https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

18 Temmuz 2023 Salı

Jawbreaker


 

Filmimiz üç tane hapishane firarisinin ormanda koşuşturmasıyla başlar. Bu arada karakolda şerif Jeff telefonda belediye başkanı ile firariler hakkında konuştuktan sonra belediye başkanına F.B.I’ya ihtiyacımız yok der. Yardımcısı Chris’e seslenen şunu hemen hücresine at deyince Chris Jeff’e daha evrak işini bitiremedim der. Bunun üzerine Jeff Chris’e şimdi bu herifi kodese tık sonra işine dön der. Chris Alex isimli mahkûmu kodese tıkarken Bo isimli diğer mahkûma sana hücre arkadaşı getirdim der. bo alaycı bir tavırla harika yeni bir ev arkadaşı der. Bu arada Ken isimli firari bulduğu boş kulübeye saklanır. Daryl isimli firari bir araya geldiğimize göre birlikte kalalım der. Dave Daryl’e kafayı mı yedin birlikte kalırsak yakalanırız diye karşılık verir. Daryl Dave’e Ken nerede diye sorunca Dave trenden indikten sonra ayrıldık nereye gitti bilmiyorum diye cevaplar. Mark Dave’e planın ne deyince Dave sınırı ne sandın diye karşılık verir. Daryl ve Mark bu sıcakta yürüyerek sınırı geçemeyiz der. Dave ikinize de lanet olsun ben gidiyorum der. Mark Daryl’e bırak gitsin der daha sonra Dave bir yöne Mark ve Daryl ’de başka bir yöne giderler.


Johnson ve Chuck kulübede saklanan Ken’i yakalarlar. Ken Chuck’a şerefsiz deyince Chuck pislik seni iki ilçe boyunca kovaladık o yüzden bedelini ödeyeceksin der. Ken ’in ağzını açan Johnson hadi bu pisliğin icabına dedikten sonra iki polis Ken ‘in icabına bakarlar. Haberi alan Jeff Chris’e pisliği kulübede yakalamışlar deyince Chris ne işi varmış o aptalın orada der. jeff Chris’e evlat bu tipler pek zeki değildir ben gidiyorum sorumlu sensin der. Bu arada kodeste Alex Bob ile günaha girer. Bu arada Jeff iki mahkûmun uygunsuz hareketlerini izlemeye başlar. Daha sonra iki mahkûm Şerif Jeff ile günaha yelken açar. Mark derede yıkanırken Daryl kıyafet getirir. Rick ve Bob dışarıda otururken Bob Rick’e Steve hala uyuyor mu diye sorunca Rick uyuyor diye cevaplar. Bob uyusun bize daha fazla para kalır deyince Rick o firariler buraya kadar geleceklerini sanmıyorum diye karşılık verir. Bu arada çadırın sallandığın gören Bob ve Rick çadırın içine girip kendi tatmin eden Steve ile günah çukuruna gömülürler.




Üç adam boş mahkeme salonunda oynaşırken mübaşir gelip birazdan mahkeme başlayacak der. Bu arada Daryl ve Mark birkaç günlüğüne iş bulma amacıyla bir çiftliğe giderler. Russ size nasıl yardımcı olabilirim deyince Daryl kendimizi toplayana dek birkaç günlüğüne iş bakıyoruz der.  Bubba aslında tamire ihtiyacı bir traktör var deyince Russ Calvin’e bak der. Bubba gittikten sonra Russ bana tanıdık geldiniz eski tavernanın orada bulundunuz mu diye sorunca Daryl tanıdık mı dedikten sonra Mark Russ’a bulunmadık sanırım başka birilerinden bahsediyorsun diye karşılık verir. Russ Calvin gelene dek bekleyin ahırda ilgilenmem gereken işim var diyerek gider. Daryl endişeli bir şekilde anladı deyince Mark sakince bir şey bildiği buraya bir bakalım diye karşılık verir. Daryl bu kötü bir fikir hemen sıvışalım deyince Daryl ’in yakasına yapışan Mark bak geri zekâlı kendine gel yoksa bizi ele vereceksin diye uyarır.


arada bir çiftliğe gelen Daryl ve Mark  Chris F.B.I ajanları Sean ve Antony görünce sizler devlet adamısınız deyince Sean doğru bildin şerif yardımcısı dedikten sonra ekibin nerede kahvaltılarını mı ediyorlar diye sorar.  Chris şu anda arazideler diye cevap verir. Antony buradaki işi devralıyoruz deyince Chris tabi diye karşılık verdikten sonra bir şeye ihtiyaç duyarsanız koridorun sonunda bulursunuz diyerek gider. Bu arada Calvin Mark ve Daryl’ in yanına gelip iş aradığınızı duydum der. Mark doğrudur diye karşılık verdikten sonra Calvin bozuk bir traktörüm var benim çocuklar onu tamir etmeye çalışıyorlar ama bir türlü muvaffak olamıyorlar der. Daryl makinelerden anlarım benim sorun olmaz der.  Mark Daryl’ in makinelerle arası iyidir deyince Calvin pekâlâ ağırda kalırsınız ayrıca her akşam yemeğiniz benden sabah iş başı yaparsınız der. Antony şerifin masasına baksana deyince Rod isimli F.B.I ajanı işine odaklan der.  Bunun üzerine Antony hadi oradan ben kendimi tatmin edeceğim der. Antony’yi seyreden Rod günaha girer ve ardından Sean ’de günaha iştirak eder.


Sabah işbaşı yapan Daryl ve Mark işleriyle uğraşırken Calvin ve adamları gelir. Mark bir sorun mu var deyince Calvin ikinizin firari olduğunu öteden anlamıştım diye karşılık verir. Daryl bizi gammazlayacak mısın deyince Calvin polisle işbirliği yaptığım gün Cehennemin donduğu gündür. Mark o zaman işimizin başına dönelim der.  Calvin acele etme bizimde bazı özel ihtiyaçlarımız var der. Bubba sapık gibi kıkırdayınca Daryl ne oluyor diye sorar. Bunun üzerine Russ hapishanede bayağı vakit geçirmişsiniz bu yüzden ağzınızı kullanmayı biliyorsunuz der. Mark koyunlar size yetmiyor mu deyince Bubba koyunlar ağızlarını kullanamıyor diye karşılık verirler. Bunun üzerine Daryl ve Mark günaha girmek zorunda kalırlar. Daha sonra Calvin ve adamları Daryl ve Mark’i hapsederler. Daryl bu şimdi hani polisle işbirliği yapmazdınız deyince Calvin aslında yapmazdım üzerinize yüklü miktarda ödül koydular diye karşılık verir. Şerif Jeff Chris’i arayarak üç firariyi de yakaladık der. Chris yardıma ihtiyacınız var mı diye sorunca Jeff olunca söyleriz sen dinlenmene bak diyerek telefonu kapatır. Ayağa kalkan Chris burada olduğunu biliyorum Dave silahsızım dedikten Dave ortaya çıkar.   Dave Chris’e beni kitap gibi bildiğini sanıyorsun değil mi deyince Chris seni nehri geçtiğin andan beri nerede olduğunu biliyordum der. Dave niye o zaman beni yakalamadın sorunca Chris ailene yardım etmek için bu işlere bulaştın şayet senle eski anıları yâd edersek seni bırakırım der. Bunun üzerine Dave eski anıları yâd eder ve Chris ’de sözünü tutar ve film biter.


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...