https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

22 Eylül 2020 Salı

After School Massacre

 


Filmimiz kendi aralarında eğlenen beş genç kadınla başlar.  Bu arada Erica isimli genç bir kadın kederli bir biçimde erkek arkadaşı Donald’ı arar.  Erica Donald’a umarım mutlusundur çünkü senden nefret ediyorum bekaretimi alırken verdiğin sözü bozdun beni terk ettin diyerek sesli mesaj yollar. Daha sonra Erica ecza dolabından aldığı hapları ağzına intihar ettikten sonra Ashley ve Marie isimli iki genç kadın banyoda Erica ’in cansız beden ile karşılaşırlar. Daha başka bir gün Devon ve Jess isimli iki öğrenci öğretmenler odasına girerek merhaba Bay Anderson derler. Bunun üzerine Bay Anderson burası öğretmenler odası deyince Jess ne olacak bizi müdüre mi ispiyonlayacaksın ben yalnızca beremi istiyorum diye karşılık verir. Bay Anderson Jess’e ben ne zaman uygun görürsem o zaman alırsın der. Devon beni hala internetten takip mi ediyorsunuz Bay Anderson der. Bay Anderson ben yalnızca soyadını düzgün yazmak için sosyal medya hesabına baktım o kadar. Devon beni güzel buldunuz mu Bay Anderson diye sorar. Bay Anderson Devon’a profil resimlerine baktım epey uygunsuzdu deyince Devon daha uygunsuzlarını da çektim diyerek Jess ile öğretmenler odasından çıkar

Bay Anderson ’in yanına gelen Karen isimli öğretmen Bay Anderson’a merhaba Ty der.  Bay Anderson Karen ile biraz sohbet ettikten sonra Karen Bay Anderson’a sınıfındaki kızlarla yakın mısın diye sorar. Bay Anderson Anlamadım deyince Karen hani intihar eden öğrenci senin sınıfındaki kızlarla arkadaştı bugün onları okulda herhalde zalim ebeveynleri olmalı der. Bunun üzerine Bay Anderson Karen’a evet ama o kız yeni öğrenciydi diğerleri onu pek iyi tanımıyorlardı ama yine de üzücü bir olay der. Karen evet bir sürü şey misal bugün bir sürü üstsüz kızı muayene etim eğer lezbiyen olsaydım bitmiştim der. Daha sonra Müdür Wheatley ’in yanına giden Bay Anderson işinden kovulduğunu öğrenir. Müdür Wheatley Bay Anderson okul harici bir öğretmen ve bir öğrenci özel münasebet kuramaz der. İşinden kovulduğunu Bay Anderson hiddetlenip Müdür Wheatley ‘in boynunu kırar. Daha sonra Karen Bay Anderson’a onu öldürdün der. Bay Anderson kriz geçiriyordu der ama Karen inanmaz. Bunun üzerine Karen ’in gırtlağına yapışır. Karen ben bir kadınım kadınlara zarar verilmez deyince Bay Anderson kadınlar yalnızca doğuran makinelerdir diye karşılık verip Karen’ı bıçaklar.

Jess ve Devon anneleri Bayan Perkins tarafından çağırılır. Bayan Perkins kızlarına yemeği hazırladım anne ve kızlar olarak yemek yeriz der. Daha sonra Devon’un erkek arkadaşı Luke gelince Bayan Perkins randevusuna gider. Devon, Jess ve Luke akşam yemeklerini yerken Jess Luke ve Devon’a bu akşam yemeğe veya sinemaya gitsenize kız kıza pijama partisi yapacağız der. Bunun üzerine Luke gitmeyi düşünüyordum ama bunu duyunca kesin kez kalıyorum der. Jess ’in arkadaşı Erin gelir. Jess Erin’e ben duşumu alırken yanımda durur musun diye sorar. Erin çocuk musun diye sorunca Jess son zamanlarda tek başıma yıkanmaktan korkuyorum diye cevaplar. Jess duşunu alırken Luke çok sıkıştım altıma edeceğim der. Jess aşağıda bir tane daha banyo var der. Luke onu Devon kullanıyor dedikten sonra Erin ben sıkıldım gidiyorum Luke sana bakıcılık yapar der. Erin gittikten sonra banyoya girer. Bir süre duşta yıkanan Jess’i izleyen Luke daha sonra banyodan çıkar

Jess pijama partisinde arkadaşları ile muhabbet ederken Alex isimli genç kız tarih öğretmeni Bay Anderson ’in iki kişiyi öldürdüğünü söyler. Bu arada polis memuru Harris okul hemşiresi Carrie ’ye elimizdeki deliler sayesinde cinayetlerin baş şüphelisi Bay Anderson olduğunu söyleyebiliriz der. Daha sonra Bay Anderson’ı Jess ’in evinin yakınına park ettiğini görürüz. Bay Anderson işleyeceği cinayetler için maskesini hazırlarken Devon’da Luke’a oral seks yapar. Luke Devon’a harikasın Bayan Perkins deyince Devon yaptığı oral seksi yarım bırakıp eğer böyle konuşursan olayın büyüsünü bitirsin sanki annemle konuşuyorsun der. Bunun üzerine Luke Devon annen taş gibi zaten ona çekmişsen birkaç yıl sonra sana da Bayan Perkins diyecekler der. Luke’ un yanından Devon kalkıp giyinip bira almaya gidiyorum der. Luke Devon’a beni bu halde bırakma deyince Devon zaten hep bu haldeydin deyip gider. Devon evine doğru yürürken Bay Anderson söktüğü posta kutusu ile Devon’a vurduktan sonra posta kutusunun kazığını Devon’un bedenine saplayarak öldürür.


Joel ve Kevin isimli iki delikanlı Jess ve arkadaşlarını yarı çıplak gözetlerken Kevin Joel’e bu masum bir pijama partisi değil bu eski usul bir ev partisi ve tahminlerimde haklıysam evde fena halde cinsellik olacak der. Bunun üzerine Joel Kevin’a arka kapıdan partiye giriş yapmalım deyince Kevin memnuniyetle Joel ’in fikrini kabul edip arka kapıdan Jess ’in evine giriş yapar. Bu arada Jess ‘in arkadaşı olan Shelly tam kapıyı çalacakken Bay Anderson çıka gelir. Shelly Bay Anderson’a burada ne işiniz var diye sorunca Bay Anderson bende eğlencenden payımı almaya geldim der. Daha sonra Bay Anderson Shelly ’ye bu arada Bay Wheatley ’in ölümü hakkında ne düşünüyorsun deyince Shelly bence herkes abartıyor bu olay yalnızca elim bir kaza olduğunu söyler. Bunun üzerine Anderson Shelly ‘ye Napolyon’un dediği gibi kaza yoktur yalnızca kaderin adlandırılmaması var diyerek Shelly’yi kucaklayıp kaçırır. Bu arada mutfaktaki içkileri içen Joel ile Kevin Steph ve Jess tarafından evden kovulurlar. 

Jess Steph’e sana çok büyük bir sır vereceğim ama bunu saklayacaksın der. Jess Erica ölmeden birkaç saat önce onunla yiyiştim şimdi onun hayaleti beni izliyor der. Steph gülünce Jess dalga geçme bu tür meselelerle epey inanırım der. Bu arada Erin rüyasında Erica’yı görür. Joel zil zurna kızları izlerken kendinden geçip sızar ve Kevin Bay Anderson tarafından boğazı kesilerek öldürülür. Daha sonra Bay Anderson Jess ’in evine pizza getiren kuryeyi de öldürür. Kızlar doğruluk mu cesaret mi adlı oyunu oynarken Laura Erica ve Donald ’in sevgili olduklarını bilmeden Donald ile beraber oluğunu söyler. Daha sonra Alex ve Luke oynaşırken Alex sapığın biri bizi izliyor deyince Luke giyinip dışarı çıkar. Steph ve Laura dışarıda sigara içerken Luke’u görürler. Laura ne oldu diye sorunca Luke dışarıda bir sapık varmış onu arıyorum zaten bu ezik parti berbat olmaya başladı der. Aynı esnada Bay Anderson Alex’i yakalayıp acı ve dehşetin dersine katıldın diyerek oddaki müzik setini Alex’in başına vurarak öldürür. Jess ‘in evine gelen polis memuru Harris Bay Anderson ’in takıntılı Jess’e dikkatli olmasını söyler bu arada Bay Anderson hem Laura ve hem de Steph’e öldürdükten sonra Jess’i bayıltıp kaçar. Daha sonra DeeDee ’in yanına gider. DeeDee ile biraz yiyişen Bay Anderson Dede’ye saç maşası ile işkence eder. Bay Anderson bugün öğretmenler günü biraz bana saygı gösterin der. DeeDee sen stajyer öğretmesin deyince Bay Anderson öfkeyle maşayı Deedee’in ağzına sokar. Daha sonra Luke’u öldüren Bay Anderson toplanıp gider. Evden kaçmayı başaran Jess yolda deli gibi koşarken annesinin kullandığı araba tarafından ezilelerek yaralanır ve film biter. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...