https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

17 Aralık 2012 Pazartesi

Caligula Deviant Emperor



Filmimiz atıyla dere tepe düz giden Caligula ile başlar.  Caligula atına sen benim tek kadim dostumsun diyerek okşamaya ve sevmeye başlar ardından Caligula’nın kadın kölesi tarafından yıkanılmasını seyrederiz fazlasıyla yıkanılıp yağlanan Caligula yeterince yıkandığına Kanaat getirir ve pislenmeye karar verir ve kölesiyle beraber olur ve ardından Caligula makyajını yapan başka bir kölesine nasıl olmuşum mükemmel ve ihtişamlı mı oldum diye sorar.  Makyaj işini bitiren köle her zaman ki gibi ışıl ışıl parlıyorsunuz der. Bunun üzerine Caligula diz çök ve ulvi ödülünü al diyerek kölesine oral seks çektirir ve ardından kraliyet odasında köleyi bir güzel becerir.
Ertesi gün konsey odasında Caligula koskoca senatörler bir avuç beyinsiz çocuklar gibi davranıp koca karılar gibi dedikodular yapıp duruyorsunuz diye hiddetlenip bağırıp çağırır. Ben yapacağımı biliyorum tanıdığım en zeki kişiyi atımı senatör yapacağım deyip senatörleri huzurundan kovar. Caligula yeni ziyaretçinin gelmesini talep eder. Ziyaretçi prenses Germia’dır ve Germia yanındaki köle kadınları da yanına alarak Caligula ile grup seks olayına girişir.
 Caligula’nın haremindeki kızlar ortada sıçan oynarlarken iki eleman kızların yanına gelirler. Top sakallı eleman oynadığınız çocukça oyunu biz Yunanistan da iken bu oyunu oynardık diyerek oyuna dâhil olurlar. Oyunu biraz biraz oynayan iki eleman harem kızlarına sarıp kızlarla çılgınca sevişirler. Caligula kölesi tarafından beslenmektedir. Caligula yanına harem hırsızlarını görüp sevindirik bir ses tonuyla Demetrius ve Jason der. Gelmeniz ne kadar güzel oldu gecelere akarız bildiğim çok iyi bir kerhane var Mısırlı fahişelerinde on numara muamele çekiyorlar dedikten sonra Jason ve Demetrius ile kerhaneye gidip Mısırlı fahişelerle beraber olurlar.


Jason ve Demetrius Yunanistan’a dönünce karalara bağlayan Caligula ne yapacağım ben diyerek dövünürken danışmanlarından biri gelip haşmetlim sorun nedir benimle paylaşabilirsiniz deyince hiddetlenen Caligula danışmanına ağır hakaretlerde bulunarak danışmanını huzurundan kovar. Bunalım takılan Caligula’nın yanına gelen Germia seni neşelendirmenin yolunu biliyorum der. Caligula kimse beni neşelendiremez dedikten sonra Germia anadan üryan duruma gelir Caligula’da ret edilemeyecek bir teklif sunmuşun geri çevirmek olmaz diyerek Germia ile beraber olur ve film biter. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...