https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

26 Nisan 2022 Salı

Vermont Reunion

Filmimiz yolda Court isimli gencin amcası Ray’i araması ile başlar. Court biraları almış geliyordum birdenbire derken Ray Court’a dur söyleme araban bozuldu değil mi diye karşılık verir.  Court Ray’ye doğru tahminde bulunduğun için söylemeyeceğim der. Bunun üzerine Ray Barry’yi ara o seni alır en sevdiğim yeğenim olmadan partimin tadı olmaz der. Court telefonunu kapatır kapatmaz Barry’i arar ama Court’un telefonu çalışmaz ve Court lanet olsun kasabaya yürüyeceğim sanırım der. Nalburdan çıkan Aaron Ray’ye istediklerini aldım ne yapmamı istersin diye sorunca Ray benim mekâna götür dedikten sonra izin gününde bana yardımcı olduğun için müteşekkirim der. Aaron Ray’ye lafı bile olmaz der. Daha sonra Aaron Ray’in evinde eşyaları yerleştirirken Ray Aaron çok yardımcı oldun eyvallah der. Aaron Ray’ye sorun değil başka ne yapmamı istiyorsun diye sorar. Ray yeterince yaptın günün geri kalanının tadını çıkar diye cevap verince Aaron zaten çıkarıyorum diye karşılık verir. Ray utangaç bir tavırla peki o zaman deyince Aaron Ray’ye ağzındaki baklayı çıkar deyince Ray Aaron’a daha önce geçirdiğimiz vakitleri özledim der. Bunun üzerine Aaron Ray’ye karımdan daha iyi muamele çektin der. Ray hadi o zaman biraz eğlenelim deyince Aaron Ray’ye fazlasıyla eğlenelim dedikten sonra günaha girişirler.  

Court ormanda yürürken birden durur ve işemeye başlar. Bu arada erketeye yatan poliste Court’u zevkle izler. Daha sonra polis memuru Court’a bayağı kötü durumda yakalandın deyince panikleyen Court polis memuruna lanet olsun ödümü kopardın der. Polis memuru bu civarlarda millet mülkünün üzerine işeyen tipleri sevmez deyince Court üzgünüm arabam bozuldu bende uzun zamandır yürüyorum diye karşılık verir. Polis memuru seni tutuklayabilirim der. Court işediğim için mi dalga geçiyor olmalısın deyince polis memuru ciddiyetini bozmadan Court’a dalga geçer gibi mi gözüküyorum diye karşılık verir. Court polis memuruna bak arabada param var deyince polis memuru paranı istemiyorum ağzını kullanmanı istiyorum der. Court dediğini yaparsam beni bırakacak mısın diye sorunca polis memuru evet hatta seni yola bile çıkaracağım diye cevap verir. Polis memurun isteğine uyan Court polis memuru ile çılgınlar gibi şevişir. Sevişme sonrası yola çıkmaya hazırım yetişmem gereken bir parti var der. Polis memuru Court’a kasabaya gideceksin ama partiye gidebileceğini sanmıyorum karakolda misafirimiz olacaksın şayet bir kanun bozucunun rüşvetine göz yumsam nasıl bir polis olabilirdim der. Court tipik bir polis memuru diye karşılık verince polis memuru karakoldakiler seni sevecek şimdi tekrar bacaklarını ayır dedikten sonra Court’a kelepçeyi takar.   

Dan ve Jack ahırda çalışırken Dan yoruldum der. Bunun üzerine Jack Dan’e hadi işimizi bitirelim Ray’in partisine yetişelim der. Dan bir kez daha yoruldum deyince Jack şehirlilerle balığa çıkmayı özledim der. Dan umarım bu parti iyi geçer deyince Jack Dan’e Ray ve Barry biliyorsun der. Dan Barry’in koca pipisini hastayım zaten der. Bunun üzerine Jack Dan’e Barry hariç bir sürü pipi olacak şimdi acele ette işimizi bitirelim der. David isimli bir şahıs kulübeden çıkarken uzun zamandır yoldayım balığa çıkmadan önce stresimi atmalıyım der. David yolda yürürken bir adamla flört etmeye başlar. Adam David’e New York’tan yeni geldim bildiğim bir mekân yok deyince David ben buralıyım bildiğim yerler var der. Daha sonra başka bir yerde David erkekliğini yeni tanıştığı adama teşhir eder. Adam etkilenerek buna pipi derler dedikten sonra David adamla çılgınlar gibi günaha girer. Ahıra dönen Dan Jack’in pantolonundaki şişkinliği fark eder ve sıkışır dikkat et der. Jack Dan’e Court ve Ray’yi düşünmekten oldu deyince Dan dur sana yardım edeyim der ve günaha girer. Ertesi sabah herkes evlerine dönerken David harika partiydi gelecek sefer benim mekânda yaparız deyip gider. Dan Court nerede diye sorunca Ray Court’un hala uyuduğunu söyler. Herkes gittikten sonra Ray ve Barry beraber olurlar ve film biter.

 



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...