https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

23 Ekim 2020 Cuma

California Fever

 



Filmimiz plajda kendi halinde muz yiyen yirmilerinde bir genç kadınla başlar. Cankurtaran kulesinde genç kadını izleyen adam daha sonra kadının yanına gelir. Adam kadına saatini gösterir. Kadın saate dokunmak isteyince adam elini çekip seni tanımıyorum der. Bunun üzerine genç kadın adım Candie Jones deyince adamda Kenny Blake üçüncü diyerek kendisini tanıtır.  Candie Kenny’ye bu kadın saati deyince Kenyy evet ninemden miras kaldı bana sana yiyüz dolara bırakırım der. Bunun üzerine kacak yere ihtiyacım var saatte güzel deyince Kenny sana elli dolara veririm der. Candie bak kalacak bir yere ihtiyacım var deyip kalkınca Kenny Candie’in bileğini kavrayıp sana yirmi olur der. Candie Kenny’ye almak istiyorum ama gerçekten ama kalacak bir yere de ihtiyacım var der. Bunun üzerine Kenny Candie’ye yemek yapmayı biliyor musun diye sorunca Candie çok iyi makarna yaparım diye cevaplar. Kenny Candie’ye eğer bana akşam yemeğinde makarna yaparsan bende kalmana izin veririm deyince Candie olur der

Kenny ve Candie eve vardıklarında Kenny Candie’ye makarna almasını söyler. Candie makarnanın parası ödedikten sonra Kenny’ye makarna yaptıktan sonra bunları yapmak için para ödeyeceğimi bilmiyordum der bunun üzerine Kenny harika bir yemekti ayrıca saf altından bir saatinde oldu diye karşılık verir.  Candie Kenny’ye evet öyle oldu dedikten sonra Kenny Candi’ye özel bir yeteneğin var mı diye sorar. Bunun üzerine Candy ne demek istiyorsun diye karşılık verince Kenny hayatın boyunca başkalarının avucuna bakmamalısın der. Candie bir süre geveledikten sonra Kenny’ye sen ne iş yapıyorsun diye sorar. Kenny’de geveleyip en sonunda ninem bana yüklü bir miras bıraktı diye cevap verir. Bunun üzerine Candie Kenny’ye keşke bende senin kadar şanslı olsam der. Kenny Candie’in yanına gidip belkide sende keşfedilmemiş yeteneklerde olabilir deyip Candie ile yiyişmeye başlar. Ertesi sabah erkenden plaja giden Candie’ye Kenny niye bu kadar erken plaja gidiyorsun diye sorar. Candie burası Kaliforniya eğer erken gitmezsem her yer kapılır diye cevaplar. Candie giderken Kenny arkasından bulaşıkları yıkamadın diye seslenir.

Plajda oturup manzarayı izleyen Candie’in yanına gelen Jill isimli genç kadın Billy’yi gördün mü diye sorar. Candie kim diye sorunca Jill burada takılan bir tip der.  Candie Jill’e Ohio’lular mı diye sorunca Jill buralılar diye cevaplar. Bunun üzerine Candie ben Ohio’dan geldim der.  Jill Candie’ye bir işin var mı diye sorunca Candie şu an için iş arıyorum der. Jill Candie’ye yemek yapmayı biliyor musun diye sorar. Candie evet biliyorum ama kendimi bir daha o duruma düşürmem der. Bunun Jill Candie’ye istersen benim evde kalabilirsin der. Candie  pekala diyerek  Jill’in teklifini kabul eder.  Aksam olduğunnda Candie  ve Jill şarap eşliğinde muhabbet ederler. Jill Candie’ye ne zamandan beri Kaliforniyadasın diye sorar. Candie dünden beri buradayım diye cevap verir. Bunun üzerine Jill Candi’ye epey yorulmuş olmalısın sen burada uyu der. Candie uyurken Jill Candie’yi seyrederek kendisini tatmin eder.


Jill’in yanına gelen Billy nereye gitmek istersin diye sorunca Jill Las Vegas’a mı gideceğiz der. Billy o kadar uzun boylu değil diye karşılık verir. Bunun üzerine Jill Billy’ye dün güzel ama bir o kadarda boş kafalı bir sürtük  buldum şu anda sızmış uyuyor der. Bunun üzerine Billy Jill’e odanın penceresi var değil mi der. Daha sonra uyanan Candie Jill’in odasına bakar ve Jill ve Billy’in günah dolu anlar geçirmesine şahit olduktan sonra gider. Billy ve Jilly’in sevişmesi sonlanınca Billy sürtük gitmiş der. Candie plajda oturup manzaraya bakarken Jack isimli sahış Candie’ye bana çok tanıdık geldin bir yerde tanımış mıydık diye sorar. Candie sanmam Ohio’dan geldim diye cevaplar. Bunun üzerine Clevland’lı mısın diye sorunca Candie Columbus’dan geldim diye cevaplar. Jack Candie’ye Kaliforniya’yı nasıl buldun diye sorunca Candie çok iyi herkes çok yardımsever diye cevaplar. Jack Candie’ye benimle yemeği çıkar mısın diye sorar. Candie çok üzgünüm ama annem bana tanımadığım insanlarla yemeğe çıkmamı söylemişti der. Bunun aklımda sana göre bir iş var ama geçici bir iş işi ister misin diye sorar.  Candie evet our ama ne is yapacağım diye sorunca Jack Candie’ye plajdaki çöpleri toplayacaksın diye cevap verir.  Candie bu iş bana biraz pis gözüktü deyince Jack Candie’ye şimdi başka bir eleman bulamam ayrıca bedava yemek yiyeceksin der. Candie sevinerek bedava yemek mi diyerek işi kabul eder.




Candie plajdaki çöpleri topladıktan sonra Jack’in yanına gelip nasıldım diye sorar. Jack iyidin ama işimi kaybedebilirim sana yardım etmekle o kadar meşguldüm ki patronumu arayamadım der. Candie yapabileceğim bir şey var mı diye sorunca Jack belki rahatlamamı sağlayabilirsin diyerek Candie’ye oral seks yaptırır ve daha sonra arabasına atlayıp uzaklaşır. Candie anne babasına herkes burada bana iyi davranıyor çok yardımcılar diye yazar.  Daha sonra Candie’in yanına  Ashley ve David isimli iki kişi gelir. Candie’ye bizimle takılır mısın deyince Candie ikilinin isteğini kabul eder.  Candie Ashley ve David ile muhabbet ederken Candie Kenny’den aldığı saati gösterir. David Candi’ye bu saat sahte dolandırılmışsın der. Bunun üzerine Candie peki paramı geri alabilecekmiyim diye sorunca David önce karnımızı doyuralım der. Üçlü yemek yedikten sonra David Candie’ye sana yardımcı olacağız ama sende bize yardımcı olacaksın der. Bunun üzerine Candy David ve Ashley ile sevişir. Daha Candie şimdi bana yardımcı olacakmısınız diye sorunca ikili uzaklaşıp gider.


Candie sokaklarda amaçsızca gezinirken gördüğü boş eve girer. Candie evde bir süre gezdikten sonra yatmaya karar verir. Candie uyurken Tom isimli bir adam eve girer. Tom Candie’in saçlarını okşarken Candie Tom’a ne yapıyorsun diye çıkışır. Tom Candie’ye ne olmuş yani ikimizde haneye tecavüz ediyoruz şu anda der. Candie Tom’a haneye tecavüz mü bak dostum bu evin sahibiyim birazdanda mobilyalarım gelecek diye çıkışır.  Bunun üzerine Tom Candie’ye tamam sakin ol diyerek alttan almaya çalışır. Candie Tom’a mücever işinde çalışıyorum kolumdaki saat beş bin dolar eder ama yüze bırakırım der.  Tom altına benziyor deyince Candie yüzde yüz altın der. Candie saati sattıktan sonra Tom ile sevişir. Sevişme bittikten sonra Tom Candie’ye pizza ısmarlar ve film biter.  


 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...