https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

11 Kasım 2023 Cumartesi

Francesca's Castle

 

Filmimiz Rosa isimli kadını Francesca ’in evine vardık demesiyle başlar. Rosa bu anı uzun zamandır beklemiştik der. Rosa Francesca bizden rahatlatıcı bir gün istemişti der. Daha sonra Francesca Rosa ve Sergio’yu karşılar.  Francesca Rosa ’ya nasılsın kuzen diye sorar. Isabella iyiyim tıpkı bulutların üstündeyim gibi cevap verir. Francesca Sergio iyi mi diye sorunca Rosa iyi ama işi nedeniyle biraz stresli biliyorsun kendisi yönetmen diye karşılık verir. Balkona geçen Rosa Francesca ’ya birkaç gün kalmayı çok isterdim ama bir sürü iş var der. Bunun üzerine Francesca ailede önemlidir der. Rosa haklısın ama burada kalmak iyi oluyor ama uzun süre kalınca insan can sıkıntısından çatlıyor diye karşılık verir. Daha sonra Rosa Francesca ‘in her arzulardan anladığını ve bunları yerine getirdiğini söyledikten sonra Rosa ve Francesca lezbiyen ilişkiye girer.


Francesca içinden Franco ile neden evlendim bilemiyorum sevmediğim bir adamdı keşke bunu değiştirebilseydim ama şu anda anı yaşamak istiyorum der. Daha sonra Francesca umarım Roberto ve Carlo hemen gelirler. Rosa Roberto ve Carlo’yu karşılar. Bu arada Francesca içinden keşke ilk Roberto evlilik teklifinde bulunsaydı ama aklı cinsellikte idi der. Francesca ‘in yanına gelen hala o eski güzel kızsın hiç değişmedin der. Bunun üzerine Francesca Roberto ’ya bu lafları o kadar sık kullandın ki ne dediğini cümleni bitirmeden anlayabiliyorum diye karşılık verir. Roberto benle birlikte gelir misin dedikten sonra Roberto Francesca ile ilişkiye girer. Aynı esnada Roberto ve Francesca ‘in seslerini duyan Carlo ve Rosa ’da ilişkiye girme kararı alırlar.


Rosa Francesca ‘in çok sevdiği resmi onarması için Paola isimli bir kadını çağırır. Paola Roberto ve Francesca ile tanıştıktan sonra işe koyulur. Francesca Paola için Rosa ve ben Paola’yı aramıza katmayı istedik ama Roberto daha erken harekete geçti der. Roberto resmi tamir eden Paola ’in yanına gelip muhabbet eder. Paola fırça kullanımın önemli olduğunu söyledikten sonra Roberto Paola’ ya kullanılacak başka fırçalarda var diyerek Paola ile ilişkiye girer.  Rosa Francesca beni ikna edip günün tadını çıkarmamı sağladı der. Francesca Rosa ’ya cinsel yönden tatmin olursan bütün günün iyi geçer der.  Akşam yemeğinden sonra herkes topu halde cinsel ilişkiye girer. Paola kasteden Francesca o sarışından hoşlandım o da benden, bu sebepten dolayı onunla hususi olarak alakadar olacağım der.  Paola ile lezbiyen ilişkiye girer. Francesca daha sonra Rosa ile uyurken Roberto Paola’yı kolundan tutup Rosa ve Francesca ‘in yanına getirip hadi bu kızı eğlendirelim der. Üçlü Paola ‘in eğlenmesini sağlar ve film biter.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...