https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

7 Mart 2022 Pazartesi

To Fuck A Predator

Filmimiz bir anlatıcının Kaliforniya Burbank’ta yaşayan sübyancıları avlamak için yaptıklarını söyler. İlk sübyancımız Babyspanker25 rumuzunu kullanan Riley Price tuzağımıza genç kızları bebek davrandırıp popolarına şaplak atmak en büyük fantezisi olduğunu belirtmiş ve tuzağımızla ters ilişki kurmak iki saatlik mesafeyi göz alan Riley tuzak evine geldi der. Eve gelen Riley kimse var mı diye seslenince tuzak kız Ashley buradayım der. Ashley Riley ile biraz muhabbet ettikten sonra Riley’ye sen bekle ben hazırlanayım der. Ashley gittikten sonra Riley getirdiği biberona votka ve meyve suyu katarken sunucu Chris Jensen gelir. Chris Riley’ye Ashley’ biberona votka kattın değil mi deyince Riley biberon kendim için diyerek biberonu emmeye başlar. Chris Riley’ye sen Babyspanker25 rumuzuyla tuzak kızımız Ashley’ye çıplak poposuna şaplak atıp onunla ters ilişkiye gireceğini yazmışın der. Riley ben yalnızca onunla takılacaktım diye inkâr edince Chris ben kimim biliyor musun diye sorar. Riley küstahça bilmiyorum diye karşılık verince ben Chris Jensen’im sende sübyancıyı becerelim programındasın deyince Riley kaçmaya çalışır. Riley’in önü bir adam tarafından kesilir. Riley sende kimsin deyince adam ben senin ilk anal deneyimim sende benim küçük fahişemsin diyerek Riley’ye tecavüz eder. 

Chris bir sonraki sübyancı HotBoyToy21 rumuzlu Jimmy Clay tuzak kızımız Ashley ile chat odasında tanışıp Ashley’in evine Jimmy’yi karşılayan Ashley otur der. Jimmy oturduktan sonra Ashley’ye tek başına mısın diye sorar. Ashley evet ailem şehir dışına çıktı Jimmy güzel deyince Ashley ne yapalım diye sorar. Jimmy soyunalım ve takılalım diye cevap verir. Ashley eşyaları getirdin mi diye sorunca Jimmy evet diye cevap verir. Bunun üzerine Ashley ben üzerime rahat bir geçirip geliyorum diyerek Jimmy’in yanından ayrılır. Ashley gittikten sonra Jimmy soyunmaya başlar.  Jimmy’in yanına gelen Chris ne yapıyorsun diye sorar. Jimmy bir şey geveleyince Chris gittiğin her yerde soyunur musun diye sorar.  Daha sonra Chris Jimmy’ye peki getirdiğin dildo ve prezervatiflerle ne yapacaksın diye sorunca Jimmy yalnızca eşya adamım der. Chris alaycı bir tavırla bir gittiğin yere prezervatif ve dildo mu götürürsün diye sorunca heyecanlanan Jimmy hayır dostum der. Chris konuşma kayıtlarına göre onu becerek misin deyince Jimmy hicap duygusu içerisinde hayır adamım yalnızca takılacaktım diyerek ağlamaya başlar. Chris Jimmy’ye sevişmek için geldin değil mi deyince Jimmy hicap duygusu içinde ağlamaya başlar. Ben Chris Jensen sende bugün becerilecek olan kişisin deyince Jimmy ben hiçbir şey yapmadım der. Daha sonra Jimmy’in yanına gelen başka hadi işimize bakalım diyerek Jimmy’yi zorlar.


Bu seferki sapığımız tuzak kızımız Ashley’ye takma penisle becerilme fantezisini anlatan bu fantezi için dört saatlik yolu göze alan Andrew kendisini Ashley’in evine gider ama Andrew’in bilmediği husus takma değil gerçek penisle becerilecek der. Ashley’in evine gelen Andrew Ashley ile muhabbet ettikten sonra Ashley ben takma penis takıp geliyorum sende rahatına bak diyerek gider. Ashley gidince Andrew soyunmaya başlar. Andrew’in arkasından gelen Chris ne yapıyorsun diye sorar.  Andrew takılıyordum diye cevap verince Chris sen hep başkalarının evinde yarı çıplak mı takılırsın diye sorar. Andrew ben yalnızca Ashley ile konuşup takılacaktım deyince Chris yazışmalara göre takma penis ile becerilmek istiyorsun dedikten sonra Spencer’i çağırır. Andrew ben kız tarafından becerilecektim deyip giderken Chris Andrew’in ensesinden tutar ve Spencer şimdi senin tatlı, güzel popona sahip olacak der. 

En son sapığımız Snatchseeker818 rumuzlu Joey Soho chat odasında sapık tarafını gösteren Joey erkekliğini Ashley’ye yirmi dört kez teşhir etti ve ardından Ashley’in evine gitti der. Ashley ile bir süre sohbet eden Joey niyetini belli edince Ashley ben üstümü değiştiriyim diyerek gider. Ashley gidince elini erkekliğine götüren Joey’in arkasından gelen Chris Joey’ye ne yapıyorsun diye sorar. Joey hiç takılıyordum diye cevap verir.  Bunun üzerine Chris bu senin penisin değil mi diyerek Joy’in çıplak resmini gösterir. Joey inkâr etmeye başlayınca Felix’i çağırır. Chris Felix’e bu penis tanıdın diye sorunca Felix tanıdık gelmedi diye cevap verir. Joey ben gidiyorum deyince Chris senle anlaşma yapalım eğer bu penis senin penisin değilse hiçbir şey yapılmadan gidersin şayet penis seninse buradan sızlayan popo ile çıkarsın der. Felix Joey’yi soyar ve sanırım bir eşleşme var Bay Jensen dedikten sonra Felix Joey’yi günaha sokar. Daha sonra Chris genç bir kızla buluşmayı düşünüyorsanız iyi düşünün belki de becerilecek siz olursunuz der ve film biter. 





 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...