https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

16 Şubat 2019 Cumartesi

The Crucifier


Filmimiz Billy isimli adam Fred isimli kişiye ben niye kız maskesi takıyorum diye sorar. Bunun üzerine Fred Billy ’ye o maske bir kız için zaten burada olmaman gerekiyordu der.  Kelly Fred’e Jennifer gelmedi kendisi havalıdır deyip maskesini takar. Konuşmasına devam eden Kelly Jennifer’ın ressam olduğunu söyler. Billy bütün gün bu maskeleri mi takacağız deyince Fred kural bu hoşuna gitmiyorsa gidebilirsin diyerek Billy’yi tersler. Bunun Billy Fred’e gidemeyeceğimi biliyorsun böyle kafayı bulamayacağımı biliyorsun deyip maskeyi takar. Fred ’in yanına gelen Kelly abisini resmini verip onu hala özlüyorum der. Bunun üzerine Fred benim ruhum onun ruhundan daha eski der. Billy onu her zaman İsa’ya benzetirdim der. Ayağa kalkan Fred içinden ben Şeytan’ım ben ihaneti, yalanı ve cinayeti yaratım ben haindim, yalancıydım ve iftiracıydım ben doğruyu yalan yalanı da doğru yaptım ve hepinizden nefret ettim diyerek ışıkları söndürür. Daha sonra eline çekiç alan Fred çekiçle Billy’yi öldürür.

Billy’in cesedinin yanına giden Fred kendisini bu seferde İsa sanır ve ölmüş Billy’yi de Şeytan zanneder. Billy Fred’e iyi akşamlar efendim deyince Fred niye davet edilmediğin halde evime geldin diye karşılık verir. Bunun üzerine Billy Fred’e kimse senin sırlarını öğrenmemeli değil mi der. Fred kardeşinin yeni efendi buldu ve kendisini mahvetti deyince Billy kadınları abinin günahları yüzünden suçlama onlar senin kaburgadan yaratıldı, kokuları zinaya çağırıyordu, onlar kandıranların ruhu oldular der. Bunun üzerine Fred Billy ’ye sen kandırılmaktan ne alırsın ben yalanın her türlüsü ile yüzleştim ve anladım diye karşılık verir.  Daha sonra düzinelerce mumun karşısına oturan Fred kurduğu çarmıha baktıktan esir tutuğu Kelly’in yanına gider. Fred korku içindeki Kelly’yi okşamaya başlar. Bir süre Kelly’yi okşayan. Bu arada çıplak kadınların çarmıha gerildiğini görürüz.

Billy’in yanına gider. Billy Fred’e senle kardeşiz biz der. Bunun üzerine Fred Billy ‘ye benim tek bir kardeşim vardı o da öldü der. Billy Fred’e sen beden sahibi olan ilk tanrısın ben ise ikinciyim der. Bunun üzerine Fed Billy ‘ye sen yalanların efendisinin der. Billy yalan yalandır deyince Fred Billy ikimiz kadim düşmanlarız en son karşılaşmamızda beni baştan çıkartmaya denedin diye karşılık verir. Fred ’in ithamına sinirlenen Billy Fred ‘e beni seni baştan çıkarmadım gözlerini açmayı denedim herkes sana yalan söyledi hatta kendine yalan söyledin diye   diye karşılık verir. Bunun üzerine Fred Billy ‘ye babam planından bahsetmedi sen babamın gözdesiydin ben ise acılar içinde öldüm der. Billy haçın gerçek sahibi bendim ışığı ben verdim der. Fred karşı çıkınca Billy ben Fred’e ben sabah ışığıyım ben Lucifer’im senin sözlerini çarptırdım ve kullanmadım acı ve zevkin efendisiyim ben dedikten sonra Fred Billy ‘ye senle tekrar savaşacağım der.

Fred dışarıda garip davranışlar sergilerken uzun saçlı, ince yapılı bol etek giyen yirmilerinde bir kadın Fred’e arka bahçeden geldiğim için kusura bakma ama ön kapıdan ses gelmiyordu ben Jennifer diyerek kendisini tanıtır. Daha sonra Jennifer Fred’e ben bir partiye katılacaktım başkalarında geldi mi diye sorar.  Fred ’in garip davranışlarını fark eden Jennifer kafayı mı buldun sonra Kelly geldi mi diye sorar. Fred o isimde birini tanımıyorum ayrıca izinsiz girmeni affediyorum bende izinsiz giriyorum der. Daha sonra Fred ‘in içindeki ses yanlışlıları doğru yapmalısın deyince Fred içindeki sese baba nasıl doğru yapılır bilmiyorum okumayı asırlar önce unuttum diye karşılık verir. Bunun üzerine iç ses sen faniler arasında bir tanrı idin şimdi kendi İncilini yazacaksın der. Daha sonra Billy’in yanına giden Fred bence incili yeniden yazmalıyız sen Şeytan’ın incilini bende kendi incilimi yazayım dedikten sonra Billy’in öldüğünü anlar ve kriz geçirir.


Kelly’in yanına giden Kelly’in ellerini çözer ve Billy’in kaçmaya teşebbüs ettiğini ama durdurduğunu söyler.  Fred Kelly’ye defter ve kalem verir. Daha sonra Fred Kelly’ye benim incilimi yazacaksın bunlarda sana iham verir diyerek fotoğraflar verir. Fotoğraflara bakan Kelly birbirinden farklı bir sürü kadının çarmıha gerilmiş halde fotoğraflarını görür. Fred Kelly’ye belki de çocuk yapmalıyım bu şekilde mucize yaratacak gücüm olabilir ama o zaman oğlumda çarmıha gerilebilir artık haçlardan gına geldi der. Daha sonra tekrar konuşmaya başlayan Fred bu çarmıha germe niye önemli anlamıyorum dedikten yazılanları okur. Fred tek bir kadını sevdim deyince Kelly Fred’e böyle konuşmayı kes uyuşturucu etkisindesin der. Bunun üzerine Fred hiçbir uyuşturucu maddesi yutmadım görmem gerekenleri görmek için onlara ihtiyacım yok diye karşılık verir. Kelly yeter artık ruh hastası pislik çöz beni şerefsizin evladı diye bağırınca Fred Kelly’yi öldürür.

İç sesiyle konuşan Fred beni haça gerenler nerede diye sorar. İç ses o hikâye değişti insanlar kendi kanunlarını çıkartı istedikleri düşündüler, istedikleri gibi yaşadılar ve istedikleri öldüler diye cevaplar. Daha sonra Fred ’in yanına Kelly’yi gördün mü buraya gelecekti deyince Fred Jennifer’a ben Kelly isimli kimseyi görmedim diye karşılık verir. Kelly ’in abisinin portesini ve Fred ‘in kanlı ellerini gören Jennifer hızla Fred ‘in yanından ayrılır. Daha sonra kontrolünü yitiren Fred kaçırdığı başka bir kadınla beraber kendisini çarmıha girer. Daha sonra polisler Fred ‘in arkadaşı olan Jack’e sorular sorar Jack Fred ile beraber uyuşturucu partisi düzenlediğini ama Fred kontrolü yitirince gittiğini söyler daha sonra Fred ‘in öldürüp  çarmıha gerdiği kadınları görürüz ve film biter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...