https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

1 Mart 2023 Çarşamba

The Cheerleader

 

Filmimiz Rennie’in sınav sorularını hazırlarken tıklatılan kapıya bakar.  Anne isimli genç kız Rennie’ye içeri girebilir miyim diye sorar. Rennie Anne’ye kimse giremez yarın ki kimya sınavını hazırlıyoruz diye cevap verir. Anne bende Bayan Thomas’ı görecektim dedikten Rennie’ye sınav mı diye sorar. Rennie evet bu yüzden burayı Fort Knox gibi korunuyor diye karşılık verir. Rennie zaten Bay Mason ve Bayan Thomas Profesör Barnes’ı görmeye gitti deyince Anne pekâlâ sonra görüşürüz diyerek gider.  Daha sonra Rennie işinin başına döner. Bu arada Andrea Rick’e Profesör Barnes beni niye çağırdı deyince Rick Andrea’ya yakında öğrenirsin der. Bunun üzerine Andrea bu gidişle sınav şıklarını yetiştiremeyeceğim der. Rick Andrea’ya merak etme Rennie halleder diye karşılık verir. Andrea haklısın diyerek Rick ile yürümeye devam eder.


Anne pencerenin önüne yem koyarak Andrea’in kuzgunu Tak’in dışarı çıkmasına sağlar. Daha sonra Anne Tak’i kovalar. Anne bir kez daha kapıyı tıklatıp Rennie’ye Tak’in pencereden kaçtığını söyler. Rennie panik en son kaçtığında günlerce bulamadık der. Rennie dışarı çıkarken Anne merak etme ben kapıyı kilitliyorum der.  Rennie’yi ters yöne gönderdikten sonra sınıfa girip sınav cevaplarını kopyalar. Bu arada Andrea zavallı Rennie bütün iş ona kaldı der. Bunun üzerine Rick alınacağını sanmam der. Rennie Andrea ve Rick’in yanına koşup Tak kaçtı Bayan Thomas der. Andrea Rennie’ye merak etme uzağa gitmiş olamaz hep beraber arayalım der. Bu arada Tommy geçen haftaki performansımızı eleştirmeliyiz o kadarda iyi değildi bazılarımız epey hantaldı der. Anne Tommy sinirliyken çok sevimli oluyor deyince Tommy Anne’ye ben ciddiyim diye karşılık verir. Anne bende ciddiyim der. Tommy öyle olsa iyi olur dedikten sonra Anne’ye bakan Tommy bazılarınızın notlarında belirgin bir düşüş var takımda kalmak istiyorsanız notlarınızı yükseltin anne Tomm’ye merak etme sen bir dâhisin der. Tommy kendim için değil takımın selameti için söylüyorum der. Anne Tommy bir numaralı kızında dâhil mi deyince Tommy bu takımda her iş çaba gerektiriyor benimki de dâhil bir numara olmak istiyorsan elinden geleni ardına koyarsın der. Daha sonra herkes antrenmana geri döner.

Bu arada ne Rennie ne de Rick Tak’i bulamaz ikilinin yanına gelen Andrea’da Tak’i bulamadığını söyler. Andrea Rennie’ye bir şey onu korkutmuş olmasın deyince Rennie Anne Tak’in kaçtığını söyleyene dek gittiğini bilmiyordum der. Anne Taylor’mi diye sorunca Rennie evet diye cevaplar. Andrea sanırım aramayı bırakmış olmalı onu amigoluk antrenmanın da gördüm der. Rick herhalde ara vermiş olmalı dedikten sonra Andrea Tak’in başı dertte olabilir der ve üçlü tekrar Tak’i aramaya koyulur. Bu arada Rennie yanından geçen Anne’ye seslenir. Anne ilk başta tepki vermez ama Andrea Tak’i gördün mü diye seslenince Anne çok üzgünüm Bayan Thomas her yere baktım ama Tak’i görmedim der. Anne’in yalan söylediğini anlayan Andrea Annne’ye bugünlük işimiz bitti Tak kendi başına gittiyse kendi de dönebilir der. Herkes gittikten sonra Andrea buna Isis’in el atması daha münasip olur der. Gizli bir yer bulan Andrea kudretli Isıs dedikten sonra diğer kimliği olan Isis suretine bürünür.


Isis Zepyhr rüzgârınla beni kaldır da uçabileyim der.  isis gökyüzünde süzülürken Tak çalıya takılır ve saldırgan bir kır kurdu Tak’a doğru yürür. Tam zamanında yetişen Isı kır kurdunu kaybeder. Daha sonra Isis Tak’a neredeydin bilmiyorum ama eve dönüyoruz deyip giderken kır kurdunu ortaya çıkarır. Ertesi gün Andrea okula gelir ve Rennie’ye Tak iyi yalnızca kanadı sarıldı der. Anne’yi gören Andrea bugünkü kimya sınavına hazır mısın diye sorunca Anne endişe etmeyin Bayan Thomas kolay olacak der. Andrea Anne’ye sınavdan kalırsan takımdan atılırsın deyince Anne büyük bir özgüvenle aşırı kolay olacak diyerek gider. Anne sınavı erkenden bitirir. Anne’yi gören Wynn Anne’in bu sınavı bu kadar çabuk sınavı bitirmesi imkânsız der. Andrea Anne’ye kontrol etmeyecek misin diye sorar. Anne hayır deyip giderken Andrea ve Rennie şaşkınlıkla Anne’in arkasından bakarlar.

 

Tommy yüz üzerinden doksan beş fena değil deyince Anne fena değil mi Wynn’dan daha yüksek not aldım onun yerini bana vereceksin der. Bunun üzerine Tommy iyiden iyisin ama Wynn başka bir şey o takımdayken her şey farklı oluyor diyerek Anne’in teklifini geri çevirir.  Anne içinden demek o takımdayken dedikten sonra gizlice kopya kâğıdını Wynn’in defterine koyar. Daha sonra Andrea’in yanına giden Anne Wynn’i kopya çekmekle suçlar.  Andrea nasıl biliyorsun sorunca Anne sınav sorularını sıralışını biliyordum der. Rick mantıklı derken Rennie kimya Wynn’in en iyi olduğu ders kopya çekmesi mantıksız der. Bunun üzerine Anne sanırım Wynn takımdan atılmaktan korktu diye karşılık verir. Rick emin olmalıyız deyince Anne ben çalışmalara geri döneyim der. Anne gitmeden önce Andrea'ya ispiyonculuk yapmadım deyince Andrea bu konuşma bu odada kalacak der.  Andrea ve Rennie Anne’in Wynn’in kopya çektiğine dair iddialara şüpheyle bakar.


Çalışma sonrası Wynn’in yanına gelen Andrea defteri Wynn’a verir. Andrea kopya kâğıdını gösterip hatırladın mı bunu diye sorar. Wynn evet sınav sonuçları fakat benim defterimde ne işi var der. Tommy gelince Andrea konuyu kapatmak ister ama Wynn Andrea’ya benim utanacak bir şeyim yok der. Bunun üzerine Andrea Tommy’ye Wynn sınavda kopya çekmekle itham ediliyor der. Tommy gülmüyorsunuz Bayan Thomas deyince Andrea çünkü bu şaka değil diye karşılık verir. Tommy Andrea’ya peki bana bu ithamda bulunanı söyleyebilir misiniz diye sorunca Andrea Tommy’ye bunun söyleyemem der. Daha sonra Wynn Tommy’ye Bayan Thomas ile özel olarak konuşmama müsaade eder misin der. Bu arada Anne’de konuşmaları dinleyip gider. Tommy gittikten sonra Wynn sanırım bu ithamda bulunanı biliyorum ama ona kızmak yerine üzülüyorum der. Andrea nedenmiş diye sorunca Wynn Anne’yi kast ederek her şeyi istiyor ama hiçbir şey için çaba göstermiyor ve hiçbir şey elde edemeyecek der.  


Tommy’in yanına gelen Anne bir numaralı kızın değişecekmiş der. Tommy Anne’ye nereden duydun diye sorunca Anne bütün okul Wynn’in kopya çektiğini konuşuyor diye cevaplar. Tommy sende buna inanıyor musun deyince alınan Anne tabi inanıyorum diye karşılık verdikten sonra Tommy’ye sen inanmıyor musun diye sorar. Tommy hiçbir kelimesine inanmıyorum der. Kontrolünü yitiren yaptıklarını ağzından neredeyse kaçırır. Daha sonra Anne değerli Wynn’in senin olsun der. Tommy yanına gelen Andrea ve Wynn’a Anne çok garipti derken Anne arabası ile hızla gider bunun üzerine Wynn o arabanın el feneri bozuk hemen peşine düşmeliyiz der. Wynn ve Tommy Anne’in peşinden giderken gizli bir yer bulan Andrea Isis’e dönüşür. Tommy ve Wynn’in kendisini arabayı durdurup koşmaya başlar lakin arabanın el feneri bozuk olduğu araba Anne’yi takip eder. Son anda gelen Isis rüzgârın kuvveti ile Anne’yi kaldırıp Anne’yi mutlak ölümden kurtarır. Ertesi gün Wynn ile Anne’in yanına gelen Andrea disiplin kurulu ne karar verdi diye sorar. Anne takımdan uzaklaştırıldım ama notlarımı yüksek tutarsam gelecek sene takıma seçilebilirmişim der. Daha sonra Anne Isis bana bir numara olmanın önemi olmadığını öğreti der ve film biter. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...