https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

8 Mart 2024 Cuma

A Body to Die For: A Murder Mystery Weekend

Filmimiz Dedektif Mann ’in arabasından inip malikâneye doğru yürümesiyle başlar. Bu arada Clint isimli uşak Rick adlı adama bir kadeh şampanya verir. Rick Clint’e polis gelmeden bir şeye dokunmuyoruz der. David Clint isimli adam cinayeti işleyen sensin deyince Clint yanlış, tepsiyi masaya koydum o kadar der. Bunun üzerine Peter Rick’e isimli adamda içimizden her biri katil olabilir ne oyunmuş der. Herkes kendi arasında sohbet ederken kapı çalar. David Harry’ye gerçekten polis mi çağırdın bu oyun değil miydi diye sorunca çünkü bu arkadaş oyun başlamadan ölü numarası yapıyor diye karşılık verir. Salona gelen Dedektif Mann sanırım ceset bu der. Dedektif Mann cesedi kontrol eder ve ölmüş nabzı yok der. Harry kısa süreliğine şoka girer ve ardından Clint’i suçlar. Bunun üzerine Clint Harry’ye bir dakika, ben şampanya ve bardakları koydum, servisi sizler yaptınız der. Herkes kendi aralarında tartışmaya başlayınca Dedektif Mann kesin, kız çocukları gibisiniz diye çıkıştıktan sonra cinayet şüphelisiniz kimse bu evi terk etmeyecek der. David odalarımıza gidebilir miyiz diye sorunca Dedektif Mann evet, bu arada burası kime ait diye sorunca herkes Harry’yi gösterir. Harry bir haftalığına kiraladım diye diye cevap verir. Rick dedektif olmak genç değil misin deyince Dedektif Mann işimde iyiyim diye karşılık verir. Daha sonra Dedektif Mann sanırım burada bir grup nonoş ile uğraşacağız dedikten sonra Rick Dedektif Mann’a denemeden bilemezsin diye karşılık verir.


Rick ve Kevin akşamı geçirecekleri odaya giderler. Rick eve gitmek isteyince Kevin Rick’e sarılır ve günaha girerler. Daha sonra Rick ve Kevin’in odasını giren Dedektif ceset kayıp odaları kontrol ediyorum diyerek odayı kontrol eder. David erotik mecmuaya bakarak kendisini tatmin eder.  Bu arada Dedektif Mann ceset kayıp odalara bakıyorum diye içeri girdikten sonra David’i çıplak halde görür. David şu anda burada kimse yok aksi takdirde burada muamele çekmekle meşgul olurdum der. Dedektif Mann odaya kontrol ettikten sonra David’e buna muamele çek nonoş der. David gülerek zaten siz aynasızlar muameleye bayılırlar der. Dedektif Mann kapıyı kapatır ve ardından erkeliğini teşhir edip David’e senin için yeterli mi der. David hadi kıyafetlerini çıkarda yatağa gel der. Dedektif Mann dibimi dövdürmem dedikten sonra David öyle bir mecburiyetin yok diye karşılık verir. Bu arada Clint Harry’ye her yere baktım aklım almıyor deyince Harry adli her an gelebilir diye karşılık verir. Peter çıplak bir şekilde kapı dinlerken Clint ve Harry’yi görünce hızla odasına kaçar. Harry Clint’e kuleyi, mahzeni aklına gelebilecek her yeri ara der.


Dedektif Mann tam odadan çıkacakken uşak Clint’i görür. Daha sonra Harry odasından çıkan Peter’i eliyle çağırır ama gelmez. Daha sonra Dedektif Mann odadan çıkar. Odasından çıkan Harry Dedektif Mann’a benim odamı kontrol etmediniz dedektif deyince Dedektif Mann daha sonra önce bahçeyi kontrol etmeliyim diyerek gider. Bu arada Peter harika bir popo deyince Harry adam normal der. Bunun üzerine Peter Harry’ye ben seni kast etmiştim diye karşılık verir. Daha sonra Peter Rick ve Kevin ile dışarı çıkar. Kevin Rick’e küçük bir işim var der. Rick gittikten sonra James’in yanına giden Rick James ile günaha girer. Bu arada dışarıda gezinen Dedektif Mann gizemli birisi tarafından kafasına darbe alır. Dedektif Mann etkisiz hale geldikten sonra gizemli adam telefon hattını keser. Bu arada David ve Clint ’de Rick ve Kevin ’in işlediği günaha iştirak ederler. Gizemli şahıs odalara girip eşyaları çalar. Salonda Harry Peter’a sana bir şey sormak istiyorum der. Peter Harry’ye tabi sor der. Harry Peter’a Dan’i sen mi öldürdün diye sorunca Peter hayır diye cevap verir. Harry ayrıldığımızdan beri hiç yanıma gelmemiştin deyince Peter istesem gelmezdim diye karşılık verir. Harry Peter’a Dan’in ölümü seni memnun etti deyince Peter ayağa kalkar. Peter öyle olsaydı bir maksadım olurdu diye karşılık verdikten sonra erkeliğini teşhir eder. Harry cezbedici gözüküyor deyince Peter hepsi senin der. Bunun Harry Peter ile günaha girer.


Malikâneye dönen Dedektif Mann Rick, James ve David’i çıplak halde sohbet ederken görür. Dedektif Mann biri kafama vurdu dedikten sonra James iyi misin diye sorar. Dedektif Mann iyiyim ama sizler odalarınıza çıksanız iyi olur der.  Daha sonra şapele giden Dedektif Mann’a gizemli bir adam gel buraya der. Dedektif Mann gizemli adama sen kimsin diye sorunca gizemli adam Dedektif Mann’a hayatına değer veriyorsan dediklerimi yaparsın diye karşılık verdikten sonra gizemli adam Dedektif Mann’den soyunup yanına gelmesini ister.  Adamın dediğini yapan Dedektif Mann ile doludizgin günaha girer.  İsini bitiren Dedektif Mann dışarıda adli tabip Doktor Brimley ile karşılaşır. Dedektif Mann Doktor Brimley ’ye ceset yok, suçta yok gidelim dedikten herkes yukarı kattan iner ve soyulduk derler. Dedektif Mann ben cinayet masasındayım hırsızlıkla ilgilenmiyorum deyip dışarı çıkar. Dedektif Mann çıktığında maskeli bir adam süs havuzunda cansız olarak yatığını görür ve ben destek çağırıyorum der ve film biter.


 

 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...