https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

16 Eylül 2020 Çarşamba

Morning After...

 

Filmimiz John isimli bir adamın kız kardeşi Gay’e seslenmesiyle başlar. John bir kez daha seslenip Gay’in odasına girer. John kız kardeşi Gayî yatakta çıplak ve kanlar içinde görünce kendisini banyoya atıp kusmaya başlar. Daha sonra olay yerine gelen dedektif Jones John soruşturmamıza yarayacak bir takım sorular soracağız Bay Hickman der.  John tabi bende katilin bulunmasını dört gözle bekliyorum der. Dedektif Jones John’a şehir dışından geliyorsunuz değil mi sorar. John evet Teksas’tan geliyorum diye cevap verir.  Dedektif Jones ne zaman geldiniz diye sorunca John altı yedi arası eve geldim diye cevap verir.  Bunun üzerine dedektif Jones dün gece nerede kaldınız Bay Hickman sorar. John Dallas hava limanında sabahladım diye cevap verir.  Dedektif Jones  ne is yaparsınız Bay Hickman  diye sorunca John rezervasyon işindeyim bir konser işi için Dallas’a gittim  diye cevaplar. Bunun üzerine  Dedektif evde tek bir oda kardeşiniz nerede kalıyor diye sorunca John ben nadiren eve geliyorum geldiğimde de kanepede kalıyorum diye cevap verir.  Dedektif Jones John’a kız kardeşiniz  üç ay önce taşınmış deyince  John babam yaşanması  zor birisiydi bizi döverdi der.  Bunun üzerine Dedektif Jones sanırım babanız eski kaflaı ve katı birisiydi diye karşılık verir.

John Dedektif Jones’a babam bağnaz birisiydi kızkardeşim Gay’i dövüp makyaj malzemelerini her fırsatta yok ederdi ve bir gün babam kız kardeşimi başka bir erkekle uygunsuz bir şekilde bulunca öldüresiye şekilde dövdü ve kız kardeşim bana taşındı der. Dedektif Jones John ‘a kız kardeşiniz kadar güzel olan birinin arkadaş çevresi epey geniş olmalı hiç arkadaşlarını buraya getirir miydi diye sorar. John ben varken getirmezdi lakin dediğim gibi eve nadiren uğrardım der. Dedektif Jones o zaman kız kardeşiniz siz evde yokken misafirlerini getiriyordu sanırım deyince John yok Gay babam yüzünden çok ketum olmuştu diye cevaplar. Dedektif Jones Bay Hickman kız kardeşinize siz  mi yardım ediyordunuz yoksa çalışıyor muydu diye sorar. John sokağın karşısındaki Altın Parça adlı gece kulübünde  çalışıyordu diye cevap verir. Dedektif Jones kız kardeşiniz gece kulübünde ne iş yapıyordu diye sorar. John kız kardeşim gece kulübünde dansçı olarak çalışıyordu diye cevap verir. Bunun üzerine dedektif Jones kulübün sahibi Larry Graves’in sabıkası olduğunu biliyorsunuz değil mi deyince John evet zamanında birtakım işlerle bulaşmış ama ona itimadım yerinde der. Dedektif Jones John’a kız kardeşiniz çalıştığı gece kulübünde seks eylemlerinde bulundu mu diye sorar. John dedektif Jones’a hayır yalnızca striptiz gösterilerinde bulundu der. Bunun üzerine dedektif Jones  bir bıçak gösterip bu sizin mi Bay Hickman diye sorar. John evet zamanında kız kardeşim Gay’in kendisini koruması için almıştım diye cevap verdikten Dedektif Jones şehir dışına giderseniz bizi haberdar edip deyip evden çıkar.


Babasının evine gelen John babasına Gay’ye çok kötü bir şey oldu deyince John’un babası o sürtüğe ne oldu diye sorar. John gözyaşları içeresinde Gay öldürüldü deyince daha da umursamaz bir tavırla John’a o da annen gibi sürtüktü o da bir erkeğe kaçtı der. Bunun üzerine John babasına kendi kızın vahşice öldürüldü der. John’un o sürtük umurumda değil sende umurumda değilsin deyince John sinirlenerek babasına Gay’in katili kim onu bulacağım der. Bunun üzerine John’un babası oğluna senin gbi hayırsız birinin elinden ne gelebilir ki derken John evden çıkar.   Daha sonra Larry’in mekânına giden John eşyaları karıştırırken Larry John’a ne diyeceğimi bilmiyorum çok üzgünüm der. John senin bir hatan yok dostum der. Bunun üzerine Larry hem senin ortağınım hem de en iyi arkadaşınım onu korumam gerekiyordu diye karşılık verir. John Larry’ye cinayet senin mekânında işlenmedi o yüzden kendini suçlama der. Daha sonra Larry neden Gay’in eşyalarını karıştırıyorsun diye sorunca John belki bir ipucu bulurum diye düşünmüştüm ama ne yazık ki bir şey bulamadım der.

Larry John’a sen ve Gay ile tanışmamı ilk günkü gibi hatırlıyorum dedikten sonra geçmiş anılar âlemine giriş yaparız.  John ve Gay Larry’in yanına giderler. Larry yanındaki yavruda kim diye sorar. John o yavru benim kız kardeşim diye cevaplar. Bunun Üzerine Larry John alınmadın değil mi diye sorunca John alınmadım diye karşılık verdikten sonra John Larry’ye işler ne durumda diye sorar. Larry mekâna yeni kızlar geldi, işler tıkırında diye cevaplar. Larry duyduğuma sevindim bende kârdan yararlanmak istiyorum der.  Bunun üzerine Larry John’a ben işleri yoluna koyayım sen merak etme diye karşılık verir.  Bu arada John Larry’den Gay için düzgün zorlanmayacağı bir iş ister. Larry John’a endişelenme o iş bende der. Daha sonra John gidince Larry Gay’ye kendinden bahsetsene der. Gay liseden mezun oldum ama babamla ilgilenmek zorunda kalınca üniversiteye gidemedim der. Larry masaları dolaşıp fotoğraf çekebilirsin der. Gay Larry’ye fotoğraf çekmekten anlamam deyince Larry Gay’ye o zaman bana asistanlık yapabilirsin der.  Gay Larry’ye bunu nasıl yapacağım diye sorunca Larry kulübünde seks gösterisi yapan kadını gösterir.  Bunun üzerine Larry Gay’ye dans edebilir misin diye Gay hemen striptiz yapmaya başlar ve ardından Larry ile sevişir. Sevişme sonlandıktan sonra Gay Larry’in kulübünde solo gösterilerde çalışmaya başlar.

Larry kederli bir halde John’a ben Gay’den gerçekten hoşlanmıştım ama yürümedi der. Bunun üzerine John Larry’ye ikinizin iyi bir ilişkisi var diye biliyordum diye karşılıkta bulunur. Larry Gay’yi sevmiştim ama her gördüğü her erkeği ve kadını istedi der. Daha sonra John çalan telefona bakar. Telefondaki şahıs Lauren isimli bir kadındır. Lauren John Gay hakkında çok büyük bir malumatım var der. Bunun üzerine Lauren’ın evine giden John Gay hakkında ne malumatın var diye sorunca Lauren önce sevişelim der. John Lauren Gay hakkında bildiği malumatı açıklar. Lauren John’a Gay’in kendisi ile lezbiyen ilişkiye girdiği esnada Larry tarafından yakalandığını ve öldüresiye dövüldüğünü söyler. Larry’in mekânına giden John Larry’in alnına tabanca dayayıp kız kardeşimi öldürdün pislik herif der. Bunun üzerine Larry John’a Gay’yi o halde görünce kendimi kaybedip dövdüm ama yemin ederim öldürmedim ama son gösterisinde garip görünümlü bir adam onu takip ediyordu der. Bunun babasının evine giden John babasını zorlar. John’un babası gözyaşları içerisinde Gay’in kendisini tahrik etmeye çalıştığı zaman öldürdüğünü itiraf eder ve film biter.




 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...