https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

26 Temmuz 2021 Pazartesi

Demon Slaughter

Filmimiz Jimmy isimli bir adamın bere takmış bir adamla beraber ormanlık bir alana giderler. Jimmy bereli adama burada dur der. Bunun üzerine bereli adam Jimmy’ye yapma bunu birkaç gün geciktim para arabada hepsini alabilirsin diye yalvarır. Jimmy hiçbir duygu emaresi göstermeden bereli adamın ensesine dayar. Bereli adam yapma buralardan giderim deyince Jimmy şimdi gitsene diyerek bereli adamı infaz eder. Jimmy ne bir mazeretim var ne de pişmanlığım var bu yolu kendim seçtim Kıyamet günü geldiğinde tanrıya git kendini becer diyeceğim der. Kelly isimli genç bir kadın gene ne yaptın deyince Jimmy ben gidiyorum diye karşılık verir. Kelly Jimmy’ye bunun için seni öldürecekler der. Bunun üzerine Jimmy yetti artık zaten onlar öldürmese bile bir başkası öldürecek beni diye bağırır.  Kelly bunu yapamazsın deyince Jimmy arkamı kollamaktan bıktım der. Kelly Jimmy’ye vazgeç bu sevdadan der. Jimmy kanepede duran çantayı gösterip yarım milyon dolarım var yeni bir hayat kurabiliriz der. Kelly yapamam deyince Jimmy ne demek yapamam diye çıkışır. Kelly Jimmy’ye seninle gidemem der. Jimmy dışarıyı kontrol ederken Kelly Jimmy’ye dedemin orman içinde bir kulübesi var ne yapacağına karar verene dek orada kalırsın der. Bunun üzerine Jimmy ortadan kaybolmam için kimsenin nerede olduğumu bilmemesidir diyerek Kelly’yi vurarak öldürür. Daha sonra Jimmy artık kimse bilmiyor der.
Takip edildiğini anlayan Jimmy lanet olsun der. Bu arada kel adam gözlüklü adama şerefsiz burada deyince gözlüklü adam kel olana unutma patron canlı istiyor der. Daha sonra gözlüklü adam Jimmy’ye teslim olmasını söyler. Kel adam boş versene diyerek makineli tüfekle kulübeyi tarar. Bunun üzerine Jimmy’de karşı ateşe başlar. Mücadele edemeyeceğini anlayan Jimmy arka kapıdan çıkar. Irki adam kulübenin etrafında dolanırken kel adam nerede bu pislik diye söylenirken Jimmy kel adamın arkasından yaklaşıp gafil avladıktan sonra kel buradayım pislik der. Gözlüklü eleman tam hamle yapacakken Jimmy hızlı şekilde tabancasını ateşleyip gözlüklü adamı iki kaşının ortasından vurur.  Kel adamı bağlayan Jimmy sizi kim yolladı diye sorar. Kel adam Jimmy’ye git kendini becer diye cevap verince Jimmy tetiği çeker. Tabanca ateşlemez ve Jimmy ikinci kez seni kim gönderdi diye sorar. Kel adam beni kim göndermiş ne önemi var önemli olan beni gönderen senin ölümünü istiyor diye karşılık verir. Bunun üzerine Jimmy kel adama işvereninin kim olduğunu söylemezsen beynini dağıtırım der. Kel adam pekâlâ beni Joey yolladı der. Öfkeden köpüren Jimmy lanet olası küçük Joey ’mi dedikten sonra kel adamı infaz eder.

Jimmy Joey ’in mekanına giderken silahlarını gizler. Jimmy mekana giriş yapınca adamın biri Jimmy’yi durdurup ne istiyorsun diye sorar. Bunun üzerine Jimmy küçük Joey ile görüşmeye geldim diye cevap verir. Üstü arandıktan sonra Joe’nun yanına gider. Joe Jimmy’ye para mı geri verecek misin diye sorar. Bunun üzerine Jimmy Joe’ya aklım karıştı son hatırladığıma göre bu ailenin lideri sen değildin diye karşılık verir. Joe Jimmy’ye ihtiyar ölünce yerine ben geçtim artık benim adıma çalışıyorsun der. Jimmy o iki ahmak iyi haberi vermeye gelmişti deyince Joe Jimmy o ikisi senin aptalca bir şey yapmaman için gelmişlerdi misal paramı çalıp gitmen gibi der. Bunun üzerine Jimmy Joe’ya gördüğün hiçbir yere gittiğim yok der. Joe param nerede diye sorunca Jimmy ben de ama sana vereceğimi sanmıyorum diye karşılık verir. Joe nedenmiş deyince parayı erken emeklilik ikramiyesi olarak tutacağım diye karşılık verir. Bunun üzerine Joe Jimmy’ye böyle bir saçmalık yapacağını sezmiştim bu yüzden iki adamımı karına yolladım der. Konuşmasına devam eden Joe Jimmy’ye çok güzel bir adamlarım ona tecavüz edip öldürürken epey zevk almışlardır deyince Jimmy Joe’ya seni şerefsiz der. Bunun üzerine Joe Jimmy’ye diline hâkim ol der. Joe Kelly’ye yaptıklarının bedeli olarak düşün der. Bunun üzerine Jimmy Joe’ya Kelly’yi senin adamların gelmeden önce geberttim ve açıkça görüyorsun adamlarını da öldürdüm der. Sinirlerine hâkim olamayan Joe Jimmy’ye bana öyle bakma deyince Jimmy Joe’ya ölü bir adama bakıyorum diye karşılık verir. Daha sonra Joe sakladığı küçük model makineli tüfeği çıkarıp Joe ve adamları ile çatışmaya girer. Jimmy Joe’un adamlarını öldürdükten sonra gizlice el bombası koyup hem Joe’yu hem de mekanı patlatıp kaçar.
Jimmy’in karısı Dennise Joe’un iki adamı tarafından gafil avlanır. Bandalı olan Dennise’yi banyoya doğru sürükleyip soyunmasını söyler. Dennise ağlayarak yalvarınca bandanalı adam Dennise’in kafasına tabancasını dayayıp dediğimi yapmazsan beynini dağıtırım der. Bandanalı adamın istediğini yapma zorunda kalan Dennise gözyaşlarıiçerisindee soyunur. Dennise soyunduktan sonra bandanalı adam senin gibi pis bir kaltağı düzmem diyerek Dennise’yi öldürür. Dennise’yi öldürdükten sonra bandanalı adam ön ve arka kapıya el bombası koyar. Eve gelen Jimmy kapılarda bir gariplik sezer ve pencereden girmeye çalışır. Jimmy tam pencereden girerken meraklı bir komşu Jimmy’ye ne yapıyorsun deyince Jimmy anahtarımı içerde unutmuşum diye karşılık verir. Jimmy’in elindeki tabancayı fark eden komşu ben de gideyim derken Jimmy tabancasını kadının başına dayar. Birilerini gördün mü diye sorar. Kadın korku içinde hiçbir şey görmedim bırak beni de gideyim deyince Jimmy kadını vurarak öldürür.

Evin içine giren Jimmy karısı Dennise’in cesedini gördükten sonra büyük bir üzüntü içerisinde yere yıkılır. Daha sonra geçmiş anılar alemine giriş yapar. Jimmy gitmem gerek deyince Dennise sen gidince dönmeyeceksin diye korkuyorum der. Bunun üzerine Jimmy Dennise’ye bu iş son olacak başka bir iş olmayacak der. Dennise sana bir şey vermek istiyorum boynundaki sana şans verir diyerek kolyeyi Jimmy’ye verir. Kolyeye bakan Jimmy kolyenin istavroz olduğunu görür. Geçmiş anılar aleminden çıkan Jimmy karısının cesedinin başında bir süre ağladıktan sonra bandanalı adamın geldiğini fark eder. Bandanalı adam ile çatışmaya giren Jimmy bandanalı adamın peşinden bodruma inen Jimmy gafil avlanır. Jimmy’yi sandalyeye bağlayan bandanalı adam Jimy’in kafasına silahını dayayıp tanrıya inanıyor musun son duanı edecek misin der. Gözünü açan Jimmy bandanalı adamın gittiğini fark eder. bağlarını çözen Jimmy hızla bodrumdan çıkar. bandanalı adamla karşılaşan Jimmy tabancasını ateşler. Bandanalı adam kaybolmadan önce Jimmy’ye ruhuna dikkat et der. Denisse’den özür dileyen Jimmy’in aklına Kelly’in dedesinin kulübesi gelir.

Arabasına atlayan Jimmy uzun bir yolculuktan sonra kulübeye varır. Virane halindeki kulübeyi gören Jimmy burası tam bir çöplük der. Daha sonra kel adamın cesedini bagajdan çıkarıp gömer. Kulübenin içine giren Jimmy gözlerini kapatır ve bir grup çıplak kadının yanımıza gel demesini duymaya başlar. Kadınlardan biri Jimmy’ye sen onlar gibi değilsin ruhun seni serbest kılacak der. Uyanan Jimmy kendi kendine acılan televizyonu kapatmaya giderken bir vaiz bu son yolculuk diye vaaz vermeye başlar. Televizyonun fişini çekmeye çalışan Jimmy fişin kopuk olduğunu görür. Vaiz ruhun dinlesin derken Jimmy kafası karışmış bir halde ne haltlar donuyor burada der. Televizyon kendi kendine kapanınca Jimmy merakla Televizyona dokunur ve korkunç görünümlü bir el kendisine uzanınca Yüce İsa diyerek kendisini geriye atar. Televizyonu vurmak için tabancasına davranır ama tabanca tutukluluk yapar. Daha sonra odada bulunan İsa peygamber resimlerin gözlerindenden kan akmaya başlar.
Mutfağa giden Jimmy kesik bir kafanın yuvarlandığını görür. Kafayı kaldıran Jimmy kafayla kavgaya eden Jimmy en sonunda kafayı mikrodalga fırınına sokup patlatır. Kulübenin dışına çıkan Jimmy bir adamla karşılaşır. Jimmy adamın kafasına silah dayar Adam sakince gördüklerine inandın mı deyince Jimmy sen de kimsin diye sorar. Adam Jimmy’ye bu aileni öldürdüğün silah mı diye sorunca Jimmy adama küfür eder. Bunun üzerine adam Jimmy’ye diline hâkim olmanı öneririm der. Jimmy adama hiçbir şey önerecek durumda değilsin diye kişilik verir. Daha sonra Jimmy adama benim işimi bitirmen için yolladılar diye sorar. Jimmy’in sorduğu soruyu önemsemeyen adam ölüm kokusu alıyorum Jimmy der. Jimmy adama adımı nereden biliyorsun deyince adam korkutucu bir kahkaha atar. Adam Jimmy’ye seni çocukluğundan beri tanırım deyince Jimmy adama seni hiç görmedim diye karşılık verir. Bunun üzerine aileni doğum gününü unuttukları için mi öldürdün diye sorunca Jimmy sen de kimsin diye sorar. Adam beni tanımıyor musun Jimmy ben dolabında saklanan öcüyüm der. Jimmy korku içinde tanrım der. Bunun üzerine adam Jimmy’ye burayı tanrı unuttu tıpkı ailenin seni unuttuğu gibi diye karşılık verir. Bunun üzerine Jimmy adama benden ne istiyorsun diye sorar. Adam Jimmy’ye diğerleri gibi değilsin senin farklı bir parıldayışın var diye cevap verir. Jimmy adama hâlâ benim soruma cevap vermedin deyince Adam Jimmy’ye Cehennem semin gibi askerlere ihtiyaç duyuyor sağ tarafımda senin için bir yer var tek diyeceğin evet der. Jimmy adama eğer demezsem diye karşılık verince adam diyemeyeceksin dedikten sonra adamı kafasında dikenli bir taçla belirip ben yol göstericiyim der. Jimmy lanet olsun diyerek adama ateş eder. Adam kurşunlardan etkilenmez ve ormana doğru kaçar.
Ormana giden Jimmy insan benzeyen bir mahlukat tarafından saldırıya uğrar. Hızlı davranan Jimmy tabancasını peş peşe ateşleyerek insan görünümlü mahlukatı vurduktan sonra eline geçirdiği baltayla mahlukatı parçalara ayırır. Daha sonra Jimmy şaşkınlık içerisinde bu da neydi der. Arabadan pompalı tüfeği alan Jimmy koşarak kaçmayı dener ama sürekli aynı yere döner. Ormanın derinliklerine doğru giden Jimmy televizyon görür. Televizyonda daha önce gördüğü vaizin ruhlar yükseliyor dediğini duyar. Şaşkınlığını atlatan Jimmy başlarım böyle işe televizyona ateş ederek patlatır. Bir çeşit kükreme sesi duyan Jimmy yüce İsa diyerek koşmaya başlar. Kulübenin içine giren Jimmy elinde tüfekle beklerken kendisine benzeyen bir adam bundan kurtulamayacaksın der. Jimmy’in kopyası Jimmy’ye bütün bunların normal olduğunu mu sanıyorsun der. Tüfeğini kopyasına doğrultan Jimmy kopyanın kaybolduğunu görünce dehşette kapılır ve intihar etmeye çalışır. Zihninin içinde ölmüş karısının acı dolu çığlıklarını duyan Jimmy intihar etme fikrinden vaz geçer. Aynı kükreme sesini duyan Jimmy dışarı çıkınca zombilerin kendisine doğru yürüdüğünü görür. Bu arada gizemli adam belirir ve Jimmy’ye seslenir. Adam zamanda kaybolan kayıp ruhlar hepsi de sen suçluyor Jimmy der. Jimmy hepsinin canı cehenneme diyerek zombilere saldırır. Zombilerin saldırısını püskürten Jimmy tekrar kulübeye döner.

İblise dönüşen gizemli adam Jimmy’e bundan kurtulamayacaksın der. Jimmy gizemli adama ruhum hâlâ bana ait diyerek elindeki baltayı adamın göğsüne saplar. Adam kendi kendine patlayarak can verir. Daha sonra ayılan Jimmy hepsi bitti artık der. Adam bitti mi deyince Jimmy tabancasını adama doğru tutar. Bunun üzerine adam Jimmy ön sevişme faslını bitirdik sanıyordum diye karşılık verir. Jimmy burası neresi diye sorunca adam ev diye cevaplar. Jimmy anlamıyorum deyince adam ölüm anlaşılmazdır diye karşılık verir. Jimmy ben ölmedim deyince adam hafıza zihninin içinde oyunlar oynuyor der. Geçmiş anılar alemine döndüğümüzde Jimmy’in aslında bandanalı adam tarafından infaz edildiğini anlarız. Adam Jimmy’ye oradan canlı çıkmadın der. Jimmy benim hatırladığım o adamı vurup buraya geldiğim der. Bunun üzerine adam Jimmy’ye işte böyle son istirahat yerine geldin der. Jimmy son istirahat yeri mi deyince adam ebedi zulme hoş geldin seni karşılamak isteyen kişiler var der. Jimmy dışarı baktığında öldürdüğü kişilerin zombi olup kendisine doğru geldiğini görür ve film biter.








 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...