https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

2 Şubat 2019 Cumartesi

Heiress


Filmimiz batakhane bir barda takılan kadınlı erkekli bir grupla başlar. Bu arada adı Kevin olan yeşil atletli bir adamla adı Jones kot ceketli bir adam bir konuda anlaşmazlığa düşerler.  İki adam tam kavgaya tutuşacakken barın sahibi gelip iki adama burada kavga edemezsiniz der. Bunun üzerine ikili görüş ayrılığını bir bilek güreşi ile çözerler. Daha sonra Kevin herkesin ortasında sarışın bir kadınla seks şovu sergiler. Daha sonra Mark’ın yanına giden Kevin’a ödülünü kaptın köftehor kuşunun kalktığına sevindim der. Daha sonra Kevin Mark’ın yanından gider ve Abby isimli genç kadın sende o da hayvansınız der. Bunun üzerine Mark kim hayvanmış diye sorunca Abby Mark’a Oprah’da seyrettim artık erkekler kadınlarla itinalı davranıyorlar diye cevap verir. Mark artık eğlenceli değilsin dedikten sonra Abby’de sende biraz kibar ol biraz diye karşılık verir. Bunun üzenine Mark Abby ’ye hadi oradan diyerek bardan ayrılır.
Motosikleti ile yoluna devam eden Mark içinden birkaç serserinin elinden kurtardığı Ashley isimli zengin kadın gelir ve Ashley’in ondan hoşlandığı o da Ashley’den hoşlandığını söyleyip Ashley’in evine doğru gider. Ashley üvey annesi Sybill’e Mark’ın kendisini serserilerden koruduğunu söyleyip Mark ve Sybill’ı tanıştırır. Daha sonra Ashley’in babası Bay Blackwell gelir neler oluyor diye sorar. Sybill alaycı bir tavır takınarak kızın Ashley bir macera yaşamak istemiş ve hala macerayı yaşıyor diye cevap verir. Bunun üzerine Bay Blackwell Mark’a dönüp yaptığın çok ince bir davranıştı bunu mükâfatı olacak deyip çek defterini çıkartır. Bay blackwell Mark’a banka hesabın var mı diye sorunca Mark hayır cevabını verir ve Bay Blackwell Mark’a biraz para verir. Bunun üzerine Mark bende motorumun karbüratörüne baktırayım der. Kızı Ashley’in yanına giden Bay Blackwell Mark gibi kişilerin paragöz olduğunu ve fırsat bulduklarında kene gibi yapıştıklarını söyler. Ashley babasına karşı çıkarak Mark öyle biri değil nazik, düşünceli ve ondan hoşlanmaya başladım der. Bunun üzerine Sybill Ashley’e nişanlın Donald Garrot ne olacak der. Ashley Donald’ın sıkıcı birisi olduğunu söyleyince Bay Blackwell kızı Ashley ’ye Mark’ı bırakacaksın yoksa eni parasız bırakıp Boston’a yollarım der.
Akşam kızı Ashley’ın yanına giden Blackwell kızı Ashley ‘ye Sybill ile beraber operaya gideceğini söyleyip kızını öper. Babasının gitmesini fırsat bilen Ashley giyinip gizlice evden çıkıp Mark ile buluşur. Mark içinden pahalı parfüm süren hatunun ilk kez motoruna bineceğini söyledikten sonra Ashley ile lüks bir mekânda şarap eşliğinde yemek yiyeceğini sandığını ama Ashley’in takıldığı mekâna gitmek istediğini söyler.  Mark ile ayaküstü sohbet eden Ashley Jones’un tacizine uğrar ve daha sonra Kevin Jones’un kafasına şişe vurup Ashley’yi kurtarır. Ashley Mark’a ben taksi çağıracağım diyerek mekândan ayrılır. Bunun üzerine Mark Jones’u döverek bayıltır ve mekânda bulunanlara film mi çeviriyoruz der.  Daha Mark’ın yanına gelen Abby Mark ile oynaşırken Mark Abby ’ye seninle Kevin takılsın der bunun üzerine Abby sinirlenerek Mark’a ben seni köpeği değilim ayrıca kaltak ile mutluluklar der. Daha sonra Abby öfkeli bir biçimde Kevin’a beni becermeni istiyorum dedikten sonra Kevin ile Abby yiyişmeye başlar.


Ertesi gün Ashley Donald ile çılgınlar gibi seviştikten sonra Donald’a ayrılmak istediğini söyler. Bunun üzerine Donald şaşırarak Ashley ‘ye önce benim düzüştün sonrada beni terk etmek istediğini söylüyorsun der. Ashley seni sevmiyorum Donald dedikten sonra hiddetlenen demek böyle deyip sakinleşir ve Ashley ‘ye bak hayatım kitap üzerinde birbirimize yakışıyoruz der. Bunun üzerine Ashley Donald’a yalnızca kitap üzerinde birbirimize yakınız ama bunun ötesinde olmak çılgınlaşmak istiyorum deyince Donald Ashley ‘ye bende çılgınım der. Bunun üzerine Ashley Donald’a sen sensin Donald bende kendimi bulmak istiyorum dedikten sonra Donald giyinip Ashley’in yanından ayrılır. Ertesi gün Mark Sybill ile buluşur. Mark Sybill’a Ashley burada mı diye sorar. Bunun üzerine Sybill Mark’a Ashley’in dışarı çıktığını söyler. Mark ile biraz sohbet eden Sybill Mark’a bir itirafta bulunacağım seni buraya ben çağırdım tadıma bakmanı istiyorum der. Bunun üzerine Mark Sybill’a istersen seni arkadaşlarımla tanıştırabilirim der. Bunun üzerine Sybill Mark’a ben ucuz macera arayan düşük kaliteli sürtüklerden değilim deyip Mark ile sevişir.

Mark Bay Blackwell ile Ashley hakkında tartışırlar ve Bay Blackwell ’in tehditleri sayesinde Ashley ve Sybill Mark’ın aleyhine taraf alırlar. Bunun üzerine Mark hepinize lanet olsun deyip evden gider. Daha sonra takıldığı mekâna giden Mark Kevin’a Abby’yi sorar. Kevin keşke bilmeseydim dedikten sonra Abby’yi gösterir ve Mark Abby ’in Jones ve başka bir kadınla üçlü takıldığını görür. Daha sonra Mark Ashley ile buluşup çılgınlar gibi sevişir.  Sevişme faslı nihayete erdikten sonra Mark motoruna binip içinden bu zengin pisliklerle işim olmaz kendilerini üstün ve dayanılmaz sanıyorlar aslında hepsi sahtekâr ve ezik ama ben havalıyım, iyi görünümlüyüm her zengin kaltak önümde sıra olacak der ve film biter


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...