https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

7 Ocak 2019 Pazartesi

Blood


Filmimiz bir on dokuzuncu yüzyılda bir emlakçının bir adama ev göstermesiyle başlar. Emlakçı evin bahçesi yabani otlarla dolu ama karınızla beraber. Otları temizlersiniz der. Bunun üzerine adının Lawrence Orlovsky olduğunu öğrendiğimiz adam emlakçı Bay Murdoch’a karım Regina’ın derisi güneşe hassas bu sebepten dolayı güneşe çıkması onun ölümcül olabilir ayrıca bende işlerim dolasıyla çok az evden çıkıyorum o yüzden diye karşılık verir.  Lawrence evraklar hazır mı diye sorunca emlakçı Murdoch Lawrence’a evrakların çoğu halloldu ama ofisime yeni alınan daktiloyu sekreterim çözemediği için bazı evrakları   yetiştiremedik der. Lawrence sinirlenerek sevgili Bay Murdoch bana bu eve taşınabileceğim konusunda söz vermiştiniz bütün hayatımı bu ev için ayarlamıştım karım, hizmetkârım ve iki yardımcımda bu ev için kendilerini hazırladılar der. Bunun üzerine emlakçı Murdoch Lawrence ben size evraklar yetişmedi dedim diyerek Lawrence ile evin içine girerler. Lawrence ev güzelmiş deyince emlakçı Murdoch bu kadar kısa zarfında bunu bulabildim der. Daha sonra Lawrence emlakçı Murdoch’a altı aylık kira ve aidatı gelmeden ödedim babamdan kalan beni ziyadesiyle işimi gördü ama kaynaklarım kesildi ama bunların sizinle alakası ne bilmiyor der. Daha sonra Lawrence Bay Murdoch’dan evrakları ister. Bay Murdoch evrakları Lawrence’a verdikten sonra Lawrence belgeleri imzalar. Emlakçı Bay Murdoch Lawrence’a bir gün hanımızla akşam yemeğe gelsenize diye sorar. Lawrence ne ben ne de karım yemeğe çıkmayız ayrıca işlerim beni çok meşgul ediyor diyerek Bay Murdoch ’un teklifini geri çevirir. Bay Murdoch teklifini sürdürünce Lawrence uzun bir yoldan yorgunum ve kabalaşırsam bundan mesul olmam diyerek Bay Murdoch’ın gitmesini ister. Bay Murdoch evden çıktıktan sonra içinden Lawrence’a kaba herif der.



Lawrence kapıyı açıp yardımcıları Carrie, Orlando ve hizmetçisi Callotta ile acı içinde inleyen Regina’yı içeri sokarlar. Lawrence panik halinde yardımcıları Carrie ile Orlando’ya neden aşısını yapamadınız diye çıkışır. Carrie tıbbi eşyalarımızı kondüktör aldı deyince Lawrence peki diğer valizlere ne oldu diye sorar. Carrie Callotta ’ya vermiştim bu halledebileceğini sanmıştım deyince Lawrence Carrie ’ye ne ummuyordun bir geri zekâlı diye karşılık verir. Carrie lanet olsun diye bağırır. Bunun üzerine Lawrence şimdi ne oldu diye sorar. Carrie şırınga kırıldı diye cevap verince Lawrence Carrie ‘ye o zaman bıçağı kullan diye karşılık verir ve kara bir çarşafa bağlı olan Regina’ın yüzünü açtıktan sonra Regina’ın eti çürümüş suratını görürüz. Daha sonra Lawrence, Orlando ve Callotta bahçedeki işlerle ilgininken verandada bulunan Regina kocası Lawrence’a daha ne kadar bekleyeceğim seslenir. Bunun üzerine Lawrence Regina ’ya sabır bir tanem birlikte geçirdiğimiz onca zamandır sabretmeyi öğrenemedin sabretmek bir erdemdir der. Regina Lawrence tatlım her zaman bilgiçlik taslamanın peşindesin deyince Lawrence Regina ‘ya sesinde şüphecilik seziyorum diye karşılık verir. Regina bir kez daha ne kadar sürecek diye sorar. Lawrence küstah bir tavırla beş dakika daha bekleyeceksin diye cevap verir. Regina öfkelenerek istesen güneşe çıkmamı sağlayacak serumu yapabilirdin deyince Lawrence Regina ‘ya dört dakika içerisinde davranışlarına çeki düzen vermesen uykunda sorun olabilir der. Lawrence’ın tehditlini anlayan Regina susmak zorunda kalır.

Carrie mutfakta akşam yemeğini hazırlanırken Carrie ’in yanına gelen Orlando Carrie’ye bacağın nasıl diye sorar. Carrie sıkıntılı bir şekilde iyiye gitmiyor kötürüm kalkmaktan korkuyorum der. Daha sonra kırdığı potu anlayan Carrie Orlando’ya niyetim bu değildi der. Orlando Carrie’ye önemli değil zaten tam insan olsaydık Doktor Orlovsky ’in yardımcıları olamazdık diye cevap verir. Bunun üzerine Carrie Orlando’ya zamanı tersine çeviremezsiniz zaman bir despottur onu takip etmeliyiz yoksa geri kalırız diye karşılık verir. Orlando Carrie’ye beni affedebilecek misin diye sorunca Carrie Orlando’ya senin bir kabahatin yok bende senin kadar Orlovsky’ ye yardım etmek istedim ayrıca bir erkekte aradığım her özellik sende var diye cevap verir. Orlando yarım bir erkek deyince Carrie sen tanıdığım her erkekten daha erkeksin bacaklarının olmayışı seni daha az erkek yapmaz aksine karakterin, ruhun ve bana duyduğun aşkın seni daha fazla erkek yapıyor der. Bunun üzerine Orlando Carrie’ye seni seviyorum der.  Carrie Orlando’ya akşam yemeğini hazırladım sen Callotta’yı çağır da ortalığı süpürsün der. Orlando mutfaktan çıkarken Carrie Orlando’ya seni sevmekten bir kez olsun bile pişman olmadım der


Regina ve Lawrence salonda otururken Regina Lawrence’a Seth ile görüşeceksin değil mi diye sorar. Lawrence yarın görüşeceğim deyince Regina haberi var değil mi diye sorunca Lawrence haberi yok diye cevap verir. Bunun üzerine Regina o zaman onu haberdar et der. Lawrence büyük bir sakinlikle Regina ’ya hayır haberdar edersem kitaplarını kullanabilir habersiz yakalarsam ona karşı bir üstünlüğüm olur diye karşılık verir. Regina o zaman mirasını çalma şansın olacak deyince Lawrence bizi olduğumuzdan daha kötü bir duruma soktu lakin bunun bir açıklaması vardır der. Regina Avrupa’da uzun süre kalmamalıydık bir an önce buraya taşınmalıydık der.  Bunun üzerine Lawrence saçma sapan konuşma Regina buraya dönebilmem için serum üzerinde ustalaşmam gerekiyordu ama serumun buradaki iklime uyum sağlayacağını veya kurtulabileceğinden emin değilim diye karşılık verir. Regina korku dolu bir sesle Lawrence’a sarılıp korkuyorum der. Bu arada salona gelen Orlando Lawrence ve Regina ‘ya yemeğin hazır olduğunu söyler. Daha sonra Orlando Callotta’yı sorunca Lawrence’ta Orlando’ya bir iki saat önce eve girdiğini gördüm neden sordun der. Orlando üst katta bulunan mobilyaların tozunun alınması gerekiyor diye karşılık verir. Bunun üzerine Lawrence Orlando’ya nezaketin ve sabrın yüzünden sana teşekkürlerimi sunuyorum bir iki hafta içeresinde babamın bana bıraktığı eve yerleşeceğiz sana ve Carrie’ye büyük bir borcum var der. Bunun üzerine Orlando Lawrence’a olanların sizinle alakası yok şimdi beni mahzur görürseniz Carrie’ye yardımcı olmalıyım diyerek Regina ve Lawrence’ın yanından ayrılır.

Carrie tabakları Callota’ya masaya sermesi için verdikten sonra Orlando’ya yukarının tozunu aldın mı diye sorar. Orlando vaktim olmadı diye cevap verince Carrie Callota’yı yanında götür sana yardımı dokunabilir kendi odalarımız için endişe etme bugün geç yatarız der. Bunun Orlando sitem dolu bir sesle bu ilk sefer olmayacak diye karşılık verir. Orlando masaya tavuğu koyduktan sonra elini mum alevinde yakan düşük zekalı Callotta ile ilgilenir. Orlando Callota’ya sana kaç defa ateşle oynama diye ikazda bulunur. Daha sonra Callotta ile üst katta çıkan Orlando Regina’ın küçümseyici bakışına maruz kalır. Carrie mutfakta elinde istavroz ile dua ederken mutfağa giren Regina panik içinde çığlık atar. Regina Carrie’ye kaldır şunu dedikten sonra Carrie istavrozu cebine sokar. Bunun üzerine Regina Carrie’ye kaldırdın mı diye sorunca Carrie evet cevabını verir. Regina sert bir üslupla Carrie’ye evimde hizmetkar olarak bulunduğun süre zarfında bana itaat edeceksin der. Regina’ın saygısızlığına sinirlenen Carrie Regina ’ya ben senin hizmetkarın değilim ben Doktor Orlovsky’ in yardımcısıyım ev işlerini yaparak sana yardımcı oluyorum diye karşılık verir.  Regina Carrie’ye bunun için ödeme yapıyoruz deyince Carrie senin istismarına katlanmak için para almıyorum der. Bunun üzerine Regina Carrie’ye seni burada zarla tutmuyoruz istediğin zaman gidebilirsin der. Carrie bir dille Regina ‘ya bunu çok isterdin değil mi ama ben Orlovsky ’ye sadığım senin gibi kendimden başkasını düşünmeyen bencil birisi değilim der. Bunun üzerine Regina Carrie ’in ekindeki tabağı düşürüp şımarık bir tavırla topla diye buyurur.


Lawrence kendisine içki servisi yapan Carrie ‘ye karım nerede diye sorar ve Carrie ’den karınız odasında başı ağrıyormuş cevabını alır. Lawrence Carrrie’ye ona karşı sabırlı olmalısın deyince Carrie denerim diye karılık verir. Bunun üzerine Lawrence Carrie ‘ye denediğini biliyorum karım Regina her zaman zor birisiydi babam onu çocukken çok şımarttı benimle evlendikten sonra her isteğini yerine getirmek zorunda kaldım kısmen bende suçluyum şayet ben ona daha sert davransaydım böyle biri olmayacaktı diye karşılık verir. Carrie Lawrence’a kendinizi suçlamayın ne yaparsanız yapın onu değiştiremezsiniz der. Lawrence bir kez daha Carrie ‘den Regina’ın baskı altıdayken kırıcı birsi olabileceğini söyleyip Regina ’ya karşı sabırlı olmasını ister. Bunun üzerine Carrie hepimiz baskı altındayız deyince Lawrence Carrie ‘ye be sensiz ne yapardım diye karşılık verir.  Carrie peki Orlando diye sorunca Lawrence o da var diye cevaplar.  Carrie Lawrence’a erken yatmalısınız yarın yapılacak çok işiniz var diyerek öneride bulunur.  Lawrence peki ya sen diye sorunca Carrie ben, Orlando ve Callota’ın yapacak çok işimiz var diye cevap verir. Bunun üzerine Lawrence mahzen güneş almıyor değil mi diye sorunca Carrie evet diye cevap verir. Carrie ’in sıkkın halini fark eden Lawrence Carrie ‘ye bacağın nasıl diye sorar. Carrie üzgün bir ses tonu ile daha da kötüye gidiyor diye cevap verir. Bunun üzerine Lawrence dur bakayım diyerek Carrie ’in ayağını ayaküstü muayene eder.  Carrie iyi değil değil mi diye sorunca Lawrence evet üzgünüm cevabını verir. Carrie kederli bir biçimde ayağımı kaybedeceğim deyince Lawrence durumu düzelteceğim diye karşılık verip odasına çıkar.

Orlando Callota’ya kutudakileri ikinci rafa yerleştir dedikten sonra Carrie Orlando’ya üst katın yataklarını ayarladın mı diye sorar. Orlando önce bitkileri yerleştireyim onların yok edilme riskine giremem zaten yolculuk nedeniyle bayağı açlar diye cevap verir. Daha sonra Orlando Regina’yı kast ederek gene onunla kavga ettin değil mi diye sorunca Carrie evet diye cevap verir. Orlando Regina zor biri değil mi dedikten sonra Orlando Carrie ’ye Lawrence’a bacağını gösterdin ve o da sana aynı cevabı bir defa daha söyledi değil mi der. Carrie şaşırarak nereden biliyorsun diye sorunca Orlando ikimizin düşünceleri her zaman aynı aşkım diye karşılık verir.  Bu arada yatmaya hazırlanan Lawrence Regina ‘ya ikimizin yüzünden Carrie bacağını kaybedecek der. Regina kötülük dolu bir sesle güzel memnun oldum deyince Lawrence sinirlenerek seni cezalandırmam gerekiyor diyerek Regina ‘ya tokat atar. Bunun üzerine Regina oturup yüzünü kapatarak zaten doğduğumdan beri cezalandırılıyorum diyerek histeri krizlerinde bulunur. Regina’ın saçmalıklarına katlanamayan Lawrence Regina’yı ayağa kaldırıp öfke nöbetleri ve kıskançlık gösterilerine katlanamayacağını bunları sürdürürse kendisini terk edeceğini söyler. Regina korku içerisinde seni tüm ruhumla seviyorum der. Lawrence kederli bir ses tonu ile Regina ‘ya yalan söylüyorsun ikimizin de ruhu yok der. Daha sonra Lawrence ile yatağa giren Regina Lawrence’tan bir öpücük ister. Lawrence Regina’yı öptükten sonra Regina Lawrence ile sevişmek ister. Lawrence Regina ‘ya sana karşı öyle hisler beslemiyorum deyince Regina öfkeyle Lawrence’a senden nefret ediyorum der. Carrie ve Orlando Callota’yı bir çeşit ameliyat masasına yatırıp bitkiye kan nakli yaparlar.  Carrie Orlando’ya Callotta’yı Budapeşte’de bulduğumuzda hareketli ve canlıydı şimdi ise canlı cenazeye döndü der. Daha sonra Carrie bitkiyi incelerken Orlando’ya bitkinin geliştiğini söylerken bitki Orlando’nun elini parçalar.


Prudence patronu Seth Loot’a bu dosyayı ne yapmalıyım deyince Seth Prudence’a kimin dosyası bu diye sorar. Prudence Bayan Orlson tekrar bakılacakların yerine koy ücreti de yetmiş beş dolara çıkar ödeyebilir der. Daha sonra Prudence Lawrence ile karşılaşır. Prudence’ tan etkilenen Lawrence Prudence ile sohbete girişir. Daha sonra Lawrence ile karşılaşan Seth Lawrence’ Doktor Orlovsky sizi bahara kadar görmeyecektik der. Lawrence Seth’e erken dönme kararı aldım sonra babasından kalma mülkünü sorar. Seth Lawrence’a malınızı sattım deyince Lawrence Seth’e nasıl yaparsın diye çıkışır. Rahmetli babanız mülkün kulanım hakkını bana devretti bende kazanç sağlamak amacı ile sattım diye karşılık verir. Lawrence babam bundan hiç bahsetmedi evrakları görebilir miyim diye sorar. Seth küstah bir tavırla sırayla sevgili Doktor Orlovsky rahmetli babanızın vefatı haliyle çok karmaşıktı ve her şeyi yasalar çerçevesinde ayarladım ve babanızın gerçek ismini şu ana dek sakladım der. Bunun üzerine Lawrence Seth’e seni tehdit mi ediyorsun diye sorunca Seth ben yalnızca siz ve eşinizin rahatınızı düşünüyordum diye karşılıkta bulunur. Bunun üzerine Lawrence birde karımı tehdit ediyorsunuz der. Seth Lawrence’a   ben yalnızca öneride bulundum diye kendini savununca Lawrence rahmetli babamdan kalma malikanenin satışından kalan parayı görebilir miyim diye sorar. Seth şu anda tüm belgeleri hazırlayamam haftaya uğrayın der. Bunun üzerine sinirlenen Lawrence ne zaman gidip ne zaman geleceğime ben karar veririm diye hiddetlenir. Lawrence’ın öfkeli tavrı karşısında Seth istersen avans verebilirim diye öneride bulunur. Lawrence ne kadar para kaldı diye sorunca Seth bir yıllık idare edebileceğin paran kaldı der. Sinirlenen Lawrence şaşkınlık içerisinde o malikane bayağı iyi bir yerdeydi nasıl olur deyince   Seth malikaneyi satınca birtakım yatırımlarda bulunduğum ama yatırımlar beni zarara uğratınca malikane satışında kazanılan parada suyunu çekti diye cevap verir Seth ’in yaptığı açıklamaya öfkelenen Lawrence bir hışımla Seth’e saldırır ama kendisine gelir ve Seth Loot’un yazıhanesinden çıkar.

Çalan kapıya bakan Carrie karşısında abisi Johny’yi görür. Carrie sevinç içinde Johny ’ye sarıldıktan Johny Carrie’ in topalladığını görür ve Carrie’ ye bacağına ne oldu diye sorar. Carrie önemli bir şey değil diyerek olayı kapattırmaya çalışır. Carrie ’in odasına çıkan Johny bir süre Carrie ile muhabbet ettikten sonra uzon süre kendisini aradığını söyler. Carrie Johny ’ye beni nasıl buldun diye sorunca Johny önce Budapeşte’ye daha sonra Amerika’ya gittiğini söyler. Bunun üzerine Johny Carrie ’ye ne iş yapıyorsun burada diye sorar. Carrie Doktor Orlovsky ve hanımı Regina ile ilgilendiğini söyler. Bunun üzerine Johny niye ilgileniyorsun diye sorunca Carrie evin hanımı Regina’ın bir çeşit deri hastalığı olduğunu güneşe çıktığında derisinin yandığını tedavi için kan nakline ihtiyaç duyulduğunu diye cevap verir.  Carrie ‘in aksayan bacağını görmek Johny Carrie’ye bacağını görebilir miyim diye sorar. Carrie lütfen yapma deyince Johny olay çıkartmamı istemezsin deyince Carrie Johny ’in isteğini uygulamak zorunda kalır. Carrie ‘in bacağını gören Johny ağlamaklı tiksinti duygusu içinde Yüce İsa der. Carrie Johny ’ye dokunma bulaşıcı diye uyarır. Johny öfke dolu bir sesle bir şeyler yapmalıyız, kim bu Orlovsky onunla görüşmeliyim deyince Carrie çaresizlik içeresinde Johny ‘ye bunun faydası olmaz der Carrie ‘in sözlerini duyan Johny polise gideceğini söyler. Bunun üzerine Carrie polisin yapabileceği bir husus yok der. Johny tamam gidiyorum beni buluşmak istiyorsan Chambers sokağında bulunan oteline gel der. Bu arada Johny ve Carrie ’den habersiz konuşmaları dinleyen Regina Carrie’ye fark ettirmeden gitmekte olan Johny’yi çevirip başka bir odaya sokar. Regina Johny ‘ye Carrie benim hakkımda ne söyledi diye sorar. Johny Regina ’ya Carrie ’in kendisine bir şey söylemediğini ama bu evde çok hoş olmayan faaliyetlerin döndüğünü söyleyip polise gideceğini söyler. Bunun üzerine Regina Johny ‘in kafasına satır geçirdikten sonra cesedin üzerine asit boca eder.

Bay Murdoch Lawrence ve karısı Regina’ın oturdukları eve doğru giderken yolu yaşlı bir kadın tarafından kesilir. Yaşlı kadın o evde kimse yok deyince Bay Murdoch evde kimse olmasa oraya gitmezdim der. Yaşlı kadın orada bir sürü vukuatlar oluyor der. Bay Murdoch ne gibi diye sorunca yaşlı kadın şurada bulunan evin tavukları ve tavşanları kayboldu diye cevap verir. Bay Murdoch bunların Orlovskyler ile ne alakası var deyince yaşlı kadın onlar yabancıymış demek dedikten sonra Bay Murdoch onlar yabancı değil Doktor Orlovsky Amerika’da doğmuş biri der. Yaşlı kadın her şey açıklığa kavuştu bunlar zaten yabancı yabancıya güven olmaz der. Bay Murdoch yaşlı kadına mahsuru yoksa gitmem gereken bir yer var diyerek yabancı düşmanı kadının yanından ayrılır. Yaşlı kadın Bay Murdoch’ın arkasından bu yabancılar sonumuzu getirecek diye bağırıp çağırır. Evin içine giren Bay Murdoch birkaç defa seslendikten sonra mahzene iner. Bay Murdoch’ı gören Carrie Bay Murdoch’a burada ne arıyorsun diye bağırır.  Orlando Bay Murdoch’a sen kimsin diye sorunca Bay Murdoch kendisini tanıtıp bu mülk hakkında bazı evrakları Doktor Orlovsky ’in imzalaması için getirdim diye cevaplar.  Carrie Doktor Orlovsky burada değil lütfen gidin deyince Bay Murdoch Carrie’ye lütfen bu evrakları Doktor Orlovsky ’ye verin diyerek evrakları Carrie ’in eline verir.

Mahzende bulunan bitkiyi gören Bay Murdoch ne kadar ilginç bir bitki der. Carrie Bay Murdoch’dan gitmesini ister. Carrie ‘in isteğini umursamayan Bay Murdoch Bayan Orlovsky’yi sorar. Bay Murdoch’ın küstah tavırlarından rahatsız olan Orlando niye sordun der. Bay Murdoch iyi olup olmadığını sorunca Carrie bayağı iyi diye cevap verir. Bay Murdoch Bayan Orlovsky’yi görme isteğini sürdürünce Orlando sinirlenerek niye onu görmek istiyorsun der. Carrie Bay Murdoch’a Doktor Orlovsky ‘in Bayan Orlovsky’yi kimse görmemesi için kesin talimat verdi şimdi bana ziyaretinizin sebebini söylersiniz bende size toplantı ayarlayabilirim der. Bay Murdoch pekâlâ kulağıma civarda vuku bulan garip olaylar hakkında bazı duyumlar aldım ve bu konuyu Doktor Orlovsky veya hanımıyla konuşmak istiyorum burası saygıdeğer muhit sorun çıkmasınız istemeyiz diyerek Carrie’yi üstü kapalı tehdit eder.  Carrie bu durumda Bayan Orlovsky’yi rahatsız edebiliriz dedikten sonra Orlando lütfen Bayan Orlovsky ‘ye gidip Bay Murdoch’ın onunla konuşmak istediğini söyler misin der.  Orlando gittikten sonra Carrie Bay Murdoch’a size kendimi doğru düzgün tanıtamadım benim adım Carrie dedikten sonra Orlando Bay Murdoch’ın arkasında belirip kafasına kürekle vurup etkisiz hale getirir. Bu arada açlığı tutan Regina aç kurtlar gibi havayı koklayıp mutfağa gider. Regina mutfak tezgahında dolanan fareyi öldürüp yer.

Prudence ile mezarlığa giden Lawrence babasının mezarını Prudence’a gösterir. Daha sonra Lawrence Avrupa’ya gitme nedeninin babasının ölümünü atlatabilmek amacıyla olduğunu söyler. Bunun üzerine Prudence Lawrence’a babanla yakın mıydın diye sorunca Lawrence babam bana babadan da yakındı annem öldüğünde bana çok iyi baktı ölmeden önce benim çok iyi bir doktor olmamı hatta kendisini tedavi etmemi istedi ama en azından öldükten sonra bu istediğine kavuştu der. Bunun üzerine Prudence bu sebeple babanızın mirasını istiyorsunuz deyince Lawrence evet o yüzden Loot’un elindeki belgeleri öğrenmeliyim der. Prudence belki bildiğim bir konuda birazcık yardımım dokunabilir dedikten sonra Prudence Seth Loot’un yatırım yaptığı şirketlerin Seth’ in akrabalarının şirketleri olduğunu para desteğinde bulunduğu şirketlerden birinin anında iflas ettiğini ve araştırma yaptığında şirketlerin Seth tarafından yönetildiğini söyler.  Lawrence Prudence babamın mallarına konmuş dedikten Prudence’a bana karşı nazik ve yardımseversin der. Prudence Lawrence’a bunu yalnız sizin değil kendim içinde yapıyorum Bay Loot bir sürü insanın malını sahtekarlıklarla ele geçirdi artık başka yöne bakamam vicdanımın temiz olması için yapıyorum bunu der. Bunun üzerine Lawrence Prudence ‘a sen harika bir kadınsın aynı zamanda güzelsin de der. Bunun üzerine Prudence havada soğudu diyerek Lawrence ’in yanından gitmek ister. Lawrence Prudence’a seni üzecek bir şey mi yaptım diye sorunca Prudence Lawrence’a evlisin deyince Lawrence Prudence’a keşke seni evlenmeden önce tanısaydım der. Prudence Lawrence’a lütfen deyince Lawrence karısıyla yaptığı evliliğin kendi babası ve karısı Regina’ın babasının yaptığı anlaşma nedeniyle olduğunu söyler.

Lawrence Prudence’a sana bir şey sorabilirim dedikten sonra Prudence’ı tutku dolu bir biçimde öper. Bu arada adının Petra olduğunu öğrendiğimiz garip kılıklı kadın kim var orada cevap verin diye bağırır. Lawrence Petra’ya ne istiyorsun deyince Petra bu arazide izinsiz bulunuyorsun bu mezarlığın bekçisiyim der.  Bunun üzerine Lawrence babasının mezarını gösterip bu mezarın kime ait olduğunu biliyorsun değil mi sorunca Petra tüm ruhumla biliyorum o mezar Talbot’un der. Lawrence kendisini tanıktan sonra Petra Lawrence’a sende Talbot’sun gitmen gerek bugün dolunay çıkacak çabucak git der ve Lawrence mezarlıktan kaçar. Eve dönen Lawrence karısı Regina’ın gene kanla beslendiğini görür ve lanet olsun der. Daha sonra kurt adama dönüşüp Callota’ya saldırır ama Carrie ve Orlando Lawrence’a iğne yapıp etkisiz hale getirirler. Ayılan Lawrence ne kadar süredir baygınım diye sorunca Orlando on dakikadır baygınsın ayrıca takvime bakamadık diye cevap verir. Carrie Lawrence’a Murdoch isimli birisi seni sordu deyince Lawrence Carrie’ye ne amaçla sordu diye sorar. Carrie Lawrence’a birtakım kağıtlar verdikten Murdoch’ın civarda olan birtakım olaylar hakkında görüşmek için geldiğini söyler. Kağıtlara bir süre göz gezdiren Lawrence lanet olsun dedikten sonra Carrie Lawrence’a Murdoch’ın artık sorun teşkil edemeyeceğini söyledikten sonra Murdoch’ın cesedinin bitki tarafından yenildiği gösterir. Daha sonra Lawrence Orlando’ya kadarlık stokumuz kaldı diye sorar. Orlando bir senelik stokumuz var deyince Lawrence zavallı Regina der. Carrie ‘in bacağını kontrol eden Lawrence bacağın durumunun daha kötüye gittiğini söyledikten sonra bacakta bulunan irinleri bıçakla alır.


Gece vakti Prudence ’in evine giren Seth Prudence’a benim hakkımda ne anlattın diye sorar. Prudence hiçbir şey anlatmadım işimden istifa ediyorum senin gibi açgözlü birisinin yanında daha fazla çalışamayacağım Kanada’ya ablamın yanına taşınacağım o yüzden bir haftalık yevmiyemi de alacağım der. Bunun üzerine Seth bana hainlik eden birisine yevmiye ancak bana hizmeti dokunursa parasını öderim er. Bunun üzerine Prudence iğrenmiş bir surat ifadesiyle aşağılık birisin Seth Loot deyip Seth’i evden kovar. Daha sonra Seth kurt adama dönüşmüş Lawrence tarafından öldürülür. Bu arada Carrie ‘in itirazlarına rağmen Petra Regina ile konuşur. Petra Regina ’ya Lawrence’ın aldatmasını anlattıktan sonra kocası üzerinden Regina’yı tehdit eder. Bunun üzerine Regina Petra’ya param yok mücevherlerim var diyerek odasına çıkarttırır.  Regina’ın odasına çıkan Petra Regina’ın isteği üzerine Prudence’ın adresini verir. Petra mücevher kutusunu açarken kutunun aynasından Regina’ın yansıması olmadığını fark eder ve korku içerisinde Regina ’ya yansıman yok der. Regina büyük bir sakinlikle Petra’ya Kont Drakula’nın kızıyım diyerek Petra’yı öldürür. Daha sonra Prudence’ın evine giden Regina Prudence’ı da öldürür. Eve dönen Lawrence Orlando ve Carrie’ye kontrolümü yitirdim Seth Loot’u öldürdüm hemen Avrupa’ya dönmeliyiz der. Bu arada eve dönen Regina Lawrence’a Prudence’ı öldürdüğünü itiraf eder. Bunun üzerine vaktimiz yok gitmeliyiz deyince Regina Lawrence’a yok öyle yağma beni bırakıp Carrie ile yaşayacaksın deyince Lawrence Regina ’ya saçmalama dedikten sonra Orlando ve Carrie’ye evi yakın emri verir. Regina bitkilerimi yakamazsın diyerek Lawrence’a saldırır. Lawrence ve Regina kendilerini saran alevler içeresinde dövüşürken ölürler ve film biter.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...