https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

17 Ocak 2021 Pazar

The Young Cadets

 

Filmimiz Bill isimli askeri okul öğrencisi Derek isimli bir askeri okul öğrencisine üniformanı giy uzun süre durursa düzgün durmaz demesiyle başlar.  Bunun üzerine Derek Bill’e bu çöplükte kafayı takabileceğim tek konu bu olsun diye karşılık verir. Bill Derek’e burası o kdar da kötü değil ilk üç senede alışırsın dedikten sonra Bill Derek’e niye Jamesson’in yanında kalmadın onunla epey yakındınız der.  Derek evet Jamesson ile epey yakındık ama gerçeklikle yüzleştim diye karşılık verir. Bill Derek’e bunu iltifat olarak kabul ediyorum der.  Derek Bill’e aslında Jamesson ile aynı odada kalacaktık deyince Bill evet duymuştum sonra niye vaz geçtiniz diye sorunca Derek uzun hikâye diyerek konuyu geçiştirmek ister ama Bill zaten sabaha kadar burdayız diyerek olayı anlatmasını ister. Bunun üzerine kendisi ve Jamesson’in dördüncü kez gece yasağını ihlal ettikleri yakalandıklarını kumandana yollandıklarını söyler. Konuşmasına devam eden Derek kumandanın iyi birisi olduğunu ama o gün bayağı öfkeli olduğunu söyler. Kumadan Jamesson’in pantolonu indirip poposuna hunharca sopayla şaplak atarken Jamesson aşka gelip kendisini tatmin ettiğini daha sonrada Jamesson ile kumadan ile günah dolu anlar yaşadığını söyler.  

Derek Bill’e Jamesson’in bütün yaşananları ciddiye aldığını o yüzdende ayrı odalarda kaldığını söyler. Daha sonra Derek ben hikâyemi anlattım şimdi sıra sende der. Bunun üzerine zaman, mekân ve kişi uygunsa neden olmasın der. Bunun üzerine Derek Bill’e hadi gel deyip günah anlarına sokmak ister ama Bill vakit uygun değil diyerek Derek’in teklifini geri çevirir. Daha sonra duşa giden Bill duş almaktan olan Chad muhabbet eder. Chad Bill’e oda arkadaşın nerede onu göremedim deyince Bill bende onu bir süredir görmüyorum diye karşılık verir.  Bunun üzerine Chad Bill’e onunla çok yakındınız deyince Bill bu sene gelmeyecekmiş der. Chad hayret içinde ne oldu diye sorar. Bill bilmyorum babasının birtakım mali dertleri varmış sanırım iflas etmiş diye cevap verir.  Chad yazık olmuş Kevin olmadan buraların tadı olmayacak deyince Bill Chad’e haklısın Kevin tam bir parti uzmanıydı diye karşılık verir. Chad partilerin bayağı heyecanlı olduğunu duymuştum der. Bunun üzerine iki günlük talimde en heyecanlı partiyi vermişti der ve geçmiş anılar âlemine giriş yaparız.


Kevin ile aynı çadırda kalan Bill kasığını kaşıyarak bu beni öldürüyor der. Bunun üzerine Kevin üfleme borusuyla Bill’in pipisine küçük bir top atar. Bill Kevin’a küfrettikten sonra sanırım bunun için revire götürmezler herhalde deyince Kevin abartma yalnızca birkaç gün boyunca elini başka işlerde kullanacaksın diye karşılık verir. Bill pipisinin hala acıdığını söyleyince boğuşurlar. Daha sonra Bill Kevin’a suratın kirli deyince Kevin çantasından vazelin çıkartıp suratına sürerek gizleme maskesini temizler. Daha sonra Kevin ve Bill birbirlerine karşı koyamayıp günah dolu anlar yaşarlar. Şimdiki ana döneriz ve Bill Chad’e yaşadığı en çılgın deneyim olduğunu söyler.  Chad Bill’e seni dinlerken bende azdım yardımcı olursan bende sevinirim der ama Bill Chad’in teklifini ret edip duştan çıkar. Daha sonra Chad duşa giren George’u izlerken George Chad’e bir şey mi var deyince Chad bir şey yok diye cevap verir.  Bunun üzerine George Chad’e gördüğün hoşuna gitti mi diye sorunca Chad ziyadesiyle diye cevap verir.  Daha sonra George Chad’ten sırtını keseleyip kurutmasını ister ve ardından iki genç duşta birbirlerine uygunsuz davranışlarda bulunur.
Derek ve Bill soyunma odasında biyoloji notları yüzünden okul takımına giremeyen Calvin ile konuşurlar. Bill Calvin’e biyoloji iyi olduğum bir konu istersen seni çalıştırabilirim der. Calvin bu harika olur deyince Bill takım arkadaşıma her zaman yardımcı olurum diye karşılık verir. Bill gittikten sonra en iyi bu kadar popüler olmasına şaşmamalı der. Derek Alvin’e bakınca Alvin bir sorun mu var deyince Derek bu gece unutamayacağın bir ders alacaksın diye karşılık verip soyunma odasından çıkar. Daha sonra soyunma odasına John ve Artie gelir Artie John’a koç beni öldürdü der. Artie’ye bakan Calvin harika bir vücudun var der.  Bunun üzerine Artie bacaklarım biraz ağrıyor biraz ovar mısın deyince Calvin Artie’ye ben ovmaktan anlamam deyince Artie Calvin’e ben sana gösteririm der. Calvin Artie’yi ovarken birdenbire kendisini John ve Artie ile oynaşırken bulur. Bill’in yanına gelen Derek Calvin nerede diye sorar.  Bunun üzerine Bill onu yolladım bugün Jamesson geldi ve onunla muhabbet ettim aslında anlatığın hikaye bambaşkaymış sanırım kendini havalı göstermek için olayı farklı anlatmışsın der. Derek ve Bill bir süre muhabet ettikten sonra hislerine karşı koyamayıp beraber olurlar ve film biter.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...