https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

12 Kasım 2020 Perşembe

A Family Affair

 

Filmimiz adı Chad olan bir adamla sevişen otuzun ortalarında olan bir kadınla başlar. Daha sonra bunun Chad’in erotik mecmua okurken kurduğu bir hayal olduğunu anlarız. Chad’in sevgilisi Angie duşta niye bu kadar uzun zaman kaldın deyince Chad üstünü başını temizleyip mecmuayı kirli sepetine atıp banyo kapısını açar. İçeri giren Angie kirlileri almam gerek çamaşırları yıkamam gerek diyerek kirli sepetindeki çamaşırları alırken Chad’in sakladığı mecmuayı bulur. Angie Chad’e senin sapkınlıklarına artık katlanamıyorum deyince Chad Angie’ye eğer fantezilerimde bana yardımcı olsaydın bunları yapmazdım der. Bunun üzerine Angie Chad’e seninle konuşmak istemiyorum midemi bulandırıyorsun deyince Chad Angie’ye yetti gidiyorum bu sefer ciddiyim diye karşılık verir. 

Bara giden Chad barmenden bir tane daha içki ister. Barmen Chad’e çok fazla çok fazla içtin veremem deyince Chad barmene abim beni alacak der. Daha sonra Chad’in abisi Marty barmene bir tane daha ver sonra kalkacağız der. Marty Chad’e bu sefer ne oldu diye sorunca Chad Angie ile kavga ettiğini Angie ile olan ilişkisini tamamen bitirdiğini söyler.  Marty Chad’e peki tekrar Angie’ye dönecek misin diye sorunca hayır diye cevap verir. Bunun üzerine Marty alınma ama Chad bunu daha öncede duydum der. Chad Marty’ye bu sefer niyetim ciddi diye cevap verince Marty pekâlâ eve gidelim salim kafayla yarın ne yapacağımızı düşünürüz der. Eve gelen eski odasına girip yatağında uyumaya başlar.



Sabah olduğunda mutfağa giden Chad ablası Lisa ile karşılaşır. Lisa Chad’e kahvaltı ister misin diye sorunca Chad başının çok ağrıdığını söyleyerek kahvaltı teklifini geri çevirir. Lisa kahve ister misin diye sorunca olur diye karşılık verir.  Chad’in yanına oturan Lisa Angie ile olan ilişkini bitirdin mi diye sorunca Chad Lisa’ya tamamıyla bitti diye cevap verir.   Lisa üzüldüm deyince Chad Lisa’ya sen Angie’den nefret ederdin diye karşılık verir.  Ben senin için üzüldüm der. chad Lisa’ya bende zaten pansiyonda kalacağım deyince Lisa Chad’e keşke burada kalsan eski günleri yad ederdik der.  Bunun üzerine Lisa bak annemizi özlediğini biliyorum bizde özlüyoruz ama geçmişi arkamızda bırakalım der.  Chad Lisa’ya sabah kalkığımda mutfaktan kokular gelince annem varmış gibi hissetim diye karşılık verir.  Lisa Chad’e seni anlıyorum ben yüzmeye gideceğim diyerek havuza girer.
Akşam Lisa ile yemek yiyip film izleyen Chad Lisa’ya bu yemek harika olmuş deyince Lisa burada yaşamaya başlayınca yemek yapmayı öğrendim diye karşılık verir.  Lisa ve Chad film izlerken filmde erotik sahne gelir. Chad bayağı müstehcen deyince Lisa epey ateşli diye karşılık verir. Chad Lisa deyince Lisa artık tanıdığın utangaç kız değilim der. Bunun üzerine Chad giydiğin kıyafete bakarsak öyle gözüküyor der. Lisa Chad’e ben biraz daha şarap içeceğim sende ister misin diye sorunca Chad tabi olur diye cevap verir. Mutfağa giden Lisa’in aklına bir hinlik gelir ve Chad’in kadehine daha fazla şarap doldurur. Lisa Chad’e seni umumi bir soru sorabilir miyim deyince Chad tabi sorabilirsin der. Bunun üzerine Lisa Chad’e ilk beraber olduğun kız kimdi diye sorar. Chad filmi izleleyelim diyerek Lisa’in sorduğu soruya cevap vermez. 
Gece uyanan Chad zulasından çıkardığı erotik mecmuya bakıp kendisini tatmin ederken Marty’in odasın gelen sesleri duyar ve gizlice Marty’in odasına bakar. Mart’yi bir kadınla seviştiğine tanık olur daha sonra Chad kadının Lisa olduğunu fark eder. Daha sonra tekrar uykuya dalan Chad’in üstü Lisa tarafından örtülür.  Ertesi sabah Lisa aile albümüne bakarken Chad gelir ve gideceğini söyler. Lisa üzgün bir ifadeyle eski günlerdeki gibi hep beraber olacaktık hani deyince Chad sesini yükselterek anlamıyorsun hiçbir şey eskisi gibi olmayacak diye karşılık verir. Lisa Chad’e sarılınca Chad kendisini geri çekip bana sarılma der. Lisa Chad’e benden iğreniyorsun değil mi deyince Chad Lisa’ya hayır aklım karıştı senden iğrenmiyorum deyince Lisa Chad’e karşı olan uygunsuz davranışlarını sürdürür ve Chad Lisa’ya koyamaz. Chad Lisa ile beraber olurken Marty’de olaya dahil olur ve film biter.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...