bende teselli arıyordum diye karşılık verir.


Geçmiş anılar âlemine giriş yaparız ormanda gezen Ray çalılarda Donnie isimli bir adamla karşılaşır. Daha sonra iki adam birbirleri ile beraber olurlar. Daha sonra Ray Donnie ile arabasına dönerken aşırı sarhoş ve öfkeli olan Steve ile karşılaşır. Steve Ray’ye onunla beraber oldun mu deyince Donnie ben buna müdahil olmayacağım dedikten Ray Donnie’ye bunun için üzgünüm der. Steve sert bir tonla Ray’ye hemen şu lanet arabaya bin der.  Daha sonra Steve’in arabayı bir manyak gibi kullandığını ve Ray’in direksiyonun kontrolü için Steve ile boğuşurken yolda gezinen Donnie’ye çarparlar. Daha sonra Matt, Ray, Rick ve Steve Donnie’in cesedini beze sarıp arabanın bagajına taşıdıktan sonra kullanılmayan bir geminin yanına gömerler. Bunun üzerine Doug kimse cesedi bulmadı mı diye sorar. Ray hayır kimsede kayıp ilanında bulunmadı diye karşılık verir.  Matt eğer birisini öldürüp cesedini gömersen kayıp ilanı mı verirsin der. Doug peki o adam ölmediyse deyince Matt adamın beyni yolla sıçramıştı diye karşılık verir. Steve bu hiçbir halta yaramadı ben havaya gidiyorum diyerek evden çıkar.

Bardan dönen Steve evdeki elektriğin ve telefonun kesildiğini fark eder. Daha sonra eline fener alan Steve Doug, Matt ve Rick’in cesetlerini görür. Ray ile karşılaşan Steve herkes ölmüş buradan çıkmalıyız deyip bir motele sığınırlar. Daha sonra buz almaya giden Steve arabanın sileceğine iliştirilmiş notu ve Donnie’in armasını görür ve Ray’ye buradan gidiyoruz der. Daha sonra Steve Donnie’in gömüldüğü yere gider. Ray’in karşı çıkmalarına rağmen Donnie’in cesedini çıkartmaya gider. Steve yeri kazarken Ray’de gizemli şahıs tarafından öldürülür. Steve arabya dönüp pislik derken Ray’in cesedi ile karşılaşır ve panikle yere yıkılır. Bu arada gizemli şahıs arabayı çalar. Steve koşarak eve dönünce herkesin hayatta olduğunu görünce şaşırarak burada ne haltlar dönüyor diye sorar. Bunun üzerin Ray dublör olan arkadaşı Donnie’yi kullanarak yaptıklarını söyler. Steve bu hiç komik değil deyince Matt bu bize yıllar boyu yaptığın şakaların geri ödemesi diye karşılık verir. Bunun üzerine Steve evet haklısınız diyerek güler ve film biter












 

 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...