https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

3 Temmuz 2021 Cumartesi

Daddy's Reform School Playmate

 


George isimli bir adam Jacob isimli başka bir adama sorunlu bir gencimize akıl hocalığı yapman iyi oldu der. Bunun üzerine Jacob George’a bende Timmy ile aynı yaştayken bende sorunlu bir gençtim diye karşılık verir. George Jacob’a sen çok iyi hatırlıyorum bütün okul senden umudu kesmişti ama daha sonra iyi birisi olup çıktın der. Jacob akıl hocalığı programı gençken bana çok yardımcı oldu deyince George kesinlikle bu yüzden okulumuzdaki sorunlu gençleri senin yanına gönderiyorum Timmy ile işin bitince söyle okula geri dönsün diyerek telefonu kapatır. Jacob Timmy’ye birkaç Saat daha vaktimiz var dedikten sonra Jacob ile Timmy ile ilgilenir. Daha sonra Jacob Timmy’ye dediklerimi unutma der.


Kevin eşyalarını yerleştirirken banyodan gelen sesler Kevin’in ilgisini çeker. Kevin duş alan Brent’i izleyip kendisi okşadıktan sonra Brent duşunu bitirir. Kevin yanına gelen Brent’e hadi çabuk ol geç kalmak kurallara aykırı der. Bunun üzerine Brent Kevin’a beni duşta gözetlemekte kurallara aykırı der. Kevin neden bahsettiğini bilmiyorum deyince Brent duştayken beni sapık gibi izledin der. Kevin yaptığını inkâr eder. Bunun üzerine Brent Kevin’a bak senle anlaşma yapalım ben pazartesine kadar burada kalayım bende seni okula ihbar etmemeyim der. Kevin Brent’e buna şantaj denir deyince Brent Kevin’e göründüğün kadar aptal değilmişsin der. Brent’in şantajını kabul eden Kevin Okulu arayıp bütün hafta sonu yanımda duracağını söyleyeceğim der. Brent Kevin’a senin çıkarın ne olacak deyince Kevin soyunur.


Timmy’yi arayan James akıl hocası Bob hakkında o ihtiyarı parmağımda oynatıyorum der. Timmy James’e bunu nasıl beceriyorsun diye sorunca James Timmy’ye söylediğim her saçmalığı inanıyor der. Timmy peki oyun konsolunu nasıl aldırtın diye sorunca James Timmy’ye fakir bir aileden geldiğimi söyledim enayi dayanamadı ailemin aşırı zengin olduğunu bilse kalpten gider der.  Bunun üzerine Timmy James’e konser biletlerini nasıl alacaksın diye sorunca James Timmy’ye merak etme iki gözyaşı dökerim o biletleri alırım diyerek telefonu kapatır. Bu arada Bob’da gizlice James’in konuşmasını dinler. Daha sonra James’in yanına giden Bob James’e bugün annenle konuştum der. James Bob’a annem hastanede yatıyordu diye karşılık verir. Bunun üzerine Bob annenin avukat olduğunu duymuştum bende bir hırsızlık olayı için yasal bir tavsiye almak için onu aradım der. James lanet olsun dedikten sonra Bob James’e annen küçük hırsıza şaplak atmamı söyledi dedikten sonra kemerini çıkarıp James’e pantolonu çıkar der. Bob’un James ile işi bittikten sonra sana yalan söyledim annenle hiç konuşmadım der. James hak etmiştim deyince Bob gel sana istediğin biletleri alayım der.


Yardımcısı Mike’i çağıran George yeni gelen öğrenci Richie hakkında ne söylersin diye sorar. Mike iyi bir çocuk der. George Mike Richie’in iyi bir çocuk olduğunu biliyorum ama son zamanlarda notları epey düştü gizlice odasını kontrol eder misin der. Daha sonra Mike Richie’in yatağında kitap okurken aslında birtakım muzır resimlere bakıp kendisini tatmin ettiğine şahit olur. George’un yanına giden Mike Ritchie kitabı açıyor ama dikkati kolay dağılıyor der. Dolaptan bir don çıkaran Adrianno donu koklarken donun sahibi Damien gelir. Damien Adrianno’ya ne yapıyorsun diye sorunca Adrianno cüzdanımı arıyordum diye cevaplar. Damien Adrianno’ya o elinde tuttuğun cüzdan değil benim donum der. Adrianno çok utandım deyince Damien Adrionna’ya bende senin gibi aynı yollardan geçtim diyerek Adrianno’ya yardımcı olur ve film biter.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...