https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

28 Şubat 2012 Salı

La Bimba Di Satana

Filmimiz birbirini okşayan anadan üryan lezbiyenlerle başlar. Lezbiyen ilişki yaşayan sarışın kadın ölmüştür cesedin başında toplananlar birbirlerini şüphe içinde süzmektedirler. Bu arada ölen kadının kızı ölmüş olan kadına sarı gül verir gülü verdiği esnada ölen annesinin kıpırdadığını görür ve çığlığı basar.Aile hekimi adının Maria olduğunu öğrendiğimiz merhumenin kaslarının istem dışı kasılması nedeni ile hareket ettiğini büyütecek bir mesele olmadığını açıklar. Bunun üzerine adının Antonio olduğunu öğrendiğimiz merhumenin kocası sanki canlı idii ve kızına bir şeyler anlatmak istiyordu der.  Lafa karışan uşak bedeninin öldüğünü ama ruhun dünyanın sonuna kadar faniler âleminde kaldığını söyler.  Uşağın söylediklerine kızan aile hekimi hadi oradan saçma sapan konuşma Antonio dostun ve hekimin olarak şunu söyleyeyim Maria öldü hiçbir güç onu geri getiremez özelikle saçma sapan batıl inançlar der. Adının Juan olduğunu öğrendiğimiz aile hekimi niye bir rahip çağırmadınız diye sorar. Antonio karım cenazesinde rahip istemiyordu diye cevaplar. Aynı esnada adının Sol olduğunu öğrendiğimiz rahibe İncil içindeki duaları rahmetli Maria’nın kızı Miria tarafından çağırılır. Genç kız yanıma otur beni terk etme diye yalvarır. Rahibe Sol iyi bir kız ol ve uyu dedikten sonra Miria uyuyamam uyuyamıyorum çok korkuyorum der. Bunun üzerine rahibe Sol genç kızı teskin ettirip uyumasını sağlar.

Doktor Juan ve Antonio Maria’nın defin işlemleri hakkında konuşurken Antonio Doktor Juan’a karımdan hoşlanıyordun değil mi diye sorar. Antonio’nun sorduğu soru yüzünden apışıp kalan Doktor Juan herkes gibi hoşlanırdım der. Daha sonra Antonio felçli kardeşi için morfin ister ve alır. Doktor Juan arabasına binip uzaklaşır lakin Rahibe Sol ve uşak konuşmaya şahit olur. Gece olduğunda Rahibe Sol soyunup yatağına uzanır aynı esnada Antonio felçli kardeşi için aldığını iddia ettiği morfini kendisine zerk edip kafa bulmaya başlar. Rahibe Sol ise kendisini tatmin ederken felçli Ignazio kendisini tatmin eden rahibeyi rontlar. Bu olayı gören Antonio öfke ile rahibenin odasına girip sende hiç utanma yok mu biçare birisinin yanında seks şovu tertiplemeye utanmıyor musun diyerek bağırır. Bağırış çağırışa kalkan Rahibe Sol ne oluyoruz yahu derken sende ar namus yok mu diye cıkışır. Antonio’nun fevri davranışına kızan burası benim odam bu odada her türlü hakkım var dedikten sonra Antonio senin bu çatı altında hiçbir hakkın yok diye bağırarak Rahibe Sol’u yere iter ve şimdi Ignazio’yu odasına götür diye emreder.

Mozolede bulunan uşak uyuşturucu krizi geçirir gibi davranışlarda bulunur. Bu arada başka birisi derin nefes alış verişi yaparak evin içinde gezinir ve Miria’nın odasında durur. Aynı esnada uşak mozolenin içinde Miria seni kurtaracağım diye haykırır. Aynı esnada evin içinde derin nefesler alan kişi Maria’dır ve kızı Miria’ya ya gel diye buyurur. Transa geçen kız mozoleye doğru gider aynı esnada uşak tamamen kayışı kopartıp kurban horozunu dişleriyle öldürür. Miria uşağa boş gözlerle süzer ve annesinin cesedine bakar ve bir süre sonra çığlığı basar Seslere uyanan Antonio ve Rahibe Sol  neler döndüğü anlamaya çalışırken az önce Mozolede horoz kafası koparan uşak sakince Miria’nın mozolede olduğunu söyler. Miria bir köşede ağlayıp annesin yaşadığını iddia eder. Antonio  kızı Miria’yı  annesi Maria’nın lahitine götürüp cansız bedenine göstererek annen öldü der. Odasına çıkartılan Miria aile hekimi Juan tarafından muayane edilir ve sinir krizi geçirdirdiğini  o sebebten dolayı klinikte kalmasını söyler.  Miria önerilen teklifi şiddetle karşı çıkar. Bunun üzerine sinirlenen  Antonio kızına sinirlenerek bak şımarıklarına katlanmam  diyerek bağırır. Rahibe Sol ise iyi polis numarasına yatarak bak sevgili ben seni severim sende beni seversin  ne deniliyorsa onu yapıver bak zaten ben senin amcan Ignazio ile uğraşıyorum iyi bir kız ol doktorun dediklerini  yap der. Miria ise nuh der peygamber demez ve inadını sürdürür.  Aile hekimi Juan yavşak bir ses tonuyla bu normal olmayan davranışlar sergilemesi normaldir der. Herkes gidince Miria yiyorsa götürün bakalım beni diyerek resti çeker.

Doktor Juan Tahnit işlemleri için hazırlanırken Maria kızı Miria’ya dönüşür ve söyleyecek bir şey yok değil mi Juan Suarrez  der. Şoka giren doktor Juan bu imkansız yorgunluktan halisinasyonlar görmeye başladım der. Miria bu bir rüya değil beni severdin değil mi diye sorar. Aile hekimi Juan olanlara inanmakta zorlanır. Miria tekrar Maria’ya dönüşüp yaşamış oldukları yasak aşktan bahseder ve bu arada doktor yavaş bir şekilde akli dengesi bozulmaktadır ve tahnit için kullanılan şırıngayı kendine batırarak kendisini öldürür.



Olay ertesi uşak doktorun cesedini ne yapmalarını gerektiğini sorar. Antonio hiçbir şey cesedi bodruma gömeceğiz arabasını göle atacağız şayet arabayı çıkarsalar bile o bataklıkta zor bulurlar dedikten sonra uşak hayır bunu benden istemeyin buradan ayrılmak istiyorum der. Bunun üzerine Antonio kimse bir yere gidemez der. Rahibe Sol durumu Miria’ya anlatalım mı diye sorar. Antonio bu soruya karşı çıkar ve rahibeye başka bir travmatik şok geçirir ise mahvolur ve kişisel olarak hıncımı senden çıkartırım diyerek rahibeyi tehdit eder.  Rahibe sinirli bir şekilde anladım sizler için Dünya satranç tahtası bizler ise piyonuz dedikten sonra Antonio pişkin bir tavır takınarak bu konuda bir şey yapabilir misin? Diye sorar. Hayır, ölüm bile sizin kolaylıkla halledilecek bir husus diye cevapladıktan sonra lafa atlayan uşak şatonun lanetli olduğunu ve başka ölümlerinde yaşanacağını belirtir. Antonio uşağa sonunun doktor gibi olmasını istemiyorsan inandığın saçma sapan hayalet martavallarını kes diye uyarır.  Ben yalnızca kötülüğe ve onun etrafı saran enerjisine inanırım ve hiçbir şey bunu engelleyemez hatta kudretli saygın birisi olan siz bile engelleyemezsiniz der. Uşağın laflarına sinirlenen Antonio bayramlık ağzını açıp sen kendini benimle bir mi tutuyorsun beni senim görevin isteklerime karşı çıkmadan itaat etmek dedikten sonra  uşak cesedi bodruma atar.

Bahçede yürüyüş yapan Antonio rahibe Sol’u görür ve hayırdır senin Miria’nın yanında olman gerekmiyor mu senin dedikten sonra  rahibe Sol Miria’yı uyuturdum der. Antonio doktor meselesini ne yaptın diye sorar. Rahibe Sol sizin doktorla konuştuğunuzu Miria’nın kliniğe yatırılmayacağını söyledikten sonra doktorun çekip gittiğini söyledim der. Duyduklarına sevinen her şey tıkırında işleniyor yalnız sen ne biçim bir kadınsın çözemedim dedikten sonra çözemeyeceksiniz ben sizin hoşlanmadığınız türden bir kadınım der. Antonio rahibe Sol’dan ağzındaki baklayı çıkarmasını söyler ve rahibe sol ben sevgi ve bekârete inanan bir bireyim lakin siz bunlara pek önem vermesiniz der. Antonio bilakis bu tür şeyleri heyecan verici bulurum rahibe adayı olmana rağmen kutsal olan şeyleri kirletmenin hayalleri içinde yaşarım der. Rahibe Sol başaramayacaksız Aquilar gücün ve kudretin bana zerre işlemez der. O zaman niye ayrılmıyorsun diye sorar.  Rahibe Sol Ignazio ve Miria’yı senin kirli ellerine bırakamam diye cevaplar. Söylenen lafa alınan Antonio bu kirli eller senin bedeninde ne tür izler bırakacak merak ediyorum dedikten sonra rahibe sol öfke içinde bu eller bu bedeni kirletemeyecek diye yemin edip ayrılır.  Antonio giden rahibenin o kadar emin olma elinde sonunda benim olacaksın der.

Uşak mumyalanmış bir bedeni sunağa koyarak Miria’yı kötülükten kurtarma ayini tertiplemeye başlar. Aynı esnada Miria yatağında garip ve erotik figürler sergilemeye başlar uşak ayini sürdürürken Miria soyunmaya başlar. Uşak şeytan kovma ayinine tam sürat sürdürürken Miria kendini zevklendirmekle uğraşır. Maria kızı Miria’ya kalede bulunan herkesi öldürme emri verdikten sonra odasından çıkar ve adının Isidro olduğunu öğrendiğimiz uşağın ayin yaptığı mahzene girer. Miria’nın girdiğini fark eden uşak Miria’ya korkma senin bedenini saran kötülüğü yok etmeye çalışıyorum der. Aynı esnada Maria kızı Miria’ya öldürme emri vermektedir ve aynı esnada üstünde ayin yaptığı mumyalanmış cesedi hareketlenir ve uşağı öldürür bu arada Maria kahkahalar atar. Rahibe Sol Ignazio’yu yıkarken Ignazio rahibe Sol’u kendisini tatmin ederken hayal eder. Antonio odaya girip Sol’u çağırır Sol Antonio’yu tersler.  Antonio bana namuslu ayakları yapma ikimizde ne mal olduğunu biliyoruz dedikten sonra ne hakla beni suçlarsın sapkın beynin neler uydurup bu haneye ne lanetler katmayı planlıyorsun Maria seni sevmedi hiçbir zaman sevmedi diyerek  bağırırken Antonio  Sol’a saldırıp zorla sahip olmaya çalışır Antonio’nun elinden kurtulur ve bir daha sakın deneme yoksa pişman olursun diyerek Ignazio’nun odasını terk eder ve odasına girip kapıyı kilitler aynı esnada Antonio  pis bir bakış atar

Antonio kardeşi Ignazio’ya gel konuşalım diyip tekerlekli sandalyesini iteklemeye başlar ve artık Sol sana bakmayacak açlık çekip pislik içinde öleceksin nedenini açıklayayım senin geçirdiğin talihsiz olay intikamımı almamı kolaylaştırdı sen benim karım Maria ile yatıp beni aldatın ona duyduğum aşkı kirletin durman için yalvardım ama sen beni dinlemedin şimdi kadim dostum Juan’la beraber çürüyeceksin o da senin gibi Maria’yı elde etmek istiyordu der.  Ignazio’yu zindana ölüme terk ettikten sonra seninle konuşmak bayağı iyi geldi diyip olay yerinden ayrılır.

Miria amcasının bulunduğu zindana gelir ve amcasını soymaya başlar ve Miria Miria’nı annesi Maria’ya dönüşüp eski günlerdeki gibi zevkten uçuracağım diyerek Ignazio’ya oral seks çeker. Maria yapılan oral seks neticesinde ayaklanan felçli Ignazio’ya ya bana gel der Ignazio gelirken çukura düşüp can verir ve Maria tekrar Miria’ya dönüşür ve olay yerini terk ederAntonio çekmeceyi deliler gibi deşerken aradığını bulur aradığı bir kasettir ve birdenbire uyuşturucu sancısı çeker ve morfini çeker ve rahatlar ardından kendisini Sol’un odasına atar Sol odamdan çık girmeni yasaklıyorum diye direttir. Antonio sen hiçbir şey yasaklayıp izin veremezsin sen hiçsin zaten karımla yaşamış olduğun ilişkiyi kaydettim der. Karımı benden almak istedin diyerek çekiştirerek odasından çıkartıp zindana atıp burada sıçan leşi gibi çürüyeceksin diyip Rahibeyi zindanda bırakıp gider.

Bedenine morfin zerk eden Antonio tam yatmaya giderken Maria belirir ve Antonio gözlerine inanmaz Maria dokun bana gerçeğim diyerek kendisini okşatır.  Gerçek ile yüzleşmeye hazır ol diyip sevişmeye başlar. Sevişmenin en zevkli anında Antonio karısı ile yaşadığı kavgayı hatırlar ve kendisine iktidarsız dediği için karısını boğazladığını hatırlar. Gözlerini açtığında seviştiği kişinin kendi kızı olduğunu görünce şoka girer ve hızla odadan ayrılır. Bu gerçek olamaz diye bağırarak evin içinde dolanır. Tekrar öldürdüğü karısını gören Antonio uzak dur benden melun kadın derken parmaklıklardan düşerek ölür ve kızı bütün bunları seyreder. Sol zindanın içinde tedirgin şekilde beklerken Miria şatonun içinde dolanmaktadır. Miria’yayı gören Sol sevinir ve Miria Antonio’nun öldüğünü söyler.  Şaşıran Sol Miria’ya neler olduğunu sorar ve Miria’nın sesi değişip Maria’nın sesine dönüşüp planladığımız gibi yalnızca ikimiz kaldık der. Tacize başlayan Miria istesen de istemesen de benim olacaksın der.  Miria tacizlerini sürdürünce kaçıp Maria’nın cesedinin başına gidip beden istiyorsan benim bedenimi al Miria’yı serbest bırak dedikten sonra soyunup Maria’nın üzerine yatar. Maria kollarını açıp Sol’a boa yılanı gibi sarılır ve ağzından kan getitirir ve Miria bütün bunları seyreder ardından film biter  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...