https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

23 Ekim 2023 Pazartesi

P.C.H. 2: Pacific Coast Highway

 

Filmimiz Derrick isimli bir adamın bilgisayarında yazı yazmasıyla başlar. Aklına bir şey  gelmeyen direk balkonu çıkar. Derrick balkonda yarı çıplak  adamı sere serpe uzanırken görür ve yardımcı olabilir miyim diye seslenir. Adam deri Kemal ve tekrar uzanır. Derrick adama bu evi  bütün yaz boyunca kiraladım o yüzden başka yerde yatarsan iyi olur der. Bunun  üzerine  adam küstah bir tavırla  ben  yatmıyorum  güneşleniyorum  diye karşılık verir.  Direkt başka bir yerde yapamaz mısın deyince  adam yapamam Ayrıca senin de rahatsız etmiyorum git karşılık verir.  Bunun üzerine Derrick ediyorsun ayrıca gitmezsen polisi ararım  deyince  adam der Erkek küfür eder.  Bunun üzerine Derrick eve girip telefonu eline alır. Derrick bakan adam  Berat'ın telefon   ahizesini kaldırdığını görünce işe gider. Telefonu kapatan direkt bilgisayarın başına oturur ve motorcunun kölesi hikâyesini yazmaya başlar. 


Luke isimli bir genç umumi  tuvalette sabahın ilk ışıklarında  duşunu aldıktan sonra  tuvalet  kabinine  girip kendi  tatmin  etmeye başlar.  Bu arada adları Lance ve Billy  iki motorcu tuvalete girer. Bili Bense sabah   içtiğim bira  Çok kötü geldi der.  Lance Bill ’ye öğlen olmadan Long Beach’e  varmalıyız  der. Luke’un Kıyafetlerini fark eden iki motorcu  Luke ’un tuvalet kabininde olduğunu fark ederler. Lance bilgiye Sen git iki dakika sonra gel  der.  Biri gittikten sonra Lance yan kabine geçer ve oradaki delikten erkekliğinin sokar. Luke bir süre  Lance ’in erkekliğine baktıktan sonra ilişkiye girer.  Daha sonra Billy gelip olaya dâhil olur ve üç Adam toplu halde günaha  girişirler.  Derrick  genç sörfçü Luke sörf dışında kendiliğinden gelişen anonim sekside keşfettiği söyleyerek motorcunun kölesi hikâyesini bitirir.




Derrick uyurken daha önce gördüğü adam eve girer ve onu izler.  Daha sonra aynı adam Derrick ‘in  erkekliğini kavrayıp taciz etmeye başlar. Bunun bir Derrick ‘in gördüğü bir rüya olduğunu anlarız ve ardından Derrick kendini tatmin etmeye başlar. Ertesi sabah   kumsala  inan gerek   denize baktıktan sonra kâğıdını kalemine sarılmış ve benim hikâyesini yazmaya  başlar. Bobby  her zaman denizin gizemini merak etmiştir ve denizin altında yaşamayı da merak etmiştir. Hamağında uzanan Bobby içkisini  Yudum varken  denize  hayranlıkla bakar. Daha sonra Bobby denizde süzülen bir şey fark eder.  Hızla denize Koşan Bobby  ağa sarılı bir adamı denizden çıkarır. Bobby  Suni teneffüsle  adamı kendine getirir. Kendine gelen adam Bobby ile günah işleme arzusuna karşı koyamaz ve iki adam günaha iştirak ederler. Bu arada hikâyesini bitiren Derrick ’in arkasında gizemli adam  belirir ve Derrick’i izler.


Derrick’ in evine giren gizemli adam benim eldivenli  yabancım adlı hikâyeyi okumaya başlar. Hikâyeyi okuyan gizemli yabancı zevke gelir ve kendine tatmin eder. Derrick gene kâğıdına kalemine sarılıp yazmaya başlar. Kumsallar  da  suç çok işlenir ve polisin işi de eğlenceli değildir der. Bekçi Jones ormanın derinliklerini Suçlular için Cennet oğlunu bilir Ayrıca yalnız Erkeklerin rahatlama noktası olduğunu da bilir.  Bekçi Jones genç bir erkeği çadırında kendini tatmin ettiğini  görür izlemeye başlar. Daha sonra çadıra gelen  Bekçi Jones kampçıya burada kamp yapamazsın der. Bunun üzerine kampçı Bekçi Johnson ben kimseyi rahatsız etmiyorum ki  diye karşılıklı verir. Bunun üzerine  Bekçi Jones Pekâlâ bu seferlik Kal ama  sabah gidersin de der. Bunun üzerine Kamçı Bekçi Jones’a  kahve sunabilir miyim diye sorunca  bekçi Jones iyi olur diye karşılık verir.  Bekçi Jones kahvesini içerken Kampçı  Bekçi Jones  bakarak kahve insanı sertleştiriyor  değil mi dedikten sonra Bekçi Jones ile   günaha   girer


Evine giren Derrick kapının açık olduğunu fark ettim ve içinden ben bu kapıyı bu kapıyı kapatmamış mıydım diye sorar. Bilgisayarın  yanına  gelen Derrick klavyenin üzerinde sperm lekeleri görür. Daha sonra Duştan gelen seslere giden Derrick bir adamın duş aldığını görür ve bir süre izler. Duşa kabini  açılınca direkt gizemli yabancı görür ve burada ne halt ediyorsun diye sorulacağını gizemli yabancı hiç istifini bozmadan duş alıyorum Ne sandın git karşılık verir. Daha sonra gizemli yabancı benim hakkımda yazmışsın eldivenli yabancı gün deyince Derrick kitabımı okudun mu diye sorar. Gizemli yabancı kitabındaki karakterlerden biriyim  benimle teke tekte ne yapacaksın diye karşılık verir. Gizemli yabancı beni hikâyendeki karakter gibi yapmışsın şimdi ne olduğunu öğreneceksin dedikten sonra derken şimdi tadına bakacaksın der ve  günaha girer. Daha sonra  Derrick bir kitabın bitişi dedikten sonra Gizem yabancı yeni bir kitabın başlangıcı der ve film biter.


 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...