https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

19 Ekim 2012 Cuma

Scream Bloody Murder




Filmimiz biçerdöver tamir eden bir adamla başlar. Adam biçerdöveri tamir ederken dokuz veya on yaşlarındaki oğlu biçerdövere biner ve biçerdöveri çalıştırır ve babasını biçerdöver ile ezdikten sonra kontrolünü yitirmiş olan biçerdöverden atlayan çocuk elini biçerdövere kaptırır ve ardından akıl hastanesine kapatılır.


Aradan seneler geçer babasını biçerdöver kullanarak katleden Matthew annesinin yazdığı mektubu okumaya başlar. Annesinin yazdığı mektupta Bay Gardner’dan bayağı çok fazla bahsedince sinirlenen Matthew lanet olsun Bay Gardner’a diyip mektubu buruşturup atar.

Kaldığı akıl hastanesinden taburcu olan Matthew anne ben geldim diye gelir ve evi kapı duvar olmuş şekilde bulur. Daha sonra Matthew bir arabanın yaklaştığını görür ve çıkanların annesi ve yeni kocası Bay Gardner olduğunu görür. İkilinin neşesini ve mutluluğunu gören Mathew kıskançlıktan kudurur


Kapının önünde Mathew’i bulan Matthew’ın annesi Helen oğluna durumu oğluna izah etmeye çalışır lakin kıskançlık krizlerine giren Matthew neşeli başlayan olayı bozmayı başarır ve Bay Gardner’a annemden uzak dur dedikten sonra çekip gider


Sabah olduğunda Bay Gardner Matthew’a öğütlerde bulunurken Matthew peki Bay Gardner diyince Bay Gardner bana Bay Gardner deme bana Mac de der. Bunun üzerine peki efendim der. Akşam Matthew’in annesi Helen ve Mac açık alanda oynaşırlarken Matthew’da onları gözetler ve ardından eline baltayı alıp Mac Gardner’ın peşine düşer. Takip edildiğini fark eden Mac korku dolu bir ses tonuyla kimsin ne istiyorsun diye bağırır. Matthew eline geçirdiği baltayı Mac’ın böğrüne defalarca saplar. Aldığı balta darbelerinden yaralanan Mac sürünerek yardım çığlıkları atar. Matthew baltasını kullanıp Mac’in kafasını gövdesinden ayırırken annesi Helen oğlunun işlediği cinayete şahit olur. Soka giren kadın sen ne yaptın diye bağırır. Matthew o gitmeliydi ben sana bakarım ona ihtiyacımız yok ikimiz mutlu mesut yaşarız der. Helen çek elerini diyince annesi itekleyen Matthew Helen’nin kafasını taşa vurdurarak ölmesine sebep olur.


Sabah olduğunda bohçasını toplayan Matthew yaşadığı kasabadan ayrılırken aile dostu benzinci Jones tarafından durdurulur. Matthew Jones’a evde yeni bir erkek olduğunu artık kendisine ihtiyaç olmadığını söyler. Benzinci Jones hadi oradan annen gelmeni dört gözle bekliyordu der. Bu arada Matthew Brenda ve George isimli gencin arabasına atlayarak benzinciden uzaklaşır.



Yeni evli çift olan Brenda ve George ile iyi ilişkiler kuran Matthew evli çiftle birlikte dereye iner. Yeni evliler oynaşmaya başlayınca Matthew annesi Helen ve cici babası Mac ile ilgili halüsinasyonlar görür halüsinasyon Mac annen benim malım oldu diyince Matthew bırak onu bağırır. Matthew tepkisine anlam veremeyen George ne oluyoruz sorun nedir adamım diye sorar. Matthew George’a doğru taş atmaya başlar ve George adamım bak hiç hoş değil bunlar diyince Matthew eline geçirdiği taşla George’nun pekmezini akıtarak öldürür. Matthew Brenda’ya dönerek seni ondan kurtardım artık hep beraber olacağız diyince Brenda korku dolu bir ses tonuyla bırak beni ruh hastası George’mu öldürdün diye çığlıklar atmaya başlayınca Brenda’yı dere içinde boğarak öldürür. Yaptıklarının farkına varına Matthew olay yerinden topuklar.


Otostop yaparak başka bir yere giden Matthew evinin önünde evinde resim yapan Vera ile tanışır. Vera dost musun müşteri misin diye sorar şayet müşteriysen benimle içeri girersin şayet dost issen yaptığım resim hakkında yorumda bulunursun der. Matthew Vera’nın resminde bulunan sarı kırmızı renklerini ateşe benzetir ve resimdeki gölgeleri acı çeken zavallı ruhlara benzetir. Denizcinin biri çıkagelir beni bir arkadaş gönderdi sen meşhur Vera olmalısın der. Bunun üzerine Vera doğru adrese geldin kocacığım diyip denizciyi içeri gönderir. Vera’nın kolunu kavrayan Matthew ne olur onunla içeri girme der lakin Vera Matthew’a bak dostum sen bana karışma ben sana karışmayayım dedikten sonra içeri geçer ve denizci ile oynaşmaya başlar. Oynaşmayı röntgenleyen Matthew gene ölmüş annesinin halüsinasyonu görür yapmamalıydın anne hep birlikte olacaktık dedikten sonra Vera’nın resmini parçalar ve resim malzemelerinden birini alıp gider.


Gece olduğunda işini bitiren denizcinin peşine kuyruk olan Matthew en sonunda denizci Matthew tarafından takip edildiğini anlar ve çakırkeyif olan denizci sen Vera’nın yanında gördüğüm ufaklık değil misin diye sorar. Matthew sana Vera’dan haberim var sana Vera senden hoşlanmıyor hatta senden nefret ediyor o yüzden seninle bir daha beraber olmayacak diyince denizci biz işimizi halettik koçum der. Matthew ayrıca Vera benden sana bir şey iletmemi istedi der. Denizci neymiş o diye sorunca önceden hacıladığı boya malasını denizcinin gözüne saplayıp gırtlağını kestikten sonra denizcinin cesedini köprüden atar.


Vera’nın evine giden Matthew Vera’nın evinin önünde dikilir.  Kapının önünde Vera’ya boya malasını verip denizcinin resmi parçaladı ardından boya malasını gasp etti sonra denizci ile konuşup geri vermesini rica ettim verdi diye yalan söyler. Vera ne insanlar varmış diyince Matthew denizci kötü bir adamdı onun gibi adamlara ihtiyacın yok işini bırak der. Bunun üzerine bak arkadaşım benim hayatım ayrıca rızkımı çıkartıyorum diyince Matthew bak zengin birisiyim ben sana göz kulak olurum çalışmak zorunda kalmazsın der. Matthew’a inanmayan Vera öyledir koçum der. Sözlerine inanılmadığını fark eden Matthew vallahi zenginim yani babam zengin hanları hamamları var sahiden der. Bunun üzerine bak koçum bu lafları binlerce kez duydum artık kabak tadı vermeye başladı dedikten sonra Matthew gider.

Sabah olduğunda Matthew bir malikânenin kapısını çalar. Kapıyı açan hizmetçiye arabam bozuldu tamirciyi arayabilir miyim diye sorar. Hizmetçi ben araba falan görmüyorum diyince Matthew arabamı biraz geride bıraktım durumum yüzünden kimse bana yardım etmedi diyip kanca takılmış elini gösterir. Hizmetçi içeri girmesine izin verir.  İçeri geçen Matthew yalancıktan telefonla konuşurmuş gibi yaparken adının Abbey Lee olduğunu öğrendiğimiz hizmetçiyi sahibesi Bayan Anatole televizyonu düzeltmesini ister. Abbey Lee televizyonu düzeltip geri geldikten sonra satır darbesiyle karşılaşır. Matthew eve ihtiyacım var dedikten sonra hizmetçiyi defalarca satırla vurmak suretiyle öldürür. Yukarı çıkan Matthew Bayan Anatole’nin koltuk değnekli saldırısına uğrar. Biraz boğuştuktan sonra Matthew yaşlı kadının suratına yastık koyup boğarak öldürür. Olay yerinde bulunan köpeğe sırada sen varsın dedikten sonra köpeğin başını mutfak masası üzerinde satırla bedeninden ayırır.


Vera’nın evine giden Matthew Vera’ya çiçek verir malikânemin ön bahçesinden kopardım der. Evime gidelim diyince Vera bu lakırdı fazlasıyla uzadı der. Matthew arkadaş olarak gideceğiz der Matthew eski model arabasını gösterir arabadan etkilenen Vera biraz naz yaptıktan sonra arabaya binmeyi kabul eder. Matthew kendisiyle bir sürü palavra sıktıktan sonra eve varırlar.



Evi Vera’ya gezdiren Matthew palavraları makineli tüfek misali sıkmaktadır en sonunda Vera’ya bu odadaki mobilyaları attım sırf sen daha rahat resim yapabil diye burası artık senin evin der. Vera benim evim var ben orada yaşıyorum diyince Matthew kontrolünü yitirmeye başlar. Matthew’ın fıttırdığını fark eden Vera hadi sana hoşça kal ben otobüse binip giderim der. Bunun üzerine Matthew gitme burada kal resimlerini burada yap diye tutturup kolunu kavrayanınca ikili arasında boğuşma yaşanır ve neticesinde Vera merdivenlerden düşerek bilincini yitirir.

Ayıldığında yatakta sımsıkı bağlı olduğunu fark eden Vera şoka girer. Matthew sana bir sürü güzel sürprizim var diyip evden çıkar Matthew insanları gasp edip yiyecek ve resim malzemeleri alır. Bu arada bağlı olduğu koltuktan kurtulan Vera koltuktan kurtulur ayakları bağlı olması nedeniyle tırtıl gibi ilerleyip aşağı iner. Aynı esnada kapıya webster kılıklı bir çocuk şeker satma bahanesiyle kapıya yönelir ve evde kimse var mı? Sorar lakin ağzı sımsıkı kapalı olan Vera çocuğa cevap veremez ve çocuk çekip gider.  Kendi çabalarıyla ağız bağını çıkartıp telefonu dili ile 911 i aramaya çalışır tam hat düştüğü anda Matthew gelir yanlış numara diyip telefonu kapatır.

Ertesi gün boynuna tasma takılı Vera’ya Matthew resim yap emri verir Vera canım resim yapmak istemiyor der. Bunun üzerine Matthew parlayarak seni kadir kıymet bilmeyen kadın bak sana şövale aldım resim malzemeleri aldım o pis denizci sana bunları aldı mı? Yok o yüzden onu öldürdüm diye bağırırken kapı çalar. Vera kurtulmak amacı ile hamle yapar ama Matthew tarafından yakalanıp bağlanıp cesetlerinin konulduğu dolaba koyar ve kapıyı açar. Kapıyı açan Matthew Doktor Eppenstein’dir Bayan Anatole üç gündür arıyorum ses seda yok bende merak edip geldim sende kimsin diye sorunca ben Bayan Anatole’nin yeğeniyim diye cevaplar. Matthew’ın yalanına inanmayan Doktor Eppenstein ben Bayan Anatole’nın yeğeni olduğunu bilmiyordum dere. Matthew işte dedem vefat etti baba ocağına gitti bana da eve göz kulak ol dedi bende geldim Matthew’ın sıktığı palavralara inanmayan Doktor Eppenstein paldır küldür evin içine dalar. Matthew hey bunu yapamazsınız aynı esnada dolapta olan Vera dolabı tekmeleye başlar. Sesleri duyan Doktor Eppenstein kapıyı açar ve Bayan Anatole ve Abbey Lee’nin cesetlerini görür ama ne yazık ki Matthew Doktor Eppenstein’nın pekmezini akıtarak öldürür ve bu cinayetin sorumlusunu iş birliği yapamadığı gerekçesiyle Vera olarak tutup Vera’yı suçlar.

Ertesi gün deli planlarını anlatan Matthew’a Vera kaç gündür banyo yapamıyorum kokmaya başladım yıkanabilir miyim diye sorar. Matthew ilk başlarda karşı çıkar sonra izin verir. Matthew ile banyoya giren Vera soyununca Matthew titremeye başlayıp lanet olsun diyerek banyodan çıkar. Banyosunu bitiren Vera Matthew senin kölen oldum bedenimi sana sunmalıyım diyerek utancından titreyen Matthew ile öpüşmeye başlar. Matthew yiyişmeye başlar tam iş ciddiye binecekken Matthew annesinin kanlı cesedini görür ve Vera’nın gırtlağını sıkmaya başlar. Vera Matthew’ın elinden kurtulur tam kapıyı açıp kaçacakken Matthew Vera’nın gırtlağını deşerek öldürür. En sonunda tamamen tırlatan Matthew kendisini dışarı atar ve kiliseye gider öldürdüğü insanların halüsinasyonlarını görünce kancası ile kendini deşip öldürür ve film biter. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...