https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

27 Aralık 2013 Cuma

Ulysses

Ulysses yedi sene süren macerası sonunda Ogyia adasına varır ve ilahe Calypso'nun seks kölesi olur. Aynı esnada bir ilahe ile sevişen savaş ilahı Ares Ulysses'mi o yalnızca sıradan bir fani deyince Ares'nin seviştiği ilahe olabilir ama aşk yapma konusunda ilahlar eline su dökemez der ve Ares ile sevişmesine devam eder ve Ares'nin sevişmesine başka bir ilahe daha iştirak eder. Daha sonra Calypso Ulysses'e senden hala etkileniyorum der. Calypso'nun dediklerine şaşıran Ulysses dalga mı geçiyorsun yedi senedir dur duraksız sevişiyoruz der. Bunun üzerine Calypso Ulysses'e seni sonsuza kadar tutmayı planlıyorum der. Bunun üzerine Apolo Calpsyo'ya Ulysses'i serbest bırak emir büyük yerden der. Calypso istemeden olsa bile Ulysses'i salmayı kabul eder.
Calpsyo'nun esaretinden kurtulan Ulysses'nin yakasını kör talih bırakmaz gemisi parçalanan Ulysses Pheacian topraklarına bilinçsiz bir şekilde sürüklenir. Baygın haldeki  Ulysses'i genç ve güzel kadın bulur. Ulysses yakışıklılığından etkilenen kadın Ulysses'i öperek uyandırır. Adının Nausecia olduğunu öğrendiğimiz kadın yorgunluktan bitap hale gelmiş Ulysses'i Nausecia'nın anne ve babasının yanına gider. Kral ve Kraliçe olan Nausecia'nın ebeveynleri Ulysses'e kimsin ve buraya nasıl geldin diye sorarlar. Kendisini tanıtan Ulysses gemisinin kalasına tutunarak Pheacian'a sürüklendiğini anlatır.

Geçmiş anılar âlemine dalan Ulysses denizler ilahı Poseidon'nun kızı tepegöz tarafından esir alındığını hatırlar. Posedion'nun kızı yüce baba Poseidon sana şükürler yalnızlığımı atacak bir erkek sundun diye yakarır. Ulysses alçak kadın beni zorla tutup taciz edeceksin değil mi deyince Posedion'nun kızı tepegöz seni tek lokmada yutarım o yüzden bana zevk ver diyerek Ulysses'i iğfal eder.  Ulysses zorla yaptığı seks bittince Posedion'nun kızı tepegöz uyur ve fırsattan yararlanan Ulysses hemencecik arazi olur.

Bir daha geçmiş anılar âlemine dalış yapan Ulysses habis büyücü Circe ile olan karşılaşmasını hatırlar. Mürettebatını arayan Ulysses’i gören Circe hiç utanmadan sıkılmadan Ulysses'nin mürettebatını domuza çevirdiğini söyler. Sinirlenen Ulysses kılıcını çekerek Circe'ye hemen onları eski insan suretlerine döndür der. Ulysses'nin tehdidini umursamayan Circe yoksa ne olur bir kadına kılıç mı saplarsın dedikten sonra. Ulysses haklısın yapamam özelikle senin gibi güzel kadına yapamam dedikten sonra kılıcını kınına sokup Circe ile beraber olur.  


Geçmiş anılar âleminden çıkan Ulysses işte hikâyem bu dedikten kral sana bizzat ben sana bir gemi tahsis edeceğim ve sevdiğine kavuşabileceksin der.  Aynı esnada ilahların evi Olimpios'ta Zeus Ulysses'inin cezasını kaldıracağını söyleyip Afrodit'e nasıl memnun oldun mu diye sorar. Afrodit evet yüce Zeus çok memnun oldum dedikten sonra ilahlar kendi aralarında bir grup seks eğlencesi tertiplerler. Ulysses'nin karısı Penelope kocasının yerine geçecek adamı arar ama bulamaz kim benim ateşimi söndürecek derken içeri cübbeli bir şahıs gelip ben deneyebilir miyim kraliçem der. Penelope alaycı bir tavırla sen mi deneyeceksin pis dilenci der. Gizemli adam cübbesini çıkartır ve gizemli adamın Ulysses olduğunu öğreniriz. Ulysses'i gören diğer adamlar çil yavrusu gibi dağılırlar. Penelope Ulysses kocam benim seni uzun süredir bekliyordum der. Bunun üzerine Ulysses bende bu anı bekliyordum dedikten sonra karısı Penelope ile sevişir ve film biter

1 yorum:

  1. Geçen de ben şu haritayı gördüm, yolculuğu gözünde canlandırmak için birebir: http://cdn8.openculture.com/wp-content/uploads/2013/12/odyssey-interactive-map.png

    YanıtlaSil

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...