https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

25 Ocak 2021 Pazartesi

Chu Nu Jiang

Filmimiz tekerlekli bir iskemlede oturan bir adamın yana yakıla karısını çağırmasıyla başlar. Adının Ma olduğunu öğrendiğimiz kadın kötürüm kocasının yanına gelir. Kötürüm adam Ma’ya neden geç geldin der. Ma üstümü değiştiriyordum deyince kötürüm adam fırsat versem beni aldatırsın diye suçlamaya başlar. Bu arada Ma ile aynı yaşlarda bir adamda pencereden izlemeye başlar. Daha sonra kötürüm adam Ma’ya ne bekliyorsun çorbamı getir der. Ma kötürüm adamın çorbasını getirdikten sonra kötürüm Ma’ya çorbamı içir der. Ma kötürüm adama çorbasını içirirken kötürüm seni kaltak ağzımı yaktın der. Daha sonra kötürüm adam Ma’yı beni öldürüp başka birisi ile evleneceksin diye suçlar. Kötürüm adam üstümü temizle der. Ma kötürüm adamın  üstünü temizlerken kötürüm adam Ma’yi taciz eder daha sonrada ben senin kocanım diyerek dövmeye başlar. Bu arada olayı seyreden adamda küçük çapta bir sinir krizi geçirir. 

Odasına doğru giden Ma bahçıvan Ling tarafından çekilir. Ling Ma’ya sana bir hediye getirdim der. Ling’in elin deki inci kolyeye bakan Ma Ling’e bu çok güzel der. Bir süre Ling’e sarılan Ma buna devam edemeyiz ben artık o ihtiyarın yanında kalamam götür beni deyince Ling Ma’ya parasız bir yere gideceğiz diye karşılık verir.  Ma fakat rahatça yaşayacağız deyince Ling Ma’ya o zaman sabah dokuzda hazırlanalım der. Daha sonra kötürüm adamın yeğeni Ma’ya tecavüz etmeye kalkar fakat ama kötürüm adam ne cüretle karıma dokunursun diyerek yeğenine saldırır. Fırsattan yararlanan Ma odadan çıkar. Daha sonra dokuzda Ling’i bekleyen Ma Ling’in kötürüm kocasının yeğeni tarafından saldırıya uğradığına tanık olur.  Ling ve kötürümün yeğeni bir süre dövüştükten sonra arabaya atlayan kötürümün yeğeni Ling’i ezerek öldürüp kaçar.

Ma ölmüş Ling ile büyücü bir kadın tarafından evlendirilir. Büyücü kadın evlilik duası ederken Ma’ya emin misin diye sorar. Ma evet diye cevap verince büyücü Ma ve Ling’e bu hayatta kavuşamadınız belki bir sonraki hayatta kavuşursunuz der. Daha sonra büyücü kadının kadının getirdiği şarabı içen Ma Ling’in yanına devrilip ölür.  Dha  sonra kendisini başka bir boyutta bulan Ma büyücü kadına burası da neresi diye sorunca büyücü burası Mandala diye cevap verir. Büyücü kadın Ma’ya sen saf ve güzel bir kadınsın burada kalmak mı istiyorsun deyince Ma yeniden doğmak istediğini belirtir. Israrını sürdüren büyücü kadın Ma’ya niçin acı ve keder dolu yaşama niye dönmek istiyorsun lakin görüyorumki isteğinde ısrarcısın o yüzdende isteğini yerine getireceğim der. Ve kendisini başka bir bedende bulur.

Adı Maria olan Ma’ya seslenen Lisa kuzen bu kadar düşünme hadi gidelim der. Lisa ve Ma arabalarına binerken Ma Ling’i görür ve şoförden dönmesini ister. Bunun üzerine Lisa Ma’ya kuzen ne oldu diye sorar. Ma Lisa’ya aradığım adamı buldum der. Lisa Ma’ya endişe etme deyince Ma rahatsız gene onu kaybettim diye karşılık verir. Araba durunca Ma hızla arabadan çıkıp koşturmaya başlar ama Ling çoktan gitmiştir. Daha sonra eve dönen Lisa arkadaşı Theressa’yi arayıp kuzeni Maria ile doğum partisine geleceğini söyler. Telefonu kapatan Lisa Ma’ya Theressa partisine çağırdı bende seninle geleceğimi söyledim der. Bunun üzerine Ma Lisa’ya ben gelmek istemiyorum deyince Lisa evde otururup ne yapacaksın dışarı çık belki aradığını da bulursun diye karşılık verir. Lisa’in ısrarlarına dayanamayan Ma doğum günü partisine geleceğini söyler.  

Therassa’in partisine gelen Lisa Therassa’ya iltifat ettikten sonra Therassa Ma’yı partideki diğer kişilerle tanıştır. Daha sonra Wong isimli bir adam Ma’ya askıntı olur fakat Wong’un karısı gelince Wong çekilmek zorunda kalır. Bu arada Ma Ling’e benzeyen bir adamın yanına gider lakin adam bambaşka bir adam çıkar. Ertesi gün Doktor Lee diye birisine giden kuzeni Lisa ile Ma’ya Doktor Lee kaç yaşındasın diye sorar. Ma yirmi yaşındayım diye cevapladıktan sonra Ma’in avuç içine bakan Doktor Lee köklü ve iyi bir aileden geliyorsun fakat avuç içi çizgileriniz düzensiz lakin kaşlarınız ayrık  bunu da ailenizden edinmişsiniz der.  Bunun üzerine Lisa Doktor Lee’ye Ma’in aşk hayatı nasıl diye sorunca Doktor Lee bir kez daha Ma’in avuç içini kontrol eder. Doktor Lee Ma’ya pek çok talibiniz var lakin tek bir kişiden hoşlanıyorsunuz ona sandığınızdan yakınsız ama bir o kadar da uzaksınız der. Lisa Doktor Lee’ye evet haklısınız Maria onu bulabilmek için geldi diye karşılık verir. Bunun üzerine Doktor Lee horoskopuna bakacağım ve sevdiğin hala Hong Kong’ta der. Ma şaşkınlıkla bu mümkün olabilir mi deyince Doktor Lee evet mümkün bazı aşklar edebiyette kadar sürebilir diye açıklar. 

Evlerine dönen Lisa ve Ma komşuları Bob ile karşılaşırlar. Lisa Bob’a istersen bize gel hem çay içeriz hem de laflarız deyince Bob Lisa’in teklifini kabul eder. Eve girdiklerinde  Lisa sen otur bekle bende çayı hazırlayayım der. Daha sonra eve gelen Ma’in yanına giden Bo önceki olanlar yüzünden Bo’dan özür diler. Bunun üzerine Ma mühim seni tanıdığım birisine benzetmiştim  diyerek Bob’un özürünü kabul eder.  Bob ve Ma’in yanına gelen Lisa siz ikiniz ne konuşuyorsunuz deyince Bob umarım rahatsızlık vermiyorumdur der. Bunun üzerine Lisa burada kuzenim Maria ile kalıyorum deyince Ma Bob ve Lisa’ya ben yukarı çıkıyorum diyerek Bob ve Lisa’yı başbaşa bırakır. Bob ve Lisa bir şeyler içtikten sonra Lisa sana evi gezdiriyim mi diye sorunca Bob olur der. Lisa ve Bob evde bir süre gezdikten sonra yatak odasına geçen Lisa Bob ile beraber olur.

Kendi düşünceleri ile başbaşa kalan Ma çok yalnızım Ling’i kast ederek onu nerede bulacağım diye düşünür. Bu arada yeniden doğan Ling telefonda kuzenine birazdan hava alanına gideceğim deyip telefonu kapatır.  Adının Robert olduğunu öğrendiğimiz Ling’e babası ne oldu diye sorunca kuzenim aradı emlak işi varmış ona gideceğim diye cevap verir. Bunun üzerine babası Ling’e önemli olmalı sen git der. Daha sonra Ling’in karısı Amy ve çocuğu gelir. Ling karısı Amy’ye iş için Manilla’ya gidiyorum  der.  Amy Ling’e erken gel deyince Ling yemeğe oturalım der.  Yemekten sonra Ling karısı ile beraber olur. Bu arada Doktor Lee Ma’ya baktığım fala göre aradığın kişi güney doğu Asya’da der. Bunun üzerine Ma güney doğu Asya’mı deyince Doktor Lee Endenozya veya Filipinler olabilir der. Ma Doktor Lee’ye emin misiniz diye sorunca aradığın kişinin enerjisi Filipinler’de aşırı yayılıyor diye cevaplar. 

Manilla’ya varan Ling dayısının evine gider.Dayısı ve yengesi ile bir süre muhabbet eden Ling’e dayısı evi gezmek ister misin diye sorunca belki sonra yarın annemin mezarını ziyaret edeceğim der.  Ertesi gün annesinin mezarına giden Ling Ma ile karşılaşır. Ma Ling’e sen Robert olmalısın der. Ling evet adım Robert Lam dedikten sonra Ma Ling’e tıpkı ona benziyorsun der. Ling şaşkınlık içerisinde o mu diye karşılık verince Ma ben Maria ama sen beni hatırlamıyorsun der. Bunun üzerine Maria’mı affedersin ama gitmeliyim deyip Ma’in yanından ayrılır. Daha sonra evine dönen Ma’yi gören Lisa sorun ne üzgün görünüyorsun diye sorar. Ma mezarlıkta önceki yaşamdaki sevgilime benzeyen Robert isimli biriyle karşılaştım  diye cevap verir. Lisa Ma’ya emin misin diye sorunca Ma odama gidiyorum der.  Bu arada Ling’in aklı Ma gelir ve içinden onu daha önce bir yerde görmüş olmalıyım der.  

Derede yıkanan Susan isimli kadının yanına gelen genç bir kadın Lisa’ya her erkeği kendisine bağlayacak bir çiçektir diyerek çiceği Susan’a verir. Daha sonra Susan kafede tek başına takılan Ling’in yanına gidip falına bakayım mı diye sorar. Susan’in isteğini kabul eden Ling falıma bakabilirsin der. Susan Ling’e falın daha verimli olmasını istiyorsan doğum tarihini söyle der. Ling doğum tarihini söyledikten sonra Susan Ling’e iş hayatının başarılı geçiyor ama aşk hayatın için öyle söylenemez iki kadın arsında kalmışın istersen bir kart çek der.  Ling iskambil destesinden bir çekerken Susan gizlice büyülü çiçeği Ling’in çayına boca eder. Büyülü çayı içen Ling bir anda Susan’a delisecesine aşık olur. Daha sonra Susan Ling deliler gibi sevişir. Ling Susan ile dolu dizgin sevişirken Susan Ling’e Ma olarak gözükür ve Ling panikler. Daha sonra Ling Plajda kendi başına yürürken bir kadının imdat çığlığı duyulur ve Ling hızla denize doğru koşar.  Boğulan genç kadını kıyıya çeken Ling baygın kadına ilkyardım uygular. Ling genç kadına suni tenefüs uyguladıktan sonra genç kadının Ma olduğunu anlarız. Ling bir süreliğine Ma’yi eski hali olarak görür. Bu arada kendisine Ma Ling’i yere yatırıp öpmeye başlar ama Ling üzgünüm diyerek Ma’in yanından uzaklaşır

George isimli bir adam eve çiçeklerle girince Lisa bunlar bana mı diye sorunca George bunlar Maria için diye karşılık verir. Ma’in yanına giden George Ma’ya bu çicekler senin kadar güzel değil deyince Ma beni rahatsız etmeyi keser misin diye George’u tersler. Daha sonra Lisa gece vakti ormanda yürürken insan kemiklerine rastlar. Panik halinde kaçmaya çalışan Lisa ilkel görünümlü cüceler tarafından yakalanır. Cüceler Lisa’yi virane bir binaya sokarlar. Lisa binadaki kadınların cüceler tarafından işkenceye maruz kaldıklarına şahit olur. Daha sonra uzun saçlı yaşlı adam Lisa’in yanına yaklaşıp ne istiyorsun diye sorar.  Lisa yaşlı büyücüye aşk büyüsü için geldim der. Bunun üzerine yaşlı büyücü Lisa’ya bakire misin diye sorunca Lisa maalesef uzun zaman önce bekaretimi kaybettim diye cevap verir. Yaşlı gülerek bu daha da iyi deyip Lisa’yı bir yeraltı mağarasına götürür.  Lisa cücelerin sac tencerede pişirdiğine bakar ve bu nedir sorar. Yaşlı büyücü bu benim yemeğim diye cevapladıktan sonra üstü başı yılanlarla kaplı bir adama dönüşür ve yemeğin aslında oradaki kadınlar olduğunu öğreniriz. Yaşlı büyücü şimdi borcunu ödeme sırası diyerek Lisa’ya hunharca tecavüz eder.

Ma’yi bekleyen George’un yanına gelen Lisa George’a çay iç  lezzetli der. Lisa’in sunduğu çayı içen George daha sonra Lisa ,le çılgınlar gibi sevişir. Bu arada Ling yolda giderken az daha Ma tarafından ezilecekken son anda kurtulur. Ma Ling’den özür diledikten sonra Ma ve Ling muhabet etmeye başlar. Ma Ling’e seni çok önceden beri tanıyorum der saçın, suratın kırk yıl önceki halin gibi der. Bunun üzerine Ling Ma’ya sen kaç yaşındaşın diye sorunca Ma yeniden doğuma inanır mısın diye sorar. Bunun üzerine Ling Dünya’da garip olayların olduğunu ve ruhların varlığına inanıyorum diye cevap verir. Ma ve Ling tam yakınlaşacakken Ling’in aklına Ma’in geçmişteki hali gelir ve Ling özür dileyerek Ma’in yanında uzaklaşır. Daha sonra derdini anlatan Ma’ya Lisa büyücüden bahseder. Lisa ile büyücüyü görmeye giden Ma büyücü ile karşılaşır. Büyücü Ma’ya bakire misin diye sorar. Ma büyücüye evet bakireyim bekaretimi sevdiğim adama saklıyorum der. Bunun üzerine büyücü Ma’ya  sana şu ilacı vereceğim ama bekaretin gidince benim olacaksın der.

Denizden çıkan Ling Ma’in yanına gidip Ma’ya nasılsın Maria diye sorar. Bunun üzerine Ma Ling’e otur der.  Ling oturduktan sonra Ma’ya uzun zamandır buradasın deyince Ma üzüntülü bir tonla neden buradayım bilmiyorum diye karşılık verir. Ma’in elini tutan Ling her zaman yanında olacağım derken Ma’da gizlice Ling’in suyuna büyülü tozu atar. Daha sonra Ma ve Ling şehvet dolu anlar yaşar. Ma uyuduktan sonra büyücü Ma’in rüyasında belirir ve Ma’ya benim olacaksın der. Ma çığlık atarak yatakan kalkınca Ling ne oldu diye sorar. Ma bir büyücü beni bana sahip olmakla tehdit etti deyince Ling Ma’ya istersen senle Amerika’ya gidebiliriz deyince Ma sevinçle Ling’e sarılır. Bu arada Ling günlerdir kayıptır ve Ling’in ebeveynleri nerede bu adam ne, aradı ne de sordu diye meraklanırken Ling’in karısı Amy Ling’in yengesi arayıp kocasını sorar. Ling’in yengesi Ling kayıp oldu deyince Amy ilk uçakla Manilla’ya gelir.


Kayınvalidesi ve kayınbabası ile Ling’in yengesinin evine gelen Amy’yi Ling’in yengesi karşılar. Ling’in kaldığı odaya giden Amy oradaki yatağa uzanıp Ling ile yaşadığı güzel anıları hayal ederken Ling’in yılanlar tarafından boğazının sıkıldığını görür ve çığlık atarak ayağa kalkar. Ertesi gün başka bir büyücüye giden Amy ve Ling’in ebeveynleri durumu büyücüye anlatırlar. Büyücü Ling’in ailesine Ling’in çok etkili ve çok kötü bir büyü olan yılan laneti ile lanetlendiğini söyler bu büyünün Ramau isimli aşırı kötü bir büyücünün elinden çıktığını ve büyüyü bozmak için Ramau’un mekanına gideceğini söyler. Ertesi gün Ramau’un mekanına giden büyücü Ramau’ya büyüyü bozmasını söyler ama Ramau büyüyü bozmayacağını belirtir. Bunun üzerine büyücü Ramau’ya meydan okur. Daha sonra dereye giden Ramau yılan ilahesine dua etmeye başlayınca yılan ilahesi neden dua ediyorsun diye sorar. Ramau Taocu büyücü bana meydan okudu bende onu öldürmek için dua ediyorum deyince yılan ilahesi Ramau’ya sana güçlerimi bahşediyorum der.

Maria’in evine gelen Amy Maria ile konuşmak ister. Maria Amy’ye buyrun Bayan Lam diyerek Amy’yi evine davet eder. Amy Ma’ya çok güzelsiniz Maria hanım kocamın beni bırakıp sizi seçmesine şaşırmadım der. Bunun üzerine Ma Amy’ye Bayan Lam buna inanmayacaksınız kocanız Robert’i yirmi yıldır seviyorum der. Amy Maria hanım Robert ile üç yıldır evliyiz ve bir bebeğimiz var deyince Ma ağlayarak ne yapacağımı bilmiyorum diye karşılık verir. Aynı günün gecesi Taocu büyücü ile kötü büyücü Ramau birbirleriyle savaşırlar. Savaşın sonunda Taocu büyücü ağır yaralanır. Ramau Maria artık benim diyerek Ling’in bedenine zehirli bir yılan yerleştirerek Ling’i yavaşça öldürmeye bırakır. Ling’in durumunu öğrenen Maria kendini feda etmeye hazırlanır. Daha sonra büyücüye giden Ma Ramau’un ölmesi için bakire kanına dokunması gerektiğini öğrenir. Bunun üzerine büyücünün kızı Ma’ya bende seninle geleceğim babamın öcünü alacağım aynı zamanda bakireyim diyerek Ma ile Ramau’un mekanına gelir. Büyücünün kızı Ramau kandırıp Ramau ile beraber olur ama büyücünün kızı bakire olduğu için Ramau ölür ve Ling’in lanetide kalkar. Daha sonra Ma Ling’in mutluluğu için kendisi arabanın altına atarak öldürür ve film biter.



 


 






 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...