https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

5 Ağustos 2023 Cumartesi

Out For Blood

 

Filmimiz 1968 senesinde ormanda yiyişen bir çiftle başlar. İki genç seviştikten sonra kadın olanı beraber yaşayalım mı deyince adam Delilah isimli kadına daha yeni tanıştık ne birlikte yaşaması diye karşılık verir. Bunun üzerine Deliah birlikte çok iyi vakit geçiriyoruz deyince Tibor isimli adam Delilah’a haklısın sonra konuşalım. Deliah Tibor’a hadi konuşalım bu gece seninle olacağım der. Tibor gece beni görmeni istemiyorum deyince Deliah gecenin nesi var ki zaten yaşadığın yeri biliyorum der. Gece Tibor’u arayan Deliah saldırıya uğrar. Saldıranın Tibor olduğunu öğreniriz. Deliah’ı taşıyan Tibor Deliah’a sana sonsuz yaşam sunuyorum der. Deliah harika dedikten sonra Tibor Deliah’ı ısırır. Daha adının Damian olduğunu öğrendiğimiz polis bütün vampir olayının seneler evvel Tibor adlı vampirin Deliah isimli hippi isimli kızı ısırmasıyla başladığını söyler.


Damian Tibor ’un kızı Terry’den bahsetmeye başlar.  Daiman Terry güzel ve zeki bir kızdı mezuniyet kutlamasından sonra Tibor kızını aile geleneğinden bahsedeceğini lakin Tibor ’un karısı ve Terry’nin annesi olan Deliah ise kızının aile geçmişini öğrenmesini istemiyordu lakin Terry ise ailesini terk etmeyi düşünüyordu diye a2nlatır.  Bu arada Terry’in arkadaşı Marty Tibor ‘un işlettiği bara gelince Terry hariç herkes rahatsız olur.  Marty ’in yanına giden Terry geldin der. Marty şaşkınlık içinde kıyafet balosu olduğunu bilmiyordum deyince Terry Marty ’ye babamın Romanya’dan gelen akrabaları onlar hep öyle giyinirler diye karşılık verir. Tibor Marty ‘ye bize katıl der. Bunun üzerine Deliah haç çıkarıp Tibor’un akrabalarını bardan kovar. Marty sanırım gideyim dedikten sonra Terry’de Marty ‘ye bekle bende seninle geliyorum diyerek Marty ile bardan ayrılır.  Deliah gitme deyince Tibor bırak gitsin Terry artık bir üniversite mezunu diye karşılık verir. Bunun üzerine Deliah Tibor’a dışarısı güvenli değil deyince Tibor Deliah’a onu daha fazla koruyamazsın o neyse o der. Deliah umurumda değil Terry’in o zavallı çocuğun kanını içmesini istemiyorum der. Tibor Deliah’a onu artık koruyamazsın o neyse o ailemizin bir parçası der. Deliah başlarım aileye deyince Tibor Terry artık reşit kendi kararını kendi verebilir der. Deliah ben olduğum sürece Terry içindeki kötülüğü bilemeyecek dedikten sonra Tibor Terry efsanemizi yaşatacak der. Bunun üzerine Deliah cadıyı gördüm ve ona büyü yaptırdım Terry ilk gerçek aşkı bulduğunda vampirlikten kurtulacak der. Bunun üzerine Tibor Igor isimli bir kamburu çağırıp Deliah'ı zorla götürür.


Damian aile evinden ayrılan Terry Tina isimli genç bir kadınla yaşamaya başladı ve ona çok iyi örnek oldu diye anlatır. Bu arada Tina ’da kaslı bir adamla şehvet dolu anlar yaşar. Sabah Tina Terry’ye dün gece iyi uyudun mu arkadaşımla biraz fazla ses çıkardım deyince Terry alaycı bir tavırla hiç fark etmedim diye karşılık verir. Terry keşke bende birilerini bulabilsem gece kulüplerine gittim hatta kiliseye bile deyince Tina gazete ilanlarını denedin mi diyerek Terry’ye gazete verir.  Tina Terry’ye gazeteye reklam verip insanlarla buluşuyorsun bu sayede Roger ile tanıştım der.  Roger Tina ve Terry’in günaydın bayanlar dedikten ben işe gidiyorum diyerek gider. Daha sonra Terry ilanlardan birini beğenir ve Tina Terry’ye bu adamların çoğu pislik olurlar onların mekânına git ve niyetlerini öğren der. Akşam Terry Eddie isimli adamla buluşur. Yemek sonrası Eddie ve Terry sohbet ederler. Eddie kendinden bahsetmeye başlar ve ardından Terry ile yakınlaşmaya başlar. Terry geç oldu gitmeliyim diyerek gider. Eddie geri dönersen seninle bir brandi içeriz der. Daha sonra Terry farklı bir kıyafet ve makyajla gelip bizim brandiye ne oldu diye sorunca Eddie Terry’in yanına gider. Ateşli sevişme sonrası Terry Eddie ’in pipisini ısırıp kanını emerek öldürürken Eddie ’ye daha sık solaryuma gitseydin solgun gözüküyorsun diye espri yapar. Bu arada Tibor ’da keyifli şekilde vampir haberini okuyup arkadaşlarına bu vampir boyun yerine başka yerleri ısırıyor der.


Deliah çöpten aldığı şeyi kucaklayıp kaçar gider. Bu arada Damian ortağı Burt ile Eddie ‘in cesedini incelerken Burt Damian’a pipisinde diş izlerini fark ettin mi diye sorar.  Bunun üzerine Damian Burt’a kaçık bir Drakula özentisiyle mi uğraşıyoruz der. Daha sonra Damian bir ipucu aramak için şehri turlarken Burt’un aklına bütün kurbanların gazete ilanlarından geldiği gelir. Burt ve Damian kan takıntılı bir kadının ilanına cevap verirler. Burt ve Damian kılık değiştirip Greta isimli bir kadınla buluşurlar. Greta Damian’a yakın zamanda kocamı çok kanlı bir kazada kaybettim ve bana miras olarak on milyon dolar kaldı. Damian bir süre öksürdükten sonra şaşkınlık içerisinde on milyon dolar mı der. Greta’ in evine giren Damian içinden onun vampir olmadığı belliydi yalnız bir kadındı ve biz polislerinde kalbi var ama yine de tedbirli olmakta fayda var der. Greta içki ikramında bulunurken Damian elini keser. Greta Damian ’in kanayan parmağını emerken Greta Damian ile yiyişir. Greta Damian’a ikinci tura hazırım deyince Damian Greta ’ya yalnız benim aşk aletim indi der. Greta icabına bakarım dedikten sonra Burt elindeki haçla kıpırdama diye bağırır. Greta şaşkınlık içerisinde Burt’a sende kimsin bu da ne diye çıkışınca Damian ağzına sarımsak atıp Greta’ in yüzüne doğru tıslar ve Greta Damian’a tokat atar. Greta’ in vampir olmadığını anlayan Burt ve Damian Greta’dan özür dilerler.


Tibor haberleri okurken Deliah Tibor’a umarım tatmin olmuşundur der. Tibor evet diye cevap verdikten sonra Deliah’a seni kovmamış mıydım diye sorunca Deliah kaçtım seni ucube diye cevap verir. Bunun üzerine Tibor Terry artık bizden biri ve yapabileceğin bir şey yok der. Deliah bunu göreceğiz diyerek gider. Damian Terry’in ikinci kişiliğinden haberi olmadan gazete ilanlarından erkek arkadaş aradığını kendi ilanını bulduğunu söyler.  Terry ile buluşan Damian Terry’den etkilenir. Ertesi gün Terry’yi bulan Deliah kızına olan biteni gerçekte yarı vampir olduğunu anlatır. Duyduğu haber karşısında şaşıran Terry annesine bende niye kimse beni aramıyor dertleniyormuşum onları öldürüyormuşum diye dert yanar. Tibor barında içki servisi yaparken eski günler iyi idi kan boldu iyi et vardı şimdi ne kanlar inceldi ama elden ne gelir diyerek bir bardak kanı içer.  Babasının barına gelen Terry Tibor’a seninle konuşmam gerek baba der.  Terry yanına gelen Tibor’a sen vampir misin diye sorunca Tibor kızı Terry’ye hiç aklına neden geceleri çalıştığım geldi mi diye sorar. Terry Tibor’a her zaman peşin hükümlü olma dedin bana diye karşılık verince Tibor aile işine hoş geldin kızım deyince Terry ben vampir falan olmak istemiyorum der. Bunun üzerine Tibor ailene karşı ayrıca kurt adam değilsin ve bağlanma probleminde olmayacak diyerek Terry’yi ikna eder.

Terry eve dönerken Tina Terry’ye bütün gün seni bekledim der. Bunun üzerine Terry kimse beni aramıyor kimse beni sormuyor deyince Damian seni sürekli aradı diye karşılık verir.  Terry bıkkın bir şekilde çünkü onunla yatmadım der.  Terry içeri geçtikten sonra Tina ’ya onu kurutmak istemem der. Bunun üzerine Tina erkekler yani pek az erkek muameleyi önemsemez dedikten sonra Terry ben vampirim der.  tina Terry’ye işte seni bu yüzden seviyorum dedikten iki kadın içgüdülerine yenik düşer ve yiyişirler. Sevişme sırasında Tina ben acıktım diyerek kalkar ve sarımsak soslu ıstakoz yapacağım diyerek gider ve Terry tarafından emilmekten kurtulur. Ertesi gün Burt Damian’a Terry muhakemeni engelliyor deyince Damian Burt ’un yakasını yapışır ve ardından özür diler. Terry’in annesi Deliah Damien’a kızım vampir deyince Damian Deliah ’in gırtlağına yapışır ama Burt engel olur ve Deliah’a ortağımın kusuruna bakmayın kötü bir hafta geçirdi diyerek Deliah’dan özür diler. Damian Terry’in vampirliğini gerçek aşkla iyileşeceğini öğrenince Terry’in evine giden Damian hakikati söyleyip aşkını ilan ettikten sonra Terry ile şehvet dolu anlar yaşar. Daha sonra Damian Terry’in babası tarafından vampirler için yapılmış rehabilitasyon merkezine yatırıldığını ve Terry’den çocuk sahibi olduğunu söyler ve film biter. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...