https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

25 Haziran 2021 Cuma

69: Discover the Secret


 Filmimiz bir adamın zorla zapt edilmesi ile başlar. Zapt edilen adam ne oluyor diyerek kurtulmaya çalışırken zapt edenler biride diğerine şu şerefsizi sıkı tut der.  Zapt edilen adam içinden işler bu raddeye nasıl geldi tüm sorularımın cevabını bulabilmem için ilk gerçek anıma gitmeliyim der. Geçmiş zaman âlemine girip bin dokuz yüz altmış dokuz temmuzunda buluruz kendimizi. Gazeteyi okuyan Jack isimli şahıs Bill isimli şahsa şu durumlarda aya çıkan Apollo on bir ekibi haber oldukları için epey şanslılar der. Bunun üzerine Bill Jack’e o astronotlar ayda ne yalnızlık çekmiştir diyerek içeri geçer. Bu arada Bill’in yanına anadan üryan kimliği belirsiz bir ince bedenli bir genç yardım edin bana diyerek yere yığılır. Daha sonra Bill ve Jack gizemli gence ağrıyan bir yerin var mı, yaralandın mı diye soru sorarlar.  Gizemli genç hatırlamıyorum diye cevap verir.  Bill sanırım hafızasını yitirmiş Jack gizemli gence kasabaya uzağız bu yüzden misafir odasına döşek kurdum der. Gizemli genç Jack ve Bill’e teşekkür eder. Bunun üzerine Jack gizemli gence suçlu musun diye sorunca Gizemli genç hayır değilim sanırım adım Skyler der. Bunun üzerine Skyler’a hafızan yerine gelmeye başlamış iyi der.

Skyler Bill ve Jack’in uygunsuz anlarını seyrettikten sonra evden sabah Bill ve Jack Skyler’i ararlar. Bill Jack’e her yeri aradım yok der. Bill Jack’e polisi arayayım mı deyince Jack Skyler’in suçlu birisine benzemediğini sanki birilerinden kaçtığını söyler. Bunun üzerine buralarda yemeksiz ve susuz bir gün bile dayanamaz der.  Bu arada bir göl kenarında oturan Skyler etrafı seyrederken suyun yansımasında birşeyler görür ve zihninde bölük pörçük imgeler belirir. Daha sonra bin doku yüz yetmiş dokuz senesinde Palm Springs’te Adrianno isimli bir gencin Julio isimli başka hazırladığı doğum günü süprizini görürüz. Adrianno Julio’ya sürprizim nedir deyince Julio Adrianno’ya biraz sabret sevgili kardeşim diye karşılık verir. Bunun üzerine Adrianno Julio’ya biraz daha beklersem sabrım falan kalmayacak der. Julio Adriano’ya pekâlâ gözlerini açabilirsin der. Adrianno gözlerini açtığında havuz kenarında yarı çıplak iki adamla karşılaşır. Adrianno Julio’ya biri senin biride benim için mi diye sorar. Julio hepsi senin için ama acente üç kişi getireceğini söylemişti diye cevap verir. Adrianno Julio’ya bunlara ne yapacağım diye sorunca Julio ne istersen onu diye karşılık verir. Adrianno o zaman işlerimi başka bir vakit halledeyim dedikten bahçenin diğer tarafında dolanan kumral kişiyi gösterip sanrım bu da üçüncüsü der. Bunun üzerine Julio bahçede dolanan adama gel bakalım der. Genç adam mahcup bir tavırla gidebilirim der. Julio üç kişi için para ödedim üç kişiyi alacağım der. Genç adam Julio’ya ama ben senin tutuğun adamlardan biri değilim deyince Julio âmâsı yok acenteyi ararım yoksa der. Genç adam kimseyi arama diye yalvarınca Julio o zaman soyun ve aramıza katıl der. Bunun üzerine genç adam Julio’un isteğini yerine getirmek zorunda kalır.

Grup seks sonrası Julio diğer adamları yolcu ederken Adrianno genç adama şu meseleyi düzgünce anlayayım sen acentenin gönderdiği adamlardan değilsin der. Genç adam Adrianno’ya kardeşin beni öyle zannetti zaten gerisini biliyorsun diye karşılık verir. Bunun üzerine Adrianno genç adama o zaman bahçemde ne işin vardı diye sorunca genç adam bahçıvanlık ilanı için gelmiştim diye cevap verir. Adrianno gerçekten çok utandım böyle biri değilim deyince genç adam Adrianno’ya özür dilemene gerek yok benimde hoşuma gitti der. Bunun Adrianno işe alındın dedikten sonra ismin ne diye sorar. Genç adam adının Skyler olduğunu söyler ve Skyler’in suret değiştirdiğini öğreniriz. İleriki günlerde Adrianno ve Skyler duygusal anlamda daha da yakınlaşır. Bir gece Skyler Adrianno’un yanında kâbus görmeye başlar. Yataktan kalkan Skyler içinden bu gördüklerim ne manaya geliyor aslında gördüğüm rüyaları çözmeye çalışırdım fakat bu akşam gördüklerim bayağı farklıydı zihnim dehşetle kaplıydı avcının yaklaştığını hissedebiliyordum eğer burada kalırsam Adrianno’yu tehlikeye atardım gidersem de bir daha Adrianno’yu göremezdim der. Skyler hislerim gitmemi yüreğim ise kalmamı söylüyordu ve bende hislerimin sözünü dinleyip Adrianno’yu bırakıp dağlarda yaşamaya başladım der.

Skyler avcıdan kurtulmak her zaman neşeyle kutladığım bir zaferdi lakin bu seferki zaferim acıydı der. Konuşmasına devam eden Skyler Adrianno geçirdiğim zamanlarda ona karşı aşk denilen duyguyu hissetim dağlarda yalnızca yaşamak ve kaçmak için var oluyordum Adrianno bana içimde var olduğunu bilmediğim hislerimi öğretmişti ve o yanımda olmadığı için kendimi amaçsız hissediyordum ve kötüsü de kendimi hissizleştirmiştim ve sevdiğim dünyadan kendimi izole etmiştim der. Seneler geçer ve Skyler’in sureti bir kez daha değişir. Skyler Adrianno’un yokluğunda bir arzum daha oldu aradığım sorulara cevap bulma ve cevap ne olursa olsun elde edecektim seyahatlerim esnasında birçok şey öğrendim diğer insanların rutinleri bana göre değildi ne bulduysam yedim içtim seyahatimde aşkı, tutkuyu, yalnızlığı ve acıyı aşk yalnızca yalnızlığı sağlıyordu fakat avcılar beni yalnız bırakmıyordu bu yüzsüz varlıklar beni ele geçirmek çabalıyorlar der. Skyler Adrianno’un ölümü ile tamamen hayattan kopmuştun tek amacım sorularıma cevap bulabilmekti uykularımda sorularımın cevabını buluyordum zaten diğer insanlarla tek ortak noktam uyumaktı der. 


Skyler yakalandığında doğan güneşle beraber içimde de bir his yükseldi en sonunda tüm ömrüm boyunca aradığım sorunun cevabını bulabilecektim daha sonra otuzlarında bir adam gizli bir üstte girer ve General Martin ile karşılaşır. General Martin içeri giren adama kaç sene oldu Doktor Harley on seneden fazla oldu değil mi deyince Doktor Harley on altı sene oldu diye karşılık verir. General Martin Doktor Harley’ye hala altımda olduğun gündeki gibisin deyince Doktor Harley o zamanlar sırf projemi bitirebilmek için senle beraber oldum der. General Martin Doktor Harley’ye evet projen ne büyük bir hüsran oldu der. Bunun üzerine Doktor Harley takip cihazını devre bırakmak haricinde o kadar sene kendi başına hareket etmesi büyük bir başarı bence der. General sanmıyorum deyince Doktor Harley General Martin’e kusura bakma ama Skyler’i inceledikten sonra defolup gideceğim der.  Bunun üzerine General Martin Doktor Harley’in önünü kapatıp uzun zamandır bu anı bekledim diyerek Doktor Harley’yi cinsel ilişkiye zorlar. 

Skyler’in yanına giden Doktor Harley Skyler’in elinde tutuğu fotoğrafı alır ve Skyler’in Adrianno ile mutlu mesut halini görünce gülümser ve işine devam eder. Bu arada General Martin Binbaşı Jones’u arayarak görevi başaralı bir şekilde tamamladığın için sen ve adamlarını tebrik ederim iyi bir tatili hak ettiniz tatiliniz bitince Skyler ile Güney Amerika’da ki göreve başlayacaksınız der. General Martin telefonu kapadıktan sonra Binbaşı Jones emrindeki adamlarla birlikte tatil eğlencesine başlarlar. Doktor Harley işini bitirince General Martin Skyler hazır mı görev için bekliyoruz der. Doktor Harley bekliyoruz deyince General Martin Doktor Harley’ye bu konu hakkında daha fazla konuşmamam der.  Doktor Harley Skyler’i bir katile mi çevireceksin deyince General Martin’ Doktor Harley’ye bu konuyu seninle ne daha fazla konuşabilirim ne de tartışabilirim diye karşılık verir doktor böyle bir şey yapılırsa Skyler’i tamamen kaybederiz der. General Martin Doktor Harley’ye Skyler eski bir model değil o bir antika der. Doktor Harley General Martin’e onu yok etmeyi düşünüyorsun deyince General Martin Skyler bin dokuz yüz seksen altı yılında takip cihazını devre dışı bıraktığından beri bu ulus tehlike arz etmeye başladı der. Doktor Harley General Martin’e bırak ta üstünde biraz daha çalışayım deyince General Martin Doktor Harley’ye o kendini insan sanan bozuk bir alet der. Bunun üzerine Doktor Harley General Martin’e ne şanslıyım ki beni düzmek için üstteki tüm adamları gönderdin dedikten sonra çantasından çıkardığı tabancayı General Martin’e doğrultturur. General Martin panik içinde Doktor Harley’ye delirdin mi sen der. Doktor Harley General Martin’e şimdi sen emir almanın nasıl bir duygu olacağını tadacaksın diyerek kıpırdamasını söyler.  

Doktor Harley Bir kez daha Skyler’i çalıştırır ve Skyler kendisini farklı bir âlemde bulur.  Skyler burasıda neresi neredeyim deyince maskeli bir adam Skyler’a seni yaratan programın merkezindesin hatırladığın son anı neydi sorar. Skyler son hatırladığım askeri kıyafetli birkaç adamın beni babama götürmeseydi diye cevap verir.  Maskeli şahıs Skyler’a o senin yaratıcın şimdi göstereceğim görüntüye bak der. Skyler maskeli adamın gösterdiği görüntüye bakarken maskeli adam Skyler’a sen laboratuvarda yaratıldın insan tenine sahip bilgisayardın öğrenmek ve adapte olmak için yaratıldın işlemcin tıpkı bir insan beyni gibi çalışıyordu bu sebepten dolayı kendini insan hissetin ve yaratıcın Doktor Harley seni ruhsuz bir olmanı engelleyebilmek için kendisini feda etti der. Skyler Maskeli adama gözyaşları içinde yaratıcımın mirasını yaşatabilmenin yolunu göster bana der. Bunun üzerine maskeli adam beş tane adam gösterip bunlar senin bir üst modelin arzuları var ama sevgileri yok onlara sevgiyi göstereceksin Skyler beş suni adama sevgiyi öğrettikten sonra maskeli adam Skyler’a işte senin mükâfatın Adrianno’yu tekrar görebilme endişe etme kimse seni takip edemeyecek kimse varlığını bilmeyecek der ve film biter.



 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...