https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

30 Ekim 2020 Cuma

Mommy's Little Angel

 

Filmimiz yatağında huzur içinde uyuyan Katie isimli kızın penceresinde beliren kırklarının başında bir adamı görüp çığlık atmasıyla başlar. Katie’in çığlığına uyanan Shawna kızı Katie’ye ne oldu diye sorunca Katie korkuyla pencereyi gösterir. Shawna pencereden dışarı bakarken kapı camı kırılır. Katie’in gördüğü adam kapıyı zorlayıp tehditler savurmaya başlar. Shawna Katie’ye odaya gir ve polisi ara der. Saldırgan adam kapıyı zorlarken Shawna elindeki bıçakla saldırganın kolunu kesip Katie’in odasına girer. Katie gözyaşları içerisinde annesi Shawna’ya neden anne deyince Shawna Katie’ye baban hasta bir adam diye karşılık verir. Ertesi gün yirmilerin ortasında Nikki isimli bir kadını Nikki’in annesi Jessica arar. Jessica Nikki’ye bugünkü öğlen yemeğine gelemiyorum Linda teyzen aradı Shawna’in kocası gene sorun çıkarmış ve polis gelmiş der. Bunun üzerine Nikki bu çok kötü deyince nerede kalacak deyince Jessica umursamaz bir tavırla bilmiyorum der. Nikki Jessica’ya o zaman benim evimde kalabilirler der. 

Shawna ve Katie’in yanına gelen Nikki uzun zaman oldu diyerek Shawna’ya sarılır. Shawna’da Nikki’ye evet uzun zaman oldu diye karşılık verir.  Katie’in yanına oturan Nikki Katie’ye beni hatırlamıyorsundur sanırım en son seni gördüğümde ufacık bir bebektin der. Shawna Katie’ye bu benim kuzenim Nikki der. Bunun üzerine Katie Nikki’ye sen benim teyzem oluyorsun o halde deyince Nikki istiyorsan bana Nikki teyze diyebilirsin diye karşılık verir. Katie ayaklarını sehpaya uzatınca Shawna ayaklarımızı mobilyalara sürmüyoruz diye Katie’yi uyarır. Nikki ortamı yumuşatmak amacı ile restorandan getirdiği tatlıları getirir. Gece olduğunda Shawna ilaçlarını alırken Katie Shawna’ya ilaçlarını atığını sanıyordum der. Shawna Katie’ye annen şu anda sıkıntılı endişe etme der. Katie ya babam bizi burada bulursa diye sorunca Shawna Katie’ye merak baban bizi bulamayacak diye cevaplar. Katie aynı soruyu tekrarlayınca Shawna endişelenme Nikki’in evinde iyi bir güvenlik sistemi var ayrıca baban burayı bilmiyor der. Bu arada Niki’in evinin önünde Katie’in babası Darrel arabasında nöbet tutar.

Shawna Nikki’ye Darrel ile birkaç ay önce boşandıklarını Darrel’in hafta sonları Katie’yi görme hakkı olduğunu söyler.  Nikki velayeti elinden alındı değil mi diye sorunca Shawna evet istismardan üç sene hapis yattı der. Bu arada köpek havlamışına uyanan Katie pencereden havlayan köpeğe baktıktan elini tabanca gibi vurdum seni köpekçik der. Daha Nikki ve Shawna Katie’in kaldığı odaya giderler. Shawna kapıyı açıp Nikki’ye Katie uyuyor der. Nikki kısık bir sesle iyi geceler der. Nikki giderken Shawna Nikki’ye her şey için teşekkürler der. Bunun üzerine Nikki aile için her şey yapılır diyerek yatmaya gider.  Daha sonra sevgilisi Luke ile dizüstü bilgisayar kullanarak sohbet eder. Luke Nikki’ye beni unuttun sandım der. Bunun üzerine Nikki kuzenim ve çocuğu bende kaldı der. Lüke Rachel’mi diye sorunca Nikki hayır Shawna sen onunla tanışmadın Shawna’in bir takım ailevi sorunları var düzelene kadar benim yanımda kalacak diye cevaplar. Daha sonra Nikki Doktor Goldman ile konuştum hamile kalmam riskliymiş der. Bunu üzerine Luke birkaç sefer daha deneriz diye karşılık verir. Nikki duygusal olarak çöktüm deyince Luke Nikki’ye üç hafta sonra terhis oluyorum o zaman bu konu hakkında çalışırız der. 

Katie hipnoz olmuş şekilde çekmecedeki bıçaklara bakıp bir bıçağı alacakken hayır deyip çekmeceyi kapatır. Bu arada mutfağa giren Nikki Katie’ye burada ne işin var diye sorunca Katie bir bardak su almaya gelmiştim diye cevap verir. Nikki Katie’ye bir bardak su verdikten sonra gece yarısı atıştırması yapmak istersen çikolatalı kurabiye zulam var diyerek Katie’ye kurabiye verir. Nikki ve Katie neşe içinde kurabiyelerini yedikten sonra odasına dönen Katie annesi Shawna’yı uyandırmaya çalışır. Katie Shawna’yı uyandırmakta muvaffak olamayınca Katie Shawna’in çantasını açar ve hapları gizlice alır. Sabah olduğunda Katie’in yanına gelen Shawna haplarım nerede diye sorar. Katie bilmiyorum diye cevaplayınca Shawna Katie’ye onları almayınca kendimde olamıyorum ve sana bakamıyorum ve iyileştirme merkezine yatırıyorlar der. Bunun üzerine Katie Nikki teyzenin yanında kalabiliriz deyince Shawna sert bir tonla Katie’ye hayır kalamazsın Pittsburgh’ta olanlardan sonra babanın buna izin vereceğini mi sanıyorsun diye karşılıkta bulunur. Daha sonra Shawna sen daha çocuksun ve yetişkinler dünyasını anlamazsın deyip bir kez daha Katie’ye haplarım nerede diye sorar. Katie’de ben almadım diye cevaplayınca Shawna Katie’in yanından ayrılır. Daha sonra eczaneyi arayan Shawna reçetesinin onaylanmadığı için haplarını alamaz ve bunun üzerine Shawna Doktor Nelson isimli birisini arayıp randevu alır. Shawna hazırlanırken Katie Shawna’in telefonunu alıp babasına mesaj çeker.

Shawna otoparkta arabasına doğru giderken Darrel’da arabasından çıkarak Shawna’ya doğru gider. Darrel Shawna tepki göstermeden Shawna’yı yumruklayıp etkisiz hale getirdikten sonra Shawna’yı otoparkın üçüncü katından atarak öldürür. Daha sonra Dedektif Cleamson Nikki’in yanına gidip siz Nichole Bilson mısınız diye sorar. Nikki Dedektif Cleamson’a evet nasıl yardımcı olabilirim diye sorunca Dedektif Cleamson Nikki’ye Shawna Porters’in nerede olduğunu biliyor musunuz diye sorar. Daha sonra Katie’in yanından ayrılan Nikki Dedektif Cleamson’a ben Shawna’in kuzeniyim o da kızı ne olduğunu bana anlatır mısnız der. Dedektif Cleamson Nikki’ye bunu söyleyeceğim bilemiyorum ama kuzeniniz Shawna öldü der. Nikki aldığı haberle yıkılırken Dedektif Cleamson isminizi ve adresinizi arabasında bizimle karakola gelip birkaç soruyu cevaplandırmanız gerekiyor der. Karakolda Shawna’in telefondaki herkes beni affetsin ama dayanamıyorum huzura kavuşmak istiyorum diye yazılan mesajı okur. Nikki bu imkânsız der. Dedektif Cleamson Nikki’ye Shawna hiç depresif hareketlerde bulundu mu diye sorunca Nikki hayor eski kocasından kaçıyordu diye cevaplar. Dedektif Cleamson evet uzaklaştırma kararından ve iki gün önce olan vukuattan da haberimiz var der. Dedektif Cleamson Nikki’ye Shawna’in neden tıp merkezine gitmiş biliyor musunuz diye sorar. Nikki Shawna’in reçete yazdırmaya gitmişti diye cevaplayınca Dedektif Cleamson Nikki’ye Shawna’in reçetesinin iptal edildiğini ve hap bağımlısı olduğunu söyler. Daha sonra Dedektif Cleamson Katie için sosyal hizmetlerden birisini yollayacaklarını söyler.

Katie çizgi film izlerken Nikki’de eve doğru keder dolu bir halde gelir.  Katie’in yanına gelen Nikki’ye saçlarım tıpkı seninki gibi olmuş der. Nikki üzüntülü bir tonla evet güzel olmuş der.  Daha sonra Nikki seninle annen hakkında konuşabilir miyim der. Bunun üzerine Katie annen doktorda deyince Nikki Katie’ye annesinin öldüğünü söyleyemeyince Nikki’in annesi Jessica Katie ile konuşmaya başlar.  Jessica Katie’ye annene kötü bir şey oldu annen kaza geçirip düşmüş, annen vefat etti der. Katie duygusuz gözlerle Jessica’ya bakınca Jessica bunu anlıyorsun değil mi diye sorar. Katie sakinlikle evet annem ölmüş der. Daha sonra Nikki’ye sarılan Katie herşey iyi olacak der. Bu arada Jessica Katie’ye şaşkınlıkla bakar.  Bu arada Darrel yolda giderken polis tarafından durdurulur. Polis Darrel’dan ehliyet ve ruhsat ister. Darrel polise ehliyetini verdikten sonra polis memuru uzaklaştırma kararını ihlal etmişiniz diyerek Darrel’i tutuklar.


Jessica Katie yaşadıkları onun için çok fazla ama yine de tepkisi çok garipti der. Nikki pencereden Katie’ye bakarak sanırım yaşadıklarını daha idrak edemedi sanırım bende bebeğimi kaybettiğimde hiçbir şeyi idrak edememiştim diye karşılıkta bulunur. Bunun üzerine Jessica Nikki’ye Luke’un uzaklarda olması da seni derinden etkilemişti der. Bu arada Katie annemin ölümü benim hatam ben yalnızca normal bir hayat istemiştim her şeyden nefret ediyorum diyerek elindeki oyuncak bebeği dalla deşer. Katie Jessica ve Nikki ile akşam yemeğini yerken Nikki Katie’ye sormak istediğin bir şey var mı diye sorunca Katie babamla mı yaşayacağım o çok kötü biri der. Nikki Katie’ye nerede yaşamak istiyorsun diye sorunca Katie burada seninle yaşamak istiyorum diye cevap verir. Nikki benle mi deyince lafa Jessica bu bizim karar vereceğimiz bir konu değil yargıç karar vermesi gerekiyor der. Katie sinirlenerek biliyordum benden nefret ediyorsunuz babamla yaşamamı sağlayacaksınız diye bağırarak gider. Katie’in yanına giden Nikki üzgün olduğunu biliyorum ama benden nefret etme der. Bunun üzerine Katie Nikki’ye benle yaşamak ister miydin diye sorunca Nikki evet diye cevap verir. Bunun üzerine Katie Nikki’ye seni çok seviyorum Nikki teyze der.

Karakolda Darrel’in avukatı bu sefer nasıl kurtulacaksın merak ediyorum dedikten sonra niye eski karını burada takip ettin diye sorar. Darrel tabi ki kızımı o müptezel annesinden kurtarmak için diye cevaplar. Darrel’in avukatı en son seninle konuştuğumda bir iş bulup kardeşinin yanından ayrılacaktın müşterimin bana danışıp sonrada tersini yapmasından gıcık kapıyorum der. Bunun üzerine Darrel avukatına ben Katie’yi düşünüyorum ve Shawna’in otoparktan düşmesi şüphelerimi haklı duruma getirdi diye karşılık verir. Ertesi gün Nikki’in yanına gelen kadın ben Pennsylvania sosyal hizmetlerden Gloria Mann diyerek kendisini tanıtır. Gloria Nikki’ye sanırım dün kuzeniniz vefat etmiş der. Bunun üzerine Nikki Gloria’ya Katie’yi gösterip kızı şurada başka bir yerde konuşalım mı der. Bunun üzerine Gloria ve Nikki başka bir yere otururlar. Gloria Nikki’ye Shawna’in vefatından sonra diğer ebeveynde kanunen çocuk bakmaya yeterli olmadığı için Katie’yi bakıcı aileye vereceğiz der. Nikki Gloria’ya o benim akrabam ve tanımadığı birisinin yanında kalacağına yanımda kalmasını yeğlerim diye karşılık verir. Gloria Nikki’ye aday olup geçici ailesi olabilirsiniz ama iyi bir avukatta ihtiyacınız olabilir der. Daha sonra Gloria gerekli değerlendirmeler yapıldıktan sonra yanınıza dönebilir der. Nikki Gloria’ya geri dönmek mi diye sorunca Gloria şu anda gerekli özeliklere sahip değilsiniz o yüzden Katie bakıcı ailenin yanında kalacak der. Nikki Katie annesini dün şimdide bu onun psikolojisini bozar der. Gloria Nikki’ye bunun kötü gözüktüğünü biliyorum ama yine de Katie’in iyiliği için bunun yapmak zorundayız der. Durumu kabullenen Nikki Gloria’ya ne yapmam gerekiyor diye sorar. Gloria Nikki’ye avukatta danışabilirsiniz dedikten Mary Taylor isimli bir avukatın kartını verir.

Gloria Katie’in yanına gidip ben sosyal hizmetlerden geliyorum deyince Katie beni götüreceksiniz diyerek eşyaları fırlatmaya başlar. Bunun üzerine Nikki Katie’yi sakinleştirmek amacıyla sarılıp her şeyi halledeceğim der. Bunun üzerine Gloria Nikki’ye eşyaları alması için birilerini göndereceğim der.  Avukatta giden Nikki işlerin tam olarak bitmesi kocasının da evrakları imzalaması gerektiğini öğrenir. Bakıcı evine yerleşen Katie pencereden bakarken Corey isimli Katie ile aynı yaşlarda bir kız bu senin ilk bakıcı evin mi diye sorar. Katie hayır daha önce de kaldım babam hapiste annemde öldü diye cevap verir. Bunun üzerine Corey babamı hiç tanımadım annemde ben küçükken beni terk etti diye karşılık verir.  Daha sonra Corey hiç kötü bir şey yaptın mı evleri yaktın mı veya birisini öldürdün mü diye sorar. Katie evet kötü şeyler yaptım ama bundan pişmanlık duydum diye cevaplar. Bunun üzerine sen koca bir yalancısın kötü birisi değilsin der. Bunun üzerine Katie sinirlenerek ben kötü şeyler yaptım kötü birisiyim şimdi defol der. Corey edepsiz bir tavırla burada senden daha önce vardım sen defol diye karşılık verir. Nikki kocasına Katie’yi evlatlık almayız o kız ya psikopat babası yanında kalacak ya da bakıcı ailelerde sürünecek der. Luke sen kararına güveniyorum der.

Gece olduğunda babası Darrel’i gören Katie sevinçle evden çıkar. Katie sevinçle babasına işe yaradığına inanmıyorum annem gerçekten gitti der. Bunun üzerine Darrel Katie’ye şu yasal zırvalarda bitince hep beraber olacağız diye karşılık verir. Daha sonra Darrel Katie babanın prensesi olduğun için sana bir hediye aldım diyerek bir taç hediye aldım diyerek bir taç verir. Darrel Katie’ye kimseye gösterme şimdi geri dön der. Katie odasına döndüğünde Correy o adamda kimdi sorar. Katie Corey’ye cevap vermeyince Corey Katie ile uğraşmaya başlar. Katie kendi kendine birkaç defa yapma deyince Corey Katie’ye ne yapma diye sorar. Katie seni öldürmemem için diye cevaplayınca Corey neyse seni ruh hastası diyerek yatağına geri döner. Ertesi sabah Nikki avukatıyla beraber gerekli evrakları düzenler. Bu arada kahvaltısını Katie’in yanına Corey duş almaya gidiyorum sakın beni gözetleme küçük sapık diyerek gider. Corey gittikten sonra Katie annesinin hapını Corey’in içeceğine koyar. Daha sonra Corey haplı içeceği içip fenalaşırken Katie’de kendi kendine ne olur ölmesin der. 

Embriyo eklemesi için hastaneye giden Nikki işlem bittikten sonra Nikki’yi avukatı bir saat sonra sosyal hizmetler gelecek der. Katie’yi Nikki’ye götüren Gloria Corey’ye ne oldu biliyor musun diye sorunca Katie evet biliyorum hastalandı diye cevaplar. Bunun üzerine Gloria Katie’ye Corey’in hap kullandığını biliyor musun diye sorar. Katie ilk başta cevap vermez ama Gloria üsteleyince Katie gece Corey’in hap kullandığını kendisine de ikram ettiğini ama almadığını söyleyip başım derde girmez değil mi diyerek Gloria’ya yalan söyler. Daha sonra Gloria konuyu değiştirmek için Nikki teyzenle öğlen vakit geçireceğin için heyecanlı mısın diye sorar. Katie evet keşke Nikki teyzeyle hep birlikte kalsaydık der. Bunun üzerine Gloria bunun olması epey çabalıyoruz diye karşılık verir.  Katie babamla yaşamak istemiyorum korkunç şeyler söylüyor deyince Gloria ne gibi korkunç seyler diye sorar.  Katie kendisini vuracakmış mesuliyeti benim olacakmış ayrıca beni istemediğim sekilde öpüp elliyor diyerek bir kez daha Gloria’ya yalan söyler. Katie’in söylediklerine inanan Gloria Katie’ye onunla yaşamaman için gücüm dâhilinde her şeyi yapacağım der. Bu arada Darrel kardeşini arayıp kefaletimi ödediğin için sağ ol Katie’in kendi yöntemleri var benimde kendi yöntemlerim var der.

Nikki kurabiyeleri fırına koyduktan sonra birazdan hazır olur der. Katie hiç kurabiye yemediğini söyleyince Nikki şaşırarak hiç mi yemedin diye sorar. Katie annesinin sürekli üzgün olduğunu veya yatığını söyler. Daha sonra Katie Nikki’ye lokantan kapalı mı diye sorar.  Nikki bugünlük lokantayı kapadım der. Katie Nikki’ye benim için mi yaptın diye sorunca aslında doktor randevum vardı diye cevaplar. Bunun üzerine Katie Nikki’ye hasta mısın diye sorar. Katie iyiyim aslında Luke amcanla bebek sahibi olmaya çalışıyoruz o yüzdende doktor beni hamile bırakmaya çalışıyor der. Katie Nikki’ye niye bu kadar çok bebek istiyorsun diye sorunca Nikki Katie’ye herhalde yetişkinlerin çocuk istemesi normaldir her kadın anne olmak ister büyüyünce anlarsın der. Katie Nikki’ye sana anne diyebilirim deyince Nikki Katie’ye pekâlâ ama senin Nikki teyzen olacaktım diye karşılık verir. Bunun üzerine Katie Nikki’ye senin küçük meleğin olabilirim der. Bunun üzerine Nikki Katie’in saçlarını okşayarak Katie’ye ne olursa olsun biz bir aileyiz ve her zaman senin yanında olacağım der.

Nikki Gloria’ya Pittsburgh’ta Shawna’in cenaze töreni yapılacakmış der. Bunun üzerine Gloria Nikki’ye bizim bu konularda yardım eden bir terapistimiz var o Katie’ye eşlik edecek der. Ertesi gün terapist Katie’ye annen hakkında en çok neyi özlüyorsun diye sorunca Katie şu anda annem hakkında konuşmak istemiyorum diye karşılık verir. Bunun üzerine terapist Katie’ye ne hakkında konuşmak istiyorsun diye sorunca Katie terapiste bir bebeği daha karındayken nasıl ölür diye sorar. Katie’in sorduğu sorudan rahatsız olduğu belli olan terapist Katie’ye bebeği doğmadan ölen bir tanıdığın var mı diye sorar. Katie bir arkadaşımın annesine olmuştu diye cevap verince terapist ona düşük denir diye cevaplar. Konuşmasına devam eden terapist bazen bebek anne karnında hasta olur ya da anne düşerse veya karnına darbe alırsa bebek düşer dedikten Dylan bunu dediğinde ne hissetin diye sorar. Katie umursamaz bir tavırla üzüldüm diye cevaplar. Terapist Katie’ye annen öldüğünde çok mu üzüldün yoksa az mı üzüldün diye sorunca Katie omzunu silkeleyerek terapistin sorduğu soruya cevap vermez.

Nikki’in yanına gelen Gloria güzel haberlerim var sosyal hizmetler Katie’in geçici vasiliğini size verdi bir ay sonrada tam vasilik sizin olacak der.  Gloria gitmeden önce Nikki’ye cenazede duygusal çöküntü yaşarsa beni haberdar edin der. Gloria’in verdiği vasilik haberini duyan Katie Nikki’ye sarılıp çok mutlu oldum diyerek Nikki’ye sarılır. Daha sonra Jessica, Katie ve Nikki Shawna’in cenazesine giderken Katie Jessica ile oyun oynar. Katie Jessica’ya büyükanne bu oyunda epey iyisin deyince Jessica şaşırarak büyükanne mi der. Bunun üzerine Katie Jessica’ya şayet Nikki benim annem olacaksa sende onun annesi isen benim büyükannem oluyorsun der. Jessica sanırım öyle oluyor der. Shawna’in evine vardıklarında Katie Nikki ve Jessica’ya hadi size evimi göstereceğim der. Bu arada Jessica ve Nikki Katie’in aşırı sevinçli olmasına bir mana veremezler.  Evin içine girdiklerinde Katie Jessica’ya büyükanne sen Shawna’in odasında kal ben ve annemde odamda kalırız der. Bunun üzerine Nikki benim daha iyi bir fikrim var neden daha önce planladığımız gibi otelde kalmıyoruz der.  Katie Nikki’in önerisini sevinçle kabul eder.

Cenaze sonrası Katie babası Darrel’i mezarlıkta görür. Katie koşarak babası Darrel’in yanına koşar. Darrel Katie’ye seni özledin der. Katie şu anda Nikki teyzede kalıyorum ama oradan nefret lütfen beni al der. Bunun üzerine Darrel biliyorum tatlım avukatımla beraber bu konuyu çözmeye uğraşıyorum birkaç gün içerisinde beraber olacağız sözüm söz der. Katie seni seviyorum diyerek babasına sarılır. Darrel Katie’ye simdi sen diğerlerinin yanına dön dedikten sonra Darrel gizlice mezarlıktan çıkar. Cenaze sonrası kendi evine dönmeye hazırlanan Nikki’yi Doktor Goldman arar. Doktor Goldman Nikki’ye ne yapıyorsun diye sorunca Nikki bir dakika annemde yanımda hoparlörü açacağım der. Nikki hoparlörü açtıktan sonra Doktor Goldman Çarşamba gününde yapılacak hamilelik testine gelecek misin diye sorar. Nikki tabi geleceğim dedikten sonra lafa karışan Jessica bu sefer torunumun olacağına inancım tam der. Bu arada Katie’de konuşmayı hoşnut olmamış bir şekilde dinler. Daha sonra Nikki Katie’ye hazır mısın diye sorunca Katie arabayı sürebilir miyim diye sorunca Nikki on altı yaşında öğrenebilirsin diye cevaplar. Bunun üzerine Katie babam bana öğretmişti sarhoş olduğu zamanlar arabayı ben kullanırdım diye karşılık verir.  Nikki Katie’ye sen rahatına bak ve manzaranın tadına bak der. Katie arabaya binerken beni babama gönderme der.


Darrel avukatına tam vesayet mi Nikki’yi kastederek bu kaltak kendisini Katie benim kanımdan der. Bunun üzerine ne sanıyor der. Bunun üzerine Darell’in avukatı evli, suç kaydı yok ayrıca Katie’ye iyi bir yaşam sunabilir ama Katie’in biyolojik babası olduğun için senin için bir dilekçe hazırlayabilirim geçmişteki işlediğin suçlar yüzünden bu bayağı zor olabilir der. Bunun üzerine Darrel avukatına eğer işler kötüye giderse Katie ile Meksika’ya kaçarım diye karşılık Hastaneden çıkan Nikki Jessica’yı arayarak hamile olduğunu söyler.  Bunun üzerine Jessica Nikki’ye senin için çok mutluyum der. Nikki Doktor Goldman bana yatak istirahati önerdi der. Jessica Nikki’ye restoranı boş ver elemanların sensizde idare edebilir ayrıca bebek doğduğunda restoran için vaktin kalmayacak der. Bu arada Katie Nikki ve Jessica’in arasında telefon konuşmasını nefret dolu gözlerle seyreder. Nikki Jessica’ya tekrar düşük yapacağım korkusuyla sevinemiyorum deyince Jessica korkma içimde senin hamileliğin sorunsuz geçeceğine dair iyi hislerim var der.

Katie Nikki’ye yarın panayıra gidecek miyiz diye sorunca Nikki üzgümüm tatlım ama artık çok fazla hareket edemem yoksa bebeği kaybedebilirim diye karşılık verir. Katie’in üzüldüğünü gören Nikki bak panayır yerine kız kıza pijama partisi tertipleyebiliriz Pizza ısmarlayıp yatakta film seyrederiz deyince Katie olur der. Daha sonra Katie odasında pelüş oyuncağını parçalayıp Nikki’in doğacak bebeğini yok etmek ister. Nikki sevinçli haberi kocası Luke ile paylaşır. Nikki Luke’a hamileliğin zor geçeceğini ve sürekli yatakta olacağını söyler. Bunun üzerine Luke Nikki’ye ben gidip izin alayım deyince Nikki Luke’a annem var Katie var ikisi de bana yardımcı olurlar diye karşılık verir. Bu arada haset duyguları içerisinde Nikki ve Luke’un konuşmalarını dinler. Daha sonra herkes yatarken Darrel eve girer. Katie Darrel’a bak baba söylediğin gibi kapıyı açık bıraktım der. Bunun üzerine Darrel Katie’ye eşyalarını topla der. Katie eşyalarını toplarken birdenbire çığlık atmaya başlar. Katie’in çığlığına uyanan Nikki Darrel’a ondan uzak dur der. Banyoya giden Katie havlu dolabına sakladığı bıçağı alır. Bu ara Nikki polisi arar. Daha sonra Katie bir kez daha çığlık atınca Nikki odasından çıkıp Katie’yi kontrol etmeye çıkar. Merdivene bakan Nikki Katie tarafından itilir. Daha sonra arabanın anahtarlarını alan Katie normal bir hayat yaşayacağım o bebekte sende olmayacaksın diyerek bıçakla yaraladığı babasını arabayla ezerek öldürür. Polisler geldiğinde Katie Darrel’in kendisini kaçırdığını söyler.


Hastanede ayılan Nikki ne oldu diye sorunca Jessica Shawna’in eski kocası tarafından merdivenlerden itildin diye cevap verir. Daha sonra Nikki Katie’yi sorunca Jessica Katie’in polise ve sosyal hizmetlere ifade verdiğini daha sonrada terapistle konuşmaya gittiğini söyler. Jessica Katie’in babasını kaçarken öldürdüğünü söyledikten sonra aman tanrım der. Bunun üzerine Nikki bebeğim nasıl diye sorunca Helen bebek iyi Luke’da aradım gelecek uçakla buraya gelecek her şey yoluna gelecek der. Terapist Katie’ye babanın ölümü seni nasıl hissettirdi üzüldün mü, sevindin mi, rahatladın mı yoksa öfkelendin mi diye sorar. Katie üzüldüm keşke ona arabayla vurmasaydım diye cevaplar. Terapist Katie’ye sık sık üzülür müsün diye sorunca Katie kafasını sallayarak evet diye cevaplar. Bunun üzerine Katie terapist Katie’ye mutlu olduğun zamanı anlat deyince Katie Nikki teyzeyle beraber olduğum zamanlar mutlu oluyorum der. Terapist Katie’ye Nikki senin için niye bu kadar önemli diye sorunca Katie Nikki’in çok iyi birisi olduğunu kendisini evlat edindiği söyler. Bunun üzerine terapist Katie’ye seninle küçük bir oyun oynayacağız der. Katie terapistin dediğini kabul ettikten sonra terapist Katie’in önüne bir şeytan birde melek resmi koyar ve Katie’ye sen hangisinin diye sorar. Katie şeytanı seçince Terapist niye şeytanı seçtin diye sorunca Katie ruhsuz bir tavırla çünkü kötüyüm der.

Hastanaye gelen Luke’a sarılan Nikki burada olmana sevindim der. Bunun üzerine bende öyle diye karşılık verir. Lüke Nikki’ye ağrın var mı diye sorunca Nikki evet ama bebeğe zarar verebilir diye ağrı kesici istemedim diye cevaplar. Bunun üzerine Luke bebeği de düşünüyorum ama senin de sağlığın önemli deyince Nikki iyiyim kırığım yok yalnızca biraz yara bere var o kadar diye karşılık verir. Daha sonra Gloria Nikki ve Luke’un yanına gelir. Nikki Gloria’yı Luke ile tanıştırır. Nikki Katie nasıl diye sorunca Gloria Katie’in biraz daha terapistin yanında kalacağını anti sosyal davranış bozukluğundan şüphelendiklerini söyler. Luke Gloria’ya bu manaya geliyor diye sorunca Gloria dürtü kontrol sorunu var diye cevaplar. Nikki ne tür dürtüler diye sorunca Gloria kendisini bazı şeyleri yapmaya mecbur olduğunu hissediyor ve kötü davranışlarda bulunduktan sonra kendisini kötü hissediyor diye cevaplar. Bunun üzerine Luke nasıl bir tedavi öneriyorsunuz diye sorunca Gloria hastanede uzun süren psikiyatrik terapi uygulayacağız diye cevap verir. nikki Gloria’ya bunu kabul edemem Katie’ye onu terk etmeyeceğim diye karşılık verir. Luke Nikki’ye böyle bir durum varsa bizle yaşaması uygun olmaz deyince Gloria Nikki’ye Luke’un haklı olduğunu böyle çocukların yalana ve zarar vermeye meyilli olduğunu söyler. Nikki Gloria’ya sert bir uslupla sen benim hakkımda bir şey bilmiyorsun diye çıkışınca Luke Gloria’ya daha sonra konuşuruz der. Nikki Luke’a Katie’ye bakamazsak durumun kötüye gideceğini söyleyince Luke Nikki’in isteğini kabul etmek zorunda kalır.

,

Luke ve Nikki hastaneden dönünce Katie ile akşam yemeğine otururlar. Katie Salı günü gezmeye gidebilir miyiz diye sorar. Nikki şaşırarak yürüyüş mü deyince Katie okulun aşağısındaki yer diye karşılık verir. Bunun üzerine Nikki’in Jaspers korusundan bahsediyor der. Luke ne Katie’ye yazık ki Nikki’in ayakta fazla kalması sakıncalı der. Daha sonra Nikki Katie’ye sen Luke ile git geldiğinizde birlikte oyun falan oynarız der. Salı günü Luke ile koruya giden Katie Luke’a dünyada nerede yaşamak isterdin diye sorar. Luke burası herhalde dedikten sonra Katie’ye peki sen nerede yaşamak isterdin diye sorar. Katie Nikki teyzenin yanında yaşamak istiyorum ayrıca kimse bana engellemeyecek der. Lüke niye Nikki’yi bu kadar çok seviyorsun diye sorunca Katie çünkü bir tek onun yanında iyi biri oluyorum kötü şeylerde yapmıyorum diye cevap verir.


Nikki Katie için iyi bir çocuk o der. Bunun üzerine Luke Nikki’ye bugün yürüyüşteyken çok garipti ayrıca yalnızca senin yanındayken kötü şeyler yapmadığını söylemesi de epey rahatsız ediciydi diye karşılık verir. Nikki Luke’a Katie’in sorunları olduğu bariz ama onu bir hastaneye kapatırsak sorun daha da büyür eğer düzgün bir evde kalırsa düzelir der. Bunun üzerine Luke Nikki’ye peki bebeğe bir yaparsa ne olacak der. Bu arada Luke’un dediklerini dinleyen Katie sinir krizi eşiğine gelir. Luke Nikki’ye ne kadar uzun bizimle kalırsa bize o kadar fazla bağlanır der. Mutfağa inen Katie tamamen kontrolünü yitirir. Ertesi sabah Katie’in odasına Nikki Luke’u çağırır. uüke ve Nikki şaşkınlıkla odaya bakar Nikki Katie'in yazdığı notu okur. Notta anne senden nefret ediyorum umarım sende bebeğinde geberir diye yazar. Bunun üzerine Luke Katie’yi aramaya giderken Nikki’de Gloria’yı arar.

Nikki odadaki eşyaları toplarken bir kutu ilgisini çeker ve kutuyu açınca bir kuş ölüsü ile karşılaşır ve korku içerisinde kutuyu fırlatır. Luke mahalle içinde Katie’yi ararken Katie ve Gloria’ya da polislerle Katie hakkında bilgi verir. Bu arada Luke koruda karşılaştığı adama kumral küçük bir kız gördün mü diye sorar. Adam görmedim ama görürsem haber veririm der. Daha sonra gizlice Luke’un yanına yaklaşan Katie beni de sevmeliydin diyerek Luke’u bıçaklar. Luke Katie’ye bıçağı bırak deyince Katie artık bana bunu yap şunu yap demesinden gına geldi diyerek Luke’un yanından ayrılır. Katie başka bir adamı da öldürüp anahtarlarını alıp arabayla Nikki’in yanına gider. Bu arada polislerde aldıkları ihbar doğrultusunda Luke’un yanına giderler. Nikki Luke’un kaldırdığı hastaneye doğru giderken Katie tarafından engellenir. Nikki bıçağı bırak deyince Katie bağırarak kimse bana yapacağımı söylemez senide babam öldürüm diyerek Nikki’yi evden atar. Daha sonra Nikki polisi arar. Bu arada Katie evi kundaklamaya başlayıp kendisini evin içine kilitleyince Nikki evin içine girip Katie’yi aramaya başlar. Katie Nikki’in arkasında belirip bacaklarına beysbol sopasıyla vurduktan sonra Nikki’yi ölüme terk eder. Daha sonra itfaiye gelince Katie pişmanım yapmak istemedim diye ağlamaya başlar. Daha sonra Nikki’in bebeği doğar Katie akıl hastanesinden bir sürü mektup yollar ama Nikki hiçbirine cevap vermez ve film biter.  

 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...