https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

8 Kasım 2020 Pazar

Sik yuk sing si: Yam yan si biu

 

Filmimiz sorgu odasına giren kadın bir polisle başlar. Sorgudaki adamın güldüğünü gören kadın polise adama bu kadar komik olan şey ne diye sorar. Daha sonra birazdan tutuklanacaksın pislik herif diyerek adama vurmaya başlar. Daha sonra oturan kadın polis tutuklu adama kaç kişiye tecavüz ettin diye sorar. Kadın polis adamın yakasına yapışıp kaç kıza tecavüz ettin der. Adamın yüzünde sapkın bir iade belirir ve ardından kadın polise benimle seviştiğini hayal ettiği söylersen sana anlatırım der. Bunun üzerine sinirlen kadın polis tutuklu adamı tekmeleyip ölmek üzeresin ama komiklik yapıp beni tahrik etmeye çalışıyorsun der. Adam gülerek kadın polise evet komiğim bu dünyada komik olmayan kim var buna sende dahilsin diye karşılık verir. Kadın polis sorgu odasındaki adama sen aklını mı yitirdin diye sorunca tutuklu adam anlamıyorsun bayan kadınlar küçük beyinli koca göğüslü varlıklardır der. Bunun üzenine kadın polis yiyorsa bir daha söylesene deyince tutuklu adam ben burada felsefe ve psikolojinden bahsediyorum diye karşılık verir. Daha sonra tutuklu adam yoksa bunları bilmiyor muydun istersen sana öğretmenlik yapabilirim der.  İlk başta şaşıran kadın doğru senin özel öğretmenlik yaptığını unutmuştum bu yüzden de Fanny ve Ada zarar görmüştü der. Tutuklu adam harekesin derinlerde sakladığı gizli arzulara sahiptir diye karşılık verir.  Daha sonra tutuklu adam herkes arzularını dizginlemeye çalışır ama pek azı bunu başarır. der. Kadın polis o zaman herkes birbirine tecavüz ederse dünya ne hale gelir deyince tutuklu adam söylediklerimde doğruluk payı var bu yüzden inkâr edemiyorsun senin içinde de cinsel fanteziler var der. Bunun üzerine kadın polis seni sapık şimdi bütün suçlarını en baştan anlatacaksın der.


Tutuklu adam kendisinin önceden ahlaklı, düzgün ve normal bir yaşam süren bir birey olduğunu söyler. Geçmiş anılar alemine giriş yapan tutuklu adam Mary isimli bir öğrenciye özel ders verdiği esnada havanın sıcaklığı ve klimanın bozuk olması nedeniyle düşüncelerinin değiştiğini söyler. Tutuklu adam ders verdiği Mary’yi bir cinsel obje olarak görmeye başlar. Tutuklu adam Mary’ye sen ödevini yap dedikten sonra odasına giden tutuklu adam Mary’yi düşünerek kendisini tatmin etmeye başlar. Bu arada Mary’de gizlice öğretmenini izler. Tutuklu adam kadın polise bende önleyemediğim sapkın arzular var der.  Konuşmasına devam eden tutuklu adam Mary iyi bir kızdı bakire olduğu bu çok belliydi onunla beraber olmak istesem de öyle bir şansım yoktu öğrencimdi sonucu kötü olabilirdi der. Bunun üzerin kadın alaycı bir tavırla polis adama epey merhametliymişsin der. Sapkın öğretmen öyleyim bende arzularımı bir nebze dindirmek için fahişelere gittim her çeşit fahişe ile beraber oldum deyince kadın polis öğretmene sadede gel diye uyarır. Bunun üzerine sapkın öğretmen bir süre sonra sıkışıldığını fahişelerle beraber olmak tıpkı oyuncak bebekle oynamak gibi olduğunu onlara sohbet etmek istediğini ama tavırları yeterince iyi değillerdi o yüzden tavuğu ısmarlamak yerine kendim tavuğu yakalayacaktım diye söyler.  Konuşmasına devam eden sapık öğretmen Mary ile ders yaparken kapı çalar. Kapıya bakmak için gelen sapkın öğretmen kapıyı açınca Mary’nin ablası Rose ile karşılaşır. Rose sapkın öğretmene kız kardeşimi almaya geldim der.

Sapkın öğretmen Mary’nin ablası muhabbet etmeye başlar. Sapkın öğretmen ben Ding Mary’nin özel öğretmeniyim dedikten sonra Rose adının Shuk Ha olduğunu modası geçmiş bir isim ama İngilizce isimim de var ama genellikle Çince olan ismimi kullanıyorum der. Ding ve Rose ’un yanına gelen Mary ikimiz yan yana Rosemary kardeşler diyorlar der. Bunun üzerine Ding Rose’a Shuk Ha güzel isim aslında hiçte modası geçmiş bir isim değil diye karşılık verir. bunun üzerine Rose çok yalancısın deyince Ding bu doğru eskiden sesi çok güzel Chen Shuk Ha isimli bir şarkıcı vardı diye karşılık verir. Rose ben o kadar yaşlı değilim deyince Ding Rose’dan özür diler. Bunun üzerine Rose özür basit bir laf ağzı iyi laf yapan birine benziyordun der. Bunun üzerine Ding aslında Japonca konuşuyordum Japonca çok li bir lisandır der. Rose çok zeki olmalısın Japonca biliyorsun deyince Ding yalnızca kaç ders aldım o kadar diye karşılık verir.  Daha sonra Ding Rose’a aslında epey kolay istersen Japonca öğretebilirim der.  Mary Ding’e ama paragözsün der. Rose Ding’e para yerine vereceğine başka bir şey verirsen de olur diye karşılık verir. Rose anlamadım diye karşılık verince Ding Japonca düşünüyordum der.


Ding kendisini sorgulayan kadın polise Rose ile bir ilişkiye başladığı günden itibaren onun hafif meşrep bir kadın olduğunu anladığını söyler. Konuşmasına devam eden Ding Rose ’un yatakta bu kadar tecrübeli olacağını tahmin edemediğini daha önce başka kişilerle de beraber olduğu bariz belli oluyordu bu iyi bir şey değildi fakat hayat kadınlarından alamadığı tatmini ondan aldığını söyler. Ding Rose’a saplantı duymaya başladığını ve Rose ile evlendiğini bu hayatı boyunca duyduğu en büyük pişmanlık olduğunu belirtir. Bunun kadın polis şunu anlamadım sende Rose ’da aynı türden kişilerdiniz ikinci anladığım husus evlendiğine göre normal bir şekilde cinsel birliktelik yaşayacaktın neden tecavüz etmeye ihtiyaç duydun diye sorar. Ding beni dinle ve nedenini öğren der. Rose ile evlendikten sonra ilk başlarda öyle düşünmüştüm ihtiyaçlarımın giderileceğini sanmıştım der. Rose ‘un dışarıdan ahlaklı bir kadına benzediğini ama aslında bir sürtük olduğunu söyler. Ding Rose ‘un kontrol eden taraf olduğunu fakat bunu kabul edemediğini belirtir. Ding gene kendisini tatminsiz kaldığını ve tekrardan fantezi aleminde yaşadığını belirtir.

Ding daha sonra Rose tarafından hor görülmeye başlar.  Bunun üzerine Ding kadınlardan nefret etmeye başladım der. Bir gün Ding sokakta derin düşüncelere dalmış bir şekilde yürürken kadının biriyle çarpışır. Kadın Ding’e ağza alınmayacak hakaretlerde bulunur. Ding kadına tecavüz ettiğini hayal eder. Daha sonra evine dönen Ding karısı tarafından aldatıldığına şahit olur ve çehresi nefretle dolmayla başlar.  Ding kadın polise Fanny isimli bir öğrenciyle çalışmaya başladım der. Ding Fanny ’in masum ve güzel bir genç kız olduğunu belirtir. Daha sonra geçmiş anılar alemine giriş yaparız. Fanny ve Ding ders çalışırken ding ders esnasında niyetini bozmaya başlar. Ding Fanny hakkında uygunsuz hayaller kuran Ding Fanny tuvalete gidince şeytani planını uygulamaya karar verir. Fanny tuvalete gidince Ding’e gizlice Fanny’yi izler.  Ding Fanny ‘in de birçok yönden Mary’ye benzediğini ve Mary ile yakalayamadığı fırsatı Fanny ile gidermeye çalışır. Tuvalete giren Ding acımasızca Fanny ’ye tecavüz eder ve tehdit maksadıyla çıplak fotoğraflarını çektiğini söyler. Kadın polis sinirine hâkim olamaz ve tabancasını Ding’e doğru çevirir.  Kadın polis seni öldürmeliyim ki dünyayı senin gibi pislikten kurtarayım Fanny on altı yaşındaydı der. Ding umursamaz bir tavırla bu beni ilgilendirmiyor bütün kadınlar fahişelerdir diye cevap verir.  Daha sonra Ding utanmaz bir tavırla kadın polise bunu arzuluyorsun deyince kadın polis tabancasının kabzası ile Ding ’in suratına vurur. Ding yüzündeki sapkın ifadeyi sürdürerek neşeyle gelişme hikâyenin en önemli parçasıdır der.


Fanny ’in uygunsuz resimlerine bakan Ding karısı Rose gelince resimleri kaldırır. Ding Rose ’un sırtını ovarken Rose Ding’e eskiden bunu yaparken zevk alırdım şimdi ise hiç alamıyorum belki de şu mecmualardan okumalısın ama fahişelere gitmeyeceksin der. bunun üzerine Ding olur hayatım diye karşılık verir. Daha sonra Ding kadın polise gün geçtikçe bana karşı köle gibi davranıyordu arttık katlanacak halim kalmamıştı der. bir kez  daha geçmiş anılar alemine giriş yaparız. Ding sokakta yürürken Mary’yi erkek arkadaşıyla yiyişirken görür. Evine gelen Mary’yi gören Ding bugün dersimiz yoktu deyince Mary ne dersi seni kovuyorum diye karşılık verir. Ding neden diye sorunca Mary senin benim öğretmenim olmanı istemiyorum artık der.  Ding dersler iyi geçiyordu deyince Mary çantasından birtakım dergiler çıkartıp bunları çantama sen koydun değil mi zaten ablam senin hakkında söyledikleri doğruymuş. Ding Mary’ye ne gibi şeyler diye sorunca Mary ablam senin için iktidarsız olduğunu söyledi der.  Ding bitti mi diye sorunca Mary tabii ki hayır bildiklerimi başkaları ile paylaşabilirim tabii sen ağzımı kapamak için ödeme yaparsan şantajda bulunur.    Bunun üzerine Ding Mary’ye bekle geliyorum diyerek odasına doğru gider. Mary Ding’i beklerken Ding Mary’nin arkasında belirir. Mary’yi bayıltan Ding Mary’nin uygunsuz pozlarını çeken Ding kadın polise bu hayatımın en güzel günü idi sahip olduğum cesaret sayesinde artık edebiyat ve matematik hariç cinsel eğitim dersleri de veriyordum diyerek Mary’yi de taciz ettiğini öğreniriz.      


         

Ding Fanny ’ye uyguladığı cinsel zulmü sürdürüp Fanny’yi utanç verici durumlara sokar.  Fanny anadan üryan bir şekilde Ding ’in karşısında yetişkin kitapları okumaya zorlanır. Daha sonra Fanny istemediği halde Ding ile sevişmek zorunda kalır. Ders sonrası Fanny ’in kardeşi Ada gelir. Ding Ada’ya Fanny tuvalete gitti birazdan gelir der. Daha sonra Ding Ada’ya bekle bir bardak su getireyim diyerek mutfağa gider. Bardağa su koyan Ding daha sonra suya uyuşturucu hap katar.  Ada ’in yanına dönen Ding uyuşturucu katık edilen suyu Ada’ya içirir. Ada Fanny ‘in uzun süredir tuvalete kaldığını söyleyince Ding rahat bir tavırla ders sonrası Fanny ‘in hep yıkandığını söyler. Bunun üzerine Ada ne yıkanması deyince Ding öğrencilerinin evinde çok rahat bir şekilde takıldığını söyler.  Ada Ding’e bu saçmalıktır diye tepki gösterecekken bedenine giren uyuşturucu etkisini gösterir. Bunun üzerine Ding Ada’ya da hunharca tecavüz eder. Daha sonra iki kız kardeş utangaç duygusu ve gözyaşları eşliğinde temizlenirler. Ding kadın Fanny ve Ada ‘in harika birer kurban olduklarını söyleyip onların gitmesine göz yumamazdım o sebepten ikisinin de fotoğraflarını çektim der. Bunun üzerine çektiğin fotoğraflar bu muydu diyerek masaya bir sürü çıplak genç kızın fotoğraflarını koyar. Daha sonra kadın polis Ding’e ömür boyu hapis yatmaya hazırlan der. Kadın polis Ding’e en büyük hatanı Fanny ve Ada ‘in ablalarının Hong Kong polis teşkilatında polis dedektifi Bayan Wong olduğunu bilmemekle yaptın der.

Bayan Wong Ding’e kız kardeşlerim son zamanlarda epey içlerine kapanıklardı ve sürekli telefonları çalıyordu der. Bayan Wong telefonu kontrol ettiğimde kız kardeşlerimi arayan numaranın senin numaran olduğunu bulduğum gün senin peşine düştüm der. Bir kez daha geçmiş anılar alemine giriş yaparız. Ding ‘in peşine düşen Bayan Wong Ding’i parkta bir kadına tecavüz girişimi esnasında yakalar. Ding kaçar ama Ding ‘in saldırısına uğrayan kadın şikayetçi olmayınca Bayan Wong bazı kadınları anlamakta güçlük çekiyorum der. Ding her şeyin sorumlusunun ergenliğinde kendisine özel ders veren Bayan Mo olduğunu söyler. Ding Bayan Mo’ un ketum suratının ardında hayasız bir ruh sakladığını belirtir. Bir gün annesini Bayan Mo ile lezbiyen ilişkiye girdiğine tanık olur. Daha sonra Ding ‘in yanına gelen Bayan Mo Ding’e beni mahrem bir durumda gördün bunun bir cezası olmalı der. Ding Bayan Mo ’ya hiçbir şey görmedim der ama Bayan Mo Ding’e tecavüz eder. Ding Bayan Wong’a annem öldükten sonra Bayan Mo tarafından daha da korkunç cinsel işkencelere maruz kaldığını ve civardaki kızlar tarafından işkenceye uğradığını ve bu sebepten tüm kadınlardan öç almak için yemin ettiğini söyler. Daha sonra Bayan Wong ’un amiri gelip Ding ‘in cezai ehliyeti olmadığı için serbest bırakılacağını söyler. Ding sorgu odasından çıkarken Bayan Wong’a ne zaman sevişmeye ihtiyaç duyarsan beni bul der. Daha sonra Ding sokaklarda gezinirken Bayan Wong ’da Ding’i takip etmeye başlar. Bayan Wong Ding’i parkta Mary ile sevişirken görür. Bu arada parka gelen Rose kocası ve kız kardeşini uygunsuz bir durumda görür. Rose Mary’ye seni şırfıntı başka erkek kalmadı mı deyince Mary Ding ‘in kendisine tecavüz edip şantajda bulunduğunu söyler. Rose Ding’e bu doğru mu diye sorunca Ding hem karısana hem de baldızına duyduğu nefreti kusar. Daha sonra elindeki bıçağı çıkaran Ding ikinizi de tecavüze edip öldüreceğim diye  bağırır. Bunun üzerine Bayan Wong Ding’i kovalamaya başlar. Kısa süren kovalamacadan sonra Ding elindeki bıçakla Bayan Wong’a saldırır fakat Bayan Ding vurur ve film biter.


 

 

 

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...