https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

29 Ekim 2022 Cumartesi

Stiff

 


Filmimiz Kevin isimli bir adamın cenazelerden hoşlanmadığını belirtir. Konuşmasına devam eden Kevin ama bu benim cenazem olduğuna göre katılmak zorundayım der. Kevin’ın arkadaşları son görevlerini getirirken Kevin akbabalar toplandı bile der. Kevin’ın tabutu başına gelen Rambo Kevin ne kadar da çirkinsin cenazeci makyaj olarak ne kullanmış acaba der. Bunun üzerine Kevin Rambo ’ya sen hala yaşıyorsun senin mazeretin ne der. Rambo ’un yanına gelen Jeff ne bekliyordun kazadan sonra Kevin’ı zar zor toparladılar der. Daha sonra Rambo ve Jeff Kevin’e sürtük derler.  Kevin hadi çocuklar biraz saygı gösterin der. Kanepeye oturan Rambo ve Jeff sohbet etmeye başlarlar. Rambo Jeff’e hangi yüzle Kevin’ın cenazesine gelirsin der. Bunun üzerine Rambo herkes senin onun parası için takıldığını biliyor diye karşılık verir. Jeff kaltak lütfen Kevin’ı sosyal yükselişin için kullandın şimdi merdivenin gitti ne yapacaksın diye sorar. Rambo Jeff’e ben olmasaydım Kevin’ı beş parasız bırakacaktın diye cevap verir. Sinirlenen Jeff Rambo ‘ya seni yalancı şerefsiz deyince Rambo fahişe diye karşılık verir. Bu arada Buddy isimli başka birisi Jeff ve Rambo ‘ya Kevin’ın arkadaşıydınız biraz saygı gösterip didişmeyi kesin der.  Kevin Buddy ’ye seni özleyeceğim gitmene nasıl izin verdim der. Buddy ’in gözyaşlarını silmesini gören Rambo küstah bir tavırla küçük Buddy ağlıyor der. Jeff sen bir aptalsın Buddy Kevin’a sevgini ne kazandın der. Daha sonra Jeff ve Rambo birlikte kırık bir kalp diye karşılık verirler. Buddy siz Kevin’ı hiç anlamadınız onun iyi bir kalbi vardı der. Bunun üzerine Jeff bende Azize Therassa’yım diyerek gider. Rambo ’da giderken Tanrı’m çok çirkinsin Kevin deyip gider.

Kevin avukatı Sergio ’ya işte avukatım paramı harcamanın bir yolunu bulmuş der. Emlakçı Avukat Sergio ‘ya almayı planladığı evi gezdirir. Sergio evin fiyatı ne kadar diye sorunca emlakçı bir buçuk milyon dolar diye cevaplar. Sergio evi pahalı bulunca Kevin yıllar boyu zimmetine geçirdiklerine kolayca alısın bu evi der. Sergio emlakçıya müsaadenle diyerek telefonuna bakar. Sergio asistanı Dylan’a Kevin vasiyetini herkese yolladın mı diye sorar.  Dylan Rambo ‘un kini yolladım şimdi Jeff ’in kini yollayacağım diye cevaplar. Sergio Dylan’a çabuk ol ikramiyemi almam gerek ama hiç kimseye Kevin’ın kardeşini söylemeyeceksin der. Bunun üzerine Kevin Sergio ‘ya ikramiyeni alacaksın ama umduğun şekilde olmayacak der. Telefonu kapatan Sergio emlakçıya hadi şu anlaşmayı tatlıya bağlayalım dedikten sonra Sergio emlakçı ile günah dolu dakikalar yaşar. Kevin Sergio ‘ya keyfine bak yakında eyalet hapishanesinde yaşayacaksın der.


Vasiyetnameyi okuyan Rambo eğer Jeff ile sevgili olmazsa parayı alamayacağını öğrenince morali bozulur.  Jeff ‘in vasiyetnamesini götüren Dylan Jeff ‘in ev arkadaşı Bob ile karşılaşır. Bob Jeff ‘in çıktığını söyledikten gel sana içecek bir şeyler vereyim der. Daha sonra iki adam günaha bulanırlar.  Daha sonra Dylan Bob’a bunu Jeff’e vermeyi unutma der. Bob sorun değil dedikten sonra Kevin Jeff okuduktan sonra sorun olacak der.   Michael ile konuşan Buddy elinden gelse burada olurdun der. Michael Buddy ‘ye Kevin ile o kadar samimiydik ki yüreğim dağlanıyor öldüğüne hala inanamıyorum der. Kevin Michael’a inanmadığın ölmeden önce parama nasıl sahip olamayacağındı der. Rambo ve Jeff’te aynı acıyı paylaşıyor deyince Michael o iki pislik hiçbir şey hissetmiyor Kevin’ı olduğu gibi seven bir ben vardım diye karşılık verir.  Michael inleyince Buddy iyi misin diye sorar. Michael Buddy ‘ye bütün bunlar bana ağır geldi diyerek telefonu kapatır.  Michael’a muamele çeken adam istersen seni yalnız bırakayım deyince Michael hayatta olmaz bana destek olman gerek der. Bunun üzerine genç adam Michael’a destek olur.


Bob Jeff’e adamın biri sana bu notu bıraktı der.  Jeff Kevin’dan gelmiş der. Notu okuyan Jeff Rambo ile beraber olacaksın der. Okumayı bitiren Jeff midem bulandı diyerek evden çıkar. Rambo ‘un yanına gelen Jeff cenazede durgundun bir kontrol edeyim der. Bunun üzerine Rambo Jeff’e iyi deneme kaltak Kevin’ın yolladığı not sana da gelmiş olmalı diye karşılık verir. Jeff ne yapacaksın deyince Rambo o zaman hadi para kazanalım diyerek Jeff ile yiyişir. Jeff o kadarda kötü değilmiş der. Bunun üzerine Rambo Jeff’e o zaman yatakta uyuyacağız der. Jeff Rambo ‘ya midemi bulandırma deyip giderken Rambo Jeff’e kaltak diye seslenir. Kevin bunun yürümeyeceğinden emindim o yüzden parayı hak eden kişilere verdim der. Buddy Kevin’ın kardeşi olduğunu bilmiyordum der.  Kevin’ın kardeşi Tom abim beni etrafındaki sülüklerden korumak için sakladı beni der. Daha sonra Tom Buddy ‘ye Kevin’ın mektubunu verir. Kevin mektupta seni kendimden uzaklaştırdığım için üzgünüm ama bunu telafi etmek istiyorum kardeşim Tom’a gerçek sevgiyi tattırmanı istiyorum senin verebileceğin sevgiyi istiyorum onun için yazar. Buddy ‘in gözleri dolunca Tom ne yazdığını sorabilir miyim diye sorar. Buddy kabul etmese de harika bir adamdı kendisinin tadamadığı sevgiyi sana vermemi istedi der. Bunun üzerine Tom ve Buddy günah dolu anlar yaşar. Kevin Rambo ve Jeff kendilerini başkalarını sevdikten daha fazla seviyordu ama Buddy başkalarını da sevmeyi biliyordu der ve film biter.


 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...