https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

2 Temmuz 2013 Salı

Dirty Love


Filmimiz hareket halinde olan arabada yiyişen bir çift ile başlar. Adının Jack olduğunu duyduğumuz şahıs Terry'e gitmen şart mı diye sorar. Bunun üzerine Terry dans benim hayatım bu amaçta mubah olan her şeyi yapabilirim der ve Jack’in dans mı ben mi diye sorunca Terry hiç cevap vermeden arabadan iner. Tren garına varan Terry son anda Richmond'a giden treni kaçırır ve otostop çekmeye başlar. Otostop çeken Terry bir kamyona biner ama kamyoncu Terry'i taciz etmeye başlar ve Terry kamyoncuya olumsuz şekilde davranınca kamyoncu tarafından kamyondan atılır.  Daha sonra başka bir vasıtaya binen Terry vasıtanın sahibi tarafından taciz edilmeye başlayınca ben Richmond'a zevk için gitmiyorum doktor görüşmem var der ve araç sahibi hızla elini Terry’in bacaklarından çeker. En sonunda Richmond'a varan Terry arabadan iner ve araba sahibine teşekkür ederek araç sahibinin yanından ayrılır.


Lüks bir otele giren Terry'in ilgisini yüksek sesli bir müzik ve çılgınlar gibi dans eden bir zenci eleman çeker. Adının Jimmy olduğunu öğrendiğimiz eleman Terry'i kolundan çeker ve Terry’e dans etmeye başlar.  Dans sonlanınca iki dans tutkunu konuşmaya başlar Terry Jimmy’den kalacak bir yer ister ve Jimmy Terry'e bir yer ayırır. Richmond dans enstitüsüne giden Terry dans hocası Sandra Cooper ile tanışır. Dans hocası Sandra bu iş zordur diğer öğrenciler seni rakip olarak görecek ve bende senin sunabileceğin en iyi performansı isterim der.   

Gece olduğunda arka sokaklardan evine doğru giden Terry’nin yolunu iki serseri keser ve Terry'e laf atmaya başlarlar. Terry iki serseriye tersleyince iki serseri Terry’e tecavüz amaçlı saldırmaya başlar ama başka bir araba gelince genç kızın çantasını kapıp kaçarlar. Adının George olduğunu öğrendiğimiz şahıs Terry'e ilk yardım uygular ve George'un gözü Terry'nin verdiği frikiklere takılır. Terry George’un kendisini oracıkta yiyecekmiş gibi baktığını anlar ve arzuluyor musun diye sorar. George evet bayağı hoş bayansın ama şu an için bir ilişkiye hazır değilim der ve Terry George'un evinden ayrılır.

Ertesi gün sıkı geçen bir dans idmanından sonra diğer öğrencilerden biri olan Michael ile konuşur. Sürekli otelde kalamayacağı için kalacak bir yere ihtiyacı olduğunu belirten Terry 'e Michael ilanlara bakıver der ve Terry kendisine uygun bir ilan bulur. Terry İlan sahibi olan Claire ile tanışır ve iki genç tanışıp kaynaşırlar. Aynı günün akşamı Terry Jimmy ile vedalaşır Jimmy'e sen iyi bir insansın ama yollarımızı ayırmalıyız der. Bunun üzerine Jimmy bisikletini Terry'e hediye eder.

Yeni ev arkadaşı Claire'nin yanına yerleşen Terry yeni arkadaşı Claire Claire’nin erkek arkadaşı Kevin ve Kevin'nın arkadaşı Timmy ile bowlinge gider. Timmy bowling öğretme bahanesiyle Terry’i taciz etmeye başlayınca Terry bowling topunu Timmy'nin kasıklarına çarptırıp kusura bakma o kadar yaklaşmamalıydın ne de olsa daha acemiyim deyip Claire’nin yanına gider. Claire nasıl gitti diye sorar.  Terry umduğumdan da kötüydü diye cevaplar. Bunun üzerine Claire akşamın yinede renklenecek şurada duran adam seni gözleriyle yiyor der.  Terry o mu George geçen gece beni kurtaran adam o der. George Terry’nin yanına gelip bir şeyler içmeye gidelim mi diye sorar ve teklifi kabul edip George ile beraber bowling salonundan ayrılırlar. Terry asansörün içinde George’a yumulur. Bunun üzerine George evime kadar bekleyemedin mi zilli seni der. Terry isterik bir ses tonuyla o zaman ciddi bir fantezi olmaz der ve George ile asansörde çılgınlar gibi yiyişir

Ertesi gün George Terry’e bir buket gül yollar. Bunu gören Claire ne şanslısın hoş bir erkek sana çiçek yollamış ikiniz yatağa girdiniz mi diye sorar. Bunun üzerine Terry yatağa girmedik ama ayaküstü seviştik diye cevaplar. Meraklı Melahat moduna giren Claire söylesene iyi sevişiyor muydu diye sorunca Terry iyiydi lakin onunla ilgili ciddi bir şeyler düşünmüyorum diye cevaplar.  Ertesi gün gene sıkı bir dans idmanı yapan Terry'nin yanına dans hocası Sandra gelir güzel kızsın hoş bir bedenin var lakin bu kariyerde hoş bir beden tek başına yarar sağlamaz seni kollayacak birisine ihtiyacın var der. Bunun üzerine Terry saf gözüküyor olabilirim ama bende birilerinin yardımıyla değil bileğimin hakkıyla bir yerlere gelmek istiyorum diyerek dans hocası Sandra'nın teklifini nazikçe geri çevirir.

Terry Kevin ile ayrılmış Claire'nin moralini düzeltmek için zaten Kevin hiç iyi biri değildi sen daha iyilerine layıksın dedikten sonra morali düzelen Claire çok iyi bir mekân biliyorum oraya gidip kurtlarımızı dökeriz der. Aksam olur ve Clair’nin söz ettiği mekân erkek striptizcilerin gösteri yaptığı bir striptiz kulübü çıkar ve iki genç kadın vur çatlasın çal oynasın tarzında eğlenirler.

Striptiz kulübünün dansçısıyla beraber olan tatmin olmaz ve morali bozulan striptizciye hiç kendi yaşıtın kadınlarla beraber olmadın mı diye sorar striptizci adam utana sıkıla hep yaşlı kadınlar ile beraber oldum der. Terry kusura bakma ama verdiğim parayı geri alıyorum der ve striptizciyi utanç içinde bırakıp gider.  George’un evine gelen Terry şaşırdın mı der. George yarım ağız hayır geleceğini biliyordum der.  Niye beni aramadın deyip soyunmaya başlar ve George belanı mı arıyorsun diye sorunca Terry o zaman zevki olmaz der. George sen tuhaf birisin velhasıl der ve tamamen çıplak kalan Terry bu huyum yüzünden beni çekici buluyorsun deyip George ile sevişir.

Ertesi gün Terry partneriyle tango idmanı yaparken dans hocası Sandra Terry’e herkesin içinde aşağılayıcı ithamlarda bulunup bir haltı beceremiyorsun der. Dinlenmeye çekilen Terry'nin yanına varan Michael canını sıkma onu terslediğin için sana tavır yapıyor der.  Terry öğrencilerden Susan'ı sorar Michael ayrıldı masöz olarak çalışıyor der. Ders çıkışı Claire'e işin var mı belki bir şeyler yaparız diye sorar ama Claire işim var deyip hızla Terry'nin yanından ayrılır. Eve dönen Terry Clair'in olmadığını fark eder ve tuvalete girer ve çöp kutusunda uyuşturucu hap kutusunu bulur.

Ertesi sabah Susan'ın işlettiği masaj salonuna gelen Terry Susan'a niye dansı bıraktın diye sorar. Susan dans bana pahalıya patlıyordu bende fazladan para kazanmak için masaj işine girdim der. Bunun üzerine Terry Michael senin maharetli ellerin olduğunu söylemişti göster hünerini der ve Susan Terry'nin her yerine kapsamlı erotik bir masaj yapar. Aksam olduğunda George ile şık bir lokantada akşam yemeği yiyen George Terry’e evlenme teklifinde bulunur Terry evlenmek için daha erken diyerek George'un teklifini geri çevirir George tanıdık birini gördüm diyerek Terry'nin yanından ayrılır.  Terry'de tuvalette gidip donunu çıkartıp çantasına koyar ve masasına gider. Arkadaşlarının yanından ayrılan George Terry'nin yanına gider. Terry çantasında bulunan donunu göstererek biraz heyecana ne dersin der. İlk başlarda şaşıran George daha sonra Terry'nin isteğini yerine getirir ve eliyle Terry'i zevklendirir.

Ertesi gün George senin gibi güzel bir bayanın dans gibi sıradan uğraş ile ne işi olur diye sorarken Terry kaldırımda müşteri bekleyen Claire'yi görür George bu hayat kadınını tanıyor musun diye sorunca hayır tanıdık birine benzettim o kadar der. Akşam olduğunda Terry Claire'e gittiğin yol yol değil hem uyuşturucu kullanıyorsun hem de bu bağımlığı desteklemek amacıyla bedenini satıyorsun deyince sinirlenen Claire anam mısın babam mısın bana vaaz veriyorsun sen kendine bak sen millete kendini bedavaya düzdürürken ben bundan para kazanıyorum der.  Claire'nin mekânından ayrılan Terry George’un yanına yerleşir.  George bu ani değişikliğin nedenini sorar ve Terry Claire ile atıştığını söyler.  Bunun üzerine George aranızdaki bir mesele beni alakadar etmez der.


Seçmeler yapılır Michael ile Claire'in durumunu konuşan Terry Clair’in içine düştüğü bataktan çıkartmalıyız der. Bunun üzerine Michael o aleme dalan kişinin bir daha çıkması zor olur hem de duyduğuma göre karanlık şahıslara bayağı borç yapmış der. Bunun üzerine Terry George'dan para ister George parayı verir ve bunun yüksek bir meblağ olduğunu ne için gerekli olduğunu sorar Terry nedenini sormamasını söyleyip parayı tez zamanda ödeyeceğini söyler. Claire'in evine giden Terry parayı Claire'in eline sayar ve    bu parayla bütün borcunu ödeyip sağlıklı dürüst bir yaşama el açarsın der.   

 George Terry’e bana olan borcunu ödemenin bir yolunu buldum hani geçen gün gittiğimiz lokantada bir adam vardı onun işlettiği modellik acentesine gideceksin der.  Modellik acentesine giden orada bulunan senatörün rahatsız edici alakasıyla boğuşurken bilmeden içine hap atılmış şampanyayı içer ve senatör tarafından iğfal edilir. Modellik acentesi sahibi Terry’in iğfal edilme fotoğraflarıyla senatöre bir sonraki seçimlere girmemesi konusunda şantaj yapar.

Sabah kahvaltısında Terry çekilen resimler için acı ve utanç dolu der. George yavşak bir ses tonuyla bayağı abartın ben buna pişmanlık verici bir kaza olduğunu söylüyorum der. Telefon çalar Terry Claire'nin intihara teşebbüs ettiğini öğrenir ve hastane masraflarını karşılamak amacıyla George'dan para ister George hastane masraflarını öder. Claire hastaneden taburcu olur.  Terry ile birlikte çıkan  Claire kendisine uyuşturucu satan adamı görür ve morali bozulur. Durumu fark eden Terry o şerefsizlere diren güçlüsün başarırsın diyerek Claire'a gaz verir.

George telefonda modellik acentesi sahibi Paul ile konuşur. Terry’e Paul seni beğenmiş hassas durumlar için biçilmiş kaftansın der. Bunun üzerine Terry kiminle yatacağım deyip George’a sende hiç utanma arlanma hissi yok mu der.  George seninle açık bir şekilde konuşacağım sen hiçbir vasfı olmayan ikinci sınıf asansörlerde düzüşen bir dansçı parçasısın bana şükredeceğine kalkmış bana tavır yapıyorsun ben olmasam sende arkadaşın gibi batağa saplanırdın der. Sakinliğini koruyan Terry George'a sana bir teklifim şayet bana verdiğin parayı ödersem hayatımdan çıkacaksın şayet ödeyemezsem her istediğini yapacağım der. George ukala bir tavırla kendini tüm gün satsan bile o parayı toplayamazsın der.

Ertesi gün Terry büyük Bahçeli bir eve gider bir süre sonra evin Terry'nin ebeveynlerine ait olduğunu öğreniriz. Terry'nin annesi istediğin para yüklü bir miktar para babanla konuşurum ama tek bir şartım var dansı bırakacaksın der ve Terry eli mahkûm annesinin teklifini kabul eder.  George'un borcunu ödeyen Terry George'un evinden ayrılırken George bir eşeklik ettim affet beni der ama Terry George'u affetmez ve George'u temeli terk eder.


Claire ile konuşan Terry sıkıcı hayatıma bir kez daha geri döneceğim der. Bunun üzerine Claire savaşmalısın seçmelere katıl kazanırsan belki ailen izin verir der. Son anda seçmelere katılan Terry tüm hünerlerini ortaya koyar ve seçilir lakin annesine verdiği sözü bozamaz dansı bırakır. Ertesi gün Jimmy'nin yanına giden Terry dans faslı benim için bitti der ve Jimmy teybini çalıştır ve ikili sokak ortasında dans etmeye başlar ve film biter  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...