https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

28 Aralık 2023 Perşembe

Scooby Doo: A XXX Parody

 

Filmimiz akşamdan kalma Shaggy ’in Scooby ’ye seslenip bu oda hala dönüyor Scooby dostum der.  Shaggy Scooby eski dostum niye içtiğimde tütürüm ya da tüttürürken içerim der. Ses gelmeyince Shaggy yatakta doğrulur ve Scooby Doo neredesin diye seslenir. Daphne, Fred ve Velma ’in yanına giden Shaggy Scooby yok der. Bunun üzerine Velma Shaggy ’ye en son nerede gördün diye sorar. Shaggy sanırım dün geceydi diye cevap verince Daphne sanırım mı diye karşılık verir.  Shaggy Cadılar bayramı partisindeydim bazı şeyler oldu der.  Fred Shaggy ‘ye ne gibi şeyler diye sorunca Shaggy bazı şeyler işte diye cevap verdikten sonra Daphne içki ve uyuşturucu değil mi diye sorar. Shaggy evet, ayrıca kadınlarda vardı diye cevaplar. Fred Shaggy ‘ye hatırladığın yerleri anlat der. Shaggy kadınlardan bahsedince Velma bu kısımları atlayabilir miyiz der.




Geçmiş anılar âleminde Shaggy katıldığı partide Sindy isimli bir kadınla tanışır ve hemen Sindy ile ilişkiye girer. Geçmiş anılar âleminden çıktığımızda Fred Shaggy ne kadar sürdü diye sorunca Shaggy herhalde bir saat sürdü diye cevap verir. Daphne şaşırarak bir saat mi dedikten sonra Fred zaman kaybı mı yaşadın yoksa halüsinasyon mu görüyordun diye sorar. Bunun üzerine Shaggy erkekliğim epey uzun ve boşalmam vakit alıyor diye cevap verir. Bu arada Velma tuvalette lanet olsun deyince Daphne Velma’ya iyi misin diye sorar. Velma iyiyim diye cevap verdikten sonra tuvaletten çıkıp lensimi kaybettim der. Velma’in suratına bakan Fred sen gözlük kullanıyorsun lens değil deyince Velma çünkü onları demin kaybettim diyerek bir bahane uydurur. Daphne ben bulurum der. Velma Daphne’ye zahmet etme deyince Daphne bir şey olmaz diye karşılık verir. Daha sonra Daphne neye benziyorlardı diye sorunca Velma ince, şeffaf ve çoğunlukla görünmez diye cevap verdikten sonra Daphne tuvalete girer.


Velma Shaggy’ye ardından ne oldu diye sorar. Shaggy bilmiyorum, eve nasıl geldim onu bile hatırlamıyorum diye cevap verir. Velma Shaggy ‘ye ama yaşadığın cinsel ilişkiyi gayet net hatırlıyorsun diye karşılık verince Shaggy herhangi biride olabilir der. Bunun üzerine Velma telefon numarasını aldın mı deyince Fred benim bir fikrim var deyip Shaggy ‘ye duş aldın mı almadıysan onun DNA örneğini aletinde olabilir der. Velma Shaggy ‘ye daha belirgin bir özelliği var mıydı diye sorunca Shaggy kadınlığında doğum lekesi vardı diye cevap verir. Bunun üzerine Velma bütün hastanelere gidip tek, tek kadınlığında doğum lekesi olan kadınlarımı arayacağız diye karşılık verir. Daha sonra Fred ve Daphne ’in yazdıklarını okuyan Velma gereksiz yazılar görünce hadi millet olaya odaklanın der. Fred Velma’in yazdıklarına bakar bu boş ayrıca ıslak ve kokuyor deyince Velma konuyu değiştirir.


Shaggy Velma’ya neden öfkelisin özel gününde falan mısın diye sorunca Daphne tuvaletten gelir ve bence hamile der. Bunun üzerine Velma öfkeyle ben sizi hak edecek ne yaptım diye söylenir. Daphne Fred’e zamanı geldi bebek yapacağız ama ters ilişki sanırım işe yaramıyor der. Fred bende çocuk yapma sıvımı karnına koyarım dedikten sonra Fred bütün kanım erkeliğimde ne dediğimi biliyorum diyerek Daphne ile yiyişir. Daphne ve Fred ’in sevişmelerini izleyen Velma bütün bunlara şahit olduk mu deyince Shaggy Velma ’ya evet ve bu arada elin kasığımda diye karşılık verir. Velma elini çektikten sonra Shaggy ‘ye hoşuna gitmiş seni sapık der. Daha sonra ekip eski bir malikânenin yanına gelir. Fred Shaggy ‘ye burası olduğuna emin misin diye sorunca Shaggy burası olduğuna tamamen eminim diye karşılık verir. Bunun üzerine Daphne o kızla saatlerce sevişip, çoklu zevk verdiğin yer burası mı deyince Velma Daphne ’ye senin kapama düğmen yok mu diye çıkışır. Araya giren Fred kızlar olayı çözmemiz gerekiyor der. Daha sonra malikânenin önünde toplanan ekip malikâneye doğru yürürken Fred Velma sen arka kapıya bak, Shaggy sende yukarı çıkıp açık pencere falan var mı dedikten sonra Daphne ön kapıyı açar ve hadi ekip kapıyı açtım ipucu arayalım diyerek içeri girer.

Fred ipucu buldunuz mu diye sorar ama duydukları ses yüzünden saklanırlar. Garip görünümlü birsi malikânenin içinde gezinirken Shaggy sanırım iblisler Scooby’yi ele geçirdi der. Bunun üzerine Velma Shaggy ‘ye birileri ya da bir şeyler bizi duymadan saklan diye uyarıda bulunur. Bu arada Daphne etrafta dolanırken garip görünümlü kişi tarafından bulunur. Bu arada Velma donunu çıkarınca Shaggy iç çamaşırını uygun bir zaman mı diye sorunca Velma Shaggy ‘ye o hikâyeyi anlattığından beri seni karşı hisler besliyorum der. Geçmiş anılar âleminde Velma Shaggy ‘in anlattıklarını dinleyip kendisini tatmin ettiğini öğreniriz. Shaggy ve Velma ilişkiye girerler. İlişki sonrası Fred içeri girer ve Shaggy ve Velma’ya bakar ve Shaggy senin alet bayağı büyükmüş der. Daha sonra sesler duyan üçlü banyoya girerler ve para çuvalları görürler. Shaggy ve Scooby yatağın altına saklandıktan sonra Daphne garip görünümlü adamla içeri girer.


Velma Daphne’ye arkadaşında kim diye sorunca garip görünümlü kişi arkadaşların nerede diye sorar. Velma alaycı tonla neden bahsettiğini bilmiyorum diye cevap verir. Bunun Daphne safça Velma ‘ya neden bahsettiğini biliyorsun Shaggy ve Fred’den bahsediyor diye karşılık verir. Velma görmedim diye cevap verince garip görünümlü adam Velma’ya cevap ver yoksa dünya üzerinden silinin der. Bunun üzerine Velma hey ürpertici buna dersin dedikten sonra Daphne ile öpüşür. Şaşıran Velma ‘ya dilin miydi deyince Velma adamı şaşırtmaya çalışıyorum bu sayede Fred ve Shaggy ‘in kaçmasını sağlayacağım, şimdi bana ayak uydur dedikten sonra lezbiyen ilişkiye girerler. Fred dikkati dağılmış adamı tek yumrukla yerer.  Kızlar giyinirken garip görünümlü Shaggy ‘in arkasında belirir ama Shaggy yanlışlıkla adama yumruk atıp yere serer. Kovalamaca sonrası dörtlü kendilerini bir odaya atar. Dörtlü olayın heyecanı ile grup sekse girer. Grup seks sonrası Velma sanırım kostümlü manyak tarafından öldüreceğiz deyince Daphne merak etme demin polisi aradım der. Daha sonra Scooby arayıp yeğeni Scrabby’in evinde kaldığını söyler. Bu arada maskeli adam tutuklanır ve banka soyguncusu olduğunu öğreniriz. Bu azgın çocuklar olmasaydı kurtulmuştum dedikten sonra Shaggy hapishanede bir sürü azgın çocuk var der ve film biter.


 

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...