https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

17 Kasım 2013 Pazar

Frencesca Sinfonia Anale



Filmimiz derede balık tutan bir genç ve onu izleyen asil sınıfa mensup bir kadınla başlar. Adının Leydi Francesca olduğunu öğrendiğimiz kadın balık tutan gence burası öze mülktür der.  Adının Alberto olduğunu öğrendiğimiz genç bilmiyordum der. Leydi Francesca Alberto’ya dur gitme der ve dudaklarına yapışır.  Ateşli geçen öpüşme sonrası Alberto ve Francesca ahırda deliler gibi sevişirler.  Arkadaşı Leydi Elenor’a uğrar. İki asilzade kadın havadan sudan konuşurlarken içeri Leydi Elenor'un kocası Kont Rudolpho gelir. Kont Rudolpho şato işleriyle uğraştım için sizinle alakadar olamayacağım der.  Leydi Eleno pazar gezmesi nedeniyle Kont Rudolpho ve Leydi Francesca'nın yanından ayrılır. Yalnız kala Kont ve Leydi oynaşmaya başlar. Leydi Francesca Leydi Elenor gittiğine göre artık başlayabiliriz der ve olaya girişirler.


Yoksul görünümlü Alberto aslında zengin ve asil bir aileye mensuptur. Alberto'nun çalışma odasına giren Leydi Elenor Alberto tarafından hoş bir şekilde karşılanır.  Alberto Leydi Elenor'a şayet  bu ilişki ortaya çıkarsa halimiz harap olur kocan çok kinci ve güçlü biri der.  Bunun üzerine Leydi Elenor korkma kendisinin bir haltan haberi yok içini rahat tut der. Alberto olsun ama bu ilişki beni tedirgin ediyor deyince Leydi Elenor ben seni rahatlatmanın yolunu biliyorum diyerek Alberto’nun dudaklarına yumulur ve ardından çılgınlar gibi sevişirler. Akşam yatağa giren Kont Rudolpho ve Leydi Elenor Leydi Francesca nedeniyle tartışmaya başlarlar. Leydi Elenor kocası Kont Rudolpho'ya bu saate kadar Francesca ile ne konuştun der. Kont Rudolpho karısına aramızda havadan sudan bir konuşma geçti o kadar der ve karı koca barışma seksi yaparlar.

Kont Rudolpho krallığa karşı işlediği suçlardan dolayı hapse atılıp unvanı elinden alınır. Rudolpho'nun yanına giden Leydi Francesca metin ol cezan kalkacak yetkilerle konuştum der. Bunun üzerine  Rudolpho sana ne kadar teşekkür etsem kafi gelmez ama her şeyim elimden alındı unvanım malvarlıklarım karım lütfen Francesca bu bitmiş adama merhamet göster ve benimle ol der. Leydi Francesca bu durumda olmaz der ama Rudolpho'nun yalvarıp yakarmasına kayıtsız kalamaz ve Rudolpho ile merhamet seksi yapar. Merhamet seksi sonrasında Rudolpho’nun durumunu konuşmak için Kont Andrea'nın yanına gider ve konta Rudoplho'yu çıkartmanız mümkün mü diye sorar. Kont Andrea işlediği suçların af edilme olanağı yok deyince Leydi Francesca bunun bir hal çaresi yok mudur diye sorar. Kont Andrea durumu Leydi Francesca'ya anlatmaya çalışır ama Francesca fikrinizi değiştirecek bir şeyler olmalı der ve Kont Andrea'ya  karşı tahrik edici hareketlerde bulunur. İlk başta Kont Andrea Leydi Francesca'yı engellemeye çalışır ama Leydi Francesca'nın kışkırtıcı hareketlerine karşı koyamaz ve Francesca ile sevişmeye başlar.

Francesca'ya hizmet eden Cinthia Leydim yanlış anlamayın ama Kont Andrea'nın Kont Rudolpho'ya yardım edeceğini sanmıyorum der. Bunun üzerine Leydi Francesca bende biliyorum ama elden ne gelir ama bu moralimizi bozmasın der. Cinthia gidince Leydi Francesca kendisini tatmin etmeye başlar. Seslere kâhya Luigi gelir ve kahyayı fark eden Francesca gel benim ateşimi söndür der. Luigi nasıl olur hanımım deyince Leydi Francesca kes sesini ve bana hizmet der ve Luigi sevişerek Leydi Francesca'nın buyruğunu yerine getirir. Aynı esnada Leydi Francesca'nın kocası düello'ya girişir ve rakibi tarafından öldürür ama olan bütün olayların Leydi Francesca'nın gördüğü bir kabus olduğunu öğreniriz ve film biter.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...