https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

8 Ekim 2019 Salı

Gymno fotomodelo


Filmimiz Delis isimli otuzların ortasında olan iş adamı tersaneye gidip yanında gelen iki kişiye bu şirketin başına geçtiğimde şirket iflasın eşiğindeydi yaptığım akılı yatırımlar sayesinde kurtuldu der. Daha sonra Delis yanında bulunan Harry ve Vassili ’ye tersaneyi gösterip yatırımlarım meyvesini verdi bu sebepten dolayı doğru kararlar verdiğimi anlayacaksınız der bunu üzerine Harry Delis’e yanlış anlamadıysam hisselerimizi bizden alma niyetindesin deyince Delis tamamen diye karşılık verir. Vassili ne kadar ödeyeceksin diye sorunca Delis Vassili ‘ye şirketin yüzde elliden fazlasını alma niyetindeyim o yüzden sizde diğer hissedarlar ile aynı parayı alacaksınız der. Daha sonra Delis Vassili ve Harry’ye büyük bir riske girdiğimin farkındayım bu sebepten dolayı kendime bir koruma ordusu tuttum der. Bu arada adamın biri iş makinesin tepesinde dürbünlü tüfekle Delis’i vurmaya çalışır ama muvaffak olamaz. Daha sonra Delis ’in korumalarıyla çatışmaya giren suikastçı ölür daha sonra Delis istifini bozmadan yanındaki iki adama nerede kalmıştık dedikten sonra Harry’ye şimdi ya siz hisselerinizi bana satın ya da ben kendi hisselerimi satayım şirketi buhrana sokayım der. Bunun üzerine Harry Vassili ‘ye sorayım der. Vassili yarım ağız Delis’în teklifini kabul ettikten sonra üç adam tersaneden ayrılırlar.


Delis’i takip eden adamlardan biri telsizden Delis’în kurtulduğunu söyledikten diğerlerine takip emri verir. Vassili Delis’în odasından dışarıyı seyrederken kumral bir kadın görür ve hayretle imkânsız der. Bunun üzerine Delis Vassili ’ye etrafa bu kadar şaştığına göre birde misafirperverliğimi gör zaten mukavele iki gün sonra imzalanacak der. Vassili iki gün sonra Londra’ya gideceğim der. Daha sonra Delis hizmetkarı Timothy’yi çağırır. Timothy Delis’e isteğiniz nedir diye sorunca Delis Timothy ’ye bize iki viski ve iki tanede kadın ayarla ama geçen seferki kumraldan olmasın der. Bunun üzerine Timothy telefonun başına geçer. Aynı esnada George isimli bir fotoğrafçı Samantha isimli bir kadının fotoğraflarını çekerken Samantha ’ya bir dakika diyerek telefona bakar. Telefondaki kişi Delis’în hizmetkarı Timothy’dir George Timothy ‘ye Bay Telis ’in istekleri bizim emirdir dedikten sonra Gloria ve Marie isimli iki kızı Delis’în mekânına yollar. Samantha ile yaptığı çekime tekrar başlayan George Samantha ‘ya bugün huysuzsun deyince Samantha sıkıldım ve yorgunum diye karşılık verir.  George benden yoksa bu işten mi sorar. Samantha George’a hala senin için poz veriyorum diye cevaplar. George Samantha ‘ya anca bu mecmuaya satıyoruz deyince Samantha George’a daha iyisini bul der. George fakat kızlara sen ağ atıyorsun sensiz ben güçsüzüm der. Samantha George’a beni boğuyorsun diye karşılık verir. George Samantha ‘ya başka biri mi var diye sorunca Samantha ne yazık ki bir haftadır yok der. Bunun üzerine George belki de asalaklardan kurtulmuştur diye karşılık verir.

Daha önce Delis’i öldürmeyi deneyen Hristo isimli adam Samantha’yı görmeye gider. Samantha Hristo’ya dönmemeliydin George’un şakası yok deyince Hristo kapının önünden ayrılır. Vassili atla dolaşmaya dürbünle gözetlediği kadınla karşılaşır. Vassili gizemli kadınla sohbet etmeye başlar. Gizemli kadın Vassili ’ye dünya çok küçük değil mi deyince Vassili merak kim olduğunu açığa çıkartmayacağım ama bu yıl burada mı kalacaksın diye sorar. Gizemli kadın Vassili ‘ye danışmaya sorabilirsin deyince Vassili gizemli kadına senle dans etmeyi özlemişim der ve gizemli kadın Vassili ‘ye akşam onda kulüpte buluşalım deyip Vassili ’in yanından ayrılır. Daha sonra gizemli kadın Harry ile buluşur. Gizemli kadın Harry’ye Vassili ‘in sana karşı bir garezi mi randevumuz olmasına rağmen seni görünce çekti gitti der. Harry bilemem onu da Delis getirdi diye karşılık verir gizemli kadın neden diye sorunca küçük patronların teker teker yutulduğu bir iki büyük patronun kaldığı bir dönemdeyiz diye cevap verir. Bunun üzerine gizemli kadın ilginçmiş Delis ile tanışmak isterdim deyince Harry sanmıyorum Delis komplike kadınlardan hoşlanmaz onun için zaman değerlidir diye karşılık verir.

Delis odasına getirdiği fahişeyle sevişip işini bitirince fahişeye bir tomar para atıp hizmetkarı Timothy’yi çağırır. Delis fahişeyi kast ederek Timothy ’ye şunu aldığın yere koy der. Ertesi gün George Samantha ve diğer mankenlerle kotrada çekim yaparken Samantha’ın sevgilisi Hristo gizlice çekimi izler.  Bu arada Vassili ’in mukaveleyi dikkatlice okumasına takılan Delis Vassili ’ye avukatım bir madde falan mı eklemeyi unutmuş diye sorar.  Vassili hayır diye cevap verdikten sonra mukaveleyi imzalar. Bunun üzerine Delis Timothy’yi çağırıp kutlama yapmak için üç bardak ve bir şampanya ister. Daha sonra Delis Vassili ‘ye acelen yoktur umarım deyince Vassili şayet acele etmezsem uçağımı kaçırabilirim ayrıca diğerleri ile hususi olarak konuşup cinayet teşebbüsü için dava açmadıklarını emin olmalıyım diye karşılık verir. Bunun üzerine Delis Vassili ‘ye onlara onları unutmadım ve vakti gelince onlarla da ilgileneceğim der. Daha sonra Samantha’ın yanına gelen Hristo Samantha ’ya yakınlarda bir daire tuttum der ama Samantha Hristo’ya bu ilişkinin imkânsız bir ilişki olduğunu söyler.

Gizemli kadın Delis’i izlerken odasına giren Delis masadaki mecmuaya bakıp buda ne böyle deyince Timothy beden diye karşılık verir. Delis Timothy ’ye onu bende biliyorum ben bunu soruyorum diyerek mecmuanın kapağındaki Samantha’ın fotoğrafını gösterir. Bunun üzerine Timothy Delis’e beyefendi detaylı bir malumat istiyorsa o George Werner ’in mankenlerinden biri der. Delis Timothy ‘ye o zaman George’u arada gelsin der. Timothy şüphem yok ki beyefendinin zevki mükemmel der. Delis Timothy ‘ye o belli ayrıca bugün izinlisin keşfettiğim enfes bedenin tadını çıkartırken sende anahtar deliğinden beni gözetlersin der. Bunun üzerine beyefendinin isteğini daha önce yerine getirdim ve beyefendi istemeden Bay Werner’ı aradım der. Bunun üzerine Delis Timothy ‘ye gidebilirsin der. Evine dönen Samantha Hristo’ya geç kaldığım için üzgünüm diyerek bir çanta dolusu parayı yatağa boca eder. Hristo Samantha ’ya parayı nereden buldun diye sorar. Samantha George ile ikimizin ortak hesabı var oradan çektim diye cevap verdikten Hristo’ya biletleri aldın mı diye sorar. Hristo aldım yedide limandan gideceğiz der ve Hristo ve Samantha sevişmeye başlarlar. Hristo Samantha’ın sevişmeleri George’un aramasıyla yarım kalır. George Samantha ‘ya acil Delis’în yanına gitmesini böyle bir müşteri kaybetmenin enayilik olduğunu söyler. Samantha Delis’e tamam gideceğim diyerek telefonunu kapar. Samantha   Hristo’ya eğer onu reddetseydim şüphelenirdi şimdi sabah sekizde havalimanında buluşalım deyip evden çıkar.

Gizemli kadının arkadaşı Elphida tatilini Delis için bozuyorsun açıkça söyleyelim onun için değer ama senin âşık olmanı beklemiyordum der. Gizemli kadın Elphida ’ya öyle bir şey değil deyince Elphida ne peki diye sorar. Gizemli kadın bende bilmiyorum diye cevap verir. Delis’în kaldığı otele giden Samantha gizemli kadınla karşılaşır. Gizemli kadın Samantha ’ya Bay Delis acil bir iş için gitti der. Samantha ne zaman döner diye sorunca gizemli kadın bilemem gece geç saatte veya sabahta dönebilir iletmek istediğiniz bir mesaj var mı der.  Samantha hayır teşekkür ederim diyerek otelden ayrılır.  Delis’în odasına giren gizemli kadın Delis ile tanışır. Delis gizemli kadına soyunabilirsin der. Gizemli kadın bu kadar çabuk mu deyince Delis istersen yavaş bir şekilde de soyunabilirsin fark etmez diye karşılık verir. Bunun üzerine gizemli kadın havaya girmem gerekiyor deyince Delis ben insanları havaya sokmam o yüzden senin gibi kadınları tercih ediyorum der. Gizemli kadın gözlerini çatarak Delis’e çok alaycısınız der. Delis belki ama sende paranı alacaksın belki de zevk olsun diye yapıyorsundur diye karşılık verir. Gizemli kadın alaycılığınız sınırı aştı bana karşı yapılacak kötü muameleye karşı çıkıyorum der. Delis gizemli kadın alttan almaya başlar ve gizemli kadın soyunmaya başlar. Delis gizemli kadınla sevişirken daha önce tatmadığı zevkleri tadar. Sevişme faslı bittikten sonra Delis gizemli kadına bar daha görüşebilir miyiz diye sorar. Gizemli kadın soğuk bir üslupla aynı müşteriyle bir seferden başka beraber olmam şimdi paramı alabilir miyim der. Delis gizemli kadına parasını verip saymasını ister.  Gizemli kadın Delis’e sizin gibiler hata yapmaz Bay Delis deyince Delis görünüşe göre yapmışım der. Gizemli kadın Delis’în odasından çıkıp kendi odasına girer.

Hava limanına giden Hristo polisler tarafından fark edildiğini anlayınca kaçmaya başlar. kısa süren kovalamacanın neticesinde Hristo polisler tarafından etkisiz hale getirilir. Daha sonra Delis işleriyle ilgilenirken Dimitri isimli şahıs Delis ile görüşmek istediğini belirtir. Delis’în sekreteri Angela benimle gelin diyerek Dimitri ile beraber Delis’în yazıhanesine girerler. Dimitri kendisini Baş Komiser olarak tanıttıktan sonra Delis ile özel konuşmak istediğini belirtir bunun üzerine Angela Delis’în yazıhanesinden çıkar. Baş Komiser Dimitri sizi fazla tutmayacağım Samantha ismiyle foto modellik yapan birisini tanıyor musunuz diye sorar. Duyduğu soru karşısında şaşıran Samantha mı diye sorduktan sonra sanmıyorum diye karşılık verir. Dimitri Delis’e emin misiniz diye sorunca Delis kesinlikle eminim diye karşılık verir.  Bunun üzerine Dimitri Delis’e yine de sizin odanıza girdiğini görmüşler ve bundan kesinlikle eminim diye cevap verir.  Delis Dimitri’ye böyle bir şey suç mu sayılıyor deyince Dimitri tabi ki değil ama Samantha birkaç saat önce öldürülmüş hale bulundu diye karşılık verir. Delis şaşkınlık içerisinde bu çok korkunç bana ismini vermişti ama bu kulağa imkânsız geliyor der. Delis ve Dimitri morga doğru giderken Dimitri Delis’e kurbanın üzerinde sizin adınız ve adresinizin çıktı, hizmetkârınız onu aradı ve onun işvereni de onu size yolladı, şoförünüz onu kaldığınız otele getirdi ve otelin kâtibi onu girdiğini gördü der. Bunun üzerine Delis evet doğru ama kadının ismini pek duymadım der. Daha sonra teşhis için morga giren Delis gizemli kadınla yaşadıklarını anımsadıktan sonra örtü açılır ve ölen kişinin Samantha olduğunu görürüz ve Delis bu o değil der.


Delis kaldığı otele giden Baş komiser Dimitri’ye o kadın birlikte olduğum kadın değildi der bunun üzerine işvereni sizinle gittiğini söylüyor maktulün üzerinde sizin adınız çıkan not kızın buraya getirildiğini gören otel çalışanları ve telefon kaydına ne demeli deyince Delis benim suçlu olduğum mu sanıyorsunuz sorar. Dimitri ben değil Bay Delis soruşturma devam ederken toplanan kanıt ve ifadelere göre konuşuyorum diye cevap verir. bunun üzerine Delis hala devam eden soruşturmayı mı kastediyorsunuz sayın komiser ayrıca ben başka bir kadınla geceyi getirdim der. Dimitri alaycı bir tavır takınarak şu hayali kız sizin gibi başarılı bir iş adamın böyle komik bir mazeret sunmamalı bence der.  delis Dimitri’ye beni tutuklama niyetinde misiniz diye sorunca Dimitri Delis’e bütün ifadeler bitmeden Atina’dan ayrılmayın diye uyarıp gider. Daha sonra Delis’în yanına gelen Timothy endişelenmeyin efendim deneyimlerim bana aşırı zengin insanlar polisler tarafından bir saatten fazla tutulamayacağını göstermiştir der. Karakola çağırılan George ne kadar bekleyeceğim diye deyince Dimitri gerektiği kadar diye karşılık verir. Bunun üzerine bu kadar sürer diye sorunca Dimitri ne kadar gerekirse diye karşılık verir. George niye beni buraya getirdiniz diye sorar. Dimitri George’a burada yalnızız ve eğlenmeye ihtiyacımız sende bu konularda uzmanmışsın der. George pek anlamadım deyince Dimitri zamanı geldiğinde anlarsın şimdi bana Samantha Politou hakkında bildiklerini anlat der. George beni buraya Samantha hakkında konuşmak için mi çağırdınız niye kendisini çağırıp ona sormadınız diye sorar. Dimitri George’a çünkü kendisi öldürüldü Bay Werner diye cevap verir. George şaşkınlık içerisinde bu imkânsız yalan söylüyorsun deyince Dimitri ne yazık ki öyle diye karşılık verir.

Gizemli kadın ve en yakın arkadaşı Elphida ile otururken Elphida gizemli kadına plaja ineceğim deyince gizemli kadın Elphida ’ya dedin diye sorar. Elphida bir kez daha plaja ineceğim der. Gizemli kadın keyfim yok sen git der. Bunun üzerine Elphida madem bıkacaktın niye pesinde koştun diye sorunca gizemli kadın bilmiyorum diye karşılık verir. Elphida kahve alamaya gidiyorum deyince gizemli bana da getir der. Elphida gittikten sonra gizemli kadın geçmiş anılar alemine gidip Delis ile yaşadığı mahrem anları düşünmeye başlar. Elphida gizemli kadına soğuk kahve gazete getirdim der. Gazeteye bir süre bakan gizemli kadın Delis’în cinayet şüphelisi olduğu haberi görür ve Elphida ‘ya bir sonraki uçak seferi ne zaman diye sorar. Elphida gizemli kadına ismi olan Tina diyerek ne oldu bir sorun mu var diye sorar. Elphida Tina ’ya bir sorun mu var diye sorunca Tina bir şey yok diyerek Elphida’ın sorusunu geçiştirir. George’un iş yerine giden Delis bana hangi kadını yolladın diyerek George’un yakasını yapışır. George eliyle Samantha’ın resmini göstererek bunu der. Bunun üzerine Delis George’dan fotoğraf albümünü ister. George fotoğraf albümünü Delis’e verir ve bir süre albümü kontrol eden Delis pekâlâ George seninle daha sonra görüşeceğiz diyerek George’un yanından ayrılır.

Baş Komiser Dimitri tarafından ifadeye çağrılan Delis’în hizmetkarı Timothy ’ye Bay Delis’în yanında kaç senedir çalışıyorsun diye sorulur. Timothy bu ayla beraber beş yıl olacak diye cevap verir. Bunun üzerine Dimitri Timothy ‘ye bu sebepten dolayı özel hayatı hakkında epey bilgin vardır deyince Timothy Dimitri’ye doğrudur bayağı sırrı bilirim diye karşılık verir. Dimitri sanrım Bay Delis’în randevularını ayarlayan sen olmalısın deyince ayağa kalkan Timothy bana hakaret ediyorsun beyim geleneklerine bağlı ilkeleri olan birisiyim der. Bunun üzerine Dimitri Timothy ’den oturmasını ister. Daha sonra Dimitri Timothy ‘ye Delis adına yaptırdığı randevuları okur. Timothy bunların hepsi yazılı mı diye sorunca Dimitri evet diye cevap verir. Timothy umursamaz bir tavırla bu beni niye alakadar etsin muhtemelen bir komplodur ben prensipleri olan birisiyim der. Dimitri Timothy ‘ye Samantha ne kadar sıklıkla Bay Delis’i ziyaret etti deyince Timothy Samantha’ın bir iki defa Delis’în yanına geldiğini söyler. Bu arada bir polis memuru Dimitri’nin kulağına bir şeyler söyledikten sonra Timothy ‘ye gidebilirsin der. Timothy gittikten sonra içeri Tina girer. Dimitri Tina ‘ya sizin gibi soylu bir ailenin ferdini burada ağırlamak bana onur verir dedikten sonra Tina Dimitri’ye burada konuştuklarımız burada kalacak yoksa aile ismim lekelenecek der. Bunun üzerine Dimitri pekâlâ der ve Tina Dimitri’ye Delis vakit geçirebilmek için Samantha’ın yerine geçtiğini ve Samantha’ın da George ile gittiğini söyler.


Gloria ile sevişen George Gloria’ın demek bütün para uçtu demesiyle beraber Gloria’yı bir tokat atar. George benim öfkeli halimi görmedin ben buradaydım  bankadan da aranmadım diyerek Gloria’yı uyarır. George’un iş yerine giden Dimitri George’un sekreterine bay Werner ile konuşabilir miyim der. Sekreter Dimitri’ye kim olduğunuzu söyler misiniz deyince Dimitri Baş Komiser Dimitri diye cevap verir. Bunun üzerine sekreter Dimitri’ye ben Bay Werner’a sizin geldiğinizi söyleyeyim sizde oturun dedikten sonra George’un yanına gider sekreter George’un yanına gidip polis geldi patron ne yapayım diye sorar. George sekreterine kahve hazırla dedikten sonra Gloria George’a bir sorun mu var diye sorar. George Gloria ’ya cevap vermeyip Dimitri’nin yanına gider. Dimitri George’a en sonunda cinayet öncesi nerede olduğunu öğrendik der. George ne demek istiyorsunuz deyince Dimitri George’a Samantha’ın yüklü miktarda para hesabı vardı ve bütün para erkek arkadaşına kalıyordu der. Dimitri niye öldürdüm diye sorunca Dimitri kaza sonucu öldürdüğünü söyler. Bunun üzerine Dimitri George’u tutuklar. Daha sonra karakola giden Delis Dimitri’ye beni niye çağırdınız deyince Dimitri Delis’e suçlamalardan aklanız verdiğimiz rahatsızlık için özür dileriz der. Bunun üzerine Delis pekâlâ diyerek karakoldan ayrılır.

Otelde Tina ile karşılaşan Delis Tina ile muhabbette başlar Tina başka müşterilerim var deyip Delis’în yanından gider. Delis ısrarcı bir tavır sergileyince Tina Delis ile konuşmak zorunda Delis Tina’dan işini bırakmasını ister. Bunun üzerine Tina Delis’e masraflarım çok fazla deyince Delis Tina ’ya merak tüm masraflarını ben karşılarım der. Bunun üzerine Tina yüklü bir miktarda para teklif edince Delis bu parayla bir emirlik satın alırım diyerek teklifini geri çevirir.  Daha sonra tatbikata götürülen George geçmiş anılar alemine giriş yaparak Samantha’yı nasıl öldürdüğünü anlatmaya başlar. George Samantha’dan parasını isteyince Samantha o para benim hakkım müşterilerle ben yattım, kızları ben ayarladım, randevuları ben ayarladım diyerek parayı vermeyeceğini söyler. Bunun üzerine George Samantha’yı hunharca tokatlarken Samantha’ın göğsü demire saplanır. Daha sonra fırsatını bulan George polislerden kurtulur. Bir süre polislerden kaçan George daha tekrar yakalanır.  Bu arada Tina’ın sırrını çözen Timothy Tina ile ilgili olan gerçeği açıklar. Tina’ın kendisine sırılsıklam olduğunu anlayan Delis Tina’ın yanına gider ve hislerini Tina ‘ya açıklar ve film biter.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...