https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

1 Kasım 2021 Pazartesi

Zombie Gang Bangers

 

Filmimiz gece kulübünde içkisini içip dans eden genç kadınları izleyen bir adamla başlar. Adam birasını içerken yanına gelen kadına içki teklif edip güzelmişsin der. Bunun üzerine kadın adama teşekkür etmeliyim değil mi deyince adam mühim bir tanesini kaybedince diğerleri de gidiyor diye karşılık verir. Kadın işin ne diye sorunca adam kaybedene kadar video dükkânında çalışıyordum der. Kadın adama alaycı bir tavırla paran var değil mi diye sorar.  Adam epey param deyince kadın üstünde nakit var mı diye sorunca adam yanımda yok ama bankadan çekeriz der.  Bunun üzerine şu anda paran yoksa şu muhabbetti yapamayız deyince adam mühim değil başka zaman görüşürüz diye karşılık verir. Daha sonra sarışın bir kadın adamla beraber gece kulübünden çıkar. 

Adının Mary Anne olduğunu öğrendiğimiz kadını evine götüren Charlie isimli adam Mary Anne’ye seni birisi ile tanıştıracağım der.  Mary Anne onunla da mı yatacağım deyince Charlie evet ama şu pembe giysiyi giyeceksin ama hiçbir şekilde güneş gözlüğüne dokunmayacaksın der. Mary Anne Charlie’ye neden diye sorunca gözünde hassasiyet var diye cevap verir. Daha sonra başka bir yerde adamın biri içkisini içerken oğlunu çağırır ve ne oldu Junior diye sorar. Junior babasına korkunç zombilerin saldırısına uğradığını söyler. Bunun üzerine babası Junior’a okulda çok fazla soruna neden oluyor musun der. Junior babasını ikna etmek isterken içkiyi dökünce babası Junior’i kemerle dövüp odasına yollar. Junior’in babası tekrardan içkisini içip gazetesini okurken Junior’da gitarıyla uğraşır. Bu arada Norman isimli bir kişide sevgilisi Jane’i sadakatsiz olduğu gerekçesi ile terk eder. Daha sonra kapı sesi duyan Jane Norman sen mi geldin diyerek kapı önüne gider. Zombilerin saldırısına uğrayan Jane ölür. Jane’in evinden gelen sesleri duyan Norman eve gelir ama gafil avlanıp zombilerin kurbanı olur. 

Aşırı şişman bez takan adamın yanına giden Mary Anne sende kimsin der. Bezli şişman adam bebek sesleri çıkarır. Bezli şişmanın garip davranışlarından rahatsız olan Mary Anne konuşsana diye çıkışır. Charlie Billy isimli bezli zekâ geriliğine sahip olan kişiye Mary Anne’yi öldürmesini emreder. Billy sertçe Mary Anne’in gırtlağını sıktıktan sonra Charlie Mary Anne’in kıyafetlerini çıkarıp yeni ölmüş kadının cesedine tecavüz eder. Bu arada Alice isimli barda içki içerken yanına yaklaşan Jimmy Alice’e benim adım Jimmy seninki ne diye sorar. Alice Jimmy’ye ne olmasını isterdin diye karşılık verir. Jimmy hadi dans edelim deyince Alice Jimmy’yi sepetler. Daha sonra çakırkeyif şekilde arabasını çalıştırmaya çalışan Alice zombilerin cinsel saldırısına uğrar.

Karakola giden Alice başına geçenleri polise anlatır fakat konuştuğu polis Alice’in erkek arkadaşı veya satıcısı tarafından dövüldüğünü düşünür. Alice bedenindeki çürükleri polise gösterir polis alaycı bir tavırla etkilendim der. Alice zombiler tarafından tecavüze uğradığını söyleyince polis bunu psikoloğa anlat ya da zombi tecavüz kurbanları toplantılarında anlatırsın der. Polisin alaycı tavrına içerlenen Alice polise tokat atar.  Alice’in attığı tokatta sinirlenen polis seni manyak kaltak polise yalan söylemek, uyuşturucu bulundurmak, fuhuş ve polise saldırından tutuklattırırım der. Daha sonra polis elindeki dosyayı gösterip bir sürü kez fuhuş ve uyuşturucudan gözaltına alınmışın sen bir fahişesin der. Alice hayatımı sürdürmek için yaptım der. Polis erkek arkadaşın seni kıskandı ve dövmeye başladı sende korkudan zombi martavalını uydurdun değil mi diye karşılık verir. Alice bir kez daha polise tokat atıp halimi görmüyor musun der. Bunun üzerine polis odasını kilitleyip Alice’in üzerine yürüyüp bende zombi olacağım böyle zevke geliyorsun değil mi diyerek Alice’e tecavüz eder.

Arkadaşı Penny’yi arayan Alice çok kötü durumdayım aklımı yitireceğim der. Penny Alice’e gene mi hap alıyorsun deyince Alice Penny’ye lütfen köşedeki kafeye gel der. Alice kafede Penny’yi beklerken yanına gelen garsın kıza kahve siparişi verir. Alice’in yanına gelen Penny Alice’e bakıp çok kötü gözüküyorsun dedikten sonra beni neden çağırdın diye sorar. Alice zombiler tarafından dövülüp tecavüze uğradım der. Penny benle kafa mı buluyorsun deyince Alice Penny’ye seni lakayıt davranışların için değil yardım etmen için çağırdım der.  Bunun üzerine Penny bende beni işte yaşadığın bir dert yüzünden çağırdığın sanıyordum der. Alice zombiler tarafından tecavüze uğradım bende arkadaşım olduğun için çağırdım diye karşılık verir. Penny ukala bir tavırla Alice’e yaşadığın pespaye yaşam tarzı yüzünden akli dengen bozuldu ve inkâr edip hayaller görmeye başladın der. Penny’in ithamlarına sinirlenen Alice Penny’ye lanet olsun diyerek kafeden gider.


Alice’in yanına gelen Kitty Alice’e bugün olduğundan da fazla içiyorsun iyi misin diye sorar.  Alice Kitty’ye ben iyiyim hayat berbat o kadar diye cevap verir.  Kitty Alice ne demek istiyorsun deyince Alice bu barın sahibisin saygın bir işin ben ise para kazanmak için bedenimi pazarlıyorum diye karşılık verir. Kitty nazik bir tavırla evet bu mekânın sahibiyim ve para kazanıyorum şimdi erkekleri nasıl parmağımda oynattığıma şahit ol der. Sahneye çıkan Kitty yaptığı striptiz gösterisi ile herkesin beğenisini kazanır. Daha sonra Alice’in yanına uzun saçlı bir adam gelir. Uzun saçlı adam Alice ile muhabbet kurmak ister ama Alice uzun saçlı adamla alakadar olmaz. Bunun üzerine uzun saçlı adam Alice’in suratını tutup ben konuşurken bana bakacaksın der. Alice’in suratına bakan uzun saçlı bunu sevgilin mi yaptı o şerefsizi haklayacağım der.  Alice üç tane zombi bana park alanında tecavüz ettiler uzun saçlı adam şaşkınlık içerisinde zombiler mi deyince uzun saçlı adam Alice’i kucaklayıp atar. Daha sonra uzun saçlı adam Alice’e ben bu mekânın fedaisiyim ve senin gibi keş fahişeleri bu mekânda bulundurmam seni ruh hastası fahişe der.

Arabasının kapısını açmak için harekete geçen Alice gene bir zombinin saldırısına uğrar.  Daha sonra Alice üç zombinin hunharca tecavüzüne uğrarken Uzak Doğulu bir adamda olayın fotoğraflarını çeker. Zombilerden biri Uzak Doğulu adamın yanına giderek Uzak Doğulu adamı döverek öldürür. Tecavüzden sonra evine giden Alice Penny’yi bir kez daha zombiler tarafından tecavüze uğradığını söyler.  Penny Alice’e inanmayıp sen müptela bir fahişesin deyince Alice Penny’ye küfredip telefonu kapar. Bir süre ağlayan Alice daha sonra dışarı çıkar. Bu arada Alice’in doktorunu arayan Penny Alice’in bir sürü hap kullandığını zombiler tarafından cinsel saldırıya uğradığını söylüyor der. Sokakta amaçsızca gezinen Alice Junior’a çarpar. Alice Junior’dan özür dileyince Junior Alice’e niye umurunda olayım deyince Alice çünkü seni umursuyorum deyip Junior’a derdin ne diye sorar. Junior babam beni dövüyor okuldaki serseriler dövüyor dedikten sonra Alice’e bana inanmazsın zaten der. Bunun üzerine Alice Junior’a başıma gelenlerden sonra her şeye inanırım der. Junior babama zombiler beni dövdüğünü söylediğim için babam beni dövdü şimdi dalganı geçebilirsin der. Junior tam giderken Alice Junior’un kolundan kavrayıp ne dedin der. Junior bana inanmayacağını biliyordum deyince Alice Junior’a sana inanıyorum olayı anlatsana der. Junior bütün olayı Alice anlatır ve arkadaşı Johny’in de olayın tanığı olduğunu söyler. Bunun üzerine Alice Junior’a hadi şu Johnny’yi bulalım der. 


Alice ve Junior Johnny’yi ararken Junior bulduğu bir mecmuada Doktor Mondo isimli bir şahsın insan cesetleri üzerinde yaptığı uygunsuz deneyler yüzünden ihraç edilmiş ve insanlar onu zombi yaratıcısı olarak adlandırmış diyerek Alice’e söyler. Bunun üzerine Alice ve Junior Doktor Mondo’un mekânına gitmeye karar verirler. Alice ve Junior Charlie karşılaşırlar. Charlie sorun ne diye sorunca Alice ağlamaya başlar. Bunun üzerine Charlie Linda isimli tezgâhtara biz depoya iniyoruz der.  Junior ve Alice başından geçenleri anlatıp kendilerine bir zombi yaratmalarını isterler. Doktor Mondo zombi diye bir şey o mecmualarda okudukların beynini çürütecek der. Alice gerçekten oldu ben ve arkadaşıma saldırdılar bana tecavüz ettiler bir daha tecavüze uğrarsam toparlanmam diyerek bedenini Doktor Mondo’ya gösterir. Bunun üzerine Doktor Mondo Alice’e güzel bir bedenin var der. Junior Doktor Mondo’ya bu zombileri mezarlarına geri gönderecek Ninja zombi yapsana der. Doktor Mondo artık bu işlere bakmıyorum düzeldim ben der. Bunun üzerine Alice her şeyi yaparım diyerek Doktor Mondo’ya yalvarır.  Doktor Mondo pekâlâ elimden geleni yaparım diyerek Alice’in isteğini kabul eder.

Uzun süren çalışmlardan sonra soytarı bir zombi yaratır. Soytarı zombi espriler yapmaya başlar. Daha sonra Alice’i gören soytarı zombi Alice’e asılmaya başlar.  Alice Doktor Mondo’ya bu nedir esprileri bile berbat deyince Doktor Mondo eğer bu olmazsa yakın zamanda tecavüzden ölürsün der. Alice öyle diyorsan dedikten sonra Doktor Mondo Alice’e o zaman siz birbirinizi tanıyın bende işlerimle alakadar olayım diyerek gider. Soytarı zombiden etkilenen Alice sana haksızlık ettim derken yanlışlıkla soytarı zombinin kasığına elini koyar. Alice bilmeden yaptığı hareket yüzünden soytarı sapıtır ve Alice’e saldırır. Soytarı zombiye yumruk atıp kaçan Alice bir zombinin saldırısına uğrar. Daha sonra Alice’i yatağa bağlanmış şekilde çığlıklar atar. Alice’in yanına gelen Penny Alice iyi olacak mı diye sorunca hemşire Penny’ye iyi olması için çabalıyoruz diye cevap verir.  Daha sonra Alice ile ilgilenen doktorun Doktor Mondo olduğunu öğreniriz Doktor Mondo hemşireye dışarı çıkar mısın Alice ile hususi olarak ilgileneceğim der. Hemşire gittikten sonra Doktor Mondo Alice’i döverek öldürür ve film biter. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...