https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

30 Kasım 2020 Pazartesi

Incubus

 

Filmimiz barda oturan Johan isimli adama seslenen bir kadınla başlar.  Johan kadına seni tanıyor muyum diye sorar. Gizemli kadın Johan’a beni tanıyor musun diye sorunca gizemli kadın Johan’a evet ve beni geçiştirme bu akşam benle buluş der.  Daha sonra Johan’in yanına gelen şoför John’a Bay Harker eşyalarınızı arabaya yerleştirdim deyince şoförü ile gider.  Johan arkasına baktığında gizemli kadını göremez. Johan söfore uçak geç geldi der. Bunun üzerine şoför buralarda uçaklar hep geç gelir diye karşılık verir. Bunun üzerine şoför Johan’a niye buraya geldiniz Bay Harker deyince Johan burası bu zamanlar boş oluyor diğer zamanlar iğne atsan düşmüyor der. Şoför Johan’a turistler geçim kaynağımız diye karşılık verir.  Daha sonra Johan evine varır.

Eve gelen Johan’ı karısı Rosa karşılar. Rosa Johan’a kahvaltın hazır deyince Johan ben havalimanında bir şeyler yemiştim diye karşıık verir. Bunun üzerine Rosa olsun bunu da ye der. Johan şoförü ile masaya oturur.  Daha sonra adının David olduğunu öğrendiğimiz şoföre Johan bize bir müsaade eder misin der. David gittikten sonra Rosa Johan’a gene mi o kadın deyince Johan evet der. Bunun üzerine Rosa Johan’a erteleyemez misin deyince Johan öyle bir sansım yok der.  Daha sonra gizemli kadın duş alırken çalan telefona bakar. Gizemli kadın telefondaki şahsa Bay Harker benimle kesinleştirilen saatte benimle buluşacak diyerek telefonu kapatır.  Rosa o kadından hiç hoşlanmıyorum deyince Johan Rosa’ya bende öyle ama dediğini yapmak zorundayız diye karşılık verir. Rosa en azından Lucy’yi görseydin seni görmediği için üzülecek der. Bunun üzerine Johan sanırım Lucy David’ten hoşlanıyor der. Rosa gülerek Johan’a Lucy’mi dalga geçiyor olmalısın der. Daha sonra Rosa Johan’a o kadınla olan ilişkini bitirmeni istiyorum deyince Johan elimden geleni yapacağım ama şunu unutma sahip olduğumuz her şeyi ona borçluyuz der.


Rosa Johan’in yaptığı resimlere bakarken şaşkınlıkla aman tanrım bu resimdeki Lucy der. Bunun üzerine Johan Rosa’ya o kadınla Lucy arasında anlaşılmaz bir benzerlik var diye karşılık verir.  Daha sonra Johan resmi nasıl yaptığını anlatmaya başlar. Johan bu resmi yapmaya başladığında gençtim ve harika bir rüya görmüştüm bu görüntü rüyamda canlı şekilde belirmişti ve uyandığımda atölyeye gidip saatlerce bu resmi yaptım der.  Johan Rosa’ya bu resim Lucy’ye benzediğini gördükten sonra resmi yok etme kararı verdim der. Birdenbire Lucy Johan’a bu resmi mi yok edecektin babacığım der. Bunun üzerine Johan Lucy’ye burada ne yapıyorsun bu saatte hep uyurdun deyince Lucy Johan’a seni erkenden göreyim dedim ama sanırım beni görmek istemedin diye karşılık verir. Bunun üzerine Rosa Lucy’ye burada olmana sevindik der. Johan’in yaptığı resme bakan Lucy bir kızın babasından alacağı en güzel hediye bu der.   Johan Lucy’ye bu akşam yemeğe gecikebilirim deyince Lucy Johan’a merak etme babacığım seni beklerim deyip gider. Rosa bugünlerde Lucy çok garip davranıyor deyince Johan Rosa’ya merak etme her şeyi yoluna koyacağım diye karşılık verir. Daha sonra çalışma odasına giden Johan çekmecesinden tabanca alıp gizemli kadınla buluşmaya gider.

Gizemli kadının yanına giden Johan ne istiyorsun diye sorunca gizemli kadın Lucy’yi istiyorum diye cevap verir. Johan unut bunu diye karşılık verince gizemli kadın Johan’a yirmi sene önce karısı hasta fakir ve çaresiz bir ressamdın der. Johan gizemli kadına bunu bir daha duyma niyetinde değilim der. Gizemli kadın şunu unutma hayatındaki başarılarının ve servetin benim sayemde oldu diye karşılık verir. Bunun üzerine Johan gizemli kadına sende benim hizmetlerime ihtiyaç duydun deyince gizemli kadın Johan’a doğru beni hamile bıraktın bende karnımdaki çocuğu karının bedenine aktardım der. Johan ne olmuş deyince gizemli kadın sana yirmi sene boyunca mutluluk, başarı, para ve birde bir kız çocuğu verdim diye karşılık verir. Bunun üzerine bir aile çocuğunu nasıl verebilir deyince gizemli kadın sanırım benimle olan anlaşmanı unutun diye karşılık verir. O zamanlar Lucy var olmayan bir çocuktu şimdi ise var der. Gizemli yapma Johan seni seviyorum başına bir musibet gelmesini istemem ama bana karşı gelirsen fena şeyler gelir der.  Johan gizemli kadına neden Lucy’yi bu kadar çok istiyorsun deyince gizemli kadın Lucy benim veliahttım der. Bunun üzerine Johan cebinden çıkardığı tabancayı gizemli kadının suratına dayayıp sen delisin ve seni durduracağım der. Bunun üzerine gizemli kadın Johan’in elindeki tabancayı yere atıp aptal adam ben bir Incubus’um (bir çeşit iblis) zihninde varım der. Johan anlaşmayı kabul ediyorum ama Lucy benim yanımda kalsın der. Gizemli kadın efendim buna izin vermez deyince Johan efendinle konuşayım der. Bunun üzerine gizemli kadın Johan’a boyundan büyük işlere karışma der.


Kızı Lucy’in yanına gelen Johan uyumakta olan kızının elindeki kitabı alırken uyanan Lucy seni beklemeyip uyuduğum için üzgünüm der. Bunun üzerine Johan önemli değil sabah konuşuruz der. Rosa’in yanına giden Johan üzgün bir halde Rosa’ya seni herşeyden çok seviyorum bunu bil yeter der. Yataktan kalkan Lucy David’in odasına girip soyunarak yatağa girer. Dahj sonra Lucy David ile yiyişmeye başlar. Bu arada Johan karısı Rosa ile sevişirken gizemli kadın belirir ve ardından Rosa şoka girer. Johan durumu doktora anlattıktan sonra gizemli kadın Johan’i arar. Gizemli kadın johan’a kalan zamanını iyi değerlendir gece yarısından sonra Lucy benim olacak der. Johan telefonu kapadıktan sonra korku içinde dolanmaya başlar.  Geçmiş anılar âlemine giriş yapan Johan adının Lorna olduğunu öğrendiğimiz gizemli kadınla yaptığı kadınla anlaşır. Lucy’in yanına oturan Johan bir süre sonra Lucy ile oynaşmaya başlar.  Daha sonra Johan’in yanına gelen Flora adlı hizmetçi Bayan Harker’in durumu ciddileşiyor der.  Johan bir kez daha doktoru aradıktan sonra Rosa’in yanına gider.  Rosa vahşi hayvanlar gibi sesler çıkarıp sen ve o kaltak beni öldürmeyi denediniz diyerek Johan’in boğazını sıkar. Johan öldükten sonra Rosa’da ölür. Yatak odasında beliren Lorna Lucy’ye sen benim veliahdımsın Lucifera benim yerimi alacaksın bunun içinde ayine katılacaksın der. Lorna Lucy’ye akıl almaz işkenceler yapar ve film biter.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...