https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

6 Ocak 2021 Çarşamba

Deep Woods Inn

 

Filmimiz Catalina seyahati arayan Zach isimli bir adamla başlar. Zach telefona bakan Tony isimli adamla konuşmaya başlar. Tony Zach’e uzun zaman oldu nasılsın der. Zach Tony’ye ben iyiyim sen nasılsın deyince Tony başımı kaşıyacak vaktim yok bugünlerde herkes tatile çıkıyor diye karşılık verir. Bunun üzerine Zach Tony’ye bende bunun için seni aramıştım Michigan’da sessiz sakin bir yere ihtiyacım var der.  Zach Michigan’da bildiğim bir mekan var orada sen ve sevgilin rahat eder diye karşılık verir.  Zach kulağa hoş geliyor dedikten sonra Tony’ye bana iyi bir yer ayarlayabilir misin diye sorar. Tony sorun değil birşeyler ayarlarım der.  Zach Tony’ye bir gün buluşalım deyince Tony harika olur sen ve Joey ile buluşmayı dört gözle bekliyorum der.  Bunun üzerine Zach Tony’ye teşekkür edip telefonu kapatır. Daha sonra Tony çalışanı Valentino’yu çağırıp pansiyonun kataloğu var mı diye sorunca Valentino kataloğu Tony’ye verir. Tony kataloğa bakarken Valentino’ya orada harika vakit geçirmiştik der. Bunun üzerine Valentino hatırlıyorum o azgındınki dışarı bile çıkmamıştık deyince Tony Valentino’ya sende benim kadar azgındın diye karşılık verir. Daha sonra Valetino ve Tony günah dolu anlara yelken açarlar.

Zach duş alan Joey’in yanına gelip ben biraz dışarıda dolanacağım der. Joey Zach gidebilirsin ben burada biraz takılacağım der. Ormanda gezinen Zach bir süre sonra durur ve kendisini tatmin etmeye başlar. Bu arada Danny isimli bir adam kolileri dışarı çıkarken Steve’e be kolileri çıkartıyorum istediğin bir şey var mı diye sorunca Steve Danny’ye bira getir der. Kolileri çıkartan Danny Zach’i fark eder kendisini tatmin eder. Danny’in yanına gelen Steve Danny’yi uygunsuz bir şekilde görünce Danny ile beraber olur. Ormandaki yürüyüşüne devam eden Zach sevişen bir çifti gizlice izleyip kendisini tatmin eder. Daha sonra Joey’in yanına giden Zach Joey ile günah dolu anlar yaşar ve film biter.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...