https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

20 Mart 2022 Pazar

Big Guns 2

 

Filmimiz Steve isimli bir askerin üç kuşak asker aileden geliyorum acaba ailem benim gördüklerimi görmüş olabilirler mi diyerek askeriyede tanıdığı kişileri kaleme almaya başlar. Bir gün yatakhanede Steve ve Cody isimli iki adam Brandon isimli başka bir adamın kendisini tatmin ettiğini görürler ve daha sonra üç adam günaha girer.  Daha sonra seslerle kalkan Mitch ve Paulo’da üç adamın işlediği günaha iştirak ederler. Steve yatakhanede yaşanan çılgınlıktan sonra Tuck’in çok garip davrandığını belirtir. Scott envanteri kayıt ederken Tuck Scott’in yanına gelir. Scott Tuck’a benimde işim bitmek üzere sen ışığı kapa der. Tuck ışığı kapattıktan sonra Scott’in yanına gelir. Scott Tuck’a kızlarla buluşmayacak mıydın diye sorar. Tuck artık kızlar beni kesmiyor diyerek erkekliğini teşhir edince Scott peki o zaman diyerek Tuck ile günah dolu anlar yaşar.

Steve Çavuş Lewis tarafından saha görevine verildiğini Craig, John ve Cody’in kamp yaptığı alana geldiğimde gördüklerime inanamadım o üç adam sanki vahşi hayvanlar gibi birbirlerinin üstündeydiler deyip üç zenciyi seyredip kendisini tatmin etmeye başlar. Konuşmasına devam eden Steve o üçlünün günah dolu anlarına karışmadım ama yine de ortama girmediğim için pişmanım der. Steve Alec Brock ile saha görevine çıktığında uyuya kalan Brock’u görünce planını uygulamaya başlar der. Alec uyumakta olan Brock’un kasığını avuçlayınca Brock Alec’e beyin yerine ne taşıyorsun ihraç etmeye mi çalışıyorsun der.  Alec Brock’a bölük tepeden ayrıldı baş başayız der. Brock emir geldiğinde beni uyandırmanı söylemiştim der. Alec küstah bir tavırla emre itaatsizlik yaptım der. O zaman hareketlerinin bedelini ödeyeceksin deyince Alec benimde istediğim buydu der. Daha sonra Brock Alec’i cezalandırır.


Steve bütün bölük uyudu nerdeyse birazdan bende çadırıma çekileceğim fakat Clint’in çadırdan ışık geliyor herhâlde Clint ve diğerleri yaramazlık peşindeler der.  Clint şunu keser misiniz uyumaya çalışıyorum deyince Jake biraz neşelen diye karşılık verir.  Bunun üzerine Clint Çavuş Lewis bütün öğlen beni köle gibi çalıştırdı der. Jairo o şerefsize bedel ödemesini isterdim deyince Clint hadi o şerefsize bedel ödettiririm der. Jake Clint’e kafayı mı yedin ihraç mı edileceksin diye karşılık verince Clint şayet bizi tanımazsa sorun olmaz diyerek gaz maskelerini Jake ve Jairo’ya atar.  Daha sonra üç adam Çavuş Lewis’in çadırına girip Çavuş Lewis’e çullanırlar. Önce zorla daha sonra istek dolu bir şekilde Çavuş Lewis üç adamla günaha girer ve film biter.


 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...