https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

25 Ekim 2013 Cuma

Messalina Orgasmo Imperiale



Zenci kölesine kendisini ovduran Messalina ilahlara şükür en sonunda nasıl ovmayı bilen bir köle ve bu kölede ovmayı sanat haline getirmiş der. Köle teveccühünüz imparatoriçe hazretleri sizin kadife teniniz benim naçiz ellerim için bir lütuftur. Messalina bu şekilde ovmayı nereden nasıl öğrendin diye sorunca asil Milde'den kendiside bu ovma sanatını uzak doğululardan öğrendi der. Bunun üzerine Messalina iyimiydi kendisi diye sorunca zenci köle bir taneydi verdiği dersler yalnızca erkekler içindi ve civardaki erkeklerin erkeklilerini canlandırıyordu der.  o zaman ovmanın verdiği nimetleri görelim deyip köleye soyun emri verip köleyle cinsel birliktelik yaşar.


Gece vakti Messalina zenci köle Ponzio'nun yanına gidip Milde'nin öğrencilerinden biriyle tanışma emrinde bulunur. Ponzio kafamı kopartın daha iyi bana bunu yaptırmayın diye yalvarınca sinirlenen Messalina sana öyle şeyler yaparım ki aklına mukayyet olamazsın der. Daha sonra şayet bana yardımcı olursan çok sevinirim diyerek Ponzi'yi tahrik edici şekilde okşamaya başlar ve ardından çılgınlar gibi sevişirler. Sabah olduğunda Messalina imparator'dan Milde’den ovma dersleri almak için ister. İmparator Messalina'nın isteğine bir imparatoriçe böyle uğraşlarla uğraşamaz diyerek karşı çıkar.  Messalina imparatorum şayet bu kursa gidersem sizin naçizane bedeninize daha iyi bakım sağlayabilirim der. Zaten bunu layıkıyla yerine getiriyorsun deyince Messalina şayet kursa gidersem daha da iyi olurum diyerek el işine girişir.  İmparator beni bu husus konusunda ikna edemezsin sevgili Messalina diyerek Messalina’nın isteğini geri çevirir.

Milde öğrencilerine ovmanın inceliklerini anlatmaya başlar. Kası sıkıştırırken aynı zamanda zevk vermesini bileceksiniz ve ovma işlemi anında duygularınıza hâkim olacaksınız tarzında öğütler verir. Öğrencisi Büyük Kaktüsü çağırır bacaklarını ovmasını ister. Büyük Kaktüs Milde'nin talimatlarıyla ovma işlemine başlar ve Milde diğer öğrencilere ders bitti diyerek huzurundan kovar. Diğer öğrenciler bu Büyük Kaktüs ne ballı bir elemandır derler. Aynı anda yapılan ovma işlemi seks eylemine dönüşür.

Odasında küplere binen Messalina ne cüretle isteğimi geri çevirir deyip kölesi Ponzio’dan mesaj yazmak amacıyla kağıt ve kalem ister. Messalina'nın kölelerimden biri sizin ovma kurslarınıza tabi tutulmuş sizden ricam bu ovmanın sırlarını vermenizdir diye yazılı olan mesajını okuyan Milde hizmetçisine Messalina aşağı Messalina yukarı şuna bir casus getiriyim de aklı başına gelsin ama şüphe duymayacağı birisi olmalı der


Nonoş Lucio'ya seslenen Milde ne yapıyorsun Lucio der. Lucio hiç sizin gibi bekçilerin keyfini çıkarıyorum der.  Milde Lucio'ya yeni bir öğrenci kursumuza katılacak kendisi bir kadın diğer öğrencilerime meşguliyet vermemesi için bir gölge gibi takip edip ne yapıyor ne ediyor bana söyleyeceksin der. Milde vereceği meme ovma dersine başlamadan önce kendi aralarında tartışan öğrencilerini susturup aranıza yeni bir öğrenci katıldı der. Messalina'yı gören öğrenciler hep bir ağızdan Messalina'ya iltifatlar eder.  Milde bu kadar laubalilik yeter diyerek öğrencilerinden birini çağırır. Öğrenci uygulamalı meme ovma dersini yaparken Milde meme ovarken ellerin bir sabah meltemi gibi yumuşak olacak ve aynı zamanda bir fırtına gibi olacaksın der. Meme ovma işlemi devam ederken diğer öğrencilerine bugünlük bu kadar ders yeter diyerek dersi bitirir.  Öğrencilerden biri bu ders benim sonum olacaktı biraz daha sürseydi kalpten gidecektim diyerek diğer öğrencilere gelin sohbet edelim der.  Bu arada Nonoş casus Lucio Livia kod adını kullanan Messalina ile konuşur. Messalina'nın kim olduğunu çakan Lucio Messalina'ya yağ çeker. Messalina şu yapılı kel adamda kimdir diye sorunca Lucio filozof Claudio der.  Messalina onu bana ayarla der ve Lucio filozof Claudio'nun kulağına bir şeyler fısıldar ve Messalina'ya oldu bu iş emri işareti çakar.

Milde kendisi ovdurduğu öğrencisiyle zevk anları yaşarken başka bir yerde Messalina filozof Claudio ile zevkin dibine vurur. Ertesi gün Milde'nin ovma kursuna yeni bir öğrenci katılır. Öğrenci Yüzbaşı Silvio'dur ve hem Messalina hem de Milde Silvio'dan etkilenir. Ders çıkışı Messalina dalkavuğu nonoş Lucio'ya  Silvio benim olacak ve onunla tek gecelik bir ilişki istemiyorum  onu yanımda daimi olarak istiyorum der. Aynı esnada Milde Silvio'yu akşam yemeğine davet eder. Akşam yemeğini bitiren Silvio tatlı niyetine Milde'yi yer. Ertesi akşam Yüzbaşı Silvio dün sizi çıkartmadım imparatoriçem sizin gibi saygın bir zatın böyle bir yerde ne işi olur diye sorar.   Emin ol cevabını bende bilmiyorum Silvio ama senden bir isteğim var deyince Silvio canım ve kılıcım emrinize amadedir imparatoriçem der. Bunun üzerine Messalina tek istediğim şey senin şehvetindir Yüzbaşı Silvio dedikten sonra Silvio Messalina'nın hizmetkârları tarafından temizlenip Messalina'nın koynuna sokulur.

Messalina ilişkimiz hakkında endişelerim var ama sen benim olacaksın tıpkı benim senin olduğu gibi der. Bunun üzerine Silvio bende bu ilişki için gün boyu ilahlara dua ettim der. Messalina Silvio ayrılmadan önce yüzüğünü hediye eder. Aynı esnada imparator askerinden ve kölesinden seks gösterisi tertiplemesini emreder ve imparatorun emri uygulanır. Akşam olduğunda odasında hazırlık yapan Messalina'nın yanına Silvio gelir. Messalina Silvio'ya ilahlara şükürler olsun geç geldin filozof Claudio demin gitti ama endişe etme aşkım o bize sorun çıkartamayacak ve bende şehvetini bedeninle yumuşatacağım deyip kadın kölesine erketeye yat gelen biri olursa beni haberdar et emri verir.

İmparator Casere yeni kanunlar çıkartıp eski senatörleri emekliye ayırdığını duyurduktan sonra halka yiyecek yardımı yapılmasını buyurur. aynı esnada Messalina Silvio'ya sen benim yaşama niyetim oldun der ve Silvio'da sende boşa geçmiş hayatımda bir güneş ışığı oldun der ve sevişmeye başlarlar. İmparator Casere bu sevişme eylemini gizlice seyreder. Ertesi gün imparator Cesare ben boynuzlu bir imparatorum diye hayıflanır ve hizmetkarını çağırıp bana zevk ver deyip  hizmetkar ile sevişir.

Ertesi gün Milde Lucio'ya tokat atar. Milde'nin attığı tokada sinirlenen Messalina lanet olası kaltak nasıl olurda Lucio'ya el sürer bütün alem bilsin Messalina'nın affı yoktur der.  Messalina Milde'yi huzuruna çağırır benim kim olduğunu bilmiyordun bu anlaşılabilecek bir mevzu ama sen benim misafirimsin o yüzden sana imparatoriçenin misafirperverliğini göstereceğim diyerek Milde ile lezbiyen ilişkiye girer ama lezbiyen ilişkinin sonuncunda Milde Messalina'nın kadınlığına sürdüğü zehir sayesinde ölür.

Silvio'nun yanına giden Messalina Silvio'ya neyin var diye sorar. Silvio Messalina'ya benimle evlen ve bende imparator olup Casere'i tahttan indireyim ve oğluna babalık edeyim der.  Ertesi gün Messalina dalkavuğu Lucio'yu çağırır ve Silvio'nun imparatoru öldürme niyetini söyler.  Şaşıran imparatoru mu öldürecek diye bağırır.Messalina sessiz ol yerin kulağı vardır diye uyarır ve ve evlilik fikrinin cazip geldiğini söyler. Lucio yalnız siz zaten evlisiniz der.  Messalina evet ama yapacağım yeni ülkenin ağzında sakız olacak der ve Lucio güçlü bir kadınsınız ama şu anda ateş ile oynuyorsunuz. Konumunuz tehlikeye girebilir der. Bunun üzerine Messalina aşk imparatordan daha yüce bir duygudur der.  Messalina'nın evlenme arzusu senatörlerin ağzında sakız olup oluşacak skandalı nasıl bertaraf edeceklerini tartışırlar. Senatörler imparatora Messalina'nın ihanetini anlatırlar. Öfkeden kuduran imparator lanet olası soysuz kadın bana son kez ihanet etti der. Senatörlerden biri yozlaşmış ve zayıf  bir imparatorun tahtta bulunmasına göz yumamayız der ve İmparator Cesare senatörleri huzurundan kovduktan sonra askerlerinden birine Messalina'yı öldürmesine emreder.

Messalina'ya suikast tertipleyecek olan asker Messalina'nın cazibesine dayanamaz ve imparatorun buyruğuna uymaz ve imparatora ihanet edip Messalina ile sevişmeye başlar. Sevişme sonlanınca Messalina senin edebi kölen olacağım der ama Messalina askeri zehirlemiştir hain bir ses tonuyla askerlerle imparatoru devireceğim ve askerlerle, kölelerle ve hatta düşmanlarla sevişeceğim ve beni tüm Dünya beni aşk imparatoriçesi olarak hatırlayacak der ve film biter 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...