https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

27 Kasım 2020 Cuma

Catalinaville

Filmimiz plajda vakit geçiren Steve isimli bir adamın  çağrı cihazına bakmasıyla başlar. Steve  adam Richard isimli başka bir adama Pazar günü telefon açıp ne yapıyorsun diye sorar. Bunun üzerine Richard hademelereden biri beni delirti deyince Steve bunun için mi beni aradın diye sorar. Bunun üzerine Richard Steve’e  ayrıldığından beri Chicago eskisi gibi değil diye cevaplar.  Steve Richard’a gerçekten beni niye aradın diye sorunca Richard Steve’e sana yolladığım kargoyu aldın mı diye sorar. Steve evet dün geldi diye cevap verir. Steve eline aldığı diskete bakarak gülmeye başlar. Daha sonra Steve isme bayıldım Catalinaville der. Richard Steve’e evet bu dosyayı Catalina adasında seni çıplak şekilde hayal ederken hazırladım der. Steve içinde muzır bir şeyler yok değil mi deyince Richard Steve’e birkaç sonra disketi alırım şu anda hademe beni izliyor deyip telefonu kapatır. Daha sonra Richard hademe Bill ile yiyişir.

Steve gecenin köründe çalan telefona bakar. Richard Steve’e benim Richard der. Bunun üzerine Steve Richard’a gecenin üçünde beni niye aradın deyince Richard bu saate aradığım için üzgünüm ama şirket bilgisayarlarına feci bir virüs bulaştı şirket dosyalarını yok ediyor der. Bunun üzerine Steve bana numara yolla der. Richard numara yolladıktan sonra Steve şifrenide yolla der. Richard sifremide mi deyince Steve yolla şu şifreyi der.  Bunun üzerine Richard şifrenin oral cumshot olduğunu söyler. Steve tam sana uygun bir şifre diyerek şifreyi bilgisayarına girer.  Daha sonra bilgisayarına bakan Steve lanet olsun böyle gelişmiş bir virüsü yapabilecek çok az kişi var der. Richard virüsü sistemden çıkarabilir misin diye sorunca Steve Richard’a evet çıkabilirim ama dosyalarının yüzde yetmişi kullanılmaz duruma neden daha önce beni aramadın diye sorar. Bunun üzerine Richard kendi başıma halledebilirim diye düşünmüştüm o yüzden seni aramadım diye cevap verir.  Steve Richard’a kaç kişinin sirket bilgisayarına erişim izni var diye sorar. Richard bilmiyorum neden sordun deyince Steve bu virüs dış kaynaklı değil içeriden yollanmış diye karşılık verir. Richard bu kanıya nereden vardın  diye sorunca Steve Richard’a sanırım eğitim esnasında uyuyordun der. Richard niye şirketten birisi virüs yüklesin diye sorunca Steve bilmyorum virüsü kendi disketime aktardım der.

Sabah marketten yemek bir şey alan Steve iki adamın eve girdiğine tanık olur ve sevgilisi öldürdüğüne tanık olunca kimseye fark ettirmeden kaçar.  Daha sonra Colardo’ya giden Steve eski arkadaşı Ray’ye durumu anlatır. Bunun üzerine Ray bunu Richard’dan beklemezdim  der. Steve Richard’in sakladığı karanlık bir tarafı vardı diye karşılık verir. Ray bu diskete ne var acaba deyince Steve bilmiyorum ikinci şifeyi daha çözemedim diye karşılık verir. Ray bu disket uğruna cinayet işleniyorsa içinde önemli bilgiler olabilir der. Steve Ray’ye senide tehlikeye atıyorum ama gidecek yerim yok der.  Ray bana geldiğine sevindim der. Daha sonra eve dönen Ray disketi kontrol ederken Arizona’da Diego isimli adamın yanına gelen fedaisi disketin izini bulduk Colarado’da der. Bunun üzerine Diego fedaisi Tom’a disketi al ve o pisliğide öldür der. Diego’un arkadaşı Frank merak etme ikinci şifreyi çözemezler deyince Diego eğer çözülürse yandığımızın resmidir der.

Bilgisayarın başında bulunan Ray Steve ikinci şifre ne biliyor musun diye sorar. Steve bilmiyorum onu atlaya biliyor musun deyince Ray yapamam eğer ikinci şifre olmazsa daha fazla ileri gidemem diye karşılık verir. Steve tıkanıp kaldık o zaman deyince Ray Steve pek sayılmaz birkaç sayfa önce Richard’in gönderdiği şifreli mesaja rastladım der.  Mesaja bakan Steve Ray’ye bu yalnızca bir simge her manaya gelebilir der. Ray Steve’e bu simgeyi biliyorum diye karşılık verir.  Steve şirketin hesaplarından biri mi diye sorunca Ray evet şirketin komisyoncularını atlayıp bir tane buldum der. Steve Richard’da disket içindekileri satacaktı der. Ray doğru bildin bu virüsü kullanıp şirket bilgilerini yok etti deyine Steve Ray’ye diskettekileri çok yüksek bir meblağa satacak der.  Bunun üzerine Ray  sorun şu Richard dolandırıcıları dolandırdığı için yedek bir disket çıkarmış der. Steve Ray’ye simgenin sahibi kim diye sorunca Sodonna donanım sahibin adı Robert Capatian diye cevap verir. Steve onları duymuştum imalat firması deyince Ray bu dosyada onların istediği bir şey var ama ikinci şifreyi çözmem gerek der.  Steve söylemesi yapmasından daha kolay deyince Ray aslında nasıl yapacağımı biliyorum ama tehlikeli diye cevap verir.  Bunun üzerine Steve beni öldürmeye çalışanlar var riski kabul ediyorum der. Ray  Miles denen bir arkadaşım var kendisi Karpatian’in evinde verdiği partilerde yemek tedarik ediyor der. Bunun üzerine Steve Ray’ye arkadaşın Miles beni o partilere sokabilir mi deyince Ray olabilir ama şifreyi bulma garantin olmayabilir diye karşılık verir. Steve tek şansım bu olabilir der

Ray Miles ile konuştum işi ayarladı der. Bunun üzerine Steve Ray’ye merak bu işi yüzüme gözüme bulaştırmayacağım der. Ray umarım öyle sana bir şey olursa dayanamam der. Bunun üzerine Steve Ray’ye ne demek istiyorsun deyince Ray zeki adamsın anla deyince Steve ve Ray çılgınlar gibi yiyişirler. Gece olduğunda siyahlara bürünmüş iki kişi gizlice Ray’in evine girerler. Yukarı çıkan maskeli adam uyumakta olan Ray ve Steve’e hunharca ateş ederek öldürür. Daha sonra bunu Steve’in gördüğü bir kabus olduğunu anlarız. Steve’in bağırmasına uyanan Ray ne oldu diye sorar. Steve disketi çalıştırdığımızda birileri disketin izini sürmüş olabilir mi diye sorunca Ray muhtemelen deyince iki adam alel acele giyinip evden çıkarlar. Daha sonra Steve Miles ile beraber partiye yemek tedarikçisi olarak sızar. Miles Steve’e yemekleri verdikten sonra kilere git orada üstünü değiştirirsin der. Steve Miles’a kiler üst katta değil mi deyince Miles Steve’e evet biri seni görürse üstümü değistiryorsun dersin diye karşılık verir.


Robert’in partisi sürerken Robert’in adamı Frank Miles’e Steve’i gösterek bu da kim diye sorar. Miles Frank’a üniversiteden arkadaşım sıkı heriftir der. Frank Steve’e seni yakından tanımak isterim deyince Steve pek zaman zamanım yok diye karşılık verir. Bunun üzerine Frank sıkıntı yok zaman yaratırız diyerek Steve’in yanından ayrılır. Bu arada parti hararetlenince Steve eve gider ve disketin ikinci şifresinide öğrenir. Steve evden çıkarken Frank’e yakalanır. Bunun üzerine Steve Frank ile beraber olur. Daha sonra  parti sonlanınca Robert Frank’e çocuklara harçlıkları ver der. Robert’in odasına giren Frank bilgisayarın açık olduğunu fark edip lanet olası serseri diyerek bahçeye koşar. Frank  Robert’e yemekleri getiren elemanlar nerede diye sorunca Robert gittiler diye cevap verir.  Miles Steve’e aradığın şeyi buldun mu diye sorar. Steve evet kablosuz faks planları diye cevaplar. Miles bana zararsız gibi geldi deyince Steve bu tür bir teknoloji şu anda yok telefon hattı olmadan faks cihazları çalışmaz fakat bununla mümkün oluyor der. Daha sonra Steve’in telefonu çalar ve Richard konuşmya başlar. Richard Steve’e seni bu duruma soktuğum için özür dilerim ama ailemi tehdit ettiler der.  Bunun üzerine Steve ilk uçakla Chicago’ya gidip bu disketi yetkili kişilere verip bu işi sonlandıracağım der. 

Robert adamları George ve Frank’e Cicago’ya gidiyorsunuz der. Daha sonra Steve ankestörlü telefonla Richard’ı arar ama Frank ve George tarafından fark edilir.  Fark edildiğini anlayan Steve koşmaya başlar. Kısa bir kovalamacadan sonra Steve bir binaya girer. Daha sonra Frank ve George’da girer. Binada deri kıyafetli ve maskeli insanların yarıştığınızı görürüz. Bu arada Frank ve George ayrılıp kalabalıüın arasında Steve’i aramaya başlarlar. Tuvalete giren Fank aralarında maskeli bir adam olan bir grup adamla yiyişmeye başlar. Sevisme sonrası rahatlayan Frank kelepçelenir ve maskeli adamın Steve olduğunu öğreniriz. Steve güvenliği çağırın der.  Daha sonra George Steve’in peşine düşer lağıma giden Frank George ile lağımda dövüşüp George’u vurur. daha sonra disketi yetkile şahıslara teslim eder ve film teslim eder.








 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...