https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

18 Kasım 2022 Cuma

The Coach

 

Filmimiz beysbol oyuncusu Dante ’in koçu Koç Scott ’in Dante ‘ye daha işin bitmedi daha koşacaksın demesiyle başlar.  Dante lanet olsun dedikten sonra koşmaya başlar. Bu arada Koç Scott dikkatlice Dante ‘in koşmasını izler. Bir süre koşan Dante koç yağmur yağıyor deyince Koç Scott yağmur yağdığını biliyorum zaten şimdi üç tür daha koşacaksın ve ben senin davranış sorununu çözeceğim der. Dante üç tur attıktan Koç Scott Dante ’ye bu kadar yeterli şimdi duşa git der. Duştan çıkan Dante Koç Scott’a çok sertsin koç der. Koç Scott erkekliğini teşhir edip Dante ‘ye daha sertleşmedim diye karşılık verir. Dante bu uygun mu diye sorunca bu uygunsuz değil tedavi edici davranış sorunların rahatlamaman yüzünden oluyor diye cevapladıktan sonra şimdi yanıma gel der. Koç Scott Dante ‘ye nasıl rahatlanır onu gösterir.


 

Koç Radcliff basketbol oyuncusu Zacharry’den turnike yapmasını ister. Birkaç tane başarısız turnike denemesi yaptıktan sonra Zachary Koç Radcliff’e üzgünüm koç derse yetişmeliyim der. Koç Radcliff şaşkınlıkla Zachary ’in arkasından bakar. Sınıfa giren Zachary Beni mi görmek istediniz Profesör Wallace der. Profesör Wallace Zachary ’ye evet şimdi otur dedikten sonra Profesör Wallace Zachary ‘ye bu dönem çalışmalarına baktım ve hiç iç acıcı gözükmüyor der. Konuşmasına devam eden Profesör Wallace dönem ortası sınavından hiç iyi not alamadın bu da spor kariyerini etkileyecek der. Profesör Wallace Zachary ‘ye söyleyecek bir şeyin var mı diye sorunca Zachary biraz zamana ihtiyacım var her şey üst üste geldi diye karşılık verir. Bunun üzerine Profesör Wallace Zachary ‘ye sana bir şans daha vereceğim yirmi dört saat çalışıp telafi sınavına hazırlanacaksın der. Profesör Wallace ’in yanına gelen Koç Radcliff yıldız oyuncumu siz alıkoydunuz diye sorar. Profesör Wallace evet dedikten sonra Koç Radcliff içeri geçer. Koç Radcliff neler oluyor deyince Zachary çalışmam gerek der. Koç Radcliff Zachary ‘ye profesörler her şeyi bildiğini sanır ama cevapların tümünü bilmezler şimdi sana lise mezuniyetinden sonra öğrendiğim bir tekniği göstermek istiyorum der.  Koç Radcliff Zachary ‘ye öğrendiği rahatlama tekniğini gösterir. Ertesi gün Zachary yüksek not alınca Profesör Wallace bu nasıl olur diye sorar.  Zachary kendinden emin bir tavırla rahatlayıp zihnimi boşaltım diye cevaplar.


Koç West Brandon’a top sürmesiyle ilgili talimatlar verdikten sonra Koç West Brandon’a şimdi ofisime git neresi biliyorsun evlat der. Brandon giderken Koç West Brandon ’in arkasından seni çok fena becereceğim evladım der. Brandon tartılırken Koç West Brandon ‘in poposunu tokatlar ve yanıma gel der. Brandon önce giyinebilir miyim diye sorunca Koç West Brandon’a senle işimiz var der. Koç West Brandon ile olan işini halleder. Ceasar parkta Koç Steele ile boks antrenmanı yapar. Daha sonra ringe çıkan Ceasar koçu Koç Steele idmana devam eder. Koç Steele Caesar’a sürekli gardını düşürme der. İdman bittikten sonra Koç Steele neden maçlarda böyle olamıyorsun diye sorunca Ceasar elimden geleni yapıyorum diye karşılık verir. Bunun üzerine Koç Steele elinden geleni yapıyorsun biliyorum rahat edemiyorsun der. Ceasar Koç Steele’e beni nasıl rahat ettireceksin diye sorunca Koç Steele yanıma gel de göstereyim diye karşılık verir. Koç Steele Caesar’i rahat ettirir ve film biter. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...