https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

24 Haziran 2013 Pazartesi

Giochi Carnali


Filmimiz sinemadan çıkıp otostopçu kadınlar hakkında geyik yapan Carlo ve Miche adlı iki kafadar ile başlar. Carlo Miche'ye bizde böyle şans olmaz kanka dedikten sonra  yolda bekleyen sarışın bir kadını arabaya davet ederler adının Lola oluğunu öğrendiğimiz kadının dilsiz olduğunu öğreniriz ve bir süre sonra  Lola iki kafadara karşı davetkar tarzda hareketler yapmaya başlar.  Miche Carlo'ya kadın beni elliyor der. bunun  üzerine Carlo Miche'ye yumul o zaman kanka dedikten sonra Carlo Lola'ın kalçalarını okşamaya başlar. Lola'ın  kalçalarını  bir süre okşayan Carlo Lola'ın  hakiki bir kadın olmadığını anlar ve Miche'ye bu bir travesti olduğunu söyler.  iki kafadar iğrenerek dilsiz numarası çeken travestiyi araçlarından atarlar. Miche bu bana harika bir fikir verdi der.



Ertesi gün Miche değme kadınlara taş çıkartacak şekilde hazırlanır ve otostopçuların amele pazarındaki ameleler gibi dizildiği bir yere giderler.  Orada  Milano'ya gidip erkek arkadaşıyla buluşmak isteyen İsveçli bir kızı arabalarına alırlar. İsveçli kızın epey rahat davranışları (Carlo ve Miche'in yanında soyunması) Miche'in ilgisini çeker ve Carlo'ya kanka kız ne yapıyor görüyor musun der. bunun üzerine Carlo plana sadık kal ilgisiz davran der. Miche Carlo'ya çişim geldi hayatım der ve orman içinde bulunan virane bir binaya girerler. başına gelecek musibetten habersiz olan İsveçli kız kadın kılığına girmiş Miche'in yanında tuvalet ihtiyacını giderirken Miche erkek olduğunu belli eder. İsveçli kız kaçmaya çalışırken Carlo kızı yakalar ve iki kafadar İsveçli turiste hunharca tecavüz edip fişek gibi kaçarlar.

Carlo ve Miche geçen hafta tecavüz ettikleri İsveçli turist hakkında konuşurlarken Miche kafasında sepet taşıyan köylü kızını  fark eder. kızın yanına giden iki kafadar St Caterina'ya çıkan yolu sorarlar genç kız  ne tesadüf bende oraya gidiyordum deyince Carlo o zaman arabaya binde bize yolu tarif ediver der. Miche  köylü kızına kaç yaşındasın diye sorar ve köylü kızı  18 yaşıma yeni girdim diye cevaplar. Miche  köylü kızının göğüslerini ellemeye başlar. Köylü kızı ne yapıyorsun diye sorunca utanma kadın kadınanayız der ve köylü kızının kalçalarını okşamaya başlar. Durumun kötüleştiğini fark eden köylü kızı inmek istiyorum diye bağırır. Bunun üzerine Carlo küçük hanım inmek istiyor demek diyip Miche'le beraber köylü kızına tecavüz edip ormanlık alana atarlar



Balık haline giden Carlo ve Miche iki tane alabalık alırlar. Miche  Carlo'ya bana olan borcun artıyor der. Bunun üzerine Carlo merak etme kanka borcunu er ya da geç ödeyeceğim deyip Miche'in yanından ayrılır. Evine giden Carlo karısına hayatım balık tuttum pişirebilir misin diye sorup  seksenin ortasında evin salonunda oturan adama amca niye çocuk filmi seyrediyorsun diye sorar.  Carlo'un amcası karın bana çıplak kadınlı filmler seyrettirmiyor deyince  Carlo'un karısı ben evimde öyle sapkın şeyler izletirmem  deyip mutfağa geçer.  Amcası Carlo'ya hani bana karı bulacaktın der. Bunun üzerine Carlo amca sana karı iyi gelmez bir yerine bir şey olur deyip gider. Carlo'un amcası Carlo'ya  pislik herif  deyince Carlo ne dedin der. yaşlı adam anlaşıldı dedim der ve Carlo'un arkasından hareket çeker.


Tecavüze uğrayan köylü kızı ambulansa bindirilip  hastaneye kaldırılır. olay ile ilgilenen  Doktor Gianni stajyer doktora Doktor Mauri'yi ara bu onun uzmanlığına giriyor der.  Bayan Doktor Mauri erkek arkadaşı ile sevişirken telefon çalar. Çalan telefona bakan Doktor Mauri bugün benim izin günüm der ama sonra olayı duyunca erkek arkadaşına hemen giyin ben hastaneye gidiyorum der.

Hastaneye varan Doktor Mauri tecavüze uğrayan  köylü kızına bakıp zavallı biçareyi ne hale sokmuşlar der. Bunun üzerine Doktor Gianni tecavüzcülerin senin benim gibi insanlar olduğunu lakin  şiddet cinsi açlıklarını dizginleyemediklerini söyler. Doktor Mauri ise tecavüze uğrayan kadının yaşadığı acı ve utanç duygusundan bahseder ve şayet yargıç olsam göze göz dişe diş cezalar verirdim der. ameliyathaneden çıkan Doktor Mauri'in yolunu olay hakkında bilgi edinmek isteyen muhabir keser. muhabire soğuk yapan Doktor Mauri hasta ile röportaj  yapmamasını hastanın durumu kritik olduğunu söyleyip muhabirin yanından ayrılır



Laboratuarda tahlil işleriyle ilgilenen  Doktor Mauri'in yanına köylü kızına işlenen tecavüzü araştıran muhabir gelir. Doktor Mauri buraya nasıl girdin burası  yasak bölge deyince  muhabir bak çaresizlikten kendimi kestim bir bakıver der. Muhabirin yarasına bakan Doktor Mauri bu önemsiz küçük bir sıyrık der. muhabir ağzındaki baklayı çıkarır ve Doktor Mauri'yi yemeğe çıkarmak ister ilk başlarda Doktor Mauri teklife karşı çıksa da yapılan ısrarlara dayanamaz ve muhabirin akşam yemeği teklifini kabul eder.  ikili akşam yemeğinde kadın erkek ilişkisi hakkında konuşurlar Doktor Mauri kadın erkek eşitliğini savunurken muhabir ise bu düşünceye karşı çıkar. Muhabir akşam yemeğini ödemek ister ama Doktor Mauri buna kati suretle karşı çıkar ve hesabı ödemeye çalışır ama garson abla bozuğun yok mu kasayı kapadık deyince hesabı muhabir öder.

Eve gelen Carlo  yan komşusunun seviştiğini fark eder ve dürbünü alıp komşunu gözetlemeye başlar. Aynı esnada  Miche ise  kadın iç çamaşırları giyip kendisini tatmin ederken  kapısını annesi çalıp kapıyı niye kilitledin diye bağırınca Miche aceleyle üstüne bornoz çekip yetişkin mecmualarını yatağın altına atar. Annesi Miche'ye evladım niye kapıyı kilitliyorsun diye sorunca Miche bıkkın bir halde özelime girilmesinden hoşlanmam der ama annesi oğlunun dediklerini umursamaz ve oğlunun odasında televizyon seyretmeye başlar.


Doktor Mauri  sokak kıyafetlerini  giyerken muhabir gelir ve Doktor Mauri buraya nasıl girdin diye sorar. Olay kokusu aldım o sebepten dolayı buraya geldim der. Ne münasebetsiz burnun var senin hemen arkanı dön deyince arkasını dönen muhabir kadın erkek eşitliğine inanan biri için epey utangaçsın der.  Doktor Mauri sadede gel niye buraya geldin diye sorunca muhabir borcumuzu kapatmaya der. bunun üzerine Doktor Mauri muhabirin parasını ödemek ister ama muhabir buna karşı çıkar ve borcun bir öğle yemeği olarak ödenmesini ister lakin lokantalar greve girer ve bu sebepten dolayı yemek  Doktor Mauri'nin evinde yenilir yemek sonrası yapılan muhabbet cinselliğe açılır ve muhabbet sekse dönüşür.  




Carlo ve Miche gene yollara düşer ama bu sefer yanlarında Carlo'nun karısı Maria ve yaşlı amcası vardır. En sonunda orman içinde bulunan kulübeye  giderler Carlo  Miche'ye az daha yakalanacaktık peruğunu düzgün sakla der.  Ormanlık alanda gezen kızları görür ve karısına hayatım ben Miche ile birlikte biraz yürüyeceğim der. İki kızı takip eden iki kafadar iki kızın çadıra girip lezbiyen seksi yaptıklarına şahit olurlar.  İki genç kızın lezbiyen seks gösterisini  büyük bir iştahla seyreden iki kafadarın göz banyosu Carlo'nun karısının damlaması sayesinde yarım kalır. Maria kocasına pis röntgenci lezbiyen ilişki yaşayan kızlarla da iffetsiz fahişeler diye bağırır. Akşam olduğunda eve varan Maria kocasını ilişkiye zorlar ilk başlarda Carlo ilk başlarda karşı koymaya çalışır ama karısı Maria  ısrarını sürdürünce ettiği tecavüzleri hayal ederek karısıyla beraber olur.


Duştan çıkan Doktor Mauri'yi muhabir arar hafta sonu işin var mı diye sorar. Doktor Mauri annemi alacağım diyerek muhabirin randevu  teklifini geri çevirir.  Yola düşen Doktor Mauri'nin aracının karbüratörü ısınır ve  yolda kalır.  Miche ve  Carlo Doktor Mauri'nin yanına gelip aracın hali harap derler. Doktor Mauri iki kafadara ben çekici  bekliyorum der ve bunun üzerine Carlo  hanımefendi bu saatten sonra vasıta bulamazsınız benim mekana geçelim oradan tamirci ararsınız der ve Doktor Mauri Carlo'nun teklifini kabul eder.Eve iki kafadar niyetlerini hemen belli edip kadın doktorun üstüne çullanıp  Doktor Mauri'yi iğfal ederler. Yaşadığı tecavüz sonrası psikopata bağlayan Doktor Mauri iki tecavüzcüyü hadım ettikten sonra polisi arar ve film biter.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...