https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

11 Eylül 2019 Çarşamba

Breaking Her Will


Filmimiz otostop çeken bir kadının siyah bir arabaya binmesiyle başlar. Jackie isimli Genç kadın ve adam bir süre yolda ilerledikten sonra adamın niyeti anlaşılır ve adam Jackie’yi rehin alır. Daha sonra Jackie kendisini elleri gözleri kapalı şekilde bir bodrumun içinde bulur. adının Shane olduğunu öğrendiğimiz adam kaçırdığı genç kadına  karşı gelmezse canının yanmayacağını anladın mı diye sorar. Jackie korku içinde kafasını sallayarak evet cevabı verir. Bunun üzerine Shane Jackie ’in üzerinde bıçak üzerinde bıçak gezdirip bunun ne olduğunu biliyorsun değil mi deyince Jackie bir kez daha başını sallayarak evet cevabını verir. Daha sonra Shane Jackie’yi kazığa bağladıktan sonra eline aldığı çekici rastgele bodrumun bir taraflarına vurduktan sonra Jackie’yi bağlar. Shane çocukça bir mutluluk içerisinde Jackie ‘in elbiselerini yırtıktan sonra tecavüz zamanı der. Bir süre Jackie ‘in kadınlığını okşayan Shane öfkeyle geri çekilip sen ıslaksın bu tecavüz olacaktı istekli bir yapamam diyerek bodrumdan çıkar.

Shane kendi işlerini hallettikten sonra Jackie ‘in yanına gelir ve tuvaletini yapman için izin veriyorum ama şunu unutma artık ben senin tanrınım geri kalan acınası ömrünü kontrol edeceğim şimdi ayaklarını ve bir kolunu çözeceğim yanlış bir harekette bulunursan fena olur der. Jackie ‘in ayaklarını çözen Shane kadından küçük tuvaletini yapmasını ister ve Jackie korku içerisinde Shane ’in isteğini yerine getirir. Daha sonra Shane Jackie ’ye mama kabında yemek ve su getirir. Jackie bir köpek gibi getirilen yemeği yemek zorunda kaldıktan sonra Shane Jackie ‘ye ben senin tanrınım ve her yaptığım küçük iyilik için bana şükredeceksin diyerek Jackie ‘in yanından ayrılır. Shane gittikten sonra geçmiş anılar alemine giriş yapan Jackie kendisini aldatan erkek arkadaşını terk edişini hatırlar.

Jackie ‘in yanına gelen Shane Jackie’yi uyandırmak amacıyla penseyle Jackie ‘in parmaklarını kıstırır. Jackie ‘in acı dolu çığlıklarınızdan zevk alan Shane bu seferde Jackie ‘in göğüs uçlarını kıstırır. Bunun üzerine Shane Jackie ‘ye senle bir oyun oynayacağız toplu iğne mi dikiş iğnesi mi diye bir oyun oynayacağız deyip bir Jackie ‘in tabanlarına iğne batırdıktan sonra ben senin tanrınım istersem sana zevk istersem acı veririm dedikten sonra bacaklarını açmasını söyler. Jackie Shane ‘in dediklerini yapar ve Shane Jackie ‘in bacak arasına bira şişesi değdirir. Daha sonra Shane Jackie ‘ye şişeyle düzüldün mü deyince Jackie başını sallayarak hayır cevabını verir. Shane Jackie ‘ye her şeyin bir ilki vardır deyip Jackie ‘ye şişeyle tecavüz eder. Daha sonra Jackie ‘in boğazını sıkan Shane Jackie ‘ye ilk testi geçtin der. Daha sonra Shane ‘in yazdığı ilk aşama bitti detayları iki gün içinde yazarım bu orada onun tanrıyı görmesine yarımcı olacağım işleri aceleye getiremem ama ilerlemesi umduğumdan hızlı gidiyor diye yazdığı notu görürüz

Elinde tepsiyle gelen Shane Jackie ‘ye birinci aşamayı geçtin o yüzden yemek listesini artıracağım deyip ağzındaki bağı çözer. Bunun üzerine Jackie Shane’e lütfen beni bırak kimseye bir şey söylemem diye yalvarır. Shane hayal kırıklığına uğramış bir şekilde Jackie ‘ye beni kandırdın bende aklın başına geldi sandım ama belli ki gelmemiş yine birinci aşamaya döneceğiz ve sen yulaf ezmemden yiyemeyeceksin der. Daha sonra Shane Jackie ‘ye ben izin verdiğim sürece konuşabilirsin kendi dünyanda şıllık gibi davranarak istediğini elde etmiş olabilirsin ama şimdi benim dünyamdasın ve benim kurallarıma göre davranacaksın der. Yulaf ezmesini alan Shane Jackie ‘ye önce sana küçük parçalar vereceğim eğer miden bulanırsa düşünmemeye çalış yoksa kusmuğunda boğulabilirsin der. Daha sonra Jackie’yi kendi elleri ile besleyen Shane daha sonra yulaf ezmesi olan kâseye tükürür. Jackie iğrenince Shane kadına iğrendin biliyorum ama iki hafta aç kalırsan hamamböcekleri bile sana biftek gibi gelebilir der. Bunun üzerine Jackie yulaf ezmesini yemek zorunda kalır. Daha sonra Shane Jackie’yi oral sekse zorlar ve işini bitirdikten sonra bodrumdan çıkar.


İnternette çarmıha gerilmiş kadınların fotoğraflarına bakıp kendisini tatmin ettikten sonra Jackie ’in yanına dönen Shane Jackie ‘in yerleri pisletmesine kızarak lanet olası pislik ne yapmışsın dedikten sonra eline kova ve paspas alıp Jackie ‘in pislikleri siler. Shane Jackie ‘in kakalarını silerken öfkeyle Jackie ’ye seni kendi pisliğinde çürümeye terk etmeliydim veya tıpkı bir köpek gibi burnunu kakaya sokup dövmeliydim bu şekilde yerleri pisletmemeyi öğrenirdin der. Daha sonra Jackie’yi banyoda yıkamaya başlar ve bir süre sonra Shane Jackie’yi bırakıp gider döndüğünde saçların çok kötü diyerek saçlarını kesip sarı bir peruk takar. Daha sonra Jackie’yi odasına götüren Shane seni zindandım da becermek rahatsız edici yanlış anlama senin rahatını düşünmüyorum kendi rahatımı düşünüyorum diyerek yatağında Jackie’yi iğfal eder. Daha sonra Shane küçük aksilikler haricinde her şey harika gidiyor diye yazdığı yazıyı görürüz.


Jackie’yi ormana götüren Shane Jackie ‘in başına elma koyarak atış talimi yaptıktan sonra Jackie ‘in elleri kolları bağlı olarak fotoğraflarını çeker. Daha sonra Shane üçüncü aşama için Jackie ‘in kendisinden bile korkacağa birisini bulmak olduğunu yazar. Shane kahvaltısını yaparken Jackie ‘ye seni çok güçlü bir örgüt adına kaçırdık ben bu örgütün eğitmenlerinden biriyim seni eğitip Mısır’a göndermem söylenildi der. Bunun üzerine Shane’e Mısr’da bana ne yapılacak diye sorunca Shane her halde zevk almayasın diyerek usturayla kadınlığı kesecekler der. Bunun üzerine Jackie ne olur Mısır’a gitmemeyim deyince Shane Jackie ‘ye elimden bir şey gelmez bende senin gibi örgütün hizmetkarıyım diye karşılık verir. Jackie Shane’e her şeyi yaparım sahip deyince Shane Jackie ‘ye o zaman senle başka birisini kaçıralım der. Bunun üzerine Shane peki sahip der. Daha sonra Shane Jackie ‘ye yeni planım için her gün bir saat dışarıda olacaksın der.

Jackie dışarıda gezinirken Bill diye bir adamla tanışır. Jackie korku içerisinde Bill’in yanından uzaklaşır. Daha sonra Shane Jackie ‘ye örgütün her yerde adamları olduğunu ve Jackie’yi izlediklerini söyledikten sonra Jackie ‘ye asıl meseleye dönelim hedefimizi birkaç saat içinde kaçırmamız gerek der. Jackie Ashley isimli birini kaçırır.  Ashley lütfen bana zarar vermeyin kimseye bir şey söylemem deyince Jackie kapa çeneni yoksa seni keserim der. Daha sonra Shane Jackie ‘ye okuması için bir kâğıt parçası verir. Kâğıtta Ashley ’in beş farklı erkek tarafından tecavüze uğrayacağına ve eğer tecavüzcüler Ashley ’den zevk almazsa tecavüzlerin artacağını yazar.  Shane Ashley ’ye tecavüz ederken yalvarmaya başlayınca Shane kapa çeneni der. Bunun üzerine Ashley Shane’e bu sesi tanıyorum dedikten sonra Shane’e seni hiçbir zaman sevmedim erkek arkadaşımı sevdim sen acınası birisinin deyince Shane sinirlenip Ashley’yi öldürür ve kontrolünü yitirir. Daha sonra Shane ’in yanına gelen Jackie başarısız mı olduk deyince Shane Ashley on dört yaşındayken bende yirmi beş yaşındayken çok iyi arkadaştık ama sizin gibi sürtükler  onu yoldan çıkartı diyerek Jackie’yi döver. Daha sonra Jackie ile sevişen Shane sevişme sonlanınca Jackie’yi öldürür ve film biter.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...