https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

26 Kasım 2012 Pazartesi

The Babysitter




Filmimiz bir yelkenliye doğru koşan genç kız ile isminin Tara olduğunu öğrendiğimiz başka bir genç kızın peşinden koşan başka bir kızla başlar.  Daha sonra Tara evine dönüp sabah kahvaltısı etmeye ve ilaçlarını annesin baskısıyla almaya başlar. Tara Doktor Jones’tan hoşlanmadığını Doktor Lindouist’a gitmek istediğini belirtir. Annesi kızgın bir tonla ben sana oraya gitmemen gerektiğini kaç defa söyledim o insanları tanımıyoruz deyince Tara birazcık tanıyorum der. Konuşmaya Tara’nın babası da dâhil olur kızına karısının talimatıyla karşı komşuya gitmemesini söyler. Adının Jeff olduğunu baba adının Liz olduğunu öğrendiğimiz anneye hayatım koca evin bütün işini çekip çeviriyorsun bırak ta sana eli yüzü düzgün evi çekip çevirebilecek bir kadın bulalım deyince Liz ben bu eve yetebiliyorum diyerek kocası Jeff ’in teklifini geri çevirir. Jeff evden ayrılıp işe gider. Tara ise annesinin arabasını kullanmaya başlar aynı esnada gizemli kızda Tara’nın araba kullanışını izler. Tara gizemli kızın kendisi izlendiğini fark eder ve genç kıza doğru gülümser aynı esnada Liz kızı Tara’ya ben sana kaç defa araba kullanmayacaksın daha yaşın kaç başın kaç der.  Tara annesine alışverişe gitmek istemediğini kendisini halsiz hissettiğini söyler. Annesi Tara’ya dışarı çıkmamak ve kapıyı açmamak şartıyla kalmasına izin verir.
Annesinin evden ayrılmasını fırsat Tara köprüye doğru koşar köprüde adının Joanne olan gizemli kız Tara ile konuşmaya başlar. Konu erkeklerden açılınca Tara 12 yaşında olduğunu belirtir. Bunun üzerine Joanne ben 18 yaşındayım aklını alırım çocuk diyip Scotty isimli şahsın kullandığı yelkenliye doğru Tara ile birlikte koşarlar. Joanne ve Scotty arasında elektriklenme yaşanır ve üç kafadar kendilerini eğlenceye verirler.  Aynı esnada Tara’nın annesi Liz kızını birkaç defa arar lakin telefon açılmaz çünkü Joanne Tara’ya açmamasını tembihler ve bu sebepten dolayı Liz panikle arabaya binip gazı kökler ne var ki arabasının kontrolünü yitirir ve ağaca toslar. Kazaya şahit olan Joanne baygın olan yumuşak bir ses tonuyla Liz’e iyice uyu istirahat et der. Kendisini yatağında ihtiyar Doktor Lindquist tarafından üstün körü muayene edildiğini görür ve ilk sözü Tara’nın nerede olduğudur. Doktor Lindquist aşağıda torunum Scotty’nin yanında sen istirahat et der. Tara ise babasına Joanne şöyledir böyledir diyerek babasının kafasını ütüler.



Ertesi gün Liz bahçede çay keyfi yaparken Joanne gelir ve ikili konuşmaya başlarlar. Joanne 6 ay önce liseden mezun olmuştur bir ailenin yanında işe başladığını ama ailenin taşınmak zorunda kaldıklarını bu nedenle işinden ayrılmak zorunda kaldığını belirtir.  Bunun üzerine Liz bizim yanımızda çalışabilirsin hem evi çekip çevirirsin hem de Tara’ya göz kulak olursun diyerek ayaküstü Joanne’ya iş teklifinde bulunur ve Joanne teklifi kabul eder.  Akşam olduğunda Liz kocası Jeff’e Joanne’yi işe aldığını söyler. Duyduğuna şaşıran Jeff karısına sen aklını mı yitirdin sokakta bulduğun kızı hemen işe alıyorsun zorun ne senin diye sorar. Liz sen demedin mi bir bakıcıya ihtiyacın var diye bak hem de Tara’nın bir arkadaşı oldu dedikten sonra Joanne eve gelir ve manalı bir ses tonuyla merhaba Doktor Benedict der. Gece vakti Joanne boş bir eve girer etrafı kolaçan eden Joanne bavulunu alır ve yukarı katta çıkar ve hiç kimsenin olmadığı evde sizden ayrılmak istemiyorum ama yeni ailem çok cana yakın insanlar gözünüz arkada kalmasın kendinize iyi bakın der. Ertesi gün yeni evine yerleşen Joanne her türlü hamaratlığını gösterir hatta Tara’yı daha aktif bir insan haline getirir. Aradan üç hafta geçer Liz Joanne’nin hayatlarına Hızır gibi yetiştiğini derken Joanne gelir ve şayet bir istirhamınız yoksa ben odama çekilip yatacağım der. Jeff senin gibi genç bir kızın sürüyle erkek arkadaşı olur veya dışarı çıkar deyince Joanne ben böyle uygun görüyorum der.  Jeff karısı Liz’e bu kızda bir gariplik var geleli 3 hafta oldu bir gün bile izin almadı bunun altında ne gibi nedenler yatıyor diye sorunca karısı Liz boşu boşuna vesvese yapıyorsun diye cevaplar. Fakat bu kız zembile gökten mi indi diyerek Joanne hakkındaki endişelerini dile getirir ama Joanne’nin kendisini gizlice dinlemektedir.



Ertesi sabah Joanne Tara’ya kotrada uygulamalı yüzme dersi verir fakat annesi buna karşı çıkar ama Joanne yine de Tara’nın yüzme dersini verir. Liz daha küçük zarar görebilir deyince Joanne sakin bir şekilde bu kız çok şımartılmış kendi iyiliği için yapıyoruz bunu der. Uygulamalı yüzme dersi kazasız belasız geçer. Aynı esnada Doktor Lindquist olanları şüpheci gözlerle seyreder. Benedictlerin evinde parti verilir ve herkes Joanne’nin yemeklerine hayran kalır. Bu arada Joanne Scotty ile muhabbette dalarlar. Joanne Scotty’e daha önce Seattle’da bulunduğunu belirtir daha sonra buralara taşındığını söyler.  Aynı esnada Doktor Lindquist’ ikin gencin konuşmalarına kulak misafiri olur ve Jeff’in yanına gider ve bu kızda bir bokluk var ama çıkaramadım gerçekte kim olduğunu biliyor musun diye sorar. Ertesi gün Jeff muayenesinde telefonla sağı solu arayarak Joanne’nin gerçekte kim olduğunu araştırır ama sonuç nafile çıkar. Liz Jeff ile akşam yemeği konusu yüzünden telefonda atışırlar. Atışma yüzünden morali bozulan Liz sessizce ağlayarak odasına gider. Aradan biraz zaman geçer Joanne elinde beyaz şarap bulunan tepsiyle Liz’in odasını girer. Sinirleri bozulan Liz’e beyaz şarap önerir ama Liz eski bir alkolik olduğu gerekçesiyle Joanne’nin beyaz şarap önerisini geri çevirir.  Bunun üzerine Joanne kendini çok yoruyorsun her şeyin yükünü sırtına bindiriyorsun biraz rahatlamayı öğrenmelisin dedikten sonra Liz ağlamaklı bir sesle aramızda o kadar yaş farkı var lakin sen benden daha görmüş geçirmiş gibisin ben ise hayattan anlamayan bir kadınım der. Bunun üzerine Joanne iç şu şarabı rahatlamaya ihtiyacın var deyince şarabı yudumlamaya başlar.


Liz, Tara ve Joanne’nin ellerindeki poşetleri gören Jeff karısı Liz’e maşallah mağazayı toptan götürseydiniz der. Bunun üzerine Liz bir sorunun mu var diye sorunca Jeff bunların parası benim cebimden çıkıyor deyince Liz Jeff’e çemkirip hızlı adımlarla odasına gider. Joanne Jeff’e üzgünüm mani olmaya çalıştım ama Bayan Benedict’in kendisini çok kaptırdığını ve bu sebepten dolayı mani olamadığını belirtir. Jeff’de senin hatan yok çok teşekkür ederim diyerek Joanne’nin yanından uzaklaşır. Akşam olduğunda Joanne ile beraber efkâr dağıtan Liz hayatının çok berbat olduğunu belirtir. Joanne Liz’den sinemaya gitmek için izin ister. İzin verilir ve Joanne evden ayrılır. Gece olduğunda Liz huzursuz bir biçimde demlenip Joanne’yi beklemeye başlar. Kocası Jeff geç oldu yat artık diye buyurur ama Liz bu teklifi ben Joanne’yi bekleyeceğim diyerek ret eder. Sabah olur Jeff karısının tekrar içkiye başladığını gören Jeff karısı Liz’e elinde tutuğu viski bardağını göstererek bu nedir diye sorunca Liz alaycı bir ifadeyle bardak der. Jeff gene mi bu zıkkıma mı başladın diye Sorunca Liz Joanne’nin ara sıra içmenin zararı olmadığını dediğini söyler. Liz’in söylediklerine şaşıran Jeff sinirli bir şekilde sen 18 yaşında bir kız yeniden sana içkiye başlamanı söylüyor sende kızın dediklerini hemen uyguluyorsun der. Bu arada Joanne gelir ve Jeff Liz’e neden geç geldiği konusunda hesap sorar. Joanne ağlamaklı sesle sinemaya gidecektim ama vazgeçip biraz dolaştım vaktin geçtiğini bilemedim çok üzgünüm isterseniz beni işten çıkartabilirsiniz deyince konuşmaya şahit olan Tara babası Jeff’e Joanne’nin bizimle senden daha fazla ilgilendiğini söyleyince Jeff bir hışımla evden çıkar. Bunun üzerine Joanne Liz’e bir kusurum varsa işime son verin deyince Liz senin hiçbir hatan yok kalabilirsin der.


Liz Doktor Lindquist’in verdiği partide kocası Jeff daha fazla içmemesini engellemeye çalışır ama Liz bana karışma huzurumu bozma diye karşılık verince Jeff Liz’i kendi haline bırakır.  Joanne Jeff’in yanına gidişat kötü böyle giderse Bayan Benedict’in kendini kaybedeceğini söyler. Bunun üzerine Jeff parti bitince içkisi de biter der. Joanne Doktor Lindquist’in evine girerken kendisine dik dik bakan Doktor Lindquist’e benden hoşlanmıyorsunuz sanırım der.  Bunun üzerine Doktor Lindquist hoşlanmıyorum dedikten sonra benzerlikler şaşırtıcı olduğunu belirtir. Daha sonra Liz ve Doktor Lindquist hararetli şekilde konuşurlarken Jeff karısına geç oldu artık kalkalım der. Liz çakırkeyif bir halde ben Doktor Lindquist ile konuşuyorum sen git der. Karısının haline bozulan doktor tek bir kelime etmeden eve doğru yürümeye başlar. Eve dönen Jeff odasına çıkar ve Joanne’yi karısının geceliği ile görür ve bu gecelik karıma ait der. Joanne alaycı bir tavırla ama bende daha iyi duruyor dedikten sonra Jeff’in yanına gider. Joanne Jeff’e hislerimiz bu hissiyat havuzuna aksın dedikten sonra eşin ile yaşadığın sorunlardan haberim var deyip suratını okşayınca Jeff Joanne ’den odadan çıkmasını söyler. Joanne yatak odasından çıkarken elinde sonunda elime geçeceksin der. Sabah olduğunda işe giden Jeff Joanne’yı görür görmez karısını deliler gibi öpüp işe gider Joanne’nin sıkkın bir hali olduğunu fark eden Liz neyin var niye canın sıkkın diye sorar. Joanne iki ırın kırın eder ve ağlamaklı gözlerle Bay Benedict’in odasına gelip kendisine asıldığını söyler. Duydukları karşısında şoke olan Liz Joanne’nin lütfen beni affedin deyince Liz senin bir kusurun yok çok özür dilerim diyerek odadan çıkar. Joanne Liz’e bence gitmem herkes için en hayırlısı olacak deyince Liz buna kati suretle karşı çıkar ve şayet biri evden gidecekse o puşt gitmeli der.




Sosyal hizmetler binasına giren Doktor Lindquist Joanne Redwine hakkında bilgi ister ama uyuz sosyal hizmetleri çalışanı bu tür dosyaları ancak gerekli mercilerden izin alınırsa verebileceğini söyler. Doktor Lindquist mevzu hakkında ısrarını sürdürürken telefon çalar. Fırsattan yararlanan Doktor Lindquist Joanne’nın son kaldığı yerin adresini alır ve sosyal hizmetler binasından ayrılır. Bir evin kapısını çalan Doktor Lindquist kapıyı açan Bayan Applewhite’a Joanne Redwine hakkında soru sorunca Bayan Applewhite paniklemeye başlar. Doktor Lindquist ben onun doktoruydum Joanne hakkında birkaç soru soracaktım der. Tir tir titreyen Bayan Applewhite o kız benim bebeğimi öldürdü herkes kaza sonucu olduğunu söyledi ama yüzde yüz eminim bebeğimi Joanne öldürdü der. Benedictlerin evine gider Joanne hakkında öğrendiklerini teker teker anlatır. Doktor Lindquist ’in dediklerine inanmayan Liz yaşınızdan başınızdan utanın 18 yaşındaki genç bir kız için böyle melun iftiralarda bulunuyorsunuz der.  Liz gittikten sonra Jeff Doktor Lindquist’e söyledikleriniz pek inanılır şeyler değil dedikten sonra Doktor Lindquist Benedict ailesine hususi yatına davet eder.  Liz hariç bütün ev halkı yat gezisine gider. Yat gezisinde Joanne Jeff ’in yanına gidip dünkü olay hala aklında mı deyince bak kızım sen daha toysun aramızda hiçbir şey olmaz kafadan at bu tür düşünceleri der. Tara balık yakalar balığı tekneye alırlar Tara hayvana vuramaz bunun üzerine Joanne eline aldığı sopayla balığa defalarca hayvana vurup zevke gelir ve kendine geldiğinde Doktor Lindquist hariç herkes Joanne’ya korku dolu gözlerle bakar.

Yemek hazırlayan Joanne Liz’den evden çıkmasını parti yapmak istediğini belirtir ve isteği kabul görür.  Akşam olduğunda Joanne Scotty ve arkadaşlarıyla parti yapmaya başlar. Çılgınca yapılan partiden sonra pikabı kapatan Tara Joanne ile Scotty’i oynaşırken bulur. Bunun üzerine Tara ’ya Joanne burada ne işin var çabuk yatağına git diye bağırır ve Tara hızlı adımlarla odasına gider. Katıldıkları sosyal etkinlikten dönen Benedict çifti eve vardıklarında evin tamamen savaş olanına döndüğünü görürler. Evin salonunu darmadağın bulan Jeff küplere biner ve karısına şu kızın yediği haltlara bak evi tarumar etmiş yarın sabah tasını tarağını toplayıp çekip gitsin deyince Liz bağırarak yok öyle yağma Joanne kalacak o kadar der.  Anne babasının tartışma seslerine uyanan Tara şu sözlere tanık olur. Jeff Tara doğduğundan beri benimle ilgilenmiyorsun deyip Joanne’ ye seslenir Liz odasına çık nasıl olsa neresi olduğunu gayet iyi biliyorsun deyince Jeff sen neden bahsediyorsun diye sorar. Ben ne dediğimi biliyorum der. Jeff bence ağzından çıkanı kulağın duymuyor der.  Jeff evliliklerinin bozulmasın nedenin Tara doğumdan sonra olduğunu söyler. Tara bunları duyar.

Joanne sere serpe güneşlenirken Liz artık daha fazla katlanamayacağını belirtir. Bunun üzerine Joanne Liz’e evden ayrıl der. Liz hayır bunu yeniden başlamaya ne zamanım ne de yapacak cesaretim var deyince Joanne ben sana temelli terk et demiyorum birkaç gün ortalıkta görünme bak kocan senin değerini anlayacaktır der. Bu arada Joanne ve Liz’in yanına gelen Tara konuşulanları duyar ve annesine bizi terk mi edeceksin diye sorar. Hayır, hayatım yalnızca birkaç günlüğüne kafa dinlemeye gideceğim diye cevaplayıp eve doğru gider. Tara kızgın bir ses tonuyla annem ile babam sık sık kavga ederlerdi lakin hiç kimse evi terk etmezdi diyerek Joanne’dan hesap sorar. Joanne istifini bile bozmadan Tara’ya  o zaman ben yoktum ayrıca git odanı topla der. Bunun üzerine Tara o senin işin deyince Joanne hükmeder bir ses ile zaten annene bunu ben önerdim şimdi hemen gidip odanı topla der ve Tara odasına doğru koşar. Akşam yemeğine oturan Tara yemeğiyle biraz oynadıktan sonra iştahım yok yatmaya gidiyorum diyerek sofradan ayrılır. Odasında oyuncak bebeğine Joanne’dan nefret ettiğini ve Joanne’nın güvenilmez birisi olduğunu söyler. Bu arada Jeff içkinin etkisiyle içinde kalanları Joanne’ya döker yaşadıkları evi sırf memnun edebilmek amacıyla satın aldığını ama karısının hiçbir şeyden memnun olmadığını söyler. Bunun üzerine Joanne bunları benle paylaştığın için teşekkür ederim diyerek Jeff’i usulca öper.


Ertesi gün Tara, Joanne ve Scotty tekne yolculuğu için hazırlanırken Joanne Tara’dan yağmurlukları getirmesini ister. Tara Joanne’ya az yede bir uşak tut der. Bunun üzerine Joanne sakin ama sinirli bir ses tonuyla dediklerimi yapacaksın yoksa bizimle gelemezsin dedikten sonra Tara istemeyerek Joanne’nın emrini yerine getirir. Tara gittikten sonra Scotty neyin var niye bana soğuk yapıyorsun diye sorar. Joanne bak havamda değilim seninle uğraşamam der. Tara gelir ve yağmurlukları haşin bir şekilde tekneye fırlatır. Üçlü kıyıdan epey uzaklaşır ve teknesin yön bulma tahtası Scotty’nin kafasına sert bir biçimde çarpar ve çarpmanın sayesinde Scotty bilinçsiz şekilde suya düşer. Tara Joanne’ya yardım ona ne olursun diye yalvarır ama Joanne hiç ses etmez ve Scotty’i Tara’nın ağlamasına ve yalvarmasına rağmen beraber denizin içinde batmaya terk eder. Scotty’nin cenazesi yapılır rahip uzun ve dokunaklı bir vaazda bulunur. Gece olduğunda Joanne yatağında hıçkırarak ağlar. Ağlama seslerine gelen Tara aslında Joanne’nın ağlamadığını aslında manyakça bir şekilde güldüğünü görür ve korkuya kapılıp kaçar. Ertesi gün Tara annesine evde bir gram yiyecek olmadığını söyler. Kafası güzel olan Liz yiyecek bitti der. Sitem dolu ses tonuyla Tara zaten evde ne varsa bitti Joanne’da benim için bitti der Joanne ne kadar ayıp der. Bunun üzerine Tara şu halimize bak evi çekip çevirmen gerekirdi deyince Joanne öfkeli bir şekilde sessiz ol der. Tara bağırarak sessiz falan olmayacağım hayatımızı mahvettin senden nefret ediyorum der.  Bağırış çağırışlara tahammül edemeyen Liz yeter kes artık diye bağırır ve ne istiyorsun belanı mı arıyorsun diyerek oturma odasında ne varsa döküp parçalar ve ardından katlanamıyorum artık diyerek yere kapaklanıp ağlamaya başlar Joanne ise ağlama numarası çekip gizlice güler. Eve gelen Jeff karısının yerde deliler gibi tepinip ağladığını görür. Akşam olduğunda Jeff bize neler oldu ne günah işledim de Allah bunu bana müstahak gördü diye hayıflanırken Joanne sen hiçbir şeye sebep olmadın deyip Ellerini Jeff’in omuzlarına götürür. Birbirleriyle uzun süre bakışan Jeff ve Joanne ateşli bir biçimde öpüşürler.

Joanne yemek masasını temizlerken Tara’ya gel yemek masasını sil diye buyurur. Tara git kendin yap diye tersler. Bunun Joanne Tara’ya annen ile senin yatılı okula gitmen konusunda konuştuk ve kararı verecek kişinin ben olduğunu söyledi deyince Tara polisler limanda geziyor onlara Scotty öldüğü zaman kılını kıpırdatmadığını söyleyeceğim deyince Joanne’yı bir endişe kaplar. Aynı esnada Doktor Lindquist sahile varan sahil korumalara bir suç kanıtı bulabildiniz mi diye sorar.  Sahil korumalar hayır bulamadık deyince Doktor Lindquist sitem dolu bir sesle teşekkür ederim der ve gider. Doktor Lindquist yanına giden Joanne çok üzgünüm doktor der. Doktor Lindquist Joanne’ya inanmaz ve öyle mi diye sorar. Lütfen doktor ben 8 kez aile değiştiren bir yetimim aile sevgisi nedir bilemedim Tara’nın yaşadıklarının onda birini yaşamadım ve burada yaşamak benim neredeyse bir aile deneyimi oldu dedikten sonra lütfen beni affedin diyerek sarılmaya çalışır. Doktor Lindquist seni affetmiyorum burada bulunan polisleri gördün ve polislerden korktuğun için o yüzden bana duygu sömürüsü çekmeye başladın der. Bunun üzerine Joanne ben kimseden korkmam ayrıca hayatıma burnunu sokma der. Doktor Lindquist bunu yapmayacağımı biliyorsun dedikten sonra gider. Doktor Lindquist telefon başında oturarak gerekli mercilerden Joanne hakkında malumatları öğrenmeye çalışır.  Aynı esnada Joanne panikle eve gelir odasına çıkar daha sonra Liz’in dışarıda gezindiğini görür. Kafası bulutlu Liz’in kolunu kavrayan Joanne sen hastasın yatağına gidip istirahat etmelisin deyip Liz’e hap verip uyumasını sağlar. Doktor Lindquist telefondaki şahsa bakın kimseyi rahatsız etmek gibi bir maksadım yok deyince telefondaki şahıs Doktor Lindquist’e gerekli bilgileri verir Joanne panik halinde evden çıkıp arabaya atlayıp uzaklaştığı Tara babasının işyerini arayarak babasının acil gelmesini talep eder.

Joanne daha önce yaşadığı boş eve gider ve geri döndüm ama kısa bir süreliğine şimdi kaldığım ailenin bana ihtiyacı var dedikten sonra evde birileri varmış gibi davranır ve bu esnada çalan telefona bakılmasını ister. Telefonun sürekli çalması sayesinde Joanne bizimkiler beni merak etmiştir gitmeliyim der. Bu arada telefonu çaldıranın Doktor Lindquist olduğunu öğreniriz Akşam olduğunda Jeff Tara’nın önünde duran yiyeceklere bakar ve ne bu şaka falan mı bu der. Tara bugün Joanne fazlasıyla garip davranıyordu dedikten sonra Jeff Tara’ya git kendine sandviç hazırla der. Tara mutfağa gittikten sonra Joanne Liz’in geceliğini giyip merdivenlerden iner beni güzel bulmuyor muşun deyip Jeff’în dudaklarına yapışır. Jeff dudaklarını kaçırır ama kızı Tara bütün olanları görmüştür.  Tara babasına pis pis bakıp yukarı çıkar. Jeff kızının yanına çıkmak ister ama Joanne engel olur. Joanne’yı kolundan tutan Jeff Joanne’yı oturma odasına götürür. Joanne  dün gece yaşananlar senin içinde iyi miydi diye sorar Jeff dün gece vuku bulan olaylar sadece kötü bir anıydı o kadar yaşanmaması gereken korkunç bir hataydı der. Bunun üzerine Joanne seni bir şeyler rahatsız mı ediyor diye sorunca Jeff bu evde olan olaylar beni rahatsız ediyor halimiz beni rahatsız ediyor ilk geldiğinde her şey güllük gülistanlıktı şimdi ise her şey arapsaçına dönmüş dedikten sonra evden ayrılmasını rica eder. Joanne odasında derin düşüncelere dalarken Doktor Lindquist Joanne’nın yaşadığı ilk eve gelir.

Joanne Liz’e bir şey oldu deyince Jeff yatak odasına girer ve karısını kontrol ederken Joanne Jeff’in arkasından yaklaşıp kafasına küt bir cisim ile etkisiz hale getirir lakin Tara bunu gören çığlığı basar. Aynı esnada Doktor Lindquist ise Joanne’nın ilk kaldığı evin sakinleri yataklarında plastik muşamba sarılı ölmüş bir halde bulur. Tara Bodruma kaçar ama Joanne bodrum kapısını kırar ve benden kaçamazsın Tara der.  Joanne en sonunda Tara’yı bulur ama Tara Joanne’nın elinden kurtulur. Mutfağa giden Joanne büyükçe bir bıçak alıp yukarı çıkar. Tara ise annesini uyandırmaya çalışır Liz uyanır ve Liz Joanne’yi elinde bıçakla görür ve bırak onu elinden der. Joanne kes sesini Ann der sana baktım Nicholas’a kol kanat gerdim ama sen beni David’i ayartmakla suçlandın der. Liz korku ve endişe dolu gözlerle delirdin sen der. Joanne kapa çeneni senin sorunlarını dinledim ama sen benimkileri dinlemedim diyerek saldırır ama Jeff bu saldırıya mani olur. Joanne etkisiz bir hale getirildikten sonra Jeff Tara’ya git polisi ara der. Doktor Lindquist gerek yok yoldalar der. Sinir krizi geçiren Joanne yeni bir eve gidip her şeye sil baştan devam etmeliyim ben buruşturulup atılacak bir kâğıt parçası değilim benim niye seçme hakkım yok der.  Ekip otosuna götürülen Joanne kendinize iyi bakın olur mu dedikten sonra Tara oyuncak bebeğini verir ve film biter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...