https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

16 Aralık 2013 Pazartesi

Anyone But My Husband

Filmimiz orta yaşlı adama oral seks yapan genç bir kızla başlar. Aynı esnada başka bir kadın da akşam yemeği için tavuk hazırlar. Tavuk hazırlayan kadın kocasını arar ama kocası aramalara çıkmaz çünkü kadının kocası kaçak et kesmekle meşguldür. Sevişme sonlanır ve sevişen çiftin öğretmen ve öğrenci olduğunu öğreniriz ve başka bir kadının sesi duyulur. Kadın Lucy evde misin diye sorar. Bunun üzerine Lucy'nin öğretmeni Bay Powell kim bu diye sorar. Lucy umarsız bir tavırla annem der.  Bay Powell lanet olsun diyerek hızla giyindikten sonra buradan nasıl çıkabilirim diye sorar. Lucy yangın merdivenini kullanabilirsin der ve kahkaha krizine boğulur. Bay Powell acele adımlarla yangın merdiveninden inip kalabalığa karışır. Lucy'nin odasına giren annesi kızının deli gibi kahkaha attığına tanık olur ve kızıma akıl fikir eyle tanrım der.
Evine dönen Bay Powell karısı Wilma'nın bu saate kadar nerelerdeydin o kadar yemek hazırladım sana der. Bay Powell canım sıkkın zaten birde seninle uğraşamam diyerek yatak odasına gider. Wilma hayatım o kadar hazırlık yaptım havyar ve şampanya aldım deyince sinirlenen Bay Powell karısı Wilma'ya ben gece gündüz bir taraflarımdan ter gelene dek çalışıyorum sen gelmiş paramı havyara ve şampanyaya yatırıyorsun der. Wilma ama hayatım romantik bir gün geçirelim dedim der. Bunun üzerine Bay Powell senle ne romantikliği yaşayayım der ve yatar.  Kalbi kırılan Wilma banyoya gidip şampanya şişesini kafaya diktikten sonra şampanyayı kadınlığına sokarak kendisini tatmin etmeye başlar.


Ertesi gün ruh hekimine giden Wilma ruh hekimine kocasının artık kendisiyle ilgilenmediğini ve genç kızlarla yatıp kalktığını söyler. Ruh hekimi kaygısız bir tavırla bende genç kızlardan hoşlanırım dedikten sonra Wilma'ya aklınıza ilk gelen şeyi düşünün ve onu yürürlüğe koyun der. Wilma ben artık çekici değilim artık deyince ruh hekimi bilakis sizin hala bir çekiciliğiniz var ama konumuz bu değil ilk olarak bu sorun sizin sorununuz değil evliliklerde bir süre sonra eşler birbirlerine çekici gelmez der. Bunun üzerine Wilma ruh hekimine ne yapmam gerek diye sorar. Ruh hekimi Wilma'ya daha kocanıza olan davranışlarınız daha müstehcen olmasına dikkat edin ve diğer insanlara karşıda bu davranışlarda bulunun deyince Wilma ama bu kocamı aldatmaya gidiyor ömrü hayatımda kocamı hiç aldatmadım deyince ruh hekimi istifini bozmadan profesyonel öneri istediniz bende profesyonel bir öneri sundum şayet beğenmiyorsanız gidebilirsiniz der. Bunun üzerine Wilma şöyle bir husus nasıl bir ilişkiye girilir bilmiyorum deyince ruh bu konuda benden yardım beklemeyin bu mesleki açıdan etik değil der.
Ertesi gün Wilma arkadaşı Silvia'ya sorununu ve ruh hekiminin tavsiyesini anlatır. Silvia Wilma'ya senin derdinin devası bende senin gibi birisi için elimde uygun birisi var kültürel, entelektüel ve aşırı derecede kibar biri senin için biçilmiş kaftan der. Resim sergisine giden Silvia ve Vilma serginin sahibi Nigel ile tanışırlar. Nigel iki kadına sizin gibi alımlı iki bayanın sergimde bulunması şereftir diyerek iltifatlar yağdırır.  Nigel Silvia ve Wilma'yı resim sergisinde gezdirir ve resim benim hayatın ta kendisidir der.  Silvia Nigel'a evet tablolarınız çok yaratıcı diyerek Nigel ve Wilma'nın yanından ayrılır. Nigel sergiye katılanlara sevgili misafirler sergimiz sona ermiştir özür dileriz der. En sonunda Vilma ile baş başa kalan Nigel sanatımdaki eksantrik akımları ilk elden öğreneceksin diyerek Wilma'yı bağlamaya başlar. Wilma ne yapıyorsun bak bağırırım deyince Nigel nefesin tükenene kadar bağır çağır bu binaya ses geçirmez duvarlar inşa edildi  diyerek Wilma'nın kıyafetlerini çıkartır Yeni şaheserim olacaksın deyip Wilma'yı hunharca kırbaçlamaya başlar. Kendinden geçen Nigel bu sanatımın doruk noktası olacak derken Wilma avazı çıktığı kadar bağırır. Kırbaçlama eylemini bitiren Nigel Wilma'yı çözer ve acı olmadan zevk olmaz diyerek kırbaçlanmaktan bitkin düşmüş Wilma ile sevişmeye başlar ve sevişme bitince Vilma apar topar sergiden ayrılır.

Ertesi gün Bay Powell karısı Wilma'ya ben iş için gidiyorum ama sende bir değişiklik var ama ne olduğunu çıkartamadım der ama Vilma kocasının dediklerini kulak arkası eder. Sinirlenen Bay Powell en azından beni özle ve kaldığım oteli merak et deyince Vilma istifini bozmadan seni özleyeceğim ama kaldığın oteli merak etmiyorum der. Bunun üzerine Bay Powell en azından duvarların boyasını değiştir ev çiklet fabrikasına döndü deyip evden çıkar. Bay Powell'nin evden çıkmasını fırsat bilen Silvia eve girer ve Wilma'ya ne oldu bitti tüm ayrıntılarıyla anlat der. Wilma adam önce beni kırbaçladı daha sonrada ilişkiye girdi deyince Silvia umduğumdan da mükemmel olmuş der. Vilma sen aklını mı kaçırdın çok korkunçtu ama bir o kadar da heyecanlıydı der. Silvia seni azdırdı mı diye sorunca Vilma sen iyiden iyiye üşütmüşün ben ilişki istedim hastanelik etmesini değil bir daha senin arkadaşlarınla tövbe bir daha yapmam der Pikniğe giden Vilma'ya şık giyimli bir adam şiir okumaya başlar. Wilma bunlar gereklimiydi diye sorunca sen şiirler okunacak mukaddes bir varlıksın Vilma der ve Vilma’ya yumulmaya başlar ardından şair ve Vilma çılgınlar gibi sevişmeye başlarlar. Sevişme bittince tavuk yiyen şair senle sonsuza kadar yaşamamız gerek deyince Vilma ne diyorsun be adam der. Bunun üzerine şair bizi kader bağladı gibisinden laflar edip evlenme teklifi eder.  Vilma hadi oradan diyerek şairin yanından ayrılır.

Evinde oturan Vilma Silvia'ya bence bu işi bırakmalıyım deyince Silvia bir kaç tane kafadan kontakla ilişkiye girdin diye bundan caymamalısın der. Vilma Silvia'ya sen merak etme caymaya niyetim yok der. Bunun üzerine Silvia Vilma'ya hiç fal baktırdın mı diye sorunca Vilma senin ahbaplarınla bir daha mı tövbeler olsun der ama Silvia'nın ısrarlarına dayanamayan Vilma falcıya gider. Falcı Vilma'ya hayatının erkeğini bulacaksın der.  Silvia ne demek istiyorsun deyince falcı koca penisli bir adamı fal bakılan yere getirir Silvia koca penisli delikanlıyla günah anları yaşarken Vilma'da falcıyla yumruklama seksi yaşar. Seks bitince iki kadın bitkin bir şekilde evlerine dönerler.

Tekrardan ruh hekimine giden Vilma yaşadığı yasak ilişkiler sayesinde daha canlı hissettim der.  Ruh hekimi evet sorunlarınızın bir kısmını halettik şimdi kocanızla olan problemlerde deyince Vilma doktor efendi boş konuşuyorsun otomatiğe bağladın diyerek doktorun yazıhanesinden ayrılır. Aynı esnada Bay Powell çakırkeyif bir halde kaçak et keser. Akşam olduğunda Bay Powell karısıyla ilişkiye girmek ister ama karısı yorgunum der. Bay Powell olayı üsteleyince Vilma evin tüm işleri benim üzerimde diyerek kocasını tersler ve film biter.  

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...