https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

13 Mart 2022 Pazar

Bambola Di Carne

 


Filmimiz altmış yaşlarında bir adamla el ele gezen otuzlarında bir kadınla başlar. Frank isimli Yaşlı adam Jenny isimli genç kadınla arabaya binerler.  Jenny arabada bulunan oyuncak bebeği görür ve çok güzel der.  Bunun üzerine Frank Jenny’e tıpkı senin gibi deyince Jenny ilahi Frank çok şakacısın der. Frank evet ama benim istediğim bebek sadece benim olmalı der.  Bunun üzerine Jenny Frank’a beni bir bebekle mukayese ediyorsun canın sıkıldığında oynayabileceğin bir bebek gibi der.  Frank Jenny’e dikkat edersen bebek bir gelin gibi giyinmiş deyince şaşıran Jenny nasıl der.  Frank Jenny’e evet o gelin sensin ve benimle evlenip karım olacaksın der. Eve varan Jenny ve Frank oyuncak bebekli seks fantezileri yaparlar. İşleri bittikten sonra Jenny Frank’a karın öldükten sonra hayatında bir tek ben oldum ve karının ne senin için ne mana taşıdığını sormadım ama aslında bilmek istemediğim içindir ama gerçekten seni seviyorum Frank der. Frank Jenny bundan emin misin eğer bu sevgi ise çocukça ve bencilce der. Bunun üzerine Jenny bu doğru değil deyince Frank bunun önemi yok işte sana düğün hediyem bir şato bu şato ailemden kalan bir şato çocukluğumu o şatoda geçirdim karım ölünce şatoya ayak basmadım ama elden çıkarmadım şatoyu kendi zevkine göre düzenleyeceksin sana bir mimar yardımcı olacak der.


 

Duyduklarına sinirlenen Frank’ın kızı Lolete bunu nasıl yaparsın o samimiyetsiz kaltak ile nasıl evlenmeyi nasıl düşünürsün o kadın seni sevmiyor diyerek babasına çemkirir. Bunun üzerine Frank kızı Lolete’ye yeter kimse benden hesap soramaz diye bağırır.  Lolete babasına annemin hayatında çok sevdiği şatoyu o rezil kadına mı veriyorsun kendini aptal yerine koyuyorsun der. Frank Lolete’ye işte biletleriniz Jenny ile arkadaşça geçin deyince Lolete arkadaşı mı olacağım der.  Frank evet şatonun tamiratı biter bitmez Jenny ile evleneceğim der.

 

Uçaktan inen Jenny ve Lolete’yi mimar Lucas karşılar. Jenny Lucas’a şato buradan uzakta mı diye sorar. Lucas pek değil şato otuz beş kilometre uzaklıkta diye cevap verir.  Lucas bu akşam şatoya gitmeden önce buradaki otellerden birinde konaklayabiliriz der.  Bunun üzerine Lolete Lucas’a burada eğlenmek için nerelere gidebiliriz diye sorar.  Lucas bir diskotek var ama çocuklara göre değil der. Lafa alınan Lolete Lucas’a biz çocuk muyuz bununla ne demek istedin der.  Bunun üzerine Lucas dediğim diskoda striptiz gösterileri de yapıyorlar deyince Lolete kimin umurunda benim tek istediğim müzik dinleyip dans etmek der. Akşam olduğunda diskoya giden Lolete ve Jenny diskoda bir güzel kurtlarını dökerler.



 

Sabah olduğunda yola koyulan Lucas, Jenny ve Lolete ciple giderken Lolete dün gece çok eğlendim hayatımda böyle eğlenmemiştim peki ya Jenny sen eğlenebildin mi diye sorar.  Jenny soğuk bir ses tonu ile evet der. Bunun üzerine Lolete Jenny’e bu ne soğukluk yanlış hatırlamıyorsam dün gece bayağı dağıtmıştın deyince Jenny sarhoştum o yüzden dağıtmış olabilirim der. bu arada Lolete bilerek frikik vererek Lucas’ın dikkatini dağıtmaya çalışır. Jenny Lukas’a daha var mı diye sorar.  Lucas az kaldı dedikten sonra şatoya varırlar.  Lolete babasıyla telefonda konuşur babasına bugün vardık dün yorgun olduğumuz için otelde kalmayı uygun görmüştük der. Frank Jenny’i sorar ama Lolete Jenny’in yanında olmasına rağmen Jenny burada değil der.  Frank kimse kuleye gitmeyecek deyince Lolete babasına merak etme kimse kuleye çıkmıyor deyip telefonu kapatır.  Lolete Jenny’e bilirsin ihtiyar meraklanmış ama merak etme her şey iyi şimdi der. Bunun üzerine Jenny Lolete’ye yalan söyledin Lolete niçin diye sorar.  Lolete Jenny’e niçin mi çünkü arkadaşız der ayrıca kimseyle konuşacak durumda değilsin özelikle ihtiyarla der. Bunun üzerine Jenny Lolete’ye teşekkür eder. Lolete Jenny’e dün gece harikaydın der. Bunun üzerine Jenny Lolete’ye sarhoştum aslında böyle birisi değilim der.

 

Ameleler işlerini yapıp Lucas şato planlarını Jenny’e gösterirken Lolete işi eğlenceye döker. Daha sonra Lolete şehevi hareketlerde bulununca Jenny Lolete’ye yeter kes artık der. Bunun üzerine Lucas amelelere paydos verip evlerine gönderir.  Lolete garip davranışlarını sürdürmeye devam eder ve en sonunda Lucas Lolete’i indirir. Lolete Lucas’a çok güçlüsün acaba diğer işlerinde de bu kadar iyi misin diye sorar.  Lucas Lolete’ye batı tarafı daha yenilenmedi der. Bunun üzerine Lolete arkadaşım hala orada mı deyince Jenny ne arkadaşı diye sorar.  Bunun üzerine Lolete Jenny’e sana sonra gösteririm der.


 

Ahırda bulunan Lolete atını severken Jenny ben üşüdüm eve dönelim der. Bunun üzerine Lolete atı kast ederek Jenny’e onun yanında kendini daha sıcak hissedersin diyerek soyunur ve çıplak vücudunu ata temas ettirmeye başlar. Konuşmaya devam eden Lolete at için yakışıklı ve güçlüdür küçük bir kızken böyle bir atı okşamaya bayılırdım der. Daha sonra Lolete Jenny’e şimdi senin sıran der ama Jenny itiraz eder fakat Lolete tarafından soyulan ve Lolete’in ısrarlarına dayanamaya Jenny çıplak bir halde atın üstüne çıkar ve atın üstünde kendisini zevkin kollarına atar. Daha sonra eve dönen Lolete ve Jenny zevk anlarını evde yaşarlar. Daha sonra Lolete zevk anına Lucas’ı da ortak eder. Yaşadığı zevk patlamalarından kendinden geçen Jenny her şeyi oluruna bırakmaya başlar ancak kendine gelen hızla kendini toplar ve Lolete’e maksadın ne diye sorar.  Lolete sakince Jenny’e arkadaşça bir şaka bu kadar büyütmeye gerek yok der.


 

Frank’i arayan Jenny Frank’a sorunlarından bahsedip gelmesini ister ama o anda Frank kaçak et kesmekle meşgul olduğu için Jenny’e sana gerekli talimatları verdim beni rahatsız etme der ve telefonu kapar. Daha sonra dışarı bakan Jenny Lucas’ın çıplak olarak nehirden çıktığını görür ve gizlice yanına gider ama istemeden ses çıkartarak varlığını belli eder.  Lucas çıplak olarak Jenny’in yanına gider ve Jenny sanki büyülenmiş gibi Lucas’ın ellerini bedeninde gezmesine sessizce izin verir ve daha sonra günah dolu anlar geçirir.




Ertesi günlerde Jenny ve Lucas şato içinde liseli âşıklar gibi davranırlar ve gizli ask mabetlerinde tek beden olurken Lolete’de bunları gizlice gözetler. Lucas ve Jenny günah anlarını yaşarken onları gözetleyen Lolete kendisini tatmin eder. Ertesi gün Jenny ve Lucas’ın gizli aşk mabedinde Lolete çıplak bedenine geçirdiği şövalye zırhıyla Lucas’ın karşısına dikilir. Gördüğü manzara yüzünden gülen Lucas  Lolete’ye bu ne maskaralıktır der.  Bunun üzerine Lolete Lucas’a yakışıklı ama tehlikeli bir adamsın o yüzden kendimi savunuyorum der. daha sonra bedenindeki zırh parçalarını teker teker çıkaran Lolete Lucas’a kalkanımı indiriyorum çünkü seni sevmeye başladım ve seni Jenny ile gördüm ikinizi de öldürebilirdim ama yapmadım ama seni paylaşamam özellikle ucuz bir fahişeyle sakın unutma burada tüm kontroller benim elimde der.  Bu arada Jenny’in sesi duyulur ve Lolete işte babamın kaltağı onun yanına git ama şunu unutma ben senin sahibinim der ve Lucas Jenny’in yanına gider.

 

Çay vakti gelir ama Lolete huzursuzluk çıkarttıktan sonra Lucas’a senin tavan arasında halletmen gereken işler yok muydu diye sorar.  Tavan arasına çıkan Lucas karşısında kışkırtıcı bir kıyafet içinde Lolete’yi bulur ve Lolete tahrik edici hareketleriyle Lucas’ın aklını başından alır. Daha sonra tavan arasına çıkan Jenny Lucas ve Lolete’yi uygunsuz halde yakalar ve gözyaşları içinde bunu bana nasıl yapabildin der. Lolete nispet yapar gibi işte benim Lucas’ım yakışıklı ve genç yaşlı değil ne bekliyordun sen yaşlı bir adamı baştan çıkaran beş para etmeyen bir kaltaktan başka bir şey değilsin der. Öfkeden deliye dönen Jenny Lucas’a pılını pırtını topla defol buradan der ve Lucas tek kelime etmeden şatodan çıkar. Bunun üzerine Lolete Jenny’e senin yaptığın tüm rezillikleri babama anlatacağım dedikten sonra Jenny hayır Frank bana inanır der ve Lucas’ın peşine düşer.  Jenny Lucas’a geri dönmesi konusunda yalvarır ama Lucas Jenny’i git başımdan aşağılık kaltak diyerek iter. Son çare olarak şatoya dönmeye çalışan Jenny şatonun kapısının kapandığını ve Frank’ın hediye ettiği bebeğinin kırık olarak görünce çaresizlik içerisinde ağlamaya başlar ve Lolete ve Frank Jenny’i aşağılayıcı bakışlara seyreder ve film biter.



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...