https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

20 Eylül 2019 Cuma

The Dark Angel: Psycho Kickboxer


Filmimiz Allan isimli adamın antrenman ortağını dövmesiyle başlar. Bunun üzerine Allan’ın antrenörü çalışama ortaklarını evire çevire dövemezsin der. Bunun üzerine Allan antrenöre herif çok ukalaydı ayrıca hayatımın maçına hazırlanmam lazım der. Allan’ın antrenörü baban geldi deyince Allan babası Alex’in yanına gider. Allan babası Alex’e dava nasıl gidiyor diye sorar. Alex Howthorne ’nu hayatının sonuna kadar deliğe tıkacak delil topladık dedikten sonra Alex’in ortağı Harry gelir ve Alex Harry’ye Howthorne davası nasıl gidiyor diye sorar. Harry Alex’e tanıklar caymazsa her şey tıkırında olacak der. Daha sonra Harry Alex’e senin yerini nasıl dolduracağım deyince Alex Harry’ye baskıya alışırsın der bunun üzerine Harry ben lokantayı ayarladım kutlamayı ailenle yaparsın deyip gider. Ertesi gün Allan sevgilisi Julia ile yürürken Julia Allan’a neyin var diye sorar. Allan Julia’ya babamın davası ve gelecek haftaki maç beni düşündürüyordur. Daha sonra Allan Julia’ya yeni aldığı evi gösterip evlilik teklifinde bulunur ve teklifi kabul eder.


Bay Wang telefonda konuştuğu adama telefonda konuştuğu adama benim son talimatlarımı bekle ihtiyarı dert etme yapacaklarını dert et deyip telefonu kapatır. Daha sonra Howthorne’u gören Bay Wang şaşkınlık içerisinde Bay Wang’a beni gördüğüne şaşırmışın Bay Wang dönüşümün zamanında olması epey iyi oldu der.  Bay Wang Howthorne’a lütfen yerinize geçin deyince Howthorne Bay Wang’e senin yerine geçmemi de istersin değil mi der. Bu arada Alex, Allan ve Julia lokantada akşam yemeklerini yerken Julia Howthorne ’un ne kadar kötü olduğunu sorar. Alex bu bölgenin önde gelen suç lordlarından uyuşturucu, haraç, fuhuş ne ararsan var diye cevap verir. Aynı esnada Howthorne adamı Bay Wang’e söylentilere göre işimi elimden alıyormuşsun bu da beni epey incitti der. Bunun üzerine Bay Wang Howthorne’a imparatorluğunuzda düzeni sağlıyordum diye karşılık verince Howthorne imparatorluğumun düzeni seni alakadar etmez ayrıca Bay Jones ‘da senin onun mevkiini almana epey içerlendi sadakatinden şüpheliyim parmağını sar. der.  Bay Wang parmağını sararken Howthorne’a size ne ihanet ettim ne de yanlışa soktum dedikten sonra Bay Jones kılıçla Bay Wang ‘in elini kopartır. Daha sonra Howthorne Bay Wang’e arkadaşlarınıza söyleyin örgütümde ihanete müsamaha gösterilmeyecek şanslısın Bay Wang ama diğerleri olmayacak deyip Bay Wang ’in yanından ayrılır. Julia Alex’e Allan’ın en sonunda evlenme teklifinde bulunduğunu söyler. Alex oğlunu tebrik ettikten sonra Alex işler yoluna girsin düğünü yaparız deyince Harry Howthorne ‘un ömür boyu hapis yatacağını temin etti deyince Allan evet Harry iyi birisi diye karşılık verir.

 Julia, Allan ve Alex lokantadan çıktıklarında saldırıya uğrarlar. Alex saldırganlarla boğuşur ama ensesine aldığı kabza darbesi le kendinden geçer. Boş bir depoya getirilen Allan ayılır bir süre kendisini kaçıranlarla mücadele eder. Omzuna yediği kurşunla yere yığılır.  Depoya giren Bay Jones adamlara işe yaramaz embesiller dedikten sonra Allan’ı bağlar. Bay Jones Allan’ı bir süre dövdükten sonra Alex Bay Jones’a oğlumu bırak istediğin benim der. Bay Jones Alex’e benimde tam olarak istediği bu Baş Komiser Hunter dedikten tüfeğini alır. Alex Bay Jones’a sende kimsin Howthorne seni mi gönderdi diye sorar. Bay Jones Alex’e bu senin sorunun değil sorun şu ki Bay Howthorne aleyhinde büyük dertler açtın ve ilk gidecek olan sensin diyerek kafasını patlatır. Allan Bay Jones’a seni pislik seni öldüreceğim dedikten sonra Bay Jones adamlarına Julia’yı getirmelerini söyler. Bay Jones adamlarım senin nişanlınla karşı epey arzu dolular der. Allan bırakın onu deyince Bay Jones Allan’a bir şey isteyecek durumda değilsin der. Bay Jones ’un adamları Julia’ya tecavüz ederken Allan’da öldürülesiye dövülür. Tecavüz bitince Bay Jones Allan’ın göz önünde Julia’ın gırtlağını keser. Bay Jones depoya giren Harry’ye gösteri hoşunuza gitti mi Bay O, Reilly diye sorar. Harry evet der ve şimdi ne olacak diye sorar. Bay Jones Harry’ye bana Hunter’ı getirdin bende sana iş imkânı açtım diye karşılık verir. Daha sonra Bay Jones Harry’ye bir miktar para verip Bay Howthorne işi bitireceğinize dair umutları var Bay O, Reilly der. Harry Bay Jones ‘un omzuna dokunup bana güvenebilirsin der. Bay Jones Harry’nin kolunu kavrayıp Harry’ye sana güvenmiyorum birde bana dokunursan kolunu kırarım dedikten sonra adamlarıyla beraber. Harry üzgünüm Allan bu iş ikimizi de aşar deyip Allan’ı vuracakken duyduğu sesler nedeniyle gider ve tekerlekli sandalyeli bir zenci Allan’a bakıp şu işe bak yarı ölü bir beyaz önümde duruyor der.


Radyo spikeri Randy Baş Komiser Alex Hunter ve oğlu Allan Hunter’ın kız arkadaşı Julia Miller’ın cinayete kurban gittiklerini ve şüphelinin polis sözcüsü Harry O, Reilly Alex Hunter’ın oğlu Allan Hunter’ın kayıp olduğunu ve cinayetlerin baş şüphelisi olduğunu söylediğini belirtir. Howthorne ’un mekân giden Harry Howthorne’a senin arkanı toplamak dişimi canıma takıyorum milletin elini kesiyorsun deyince Howthorne Harry’ye ihaneti cezalandırdım Bay O, Reilly diye karşılık verir. Daha sonra Howthorne Harry’ye sorunumuzu hallettin değil Bay O, Reilly deyince evet Allan’ın ölümüne şahit oldum ve cesedi kimsenin bulamayacağı bir yere sakladım der. Howthorne Harry’ye diğer işi de hallettin mi diye sorunca Harry Alex’in akıbetini öğrenince ifadelerini geri çektiler diye cevap verir. Bunun üzerine Howthorne Harry’ye öğle yemeğini birlikte yiyelim der. Daha sonra Allan ayılır ve Allan’a pansuman yapan zenci adam sakin ol bir haftadır baygındın der.  Bunun üzerine tekerlekli sandalyeye mahkûm olan zenciye sende kimsin diye sorar. Tekerlekli sandalyeye mahkûm olan zenci Allan’a adım Joshua Wilson senin doktorun ve kurtarıcınım der.

Allan Joshua ’ya buraya nasıl geldim diye sorunca Joshua seni ben getirdim Allan Hunter diye cevap verir. Bunun üzerine Allan Joshua ‘ya adım nereden biliyorsun diye sorar.  Joshua Allan’a sen uyurken bende gazeteleri okudum diyerek gazeteleri Allan’a verir. Allan gazetelerde Baş Komiser Alex Hunter’ın öldürülüşünü ve kendisinin de baş şüpheli durumuna düştüğünü öğrenir. Bu arada Allan’ın cüzdanına bakan Joshua güzel bir kız arkadaşın varmış ama ne yazık ki öldü deyince Allan evet öldürülüşünü gözlerimle izledim diye karşılık verir. Bunun üzerine Joshua Allan’a bu sana ne hissettirdi evlat diye sorar. Joshua’ın sorusunu anlamayan Allan ne diye karşılık verince Joshua Allan’a bana bu saçmalığı söyleme evlat yalnızca soruya cevap ver der. Allan nasıl hissediyorum biliyor musun berbat hissediyorum diye cevap verir. Joshua Allan’a peki bu konuda ne yapacaksın diye sorunca Allan ne yapabilirim ki her şeyim gitti yalnızca sen kaldın diye cevap verir. Joshua hayır nefretin kaldı nefret senin ailen ve arkadaşın oldu ve yapabileceğin tek şey nefretini kontrol etmek ama şimdi dinlen diyerek Allan’ın yanından ayrılır.

Yataktan kalkan Cassie Baş Komiser Alex Hunter’ın öldürülüşünü ve Harry O, Reilly ’in Alex’in halefi olarak atanması cinayetin baş şüphelisi Allan Hunter’ın da hala kayıp olduğunu haberini dinledikten sonra alaycı bir tavırla Allan herhalde Elvis ile beraber ıssız bir adada yiyip içiyorlardır der.  Joshua Allan’ı çalıştırırken antrenmandan sıkılan Allan Joshua ’ya bunların bana ne faydası olacak babamda sevgilimde gitti geri gelmeyecekler der. Bunun üzerine Joshua Allan’a hiçbir şey onları geri getirmez ama bu saçmalıklar bunları yapanlarla ödeşmeni sağlayacak der. Allan Joshua ‘ya peki neden bana yardım ediyorsun herhalde iyi niyetinden değil deyince Joshua Howthorne sayesinde bacaklılarımdan oldum yanlış mekân yanlış vakitte bir kadına yardımcı oldum ve bacaklarımdan oldum diye karşılık verir.  Allan çok üzgünüm Joshua deyince Joshua sinirlenerek ne için üzgünsün ben değilim bu olay sayesinde nefreti öğrendim ve zamanında özel harekattayken öfke nasıl kontrol edilir öğrenmiştim ve kaderin cilvesi sen geldin der. Bunun üzerine Allan Joshua ‘ya ben bu planlara nerden dahil oldum diye sorunca Joshua Allan’a benim olacaksın diye cevap verir. Allan Joshua ‘ya peki zamanımı niye böyle şekilde harcayayım kendimi idare edebilirim der. Joshua ringlerde evet ringlerin aksine sokaklarda kural yoktur o yüzden sokak aklını kullanacaksın der.

Gece uyumakta zorlanan Allan dışarı çıkar ve kendisine saldıran iki serseri ile kavgaya tutuşur.  Kavga esnasında Allan bir serserinin bacağına kırar ve diğer serserinin kafasını duvara defalarca vurarak öldürdükten sonra bacağı kırılan serseriyi sopalayarak öldürür. Daha sonra iyi hissediyor musun diye sorunca evet daha iyi hissediyorum diye cevaplar. Depoya dönünce Joshua Allan’ aklına ne girdide böyle aptalca bir işe kalkıştın deyince allan Joshua ’ya bu depodan gına geldi diye karşılık verir. Joshua lanet mazeretlerinin umurumda değil geceleyin çıkıp başına iş açamazsın der allan Howthorne’a karşı kendimi sınamak istedim diye karşılık verir. Joshua Allan’a beni seni bunun için eğitmeyeceğim deyince Allan Joshua ‘ya sokaklarda şansımı denemek istedim der. Bunun üzerine böyle davranırsan aptalca ya sakat kalırsın ya da ölürsün büyük balıklarla dövüşmek istiyorsan sinsi ve zeki olacaksın deyip doğum günün kutlu diyerek bir poşet verir. Allan Joshua ‘ya bugün benim doğum günüm değil deyince Joshua bugünün ne olduğu umurumda değil aç şu lanet poşeti diyerek Allan’dan poşeti açmasını ister.  Poşeti açan Allan bir kostüm görür ve Joshua ‘ya ben bunu giymem der. Bunun üzerine Joshua Allan’a senin bir derse ihtiyacın var diyerek Allan’ın üstüne atlar ama yere yıkılır. Allan Joshua ‘ya yardım etmek için harekete geçerken hayalarına yumruklar atınca Allan bu neydi diye sorar. Joshua bu senin dersindi sokaklarda beklenmeyeni umacaksın deyince Allan haklısın öğrenmem gereken şeyler ama kostüme biri gülerse canına okurum dedikten sonra Joshua Allan’ı eğitmeye başlar.


Eğitimini bitiren Allan geceleri suçluları avlamaya başlar. Daha sonraki günlerde Kirk isimli radyo spikeri Allan’ın kod ismi olan Kara Melek’in metotlarını tasvip etmediğini ödül koyulup yakalanmasını talep eder. Bunun üzerine KİK’in ortağı Randy ise Kirk’e bu suçluları heveslendirir diye karşılık verir.  Daha sonra basın mensupları Kara Melek röportaj kurtarılan kişiler Kara Melek’in ya bir yetmiş boylarında zenci birisi ya da bir doksan boylarında beyaz birsi olduğunu söylerken muhabir Cassie sessizce konuşmaları dinler. Ertesi gün Cassie ’in kameranı James Cassie ’ye Kara Melek’in kimliğini çözdün mü deyince Cassie James’e kendime göre fikirlerim var diye karşılık verir. Daha sonra Cassie evine doğru yürürken üç serserinin saldırısını uğrayan Cassie Allan tarafından kurtarılır ve Allan kısa süreliğine Cassie’yi Julia sanır. Cassie kurtulduktan sonra Allan ile konuşmak ister ama Allan çabucak Cassie ‘in yanından ayrılır. Allan antrenman yaparken yanına gelen Joshua nasıl hissediyorsun diye sorunca Allan hissediyorum diye cevap verir. Bunun üzerine Joshua Allan’a basın sana lakap bile bulmuş diyerek gazetede yazılı Kara Melek manşetini gösterir. Allan Joshua ’ya film kahramanı gibi çok aptalca deyince Joshua kalbin nerede eğer kendin için dövüşmeye başlarsan halk sana sırt döner ama başkaları için dövüşürsen başkaları da yardımcı olur sen hangisinin deyince Allan Joshua ‘ya ben doğru olanı yapma taraftarıyım der. Bunun üzerine Joshua esprili bir dille iyi başka türlü seni indirip ödül parasını alırdım diye karşılık verir.

Kirk ve Randy asparagas kraliçesi Cassie Wells ’in Kara Melek haberine çöreklenmesini konuşurlar. Bu arada Cassie ’in evinin önünde siyah kostümlü maskeli tipler toplanırlar. Aynı esnada ellilerinde adı Jack Cook olan bir adam Cassie ‘in evine girer. Cassie Jack’e yarım saat önce polisi aradım gelmedin deyince Jack merak etmeyin Bayan Wells şimdi kalabalığı defederim deyip dışarı çıkar. Jack kalabalığa gördünüz gibi Kara Melek hakkında ölü veya diri yakalayana ödül verilecek dedikten sonra tabanca çıkarır ve hangi halde yakalamam önemli der ve kalabalık Cassie ‘in evinden gider. Cassie giyinirken Jack ile konuşur ve Jack ’in konuşmalarından Jack ‘in polis olmadığını anlar Jack’e silah doğrultturur. Jack korku içeresinde Cassie ’ye bak kimliğimi vereyim deyince Cassie Jack ‘in kimliğine bakar ve Jack ‘in özel dedektif olduğunu öğrenir. Bunun üzerine Cassie Jack’e polisi arıyorum Bay Cook deyince Jack lütfen hikâyemi dinleyin der. Jack Cassie ‘ye gitme amacının ödül parasını alabilmek için Cassie ’den ipucu almak için gittiğini belirtir. Bunun üzerine silahını indiren Cassie Jack ile ödül parasının yarısını alma ve hikâyeyi tümünü sahiplenme konusunda anlaşma yapar ve Jack ’de anlaşmayı kabul eder. Jack Cassie ‘ye Kara Melek’in kimliğini nasıl çözdün diye sorunca Cassie Kara Melek’in kendisine söylediği bir isimden çıkartmış olabilirim der. Bunun üzerine Jack ismi paylaşabilir misin deyince şu an için erken diye karşılık verir.

Allan civardaki suçları engelledikten sonra yiyecek bir şeyler için markete gider. Marketteki soygun girişimini engelleyen Allan daha sonra lokantadan ayrılır. Bu arada işleri sekteye uğrayan Howthorne yardımcısı Bay Jones’a bu Kara Melek adlı şahıs işlerimi baltalamaya başladı deyince Bay Jones O, Reilly onunla ilgilenecekti der. Bunun üzerine Howthorne Bay Jones’a O, Reilly ile ben ilgilenirim sen Kara Melek ile ilgilen gene işimin bozulmasını istemem der. Muhabirler soygunda kurtulan market sahibi ile röportaj yaparken market sahibi Kara Melek tarafından kurtarıldığını inkâr eder ve polislerde yorum yapmazlar. Daha sonra barda takılan Cassie ’in yanına Jack Kara Melek’in operasyonlarını yaptığı yerleri öğrendiğini söyler bunun üzerine Cassie ’de teorisini anlatmaya başlar. Cassie Kara Melek’in çıkışının Baş Komiser Alex Hunter’ın ölümü ve oğlu Allan’ın kayboluşuyla çıktığını söyler. Jack Cassie ’ye kickboks sporcusu değil miydi deyince Cassie evet diye cevap verdikten sonra Jack’e garip değil mi adam kayboluyor ve birkaç sonra maskeli bir kişi civardaki suçluları evire çevire dövmeye başlıyor der. Bunun üzerine Jack Cassie ‘ye bu fikrin saçma olduğunu söyler. Cassie Jack’e sanırım haklısın diyerek bardan çıkar.

Gece uykusunda dövüş sanatları eğitmenliği yaptığı ve öğrencilerine dövüş sanatlarının savunma amaçlı olduğunu ve ancak zor durumlarda kaldığınız zaman kullanın demesini gördükten sonra giyinip gider.  Bir suçlunun icabına baktıktan sonra olay yerine gelen muhabirler Baş Komiser O, Reilly ’ye bunu Kara Melek yapmış olabilir mi diye sorunca Harry muhabirlere bu konu hakkında gerekli bilgimiz yok diyerek gider. Bu arada haberleri seyreden Howthorne bu işi halledemeyeceksin Bay O, Reilly o yüzden bununla hususi olarak ilgileneceğim der. Daha sonra Howthorne adamlarından biri olan Bernard’a iyi bir çocuk ol ve Bayan Wells’i getir dedikten sonra Bernard bir arkadaşıyla beraber Cassie ‘ye eter verip Howthorne’u arabasına götürür. Kendisine gelen Cassie Howthorne’a beni kaçırmazsın deyince Bay Cassie’yi ensesinden kavrayıp eğer saygılı olmazsan kaçırılmak başına gelebilecek en az heyecanlı olay olacak diye tehdit eder. Bunun üzerine Cassie Howthorne’a adamına bir şey söyle deyince Howthorne Cassie ‘ye verdiğimiz rahatsızlık özür dileriz Bayan Wells ama beni tanıdığınıza sevindim tanışma faslını geçebiliriz der. Cassie adam kaçırmak ciddi bir suçtur Howthorne deyince Howthorne kaçırmak ne kaba bir kelime biz senle gezmeye çıktık dedikten sonra sadede gelelim Bayan Wells yazılarınız epey hoşuma gidiyor eğer Kara Melek ile bağlantıya geçersen direk beni ara der. Bunun üzerine Cassie Howthorne’a bak bende bu adamın peşindeyim ama farklı sebeplerden dolayı belki güçlerimizi birleştirelim der. Howthorne beni başarısızlığa uğratma Bayan Wells yoksa iş arkadaşım Bay Jones’a hesap verirsiniz diyerek Cassie’yi arabadan attırır.


Allan antrenmanını bitirdikten sonra Joshua ’ya artık Howthorne ’un icabına bakabilir miyim diye sorunca Joshua baksan iyi olur diye karşılık verir. Bu arada eve dönen Cassie Howthorne’a küfürler yağdırdıktan sonra Jack ’in telesekreterine bıraktığı gereksiz mesajları dinler. daha sonra rahatlamak için banyoya girer.  Cassie banyo keyfi yaparken Allan içeri girip Cassie ’ye iki kişinin içeriyi gözlediğini söyler. Bunun üzerine Cassie Allan’a bunu söylemek için ben banyo yaparken mi geldin ayrıca nasıl girdin deyince Allan kapı açıktı diye karşılık verir.  Cassie beni kaçıranlar kapıyı açık bırakmış olmalı herhalde deyince Allan seni kaçırdılar mı diye sorar. Cassie büyük bir sakinlikle evet eterle bayılttılar ve Benjamin Howthorne ‘un kendisiyle tanıştım herif su katılmamış manyağın teki hele eli şahin dövmeli ayrı bir manyak der. Bunun üzerine Allan o ikisi de sokaklarda dolanamayacak deyip çığlığı basar sese gelen Jack Allan’ı vurur. Banyodan çıkan Cassie Jack’e ne halt ettiğini sanıyorsun deyince Jack Cassie ‘ye başın dertte sandım diye karşılık verir. Kendine gelen Allan Jack, i etkisiz hale getirdikten sonra araya giren Cassie Allan’a Jack ‘in kendisine bulma hakkında yardımcı olduğunu açıklar. Bunun üzerine Allan gitmem gerek diyerek Joshua’ın mekânına gider ve Joshua Allan’a pansuman yapar.

Howthorne ‘un adamları eş zamanlı operasyonla hem Cassie ve Jack, i hem de Allan ile Joshua’yı kaçırır. Howthorne Mekânına getirttiği Allan’ı dünyanın her köşesinden topladığı dövüşçülerle ölüm dövüşüne zorlar. Bunun üzerine Jack Howthorne’a bu nasıl adil bir dövüş Allan’ın elleri bağlı diğerlerinin elleri kolları serbest deyince Howthorne çok haklısınız Bay Cook dedikten sonra adamlarına şunu araya atın der. Jack Allan’a seni vurduğum için üzgünüm deyince Allan Jack’e çeneni kapa enerjini şu heriflere sakla der. Bunun üzerine Jack Allan’a ben şu boksör kıyafetli ufak adamı alayım sende diğerlerini alayım dedikten sonra boksör kıyafetli kısa boylu Jack, i bayıltır ve Allan’a saldırır. Allan kısa boylu boksörü birkaç tekmeyle bayıltır. Daha sonra Blade isimli dövüşçü Allan’ın icabına bakacağını ama Allan’ın ellerinin çözülmesini ister. Howthorne Blade ’in isteğini yerine getirir ve Allan’ın ellerini çözdürür.  Allan bir süre Blade ile dövüştükten sonra Blade ‘in kollarını kırar. Daha sonra iri yarı karateci ile dövüşür. Karateci Allan’a üstünlük sağlayınca Joshua Allan’a sinsice dövüş bu herifi yumruk yumruğa alt edemezsin dedikten iri yarı karatecinin defalarca yumruk atarak öldürür. Bunun üzerine Howthorne ringe Bay Jones’u sokar. Bu arada Howthorne yanına gelen Harry’ye gösteri hoşunuza gitti mi Bay O, Reilly deyince evet diye cevap verir. Allan Harry’ye seni şerefsiz bir iş için babama tuzak kurdun deyince Harry Allan’a mesele iş meselesinden de büyük dedikten sonra Bay Jones’ un elinden kaptığı bıçağı Harry’nin alnına fırlatarak Harry’yi öldürür.  Daha sonra Allan Jones’a sen benimsin dedikten sonra Jones’u döverek öldürür. Bu arada Howthorne kaçarken Joshua Howthorne’u yakalayıp boynunu kırar ve film biter.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...