https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

1 Temmuz 2021 Perşembe

Blood on My Hands


Filmimiz genç bir kadının bir eve girip iç çamaşırım nerede demesiyle başlar. Genç adam şaşkınlık içerisinde ne deyince genç kadın dün gece giydiğim iç çamaşırı diye karşılık verir. Bunun üzerine sen dün iç çamaşırı giymedin ki deyince genç kadın işte bu yüzden sürekli terk ediliyorsun der. Genç adam ne demek istiyorsun deyince genç kadın ailen dışında ilgilendiğin bir konu yok içine kapanıksın der. Genç öyle değilim dedikten sonra hala ilişkimiz sürüyor mu diye sorunca genç kız ne sanıyorsun diyerek genç adamın yanından ayrılır. Gece evinin havuzunda bir sürü yüzen genç kız havuzdan çıkar. Havlusunu almak için yürüyen genç bir kadın birdenbire bıçaklanarak ölür.  Başka bir yerde Bernie isimli bir adam Bower isimli başka bir adama bu şerefsiz adam evde ise işini bitireceğiz der. Bower Bernie’ye burada olduğunu nereden biliyoruz sorunca Bernie muhbirim burada gece yarısı çok fazla kazı yapıldığını ve ayrıca kayıp vakalarının da bu çevrede olduğunu biliyoruz der. Bower peki ya muhbirinin doğruyu söylediğine inanıyor musun deyince Bernie Bower’a muhbirler hapisten çıkmak için her şeyi derler fakat içimden bir his burada olduğunu söylüyor der. Daha sonra Bower ve Bernie arabadan çıkarlar. Bernie Bower’a ilk tehlike anında destek çağıracağız der. Bernie ve Bower ayrılıp arazide gezinirken katil Bower’in ayak bileğini kesip arabayla ezdikten sonra sesleri duyan Bernie Bower’in yanına gidip iyi olacaksın dayan der. Bower Bernie’ye biz neyiz diye sorar. Bernie Bower’a gizli görevdeyiz diye cevap verdikten sonra Bower bilincini yitirir. 

Alarm sesine kalkan sarışın genç kadın giyindikten sonra dışarı çıkar. Daha sonra adı Gordo olan gençle ismi Zach olan genç okul bahçesinde gördükleri sarışın genç kız hakkında konuşurlar. Hem Gordo hem de Zach sarışın kız ile çıkma niyetinde olduklarını söylerler. Gordo Zach’e takıntıların yüzünden işin epey zor neredeyse günde yüz defa saçını tarıyorsun der. Bunun üzerine Zach Gordo’ya en azından saçımı tarıyorum diye karşılık verir. Daha sonra Gordo ve Zach ayrılıp giderler. Gordo elinde bir buket çiçekle yürürken Zach şarısın kızın yanına yaklaşıp merhaba ben Zach senin adın ne diye sorar. Bunun üzerine sarışın kız alaycı bir tavırla ailem doğum sertifikasına isim koymamışlar diye karşılık verir. Zach muhtemelen bir ismin vardır deyince sarışın kız maksadın ne diye diye sorar. Zach ne demek istiyorsun diye sorunca sarışın kız Zach’e eğer bir kızı takip edip saçma muhabbete girişiyorsan kızdan bir şeyler istediğin barizdir diye karşılık verir. Bunun üzerine Zach kıza benimle çıkar mısın diye sorunca kız ismini bilmediğin bir kızla çıkma niyetinde misin kaybol der. Zach kızın bileğini tutunca kız Zach’a yumruk atıp Zach’e eğer doğru düzgün davranıp sözlükten incelik nedir öğrenirsen belki seninle çıkarım deyip Zach’in yanından ayrılır. Daha sonra sarışın kız Gordo’ya göz kırpıp yoluna devam eder. 

Zach’in yanına gelen Gordo Zach’e ne oldu diye sorar. Zach çok fena yumruk yedim der. Gordo Zach’e onu bırakacak mısın deyince Zach bilakis bu işi daha da cazip kıldı diye karşılık verir.  Zach yerden kalkarken Gordo’un arkasında sakladığı çiçekleri fark eder ve bu çiçekler de neyin nesi diye sorar. Gordo ilk başta çiçekleri inkâr etmeye çalışır ama daha sonra topladığını söyler. Bunun üzerine Gordo’ya maksadın ne Gordo bana söyleme der. Bunun üzerine Gordo Lyla ile şansını denedin şimdi ben sanşımı deneyeceğim der. Zach Gordo’ya ikinci kez deneyeceğim deyince Gordo Zach’e ne senin ne de bir başkasının gölgesi altında kalmayacağım diye tepki gösterir. Bunun üzerine Zach Gordo’ya midemi bulandırıyorsun der. Gordo tam aksine kendimi iyi hissediyorum diyerek Zach’in yanından ayrılır.

Lyla cep telefonu ile birkaç poz manzara resmi çekerken dikkatini resim çizen bir genç çeker.  Lyla resim çizen gencin yanına yaklaşıp güzel ağaçmış der. Bunun üzerine hal ve hareketlerinden efemine bir tip olduğunu anladığımız genç Lyla’ya evet öyle gözüküyordu lakin bir başka açıyla bakınca diğerleri iyi gözükürken bu harika gözüküyor der. Lyla efemine gence sürekli resim mi çizersin diye sorunca efemine genç evet uğraşımı ciddiye alırım ben ilham bulabilmek için sürekli kahve dükkânlarında takılırım diye cevap verir. Bunun üzerine Lyla efemine dışarıda vakit geçirirsen daha da ilham edinebilirsin der. Efemine genç ressam olmak için ressam gibi davranmalısın kelimeler ve resimler birbirini takip etmez diye açıklar. Bunun üzerine Lyla efemine gence kelimeler benim için yeterli ismim Lyla seninki ne der.  efemine genç adım Robert şimdi kendimi bir ressam gibi hissetmeye çalışıyorum deyince Lyla Robert’e iyi resim çiziyorsun ressamsın diye karşılık verir.  Robert Lyla’ya eskiz defterini bu mu hiçbir şey diye karşılık verir. Bunun üzerine Lyla belki başka bir zaman diğer resimlerini de gösterirsin der. Robert Lyla’ya fotoğraf çekmeyi sever misin diye sorunca Lyla itiraf etmeliyim öz çekim fotoğraf harici pek resim çekmem diye cevap verir. Robert Lyla’ya senin bir kızın kim olduğunu veya hissetmesinden çekinmemeli diye karşılık verir. Lyla Robert’e aslında pek göze batmamaya çalışıyorum der. Robert Lyla’ya senin gibi alımlı bir kızın çıktığı biri vardır deyince Lyla aslında birsini gözüme kestirdim der. Bunun üzerine Robert adı ne bu yakışıklının diye sorunca Lyla Gordo diye cevaplar. Bunun üzerine Robert Gordo’un evini biliyor musun sorar. Lyla biliyorum deyince Robert Lyla’ya Gordo’un kapısını tıklatıp beni olduğum kabul et diyeceksin diyerek Lyla’in yanından ayrılır.  

Adları Isaac ve Billy patronlarının altı yüz altmışaltı şifreli çantası ile Meksika’ya gitmesi hakkında konuşurlar. Daha sonra bunun Gordo’un çektiği film olduğunu anlarız.  Gordo Isaac ve Billy’ye berbat oynuyorsunuz deyince Isaac Gordo’ya sende pek başarılı yönetmenlik yapmıyorsun diye karşılık verir. Gordo iyi bir yönetmen hiçbir şey demesi gerekmez çünkü oyuncu nasıl davranacağını bilir deyince Billy Gordo’ya biz oyuncu değiliz yalnızca bedava yemek uğruna kamera karşısına geçen arkadaşlarınız diye karşılık verir. Bunun üzerine Isaac’de Billy’ye belki sen Gordo’un arkadaşı olabilirsin der. Gordo Billy ve Isaac’a filmimi mahvetmek için elinizden geleni yaptığınız der. Isaac Gordo’ya bak dostum elimden geleni yapıyorum dedikten sonra Isaac Gordo’ya işlerimi bitirsen iyi olur yarın burada olmayacağım der. Billy Gordo’ya adamım iyi misin diye sorunca Gordo iyi değilim bir kızla olan sansımı heba ettim der. Bunun üzerine hem Isaac hem de Billy Gordo’ya kim diye sorunca Gordo tanımazsınız deyince Billy belki tanırız dedikten sonra Gordo kızın isminin Lyla olduğunu söyler.  Billy tanımadığını söyleyince Isaac’de nasıl biri diye sorar. Bunun üzerine Lyla’in uzun sarı saçlı, muhteşem bir gülümsemesi ve harika bir zevki var. Isaac zevki mi var deyince Billy’de zor olmuyor mu diye sorar. Gordo sinirlenerek kıyafet zevkinden bahsediyorum mankafalar diye bağırır. Billy ben arkadaşınım deyince Gordo Billy’ye öylesin Isaac’e dönerek ama o öyle davranmıyor gazete okur gibi davranıyor der. Isaac Gordo’ya ben gazete falan okumam diye karşılık verince Gordo Isaac’e oyunculuğun gibi karakterinde berbat deyince Isaac ne dedin sen diye tepki gösterir.  Gordo kız meselesi yüzünden gerginim deyince Isaac kız senin en küçük derdin özür dilemeni talep ediyorum der. Gordo Isaac’e ne yapacaksın diye sorunca kız arkadaşını elinden alacağım der. Gordo Isaac’e o benim kız arkadaşım değil deyince Isaac o zaman fahişenin elinden şekerini almaktan da kolay olacak der. Gordo Isaac’e defol deyince Isaac Gordo’ya ben kendim giderim diye karşılık verir.

Billy Gordo’ya bana Lyla’dan bahsetsene der. Bunun üzerine Gordo Lyla için alımlı ama karanlık bir yönü de var der.  Bunun üzerine Billy Gordo’ya eğer bu kızdan hoşlanıyorsan şansını dene der. Akşam Isaac Lyla’in yanına gelip adım Isaac’dır oyunum aşktır der. Lyla Isaac’e ne yapıyorsun diye tepki gösterince Isaac Lyla’ya epey alınganız sanırım der. Lyla Isaac’e yalnız kalmak istiyorum gider misn deyince Isaac Lyla’ya yalnız kalmak istemiyorum deyince Lyla pislik bir herifle takılmak istemiyorum diye karşılık verir. Bunun üzerine Isaac Lyla’ya beni tanımıyorsun bile deyince Lyla Isaac’e seni tanımak istemiyorum zaten deyip ayağa kalkar. Isaac Lyla’in bileğini kavrayıp yanımdan çekip gidemezsin der.  Bu arada Gordo Isaac’in yakasına yapışıp bunu yapma Isaac diye bağırır. Isaac Gordo’ya annemsin ki bana karışıyorsun diye tepki gösterince Gordo Isaac’e çünkü annen sana terbiye öğretmemiş der. Bunun üzerine Isaac kimse anneme laf edemez diyerek Gordo’ya saldırır. Gordo ve Isaac boğuşurken Lyla’da yanlarından ayrılır.   Daha sonra Gordo’un evine gelen Lyla Gordo’ya çiçekler nerede diye sorar. Gordo Lyla’ya senle şansım olamıyacağını düşünüp attım diye cevap verir. Lyla mühim değil diyerek Gordo’ya sarılır. Daha sonra Gordo ve Lyla bir süre muhabbet ettikten sonra Lyla Gordo’ya biraz uykum var diyerek Gordo’un yanından ayrılır.

Zil zurna sarhoş olan Isaac Gordo ile konuşmaya çalışır ama Gordo Isaac’e sen sarhoşun diyerek Isaac ile konuşmayıp arabasına atlayıp uzaklaşır. Daha sonra tuvaletini yapamaya çalışan Isaac sendeleyerek yere yığılır. Yanında bana yardım edebilir misin der. Daha yanındaki gizemli şahsın tutuğu bıçağı fark eden Isaac hayrola bıçak ne iş diye sorduktan sonra gizemli sahış tarafından öldürülür. Bu arada Lyla sokakta sebepsiz bir şekilde koşarken yere yığılır. Daha sonra gizemli bir kişi Lyla’yı kaldırıp taşımaya başlar. Bu arada Lyla Gordo’yu korkunç bir halde uyusan da dalıp gitsen de yanında olacağım diyerek elini tutuğunu görür. Daha sonra bunun Lyla’in gördüğü bir kâbus olduğunu öğreniriz.  Lyla adam adının Chris olduğunu komşusu olduğunu ve yerde baygın olarak yatığını ve evine taşıdığını söyler. Daha sonra Chris ailen nerede diye sorunca Lyla şehir dışındalar diye cevap verir.  Lyla Chris’e muhtemelen benden hoşlanıyorsun değil mi diye sorunca Chris Lyla’ya zihnimi mi okudun diye karşılık verir. Bunun üzerine Lyla Chris’e dudaklarımı oku erkek arkadaşım var deyince Chris benimde kız arkadaşım var der. Lyla Chris sanırım kız arkadaşın ile serbest bir ilişkin olmalı bence der. Lyla’in imasına içerlenen Chris seni yolun ortasında bırakabilirdim diye karşılık verir. Bunun üzerine Lyla beni bırakacak durumda değilsin der. Chris Lyla’ya seninle tanışmak zevkti diyerek Lyla’in evinden çıkar.

Gordo Lyla’ya sırf bunu hazırlamak için iki saat yemek kanalını seyrettim kendi evinde şaşkınlık yaşamaya hazırlan der.  Lyla zaten şaşkınlık içeresindeyim dedikten sonra Gordo sandviç hazırlamaya başlar.  Gordo Lyla’ya pekâlâ şefin dikkatini dağıtmaklayım sen en güzel halinle oturup sana ziyafet çekmemi izle der. Bunun üzerine Lyla Gordo’ya muhtemelen sehrin en iyi sandviçini yapıyorsundur der. Bunun üzerine Gordo bu şaheseri yapmak bayağı zorladı beni der. Lyla Gordo’ya seninle soru cevap oyunu oynayalım deyince Gordo cevabını bileceğim bir şey olsun der. Bunun üzerine Lyla Gordo’ya merak etme kolay şeyler soracağım misal hayatındaki en kötü anıyı anlat o zaman der. Gordo Lyla’ya bildiğim bir tane var ama seni üzmek istemem der. Bunun üzerine Lyla şayet şehirdeki her erkekle uğraşabiliyorsam bununla da uğraşabilirim diye karşılık verir.  Gordo Lyla’ya mendilini hazırla gözyaşları sel olacak deyince Lyla Gordo’ya fazlasıyla abartın anlatacaksan anlat der. Konuşmaya başlayan Gordo ortaokuldan beri film çekiyorum ormanda saatlerce film çekip dururdum bir gün eve geldiğimde babam filmlerin aşırı berbat geç olmadan uğraşını bırak dedi bir bakıma haklıydı ama şu anda pes edemem der. Bunun üzerine Lyla Gordo’ya geniş bir yüreğin var lakin aklını da yapacağın işe koyarsan her işin altından kalkarsın der. Gordo Lyla’ya daha beni tanımıyorsun bile deyince Lyla Gordo’ya bu sebepte dolayı bu soruları sordum tatlım diye karşılık verir. Gordo şaşkınlıkla tatlım mı deyince Lyla bilmiş bir şekilde söyledim istersen dava et beni der. Bunun üzerine Gordo Lyla’ya asla bunu yapmam der. Lyla Gordo’ya yeter ki iste yedi gün yirmi dört saat yardımcı olacağım der.

Gordo sabah koşusu yaparken yanına Zach gelir ve Gordo’ya sen sinsi bir yılansın der. Bunun üzerine Gordo Zach’e sinsi mi aklına gelen bu mu der. Zach Gordo’ya onu benden çaldın deyince Gordo öyle bir şey yapmadım geride durdum ilk hamleyi senin yapmana izin verdim fakat Lyla beni seçti der.  Gordo’un söylediklerine sinirlenen Zach Gordo’ya sen hem hırsızsın hem de yalancısın arkadaşım değilsin der. Bunun üzerine Gordo Zach’e en azından gerçeğinin farkındayım ama sen hayal dünyasında yaşayan bir eziksin der.  Bunun üzerine Zach Gordo’ya Lyla’yı hayal dünyamda ne kadar çok hayal ettiğimi bilemezsin der. Gordo o zaman yapsaydın deyince Zach gününü göreceksin diyerek Gordo’un yanından ayrılır. Akşam Lyla’in yanına giden Gordo Lyla’ya alımlısın, her erkeğin hayalinde olan birisinin benim gibi birisinde ne gördün diye sorar. Lyla Gordo’ya sen romantik bir film yapımcısının der. Bunun üzerine Gordo Lyla’ya ben herkes tarafından alay konusu şişko birisiyim sen ise benim standartımın üstüsün diyerek Lyla’dan ayrılır. Evine dönen Gordo kendisine sandviç hazırlarken dışarıdan ses duyar ve dışarıya bakar. Hiçbir şey bulamayan Gordo içeri dönüp odasına girer. Yatağında müzik dinleyip sandviçini yerken yerde duran kıyafetlerinde bir kıpırdama olur. Gordo tam kıyafetleri kontrol edecekken arkasından bıçaklanır.

Bernie Doktor Shark’a başından geçenleri anlatır. Bunun üzerine Doktor başından çok şey geçmiş dedektif deyince Bernie Doktor Shark’a bana dedektif resmi unvan zırvalığından nefret ederim diye karşılık verir. Bunun üzerine Doktor Shark Bernie’ye işin gereği sürekli ölü bedenlerle uğraşıyorsun der. Bernie cinayetleri çözüyorum ve o kadar ceset gördüm ki artık ruhumun öldüğüne karar verdim ama ortağım öldürülünce ceset görmek istemedim cesetleri yapan insanları yakalamaya karar verdim der. Bunun üzerine Doktor Shark Bernie’ye artık kahraman polis olmayacaksın deyince Bernie Doktor aptal olmadan da kahraman olabilirsin doktor diye karşılık verir.  Doktor Shark suçluları yakalamayı aptalca buluyorsun deyince Bernie pişmanlık dolu bir tonda Doktor Shark’a aslında destek ekibini beklemeliydim der. Doktor Shark Bernie’ye Bower’in ölümü senin suçun değildi der. Bunun üzerine Bernie büyük lanet olası bir silahım vardı ama o lanet olası şerefsizi yakalamadım deyince Doktor Shark Bernie’ye rahatla bu kadar küfür etmenin âlemi yok diye karşılık verir. Bernie o suçluyu yakaladıktan sonra rahatlayacağım der.  Çalan telefonuna bakan Bernie’ye Doktor Shark seans içerisindeyken telefonuna bakamazsın der. Doktor Shark’in uyarısını umursamayan Bernie telefondaki kişi ile konuşmasına devam eder.  Bernie telefonu kapadıktan sonra Doktor Shark daha seans bitmedi deyince Bernie benle cinayet mahalline gelebilirsin der. Doktor Shark bilemiyorum deyince Ernie hadi doktor dönüşte sana çörek ısmarlarım der ve Doktor Shark’i ikna eder.

Lyla kütüphanede dolaşıp kitap seçerken Zach’da Lyla’yı gözetler. Bu arada Gordo’un evinde delil arayan Bernie Lyla’in fotoğrafını bulur. Doktor Shark nasıldı diye sorunca Bernie Gordo’un yatağında müzik dinleyip sandviç yerken öldürüldüğünü lakin sandviçte kullanılan bıçak aynı zamanda cinayet bıçağı olduğu söyler. Daha sonra Bernie bu cinayetle önceki cinayetler arasında bağlantı var muhtemelen katil geri döndü der. Doktor Shark Bernie’ye nasıl bundan bu kadar eminsin diye sorunca Bernie ilk ipucu katil büyük bıçak kullanmış aradığım katilde büyük bıçak kullanmış ikinci ipucu Gordo yatağın altından bıçaklamış tıpkı Bower’in arabanın altında bıçaklandığı gibi der. Doktor Shark başka bir ipucun var mı diye sorunca Bernie Gordo’un odasında kız arkadaşının fotoğrafını bulduğunu ve onunla konuşmaya gideceklerini söyler. Konuşmasına devam eden Gordo’un ailesine kızı sordum ve aile kızı daha önce hiç görmediklerini söylediler der. Bu arada kütüphaneden çıkan Lyla kitap okurken Robert ile karşılaşır. Robert Lyla’ya nasıl gidiyor diye sorunca Lyla bir sürü talibim var ama çıktığım kimse yok diye cevap verir.  Lyla Robert’a burada ne yapıyorsun diye sorar. Robert gazete okuyorum bir genç evinde öldürülmüş der. Lyla kimmiş diye sorunca Robert daha katil yakalanmamış diye cevap verir. Lyla ben öldürülen genci kastetmiştim deyince Robert Gordo Willis diye cevap verir. Duyduğu haber sayesinde gözyaşlarına boğulan Lyla koşarak Robert’in yanından koşarak uzaklaşır.

 

Lyla’in yanına giden Robert sarılarak Lyla’yı teselli eder. Lyla evine girerken Doktor Shark Lyla’ya dedektif Bernie’de seni bekliyordu der.  Bernie Lyla’ya merhaba Lyla lafı uzatmayacağım dün gece erkek arkadşın Gordo yatağında öldürüldü üzgünüm ama hakikat bu mahkemede İncil’e el bastığında söyleyeceğin tek şey hakikat olacak şimdi erkek arkadaşının ne zaman gördün diye sorar Lyla geçen gece gördüm on bir buçuk civarında epey garip konuştu diye cevap verir.  Bernie Lyla’ya ne kadar garip deyince Lyla o gece Gordo ile ayrıldık der. Bunun üzerine Bernie Lyla’ya ne zamandan beri Gordo ile berabersin diye sorunca Lyla birkaç gündür çıkıyorduk diye cevap verir. Bernie odasında sana ait bir fotoğraf vardı der. Lyla fotoğraf mı deyince Bernie Lyla’ya evet sanırm sana karşı bir saplantısı vardı der. Lyla kasabaya yeni geldim bana iyi davranıyordu kim Gordo’yu öldürmüş olabilir der. Dışarı çıktıklarında Doktor Shark Bernie’ye Lyla’in dediklerine inandın mı diye sorar. Gerçeği söylüyor olabilir ama yinede kurbanla bağlantısı var diye sorar. Bu arada Lyla’in evinin civarında maskeli bir adam etrafı kontrol eder. Bu arada Bernie maskeli şahsı fark eder ve bagajdan tüfeğini çıkarır. Doktor Shark artık daha fazla ceset olmayacaktı deyince Bernie bu seferlik istisna yapacağım diyerek maskeli şahsın peşine düşer. Maskeli şahıs yakalamayan Bernie Doktor Shark’in yanına dönüp muhtemelen katil geri dönecek evin civarında nöbet tutacağız der.


 Robert şezlongda içerisinde uzanırken Zach Robert’in boynunu sıkıca tutar. Robert Zach böyle sert olmana gerek yok deyince Zach Robert’a senin gibi nonoşlar sertlikten hoşlandığını sanırdım der. Robert benden ne istiyorsun deyince Zach seni değil dedikten sonra nasıl olurda senin gibi bir kırık Lyla’in yanında ben duramazken durabiliyor diye sorar. Robert ben senin için tehdit değilim ki der. Zach Robert’e bende tehdit unsuru değilim seni özel yapan ne deyince Robert ben özel değilim diye karşılık verir.  Zach nonoşluğun Lyla’in gözünde seni özel yapıyor der. Robert Zach’e ne istiyorsun diye sorunca Zach Lyla’dan uzak durmanı geberip gitmeni istiyorum diye cevap verir. Robert Lyla ile yalnızca arkadaşız der. Bunun üzerine Zach Robert’e senin türünün Lyla ile takılmasını istemiyorum yoksa ardını tekmelerim bu da muhtemelen hoşuna gider diyerek Robert’in yanından ayrılır akşam evinde elinde avcı bıçağı ile oturan Zach daha sonra kalkıp kendisine sandviç hazırlar. Zach sandviçini yerken suratında bir şişlik fark eder ve kontrol etmek banyoya gider. Zach suratındaki şişliği kontrol ederken arkasındaki gizemli şahsı fark etmez ve ölür.

 Çalan telefona bakan Lyla Chris ile konuşur. Lyla Chris’e telefonumu nereden buldun diye sorar. Chris Lyla’ya internet hesabında yazıyordu diye cevap verir. Bunun üzerine Lyla Chris’e ne istiyorsun diye sorunca Chris Lyla seninle takılmak istiyorum diye cevap verir. Lyla olur diyerek telefonu kapar. Bernie ve Doktor Shark ile Lyla’in evini gözetlerken Bernie Doktor karın benden seni bu saate kadar tutuğum için karın benden nefret ediyor olmalı deyince Doktor Shark Bernie’ye evli değilim der. Lyla mutfakta kendisine sandviç hazırladıktan sonra odasına giderken maskeli şahıs ile karşılaşır. Dolaba saklanan Lyla bir süre sonra dolaptan çıkıp kapıya doğru koşar ama kapı kilitlidir. Maskeli şahıs birdenbire ortaya çıkınca yukarı doğru Lyla yukarı doğru koşmaya başlar. En sonun da maskeli şahıs Lyla’yı odasında kıstırır. Maskeli şahıs Lyla’ya neden nefret ederim bilir misin arkadaş gibi takılmaktan nefret ederim ve daha fazlasını isterim der. Lyla Robert’e sen eşcinsel değil miydin deyince Robert Lyla’ya ben eşcinsel değilim şimdi istediğimi alma fırsatım var diyerek Lyla’yı yatağa fırlatır. Lyla Robert’e ne olur yapma diye yalvarır. Bu arada Chris kapıyı zorlayınca Bernie Doktor Shark’a evde bir hareketlik var hemen destek çağır diyerek arabadan çıkar. Bu arada kapıyı kırarak Lyla’in odasına çıkar. Lyla Robert’in cesedini gösterip bana tecavüz kalkıştı der. Daha sonra Bernie Lyla’ya bu senin suçun değil bu sapıklar kendilerinden güçsüz olanlara musallat olurlar deyip gider. Ertesi gün Chris ve Lyla arabaya binerler. Chris Lyla’ya istersen evde takılalım der. Lyla birazdan annemle babam gelecek der. Chris Lyla’ya yalan söylediğini anladım der. Lyla bende yanımdan gideceğini anladım diyerek Chris’i bıçaklar. Konuşmasına devam eden bana Faith’in hayır dediği gibi (filmin başında ölen kız) Isaac’in beni rahatsız ettiği gibi Gordo’un beni terk ettiği gibi Zach’in beni taciz ettiği gibi Robert’in bana zarar vermesi gibi der ve film biter.




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...