https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

5 Haziran 2012 Salı

Top Girl




Filmimiz bir filmin montajıyla ilgilenen bir eleman ile başlar. Sekreter Sandy gelip raporları verir eleman bir süre sekretere iltifat çeker ve ardından sekreter Sandy ilk başlarda naz etse de kayıt odasında eleman Sandy’i bir güzel yemeye başlar adının Mike olduğunu öğrendiğimiz Mike tam ciddileşmeye başlarken telefon açılır ve telefondaki ses müdür acil seni görmek istiyor der ve Mike alelacele giyinir ve müdürün ofisine gider.Müdür telefonda dizinin akıbeti ve patronun dizi hakkında sıkıştırmaları hakkında konuşur ve Mike’a dönerek dizinin reytingleri düşüyor reytingleri yükseltmemiz gerek der. Akşam olduğunda Mike başka bir kadını yatakta aman sabahlar olmasın diyerek yemeye başlar.



Ertesi sabah Mike fikrini müdürüne açıklar ve müdür yeni bir karakter çıkartmak riskli bir is der. Bunun üzerine Mike bu yeni karakter Brenda’nın kayıp kız kardeşi olacak seyirci böyle alengirli işlere hemen tav olurlar der.Aynı esnada çıplak bir kadın aynada makyaj yapmaktadır kapının zili çalar. Kapının zilini çaldıran adının Patricia olduğunu öğreniriz Patricia’nın erkek arkadaşı iki saattir bekliyorum diye sitem eder. Ne yapsaydım anadan üryan mı çıksaydım kapıya diyerek zeytinyağı gibi su üstüne çıkmaya çalışır. Patrricia’nın erkek arkadaşı boş ver o saçma hayalleri onun yerine evimin kadını çocuklarımın anası olmanı istiyorum diyerek sert bir şekilde ültimatom verir.  Patricia erkek arkadaşına ölürüm de vazgeçmem der.

Mike ise arşivlerde dizisine katacağı yeni yüzü ararken Patricia’nın fotoğrafını bulur ve aradığım taze yüz bu işte der aynı Patricia erkek arkadaşıyla beraber sıkılmış bir halde basketbol müsabakası seyrederken telefon çalar. Telefonu çaldıran Patricia’nın arkadaşıdır ve televizyonda ki kanalı değiştirmesini ister. Kanalı açar ve fotoğrafını televizyon ekranında görür. Mike fotoğrafın sahibinin irtibata geçmesi konusunda çağrı yapar.Müdür Patricia’yı beğenir sekreteri ise güzel ama rol yapma kabiliyeti var mı diye sorar. Bunun üzerine Mike merak etme ben onunla bizzat alakadar olacağım der. Aynı esnada Patricia evden çıkarken telefon çalar ve Patricia telefona bakar. Arayan Mike’tir sabah 10 da gelmesini söyler.



Patricia müdür Rodgers ve Mike ile tanıştıktan sonra kalacağı otele gider. Müdür yedeğini de hazırlayalım gördüğüm kadarı ile bu genç kız epey toy ve rol yapacak kabiliyeti olduğunu sanmıyorum diyerek fikrini belirtir. Bunun üzerine Mike kıza güvenim tam diyerek cevaplar. Patricia sette gelir ilk oyunculuk denemesini yapar ve set ekibi Patricia’nın performansını çok iyi bulurlar. Akşam olduğunda sekreter Kathy pizzacının önünde ağaç olmuş beklerken Mike ve Patricia yatakta çift kale maç yapmakla meşgul olur. Ertesi gün Kathy epey öfkeli bir halde dün beni ağaç ettin bencil herif diyerek çemkirir. Ardından Patricia’da bana hiç söz hakkı vermiyorsun diye hiddetlenir. Bunun üzerine Mike sert bir ses tonuyla hırsın yok çabalamıyorsun diye çıkışır. Daha sonra müdür Rodgers yanına reytingler düşük geldi bak reytingler yükselt ya da işine son veririm diyerek uyarıda bulunur.


Patricia ve Mike plajda romantik anlar geçirirler ve ardından Mike sen bana uğurlu geldin kız teklif üstüne teklif yağıyor der. Bir gün Mike Patricia ile yiyişirken Kathy çıka gelip günleri şaşırdın galiba şerefsiz der. Mike durumu izah etmeye ama iki kadın da Mike’nın dediklerini dinlemez ve çekip giderler.Mike Kathy’e ben Patricia’dan hoşlanıyorum seninle arkadaş kalalım der. Kathy yarım ağız şekilde teklifi kabul eder. Bu arada Müdür Rodgers Patricia’ya doğru hamleler yapar ve çalışmalarının meyvesini Patricia’yı akşam yemeğine götürüp iyice sarhoş eder. Zil zurna sarhoş olan Patricia müdür Rodgers tarafından soyulur ve iğfal edilir. Mike Patricia’yı arar ne var ki sarhoş Patricia Rodgers tarafından iğfal edildiği için telefona cevap veremez ve Rodgers sarhoş Patricia’yı bir güzel evire çevire becerir.

Ertesi gün Patricia Mike ile konuşmaya çalışır lakin Mike Patricia’ya soğuk yapar. Ben Kathy ile yoluma devam edeyim sen Rodgers ile yoluna devam et der. Daha sonra Rodgers’ın ofisinde sen artık yeni başlayan çocuk programı ile ilgilenen der. Bunun üzerine Mike bak Patricia’yı ben yaratım ben yok ederim ayağını denk al diye tehdit eder. Müdür Rodgers Mike’nın tehdidine oramdan aşağı Kasımpaşa muamelesi çeker. Spider lakaplı bir dedikodu muhabiri Mike’tan Patricia’nın ikili oynadığını alkol problemi olduğu haberini verir. Patricia sinirli bir halde Rodgers’a şu kepazeliğe bak Rodgers takma kafanı bu haberler kariyerini geliştirir tarzında bir şeyler söyledikten sonra dedikodu muhabiri Spider’a Patricia’nın uygunsuz resimlerini verir.


Mike ise Kathy ile golsüz beraberlikle sonuçlanan gece maçı yaparlar. Kathy ben artık bu işi bırakıp gidiyorum sende benimle gel der. Mike daha olmaz yapacak bir sürü işim var diyerek Kathy’nin teklifini geri çevirir. Kathy arkasından egoist domuz der.Müdür Rodgers Patricia’nın miladı doldu piyasaya başka karakterler sunalım der. Mike onun yerine belirli promosyonlar sunarak Patricia’nın şöhretini artırabiliriz der. Müdür Rodgers bak Patricia’nın işi bitti defteri dürüldü bunu anlamayacak kadar kıt kafalı mısın der. Bunun üzerine Mike sen iğrenç bir herifsin der. Müdür Rodgers istifini bozmadan burada çalışmadığın için laflarını kaile almıyorum dedikten sonra Mike müdür Rodgers’ın ofisinden ayrılır.


Patricia Rodgers’a dizinin durumu hakkında soru sorar. Müdür Rodgers dizi çıkmaza girdi ama başka projeler var diyerek Patricia’nın gönlünü alır Patricia bu arada eski erkek arkadaşını ayartmaya çalışır başarılı olamaz daha Sonra Mike ile birlikte olur ve Mike ilk dedikodu haberlerini ortaya çıkaran bendim diyerek itirafta bulunur. Hiddetlenen Patricia defol aşağılık herif diyerek Mike’ı yatak odasından kovar. Günler sonra Mike Patricia’nın evine gidip af dilemeye çalışır ve İtalya’ya gidip her şeye sil baştan yapalım dedikten Patricia Mike’a ateşli bir öpücük kondurur ve film biter.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...