https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

12 Aralık 2023 Salı

Sorority Kill

Filmimiz Kurt isimli yirmili yaşlarda bir adamın sanık olarak çıktığı mahkemede taşkınlık yapmasıyla başlar. Hâkim Kurt’a mahkeme bu tür böyle taşkınlıklara müsamaha göstermeyecek deyince Kurt peki adalete ne oldu ona da izin yok diye karşılık verir. Bunun üzerine hâkim Kurt’a pekâlâ Bay Branden mahkeme buna müsamaha gösterecek der. Sakinleşen Kurt hâkimden özür diledikten sonra mahkeme salonunda arkasında oturan kızı gösteren Kurt olaylar onun anlattığı gibi olmadı ayrıca diğer iki adamı da buraya getirmelisiniz der. Hâkim Kurt’a oturun Bay Branden yoksa mahkemeye hakaretten hakkınızda işlem yapılacak der. Kurt’un avukatı savunma makamı tecavüz suçlamasını kabul etmiyor dedikten sonra içeri iki tane tekinsiz kişi girer.  Hâkim duruşmayı bir hafta sonrasına atar. Mahkeme sonrası Janice isimli kadın tecavüz suçlaması yapan kadına yalancı der. Janice Kurt ile konuşmak ister ama polis küstah bir tavırla Janice’e onunla konuşacaksan parmakların arkasında konuşacaksın der. Jackie isimli gençte polise bunun yapamazsın dostum deyince polis Jackie ’ye sende yanında gelmek ister misin der. Kurt’u polise itme beni der. Polis Kurt’u daha da sert itince Kurt polise saldırır. Boğuşma esnasında Kurt polisi etkisiz hale getirip depoya sokar. Kurt polisin silahını alınca buna gerek yok deyince Kurt tedbir için aldım diye karşılık verir. Jackie hadi motora binip gidelim dedikten sonra üçlü mahkeme salonundan uzaklaşır.  


Kurt’un etkisiz hale getirdiği polis memuru diğer polis memuru tarafından bulunur. Bunun üzerine diğer polis memuru Kurt’un dağ yolunu kullanıp kasabadan kaçacağını söyleyip anons yapmaya gider. Polisler Kurt için anons yaparken adları Dianne ve Tim olan genç ormanda yiyişirler. Tim polis anonsunu kapatıp müzik açar. Tim haydi gidelim deyince Dianne biraz daha kalalım yapılacak çok şey var diye karşılık verir. Dianne sömestr tatili için konuşurken Tim Dianne ’ya bir sorun var der. Dianne ne demek istiyorsun deyince Tim tatili tam anlamıyla yalnız geçirmeyeceğiz babam aradı annemle beraber buraya gelecekmiş diye karşılık verir. Bunun üzerine Dianne bu niye bana söylemedin der. Tim Dianne ‘ya onlara gelmemelerini söylemezdim ayrıca senle tanışmak istiyorlar. Duyduğu habere sinirlenen Dianne Tim’e beni cemiyet evine götür der. Tim neden diye sorunca Dianne ailene mani olmak istemem, oğullarına uygun olmadıklarını düşünürler diye cevap verir. Dianne’ye bunun düşünüyorsun dedikten sonra eğer tek başına kalacağımızı sansaydım kulübeden bahsetmezdim der. Dianne neden bunu daha önce söylemedin diye sorunca Tim biraz düşünür ve şayet erkenden haber verseydim tepki vereceğini biliyordum diye karşılık verir. Dianne o zaman haklıyım deyince Tim Dianne’ya belki de aile ile geçirilecek bir tatili kaldıramayacak olduğunu biliyorum der. Dianne tek bir laf etmeden eşyalarını araca koyar.

Tim araca doğru yürürken Kurt ve arkadaşları Tim’in önünü keserler. Kurt merhaba dostum nereye gidiyorsun diye sorar. Tim neden diye karşılık verince Kurt tabancası çıkarıp Tim’e soruya cevap ver dostum otostopa ihtiyacımız var der. Tim üniversiteye gidiyoruz diye cevaplar. Kurt buralarda Üniversite var demek dedikten sonra Kurt Jackie ‘ye motorları sakla, Janice sende okulu çocuğun yanında dur diye buyurur. Daha sonra Dianne ‘ya seslenen Kurt sende benle arkada oturacaksın der. Dianne olmaz deyince Kurt tabancayı Dianne ‘ya doğrultur ve bak zamanımız yok ve sinirleniyorum o yüzden zıpla der. Kurt’un dediğini yapan Dianne aracın arkasına biner ve giderler. Cemiyet evine gelen Kurt cemiyet evi burasıymış demek siz okullu çocuklar yaşamayı biliyorsunuz der. Daha sonra Kurt Janice’e sen etrafa bak, Jackie sende yukarı katta bak, bende okullu arkadaşımla piyano çalanı bulacağız der. Dianne piyano çalan Judy isimli kıza seslenir. Arkasına bakan Judy Dianne ’in bıçakla esir alındığını görür. Kurt Judy ’ye gel bakalım piyanist deyince Judy korku içinde Kurt’un dediğini yapar. Kurt’un yanına gelen Janice mutfak, salon ve kilerde kimse yok der. Bu arada Jackie adları Ron ve Bonnie isimli yarı çıplak iki kişi ile iner. Kurt bu tür durumların yaşandığını duymuştum âşık çocuk der. Ron ne oluyor diyerek Kurt’a doğru yürüyünce Kurt Ron’a geri bas der. Tim Ron’u tutup bu arkadaşların polis ile sorunları ama burada uzun kalmayacaklar elinde sonunda polis izlerini bulacak der. Kurt her şeyi çözümüzsün değil mi okulu çocuk deyince Tim yalnızca sağduyu diyelim der. Kurt Tim’e o zaman sağduyunu kullan da herkesi salona getir okulu çocuk der. Daha sonra Kurt duvar dibinde duran Dianne ‘ya el işareti ile salona geçmesini söyler. Judy’yi tutan Kurt telefon var mı diye sorar. Judy Kurt’a bir salonda biri de yukarıda iki telefon var diye cevaplar.


Ron Tim’e fısıltılı bir şekilde bir şey yapmalıyız bu adam tekin değil kızlara bir şey yapabilirler der. Tim aynı fısıltıyla Ron’a polisin gelmesini bekleyeceğiz diye karşılık verir. Ron belki üzerlerine atlarsak deyince Tim adamın elinde silah var kahramanı oynarsak hepimizin canı tehlikeye girer. Kurt silahını Tim ve Ron’a doğrultup siz okulu çocuklar fısıltıyla konuşmanın kabalık olduğunu bilmiyor muydunuz der. Bu arada Bonnie Dianne ‘ya sen ve Tim sömestr tatili için gitmiyor muydunuz deyince Kurt sömestr tatili mi o zaman okul tatilde bayağı iyi imiş bunu hatırlayacağım okullu çocuk der. Daha sonra Kurt Dianne ‘ya pekâlâ güzel surat tatil ne kadar sürüyor der. Dianne bir hafta diye karşılık verince Kurt peki bir hafta boyunca yetkili biri falan olmuyor mu diye sorar. Dianne ev annesi var ama nerede bilmiyorum diye cevaplar. Dianne’yı boğazından kavrayan bak güzelim üniversiteye gitmedim bana ukalalık taslama aptal değilim der. Judy korku içinde Kurt’a Bayan Hillary oğlunu ziyaret etti der. Bunun üzerine Kurt teşekkürler piyanist kız, şimdi kendini tanıtır mısın Judy diye cevaplar. Kurt Judy ’in arkasında duran Jackie’ye iyi zevkin var evladım diyerek güler. Kurt bu cemiyet annesi ne zaman gelir diye sorar. Kurt cevap alamayınca Judy ‘ye bana oyun oynama burada kuralları ben koyuyorum deyince Judy bir hafta sonra gelecek der. Kurt’un yanına gelen Janice yenecek bir şey ama sandviç yapabilirim der. Kurt Janice’e burada kal der. Tabancayı Jackie ‘ye veren Kurt okullu çocukların sessiz kalmalarını sağla dedikten sonra Tim ile salondan çıkarlar.

Kurt dalga geçer gibi Tim’e senle güzel surat arasında sorun var benim işime gelir der. Salonda Ron ayağa kalkınca Jackie nereye gidiyorsun deyince Ron lambayı açacağım hava karardı der. Jackie olur der ve Ron ışığı açar. Bunun üzerine Jackie dostum kızların yanına dön deyince yapamam diye karşılık verir. Kurt Tim’e notların iyi mi diye sorunca Tim sanırım diye cevap verir. Kurt mezun olduktan sonra ne kadar kazanacaksın diye sorunca Tim bunu gerçekten düşünmedim diye cevaplar. Kurt doğru okulu çocuk baban her şeyi ayarladı değil mi deyince Tim Kurt’a hava karardı neden gitmiyorsun diye karşılık verir. Kurt Tim’e büyüyünce ne olacaksın diye sorunca Tim sinirlenir. Kurt bıçağı Tim’in boğazına dayayıp ağır ol okullu çocuk sen altın bebeklerin ile oynarken ben bunu kullanmayı öğrendim. Ron Jackie’in elindeki silahı almaya çalışır ve silah yere düşer. Bonnie silahı alır ama Kurt silahı bırakmasını yoksa Ron’un gırtlağını deşeceğini söyleyince tabancayı bırakır. Ron tam Kurt’a döndüğünde bıçak saplanır. Kurt ona da dedim herkese dedim kimse beni itemez der.

Jackie işleri berbat ettiği için Kurt’dan özür diler. Bunun üzerine Kurt Jackie ‘ye geç davranma diye karşılık verir. Kurt’un yanına gelen Tim Ron ’un tıbbi bakıma ihtiyacı ölecek der. Kurt bak okullu çocuk biraz bıçak saplandı o kadar deyince Tim Kurt’a şok geçiriyor, iç kanaması var der. Kurt bunları nereden biliyorsun diye çıkışınca Tim ben tıp fakültesi öğrencisiyim bunları bilirim der. Kurt Tim’e her şeyi biliyorsun değil mi okullu çocuk, buraya doktor falan getirmem tıp öğrencisi olan sensin simdi doktorculuk oyna der. Jackie Kurt’a belki doğruyu söylüyor olabilir deyince Kurt âşık çocuk şansını denedi bıçaklandı diye karşılık verir. Sinirlerine hâkim olamayan Tim durup bir adamın ölmesine göz mü yumacaksın ne çeşit bir pisliksin çıkışır. Bıçağı Tim’in pekâlâ tıbbiye öğrencisi tıp fakültesinde ne öğrendiysen onu uygula ve yakamdan düş der.  Janice Kurt’a hadi gidelim deyince Kurt kaba bir dille Janice’e ne zaman gidelim dersem o zaman gideriz. Janice tamam bebeğim istediğin zaman gideriz diyerek Kurt’un suyuna gider. Bunun üzerine Kurt bebeğim sana bana böyle çıkışmak istemezdim, güvende olalım gideriz der.


Kurt araç sesi duyunca Jackie ‘ye kontrol et der. Pencereden dışarı bakan Jackie yaşlı bir kadın der. Bunun üzerine Dianne ‘ya sende bak güzel surat der. Pencereden bakan Dianne gelenin ev annesi Bayan Hillary der.  Kurt Judy ‘ye piyanist kız hani bir hafta yoktu deyince Judy bana öyle söylemişti diye karşılık verir. Tabancayı Jackie ‘ye veren Kurt kapıya doğru gider. İçeri giren Bayan Hillary Kurt ile karşılaşır. Bayan Hillary sende kimsin diye sorunca Kurt adım Branden, Kurt James Branden hanımefendi diye karşılık verdikten sonra Bayan Hillary’ye şimdi salona geçin der. Kurt kendi hakkındaki haberi radyodan dinler. Janice sandviç getirince Kurt tam parti oldu siz okullu züppeler parti seversiniz değil mi der. Daha sonra Ron’a bakan Bayan Hillary Ron için battaniye kendisi içinde ilaç almak yukarı çıkmak ister ama Kurt Bayan Hillary’nin isteğine sert bir dille karşı çıkar.  Kurt bak sen bu zavallı cemiyet annesinin başını ağrıttık, sana bir şey söyleyeceğim cemiyet siz züppeler asıl benim başımı ağrıtınız der. Bayan Hillary Kurt’a bizi bırakıp gitsene ne yaptık sana deyince Kurt Bayan Hillary’ye etrafına baksana mermerden evlerde oturup emirler yağdırıyorsunuz, bizi çöp olarak görüyorsunuz diye karşılık verir. Bayan Hillary ben öyle bir şey demedim deyince Kurt Tim’i gösterip o dedi ama diye karşılık verir. Kurt sizn kurallar berbat deyince Bayan Hillary kurallar bizi medeni yapar. Ayağa kalkan Kurt Ron ve Bonnie’yi gösterip bu kızla âşık çocuğun yukarıda evcilik oynadığını biliyor musun der. Bonnie gözyaşları içerisinde kes artık der. Kurt Bayan Hillary’ye bunları bizim çöplerden beklersin o okullu züppelerden değil der. Bonnie öfkeyle seni hayvan diyerek Kurt’un üzerine yürür ama Tim ve Judy engeller. Bunun üzerine Kurt Bonnie ’ye hepimiz hayvanız ama kendimi başka bir şey sanmıyorum der. Bayan Hillary Bonnie’yi sana sakinleştirici vereyim der. Kurt dalga geçer gibi bak Jackie yaşlı hatunun hapları varmış der. Janice Kurt’a bende onla gideyim der ve Kurt olur der.

Dianne ‘in yanına giden Tim iyi misin diye sorar. Dianne iyiyim diye cevaplar ama neden kendini tutuyorsun en azından Ron bir şeyler denedi der. Bunun üzerine Tim evet ama sonu ne oldu diye karşılık verir.  Dianne tek bir kelime etmeden Tim’in yanından uzaklaşır.  Janice ve Bayan Hillary odaya girdiklerinde Janice Bayan Hillary’ye Kurt sana bağırmamalıydı ama bazen kontrolünü yitiriyor der. Bunun üzerine Bayan Hillary Janice’e tıpkı benim oğlum gibi o da kadınları kullanıp kandırır en sonunda karısını dövüp başka bir kızla aldatınca yanında duramadım der. Janice Bayan Hillary’ye Kurt öyle birisi değil yalnızca arada sırada öfkelenir. Bayan Hillary Janice’e neden Kurt’un teslim olmasını sağlamıyor musun o hasta yardıma ihtiyacı var der.  Janice Kurt o kıza öyle şeyler yapmadı diye karşılık verir. Bayan Hillary Janice’e onu ne zamandır tanıyorsun diye sorunca Janice üç aydır diye cevap verir. Bayan Hillary Kurt ile beraber mi yaşıyorsun deyince alınan Janice tabi ben çöpüm diye alınınca Bayan Hillary ben öyle kastetmedim der ama Janice Bayan Hillary’ye şu hapları al senin konuşulacak biri sanmıştım ama sende kendini bizden üstün sanan biri çıktın der. Bu arada çekmeceyi açan Bayan Hillary gizlice tabancayı alır.


 Janice liseyi bırakmasaydım bende buralarda olabilirdim der. Bayan Hillary Janice’ neden bıraktın diye sorunca Janice ne fark eder ki diye karşılık verir. Bayan Hillary peki ya ailen diye sorunca Janice Bayan Hillary’ye ailemin umurunda bile olmaz tek bildikleri sarhoş olup kavga etmek der. Janice hadi gidelim dedikten sonra Bayan Hillary çekmeceden çıkardığı tabancayı Janice doğru uzatır. Janice şaşkınlık içinde bu da ne deyince Bayan Hillary bunu yapmak istemezdim ama aşağıdaki adam tehlikeli buna müsaade edemem der. Janice kimseyi vuramazsın deyince Bayan Hillary Janice’e kapıyı aç diye buyurur. Janice ile dışarı çıkan Bayan Hillary Kurt’un saldırısına uğrar ve tabancayı kaptırır.  Karakolda polisler Kurt’un gideceği muhtemel yolları düşünür. En sonunda polislerden biri en son dağ yolunda Tim Parson görülmüş ailesi şu anda kulübede onu bekliyor der. Bunun üzerine diğer polis Tim’in kullandığı aracın plakasını alır ve öbür polise bunu telsizle diğer polisler illet, bende ailesini arayım der. Cemiyet evinde Kurt piyano çalan Judy ‘ye piyanist kız tek bildiğin bu mu der. Daha sonra Jackie ‘ye bakan Kurt Judy’ye kusura bakma tıngırdatmaya devam et der.  Jackie Judy ‘ye istemiyorsan yapma der. Kurt imalı bir şekilde senin başka bir şeylerde yapmalı deyince Jackie uzatma diye karşılık verir. Kurt ona nasıl baktığını gördüm deyince Judy gider.

Kurt gülerek bu üniversiteli kızlar eğlenceden anlamıyor değil mi Janice der. Janice ne zaman buradan gideceğiz deyince Kurt ne zaman güvende olacağımızı bilirsem o zaman gideriz diye karşılık verir. Bu arada Kurt Janice’e fark ettirmeden Dianne ile bakışır. Janice uyuya kaldıktan sonra Kurt iskambil falı bakan Dianne ‘in yanına gider ve bir süre Dianne’ya bakan Kurt gider. Kurt gittikten sonra Dianne’in yanına gelen Tim neden dinlemiyorsun diye sorar. Dianne Tim’e neden bir şeyler yapmıyorsun deyince Tim Dianne ‘ya ne yapmamı önerirsin der. Dianne Tim’e Ron’a bak ölüyor yapabileceğin bir şeyler olmalı der.  Tim bak Dianne ben artık Ron’a bir şey yapamam, Ron ‘un doktora ihtiyacı var der.  Dianne ve Tim tartışmaya başlayınca Kurt iki genci ayırır. Dianne tam salondan çıkarken Kurt nereye gidiyorsun diye sorar. Dianne sinirli bir şekilde başım ağrıyor diye karşılık verir.


Dianne merdivenlere doğru giderken Kurt güzel surat tek ihtiyacın su diyerek elindeki hapı gösterir. Dianne mutfağa Kurt ile gider.  Tim salondan çıkmak için hamle yapınca Jackie Tim’e dur bakalım diyerek tabancayı doğrultturur. Bunun üzerine Tim Jackie ‘ye şayet kapıyı açmazsan onu kullanmak zorunda kalacaksın der. Jackie Janice’e seslenip mutfağa git der. Mutfakta Dianne’yı belinden tutan Kurt hayat insanları nasıl birbirine getiriyor değil mi der. Kurt Dianne’yı daha da sıkı tutarak ben buraya eğitim için gelmedim ben buraya kaybolmak için geldim ve herkes denileni yaparsa hepimiz istediğimizi alırız der. Kurt şimdi senin eğitimine başlayacağız diyerek zorla öpmeye başlar. Dianne ilk başlarda karşı çıksa da o da Kurt’a ayak uydurur. Bu arada kapıyı açan Janice Kurt ve Dianne’yı uygunsuz bir halde görür ve bir hışımla Dianne’ya saldırır. Kurt dışında herkes Janice ve Dianne’yı tutarken Janice Dianne ‘ya senin tür bir mal olduğunu gördük der. Kurt ise bu durum karşısında kahkahalara boğulur.

Tim Kurt’un üzerine yürürken Bayan Hillary Tim’i tutup onun seviyesine inemezsin der. Bu arada Bonnie’in çığlığı duyulur ve herkes salona doğru koşar.  Ron ‘un öldüğünü öğreniriz Bayan Hillary Bonnie’yi uzaklaştırdıktan sonra Tim Kurt’un yanına gider. Kurt kendi kaşındı benim hatam değil der. Tim bu kadar basit mi dedikten sonra Janice ve Jackie ‘ye sizde mi böyle düşünüyorsunuz diye sorar. Kurt ağır ol okullu çocuk dedikten sonra Tim Kurt’a Ron’u sen öldürdün neden onlar bunun bedelini ödesinler diye karşılık verir. Kurt bağırarak evet öldürdüm, seni öldürsem ya da hepinizi öldürsem ne olacak der. Janice korku içinde Kurt’a bakar. Kurt Janice’e sen düşünüyorsun diye sorar. Janice telaşlı bir şekilde Kurt’a bence gitmeliyiz diye cevap verir. Kurt cevap bu değildi dedikten sonra sesini yükseltip Janice’e cevabının bekliyorum diye karşılık verir.  Janice cevap vermeyince Jackie ‘ye piyanist kızla gidebileceğini mi düşünüyorsun deyince Jackie bence olayların bu raddeye gidebileceğini düşünmemiştim gitmeliyiz der. Kurt bak üniversiteli bir çocuk bize ne yapmamızı söyleyemez der. Tim Janice ve Jackie ‘ye bir an önce karar vermelisiniz der. Telefon çalınca Kurt Jackie ’ye yukarı çık paralel hattan kontrol et dedikten Bayan Hillary’yi kolundan çekerek telefona bak der.

Telefona bakan Bayan Hillary Tim’e seslenir baban arıyor polis kulübeye gelmiş der. Tabancayı Tim’e doğru tutan Kurt babana Dianne’in hastalandığını yanında kalacağını söyle der. Tim buna inanacaklarını mı sanıyorsun deyince Kurt’a senin selametin için inanırlar der. Tim’in babası oğlum iyi misin diye sorunca Tim iyiyim Dianne bende izin aldım ona bakıyorum der. Tim’in babası oğluna hiç göle gittin mi polis soruyor der. Tim yarın seninle konuşurum dedikten sonra Kurt ahizeyi Tim’in elinden alıp telefonu kapar. Daha sonra Kurt Tim’e yarın ben izin verirsem konuşursun der. Bu arada karakolda komiser yanındaki polise şu Parson isimli çocuğun kamyonetini bulsunlar ayrıca şu cemiyet evini de ziyaret edelim der.  Cemiyet evinde Tim Bonnie’yi sakinleştirmek amacıyla bir süre konuşur. Kurt yanına gelen Jackie’ye işi halledildin mi diye sorar. Jackie Ron’u kast ederek keşke onu bodrumda bırakmasaydık der. Kurt umursamaz bir tavırla ölen öldü ya biz ölseydik der. Bunun üzerine Jackie Kurt’a bir an önce buradan gidelim sinirim bozuldu der. Kurt Jackie ‘ye bu zengin çocukların seni ele geçirmesine izin onlar bizim gibi yaşamla mücadele etmediler der. Jackie hala gitmek isteyince Kurt Jackie ‘ye sana ihtiyacım var der. Jackie istemeyerek Kurt’un dediğini yapmak zorunda kalır.




Tim’in yanına gelen Judy Ron ‘un başına gelenler için kendini suçlamamalısın deyince Tim Judy ‘ye kimi suçlayabilirim diye karşılık verir. Judy söylediğim kulağa kötü gelebilir ama kavgayı başlatan Ron’du der. Tim keşke onun başlattığı işi bitirebilseydim deyince Judy sende kendi mi öldürseydin o adam bir psikopat diye karşılık verir. Tim Judy ‘ye hasta olduğunu biliyorum, bir ruh hekimine ihtiyacı var ama ben onu iyileştiremem der. Judy Dianne ile öpüştüğü için mi deyince Tim Judy ‘ye bu belden aşağı vurma diye karşılık verir. Judy üzgünüm ama Bonnie ‘ye ne dediğini duymadın mı hayvandan farkım yok dedi hayatı boyunca böyleydi, bizler böyle durumlarda herkes kontrolünü yitirir der. Judy lütfen çılgınca bir şey yapma belki polis der ama Tim artık bekleyemem onunla tek başına kalıp icabına bakmalıyım der. Judy Tim’e bu onun oyunu ve o bu oyunu hayatı boyunca oynadı der.  Bunun üzerine Tim Judy ‘ye bende onun oynadığı oyunu öğrendim der.

Tim Bayan Hillary ile Bonnie’yi kanepeye yatırdıktan sonra Dianne ‘in yanına gider. Dianne Tim’e göründüğü gibi değil der. Tim şu an için mühim değil diye karşılık verir. Dianne ama benim için mühim beni böyle önüne düşen biri olarak bilmenin istemiyorum diye karşılık verir.  Tim Dianne ‘ya Ron öldü ve onu öldüren hayvan elinde silahla burada oturuyor, simdi Bonnie ve Bayan Hillary’nin yanına git der. Dianne Tim’e ne yapacaksın diye sorunca uzun zaman önce yapmam gerekeni diye karşılık verir. Judy Tim’e baktıktan sonra Jackie ‘ye biraz piyano çalabilir miyim sinirlerim bozuldu der. Jackie olur dedikten sonra Kurt’a sorar. Kurt’ta olur keyfimiz yerine gelir diye karşılık verir. Kurt’un yanına gelen Janice niye öldürdün diye sorunca Kurt önce Jackie ’in sonrada bizim icabımıza bakacaktı mecburdum diye karşılık verir. Janice ben bunu kastetmemiştim korkuyorum bu doğru değil diye ağlamaya başlar. Kurt Janice’in yüzünü okşar ama Janice tek kelime etmeden gider.  Kurt yanına doğru gelen Tim’e aklında bir şey mi var okullu çocuk der. Tim belki diye karşılık verince Kurt Tim’e kızların yanına git der.


Kurt bu kız başka bir şey çalamaz mı diye der. Bu arada Tim Kurt’a burada daha ne kadar duracaksın diye sorar. Kurt Tim’e benle uğraşma okullu çocuk diye karşılık verir. Bunun üzerine Tim polisler aptal değil elinde sonunda kampüse de gelecekler der. Kurt benle oynama okullu çocuk üstesinden gelirim deyince Tim kahkaha atmaya başlar. Daha sonra Tim Kurt’a tecavüz suçlamasından kaçıyordun şimdi ise cinayet işledin kendi kendine oynuyorsun motorcu çocuk der. Kurt Tim’e neyin peşindesin diye sorunca Tim basit, adam öldürmek sana nasıl hissettiriyor onu merak ettim diye karşılık verir. Kurt Tim’e merak mı ediyorsun daha da zorla diye tehdit eder. Tim Ron benim arkadaşımdı deyince Kurt sandalyeyi tekmeler ve ardından Ron için akıllı değildi ama yüreği vardı der. Tim öldürmek için bu mu lazım yürek mi deyince Kurt Tim’e beni zorluyorsun okullu çocuk der. Tim yürek haricinde başka şeyde olmalı deyince Kurt ne gibi diye sorar. Tim bir çeşit zehir olmalı çünkü senin damarlarında olan zehir benim damarlarımda dolaşıyor ve senden gelecek tek aptalca bir hamleyle dedikten sonra Kurt Jackie ‘ye aptal kaltağa bak çıkardığı ses sinirimi bozuyor der.

Jackie Kurt’a Judy ‘in kaçtığını söyler. Hızla odaya giren Kurt sesin teypten geldiğini görür. Bu arada Jackie kampüste kaçan Judy’yi kovalar. Judy depoya saklanır ama Jackie Judy’yi bulur. Bayan Hillary tutan Judy gelse iyi olur yoksa kafanda delik açarım der.  Tim tek bir yanlış hamle oyun değişir der. Jackie Judy’ye benimle gelmelisin der. Judy Jackie ‘ye Kurt hasta bir psikopat yardıma ihtiyacı var deyince Jackie Judy’ye ona yardım edebilecek bir ben birde Janice var der. Judy bırak gideyim der ama Jackie Judy’ye vurmak zorunda kalır. Bu arada polislerde kampüs çevresinde turlayıp Kurt’u bulmaya çalışırlar. Polislerden biri destek gelirse eve uğrayalım der.  Cemiyet evinde Kurt Janice’e ne kadar oldu diye sorunca Janice on dakika diye cevap verir. Daha sonra Jackie kucağında Judy ile gelir.  Kurt ne oldu diye sorunca ona vurmak zorunda kaldım diye cevap verir. Judy’yi kanepe yatıran Jackie ben bırakıyorum der. Kurt sinirlenerek Jackie ‘ye ben ne zaman gideceğimizi söylersem o zaman gideriz diye karşılık verir. Jackie ben artık burada kalmak istemiyorum deyince Kurt Jackie ‘ye ben sana ne yapman gerektiğini söylerim bu okullu çocuklar aklına giriyor der. Jackie her dediğini yaptım, onu buraya getirdim değil mi, ona vurmak zorunda kaldım bu yanlış buradan gidiyorum der. Kurt sana ihtiyacım var der. Jackie Kurt’a sen hastasın bana değil başka bir şeye ihtiyacın var ben buraya başka bir şekilde gelebilirdim dedikten sonra Judy’yi gösterip böyle bir kızla başka bir şekilde tanışabilirdim der. Kurt Jackie’ye seni aptal serseri bu okullu züppeler bizi ayırmaya çalışıyor deyince Jackie Kurt’un sözüne alınır ve Tim Jackie’ye aracının anahtarı verdikten sonra Jackie gider.


Judy Tim’e denedim keşke biraz daha oyalasaydım onları deyince Tim Judy’ye denedin mühim olan bu diye karşılık verir. Tim Kurt’un yanına gelip yeni bir oyun başladı deyince Kurt Tim’e benim kurallarımın olduğu bir oyun diye karşılık verir. Bunun üzerin Tim Dianne ‘ya aracımdan bahsetsene deyince Dianne farlar çalışmıyor der. Tim Kurt’a polis Jackie’yi bulduğunda nereden geldiğini öğrenmeleri güç olmaz der. Bunun üzerine Kurt Tim’e beni korkutamazsın okullu çocuk Jackie’yi ele geçiremezler diye karşılık verir. Bu arada polisler Jackie’yi kampüs çıkışında polisler Jackie’yi yakalarlar. Daha sonra polis sirenleri duyulunca Kurt Dianne’yı tutar ve Bayan Hillary’den anahtarları ister. Tim Kurt’un önüne dikilip birini alacaksan beni al der. Daha sonra Janice ona ihtiyacımız yok deyince Kurt Janice’e ne sana ne de bir başkasına ihtiyacım yok diye bağırır. Bunun üzerine Janice bana ihtiyacın var hala diyerek Bayan Hillary’nin tabancasını fırlatır. Kurt kaçarken Bayan Hillary artık ona ihtiyacın yok diyerek Janice’ı tutar. Tim peşine düşer. Kısa süren boğuşmadan sonra Tim tam bıçağı Kurt’a saplayacakken polis Tim’i durdurur. Kendine gelen Tim Kurt’a sana acıyorum der. Bunun üzerine Kurt acımana ihtiyacım yok ben bir adamım diye ağlar ve film biter.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...