https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

17 Haziran 2021 Perşembe

The Night Temptress

Filmimiz Sharon isimli bir kadın bir adama cinsel problemlerini anlatmasıyla başlar. Sharon evlenmeden önce hiçbir kişiyle beraber olmadığını söyledikten sonra kocası Richard’in artık yetersiz geldiğini söyler. Konuşmasına devam eden Sharon daha fazlasına ihtiyaç duyuyordum zihnim arzularımla doldu der. Sharon’in konuştuğu bunları kocana açmayı düşündün mü diye sorunca Sharon hayır bütün bunları anlayabilecek birisi değil ben bile ne olduğunu kendimde ne olduğunu anlayamadım tek istediğim kontrol altına alamadığım cinsel dürtülerden kurtulmak diye karşılık verir. Sharon’in konuştuğu adam Richard ile olan cinsel yaşantın nasıl diye sorunca Sharon can sıkıcı ve rutin zavallı benim için yeterli olduğunu biliyor ama gerçekte ne olduğu hakkında hiçbir fikri yok ya dürtülerime uyacağım ya da aklımı yitireceğim diye cevap verir. Bunun üzerine Sharon’in konuştuğu adam kocanla konuşman bence senin selametin için hayırlı olur diye karşılık verir.

Adının Gecenin Kadını olduğunu öğrendiğimiz bir kadın bir şehvet ve gecenin ışıkları muhteşem bir birleşim ve bunu benden başka kim bilebilir ki çünkü hepinizin içinde saklanan tutkuları, cinsel açlığı gayet iyi biliyorum der. Konuşmasına devam eden Gecenin Kadını şimdi yaşananlar sizin yaşadıklarınız olacak der. Sharon uyurken eve Richard Sharon’a ne gündü çok güzel işler bağladım hep istediğin Karayip tatiline çıkacaksın der. Daha sonra Richard oynaşmak ister ama olmaz başım ağrıyor der. Bunun üzerine Richard böyle oyunlar yaptığında daha da azıyorum der. Sharon Richard’a oyun oynadığımı nereden çıkardığın diye karşılık verince hiddetlenen Richard Sharon benim yatağımda bana karşı mı çıkıyorsun der. En sonunda kocasının ısrarlı davranışlarına karşı koyamayan Sharon Richard ile beraber olur. 


Sharon Richard’a konuşalım deyince Richard yarın çok önemli bir işim var erkenden çıkmak zorundayım diyerek Sharon’in isteğini geri çevirip uykuya dalar.  Richard uyuduktan sonra Sharon düşünceler dalar. Bu arada Gecenin Kadını Sharon aynı yatağı paylaşmalarına rağmen olduğundan da yalnızdı yalnızlık ve cinsel dürtüler sayesinde benim avucuma düşecek der.  Gecenin Kadını Sharon’a kendini serbest bırak arzularına teslim ol özgürlük seyahatinde kılavuz olayım cinsel özgürlüğün ne demek olduğunu göstereyim der. Sharon rüyasında sevişen bir çift görür ve uykusunda kendisini tatmin eder. Gecenin Kadını yakında o çizgiyi aşacaksın Sharon der.  Daha sonra Sharon konuştuğu adama gözlerimi kapadığım zaman sanki dürtülerime teslim olacağım gibi geliyor ne kadar dayanacağımı bilemiyorum der.  Sharon’in konuştuğu adam niye mücadele ediyorsun ki deyince Sahron konuştuğu adama cevabın bu mu pes mi etmek benim yetiştirme tarzım sıkıcı bir yaşam sürüp kocamın hizmetkarı olmam üzerine kurulu tek korktuğum o kadının bana neler planladığını düşünmek der. Sharon’in konuştuğu adam kadın mı deyince Sharon ağzımdan kaçmış olmalı der.  Sharon’in konuştuğu adam kim bu kadın diye sorunca Sharon geceleri yalnız kaldığımda başka bir varlığın bana arzularıma teslim olmamı söylediğini duyuyorum der. Bunun üzerine Sharon’in konuştuğu adam bu varlığın kadın olduğu kanısına nereden vardın diye sorar.  Sharon her düşüncemi bilmesi ve yaşadıklarımı bilmesi bunu da ancak başka bir bilebilir diye cevaplar. Konuşmasına devam eden Sharon dün gece gördüğüm rüyada dişi varlığın beni yolculuğa çıkardığını gördüm epey gerçekti der.  Sharon’in konuştuğu neden bu rüyayı anlatmamadın diye sorunca Sharon bu gizemi kendim çözecektim ama muvaffak olamadım der. Daha sonra Sharon konuştuğu adama belki başka bir konuda yardımcı olabilirsin Cassie Nova ismi bir şey anımsatıyor mu diye soruncas Sharon’in konuştuğu  adam Cassie Nova’in  yetişkin film sanatçısı olduğunu söyler.

Gecenin kadını yaşadığın herşey gerçek Sharon dedikleri gibi daha hiçbir şey görmedin yatağına sıkı tutun hızlı rüya olacak der. Eve dönen Sharon aldığı yetişkin mecmualarını sehpaya koyduktan sonra mecmuaları dikkatlice okurken gözü amatör sayfasına takılır. Sharon sayfayı incelerken resimlerini incelediği kadın için bu kadın tam aradığım kadın der. Resme biraz daha bakan Sharon keşke bende de böyle cesaret olsa da böyle resimler çektirebilsem der. Daha sonra soyunan Sharon resimdeki kadın gibi pozlar vermeye başlar. Daha sonra çalan telefona bakan Sharon komşusu Camille’in geleceğini duyunca alel acele giyinip toparlanır. Eve gelen Camille Sharon’a sana söyleyeceğim şeyler var ama kimseye söylemeyeceksin der. Sharon içinden zaten yarın akşama kadar bütün herkes duyacak dedikten sonra Camille’ye olur söylemem der. Bunun üzerine Camille boşanan komşusun her gün eve genç erkekleri aldığını ve bunlara yeğenim dediğini ama eve baktığında komşunun iki erkekle aynı yatakta gördüğünü söyler. Sharon içinden nasıl ballandırarak anlatıyor muhtemelen kendiside aynısını istiyor der. Bu arada gecenin kadını Sharon’a sınırlarını aş Sharon ve arkadaşına istediğini ver der. Bunun üzerine Sharon Camille ile lezbiyen ilişkiye girer. Daha sonra bunun Sharon’in kurduğu bir çeşit fantezi olduğunu öğreniriz.


Gecenin kadını Sharon’a cinsel özgürlüğünün ilk adımını attın Sharon güneş doğduğunda gideceğim ama ertesi gece yeniden belireceğim diyerek kaybolur. Ertesi gün Sharon morali yüksek bir biçimde bugün harikayım zihnimde harika fikirler var der.  Sharon’in konuştuğu adam paylaşmak istediğin bir var mı deyince Sharon aslında var kocam Richard’in uzun süren iş seyahatları esnasında fahişelerle talılırken farklı zevk almasını isterdim der. Bu arada Richard otel odasında tam makyaj ve fantezi iç çamaşırları önce kendisini bir süre tatmin ederken daha sonra fahişe ile sevişir. Bu arada Gecenin Kadını Sharon’a en derin arzularını su yüzüne çıkarmaya hazır mısın der. Sharon isterik bir ses tonuyla evet cevap verir ve yatağında bir erkekle çılgınlar gibi seviştikten sonra grup seks olayına ve girişir ve daha sonra Sharon’in şehir semalarında süzüldüğünü görürüz. Richard Sharon’a uyan kabus görüyorsun diye seslenince Sharon yataktan kalkıp Richard’in saçını tutup hazırlan canavar serbest kaldı der ve film biter. 


 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...