https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

31 Mayıs 2023 Çarşamba

Sarah Landon And The Paranormal Hour

Filmimiz Sarah isimli genç kızın en yakın arkadaşı Megan ’in mezarı başında dururken Megan ile olan anılarını hatırlaması ile başlar.  Arabaya binen Sarah başından geçeni anlatmaya başlar. Sarah ‘in arabası Pine vadisine gelmeden istop eder.  Sarah arabamın bozulması kaderin işi miydi merak ediyorum der. Arabasını tamirhaneye götüren Sarah tamirciyi bir süre arar. Tamirci birdenbire Sarah ’in arkasında belirip sorun ne diye sorunca Sarah kısa süreliğine panikler. Sarah arabam bozuldu deyince adının Carlos olduğunu öğrendiğimiz şahıs Sarah’a hadi arabana bakalım der. Carlos Sarah’a nerelisin diye sorunca Sarah San Diego diye karşılık verir.  Carlos ziyaret mi diye sorunca Sarah evet diye cevaplar. Bunun üzerine Carlos Sarah’a kimi ziyarete geldin diye sorunca Sarah Thelma Shaw diye cevap verir. Carlos evet külüstür arabası olan ama iyi kadındır kocası ile ava çıkardık der. Daha sonra Carlos su pompası değişmesi saat dört buçuk ve Cuma günü şimdi sipariş versem pazartesiye gelir der. Sarah pahalı mı diye sorunca Carlos bir kolaylık yaparız diye cevap verir.  Carlos seni Bayan Shaw ’in evine bırakalım mı dedikten sonra Matt isimli burada bir yere götürülmesi gereken bir hanım der. Carlos yanımda çalışan eleman Bayan Shaw ‘in komşusu der. Bunun üzerine Sarah yanınızdaki elemanın adı Matt Baker’mı diye sorunca Carlos Matt’i tanır mısın diye karşılık verir. Sarah çocukluk arkadaşımdır kendisi der. Daha sonra Sarah Matt ’in bir abisi yok muydu deyince Carlos evet zavallı çocuk diye karşılık verir. Sarah ne oldu ki diye sorunca Mat’ın kuzeni Johhny kasabanın beysbol kahramanı babası Ben’in gurur kaynağı idi yirmi birinci doğum gününde halası Mary Ann’in kediye çarpmamak direksiyonu kırdığında direğe çarptı ve Johnny öldü ve Ben Mary Ann’i lanetledi ve David’in yirmi birinci doğum gününde öleceğini söyledi der.  


Sarah Matt ’in pikabına bindikten sonra Matt sen beni tanımazsın ama ben seni tanıyorum dedikten Sarah bende tanıyorum diye karşılık verir. Daha sonra Matt Sarah’a Megan ‘in başına üzüldüm dedikten sonra yola koyulur. Bayan Shaw ‘in evinin önünde durduktan sonra Matt Sarah’a  yarın takılır mıyız diye sorunca Sarah olur diye karşılık verir. Sarah kederli bir şekilde dururken Bayan Shaw Sarah’a seslenir. Bayan Shaw Yanına gelen Sarah’a  Seni kim getirdi diye sorunca  Sarah Matt Baker getirdi diye cevaplar. Eve giren Sarah telefonda annesi konuştuktan sonra Bayan Shaw ‘in yanına oturur.  Sarah duvarda asılı geyik kafasını gösterip bunu daha önce hiç görmemiştim deyince Bayan Shaw o rahmetli kocamın son avından bir anı diye karşılık verir.  Daha sonra Bayan Shaw Sarah’a Megan ‘in vefatından beri odası depo olarak kullanıyorum o yüzden seni misafir odasında ağırlayacağım der. Sarah ve Bayan Shaw dışarıda misafir odasına doğru yürürken misafir odasındaki tuvalet bozuk evdeki tuvaleti kullanacaksın der. Sarah kapı eşiğinde geçmiş anılar âlemine girer ve kendisi ve Megan’i çocuk haliyle yatakta hoplarken anımsar. Daha sonra içeri geçen Sarah lavabo dolabını açar ve Sarah ve Megan buradalar yazısını gördükten sonra dolabı kapatır. Sarah tuvaletten çıkarken dolap kapısı kendiliğinden açılır.

 

Akşam yemeğinden sonra Sarah ve Bayan Shaw muhabbet ederler. Bayan Shaw Sarah’a Matt seni nasıl getirdi diye sorunca Sarah biraz garipti ilk öpücüğümü Matt ile yaşadım çocukken oyun oynarken yaşandı der.  Bayan Shaw muhtemelen o da hatırlamıyordur diye karşılık verir. Sarah Bayan Shaw’a Carlos’un kendisine Ben Woods ile ilgili bir hikâye anlattı Matt ‘in kardeşi David’in ölümü ile ilgili bir şeyler anlatı bunun hakkında bir fikriniz var mı diye sorunca Bayan Shaw Sarah’a Carlos sana neler anlattı diye karşılık verir. Sarah Johhny ’in ölümü Ben’in tehdidini anlattı der.  Bayan Shaw peki Carlos sana Johnny’in cenazesinde yaşananları da anlattı mı deyince Sarah hayır diye karşılık verir.  Bunun üzerine Bayan Shaw Johhny’in cenazesine bütün kasaba halkı gelmişti fakat Ben kiliside yoktu Carlos Ben’in evine gittiğinde Ben’in cesedini gördü zavallı adam kalp krizi geçirip ölmüştü fakat Bayan Baker için kötü günler başlamıştı kâbuslar görmeye başlamıştı kâbuslarında iki x işareti bir sayısı ve haç ile kuru kafa görmeye başlayınca kasabanın falcısı Frieda’ya gitti der. Geçmiş anılar âleminde Frieda Bayan Baker’a Ben’in öbür taraftan beyin enerjisi telepatik mesajları yolladığını söyler.  Konuşmasına devam eden Frieda cadı saatinde Ben saldıracak Ben David’in yirmi birinci yaş gününde gece on iki ve bir arası öldürecek der. Ertesi gün Bay Baker karısına Frieda ’in bir sahtekâr olduğunu söyleyip evden gider. Hikâyesine devam eden Bayan Shaw Bayan Baker’in Ben’in hayaletini defalarca gördüğünü ve ondan bir buçuk sene akıl hastanesinde yattı der. Konuşmasına devam eden Bayan Shaw David Frieda ‘in ile ilgili bir falı okuduktan sonra zamanlarda içine kapandı insanlardan uzaklaştı der.  Sarah Ben Woods ve David’in yirminci bir yaşıyla mı ilgili mi deyince Bayan Shaw ben bir fen öğretmeniyim bu tür şeylere tesadüf derim diyerek yatmaya gider. Gece yarısı uyanan Sarah Bayan Shaw’i verandada dikilirken görür ve yanına gider. Sarah Bayan Shaw’i konuşarak uyandırmaya çalışır ama başarılı olamaz ve en sonunda Bayan Shaw’i dürterek uyandırır. Kendine gelen Bayan Shaw sanırım uykumda gezmeye başladım der. Sarah kahvaltı hazırlayan Bayan Shaw’a Ben Woods’u tanır mıydınız diye sorunca Bayan Shaw Ben rahmetli kocanla birlikte ava çıkarlardı diye cevaplar Sarah nasıl biriydi sorunca kötü birisiydi kocam ne zaman onla ava gitse rahatsız olurdum diye cevap verir. Bunun üzerine Sarah Bayan Shaw’a o zaman neden sizinle takılıyordu diye sorunca Bayan Shaw iyi bir tahnit uzmanıydı diye cevaplar. Sarah bahçede kitap okurken aklına Megan ile geçirdiği çocukluk anıları gelir. Daha sonra Sarah ‘in yanına bir kozalak yuvarlanır ardından bir kozalak daha gelince Sarah kim var orada diye seslenir.  Matt kafasını çitlerden kaldırıp ne yapıyorsun diye sorunca Sarah kitap okuyorum diye sorunca kitap okuyorum diye cevap verir. Bunun üzerine Matt cumartesi Pine vadisinde kitap okumak mı deyince Sarah ne var bunda karşılık verir. Matt bugün saat ikide verilecek elmalı turtayı kaçırıyorsun gelmek ister misin der. Sarah olur deyince Matt on dakika sonra gelirim der.


 

Lokantaya gelen Sarah Matt’e demek dünyanın en iyi turtasını yapıyorlar demek deyince Matt sözüme güven diye karşılık verir.  Sarah Matt’e Ben Woods ile kardeşinin arasında geçenleri duydum der. Matt iç çektikten sonra kardeşim delinin teki bir yıldır keşiş gibi yaşıyor kendisini der. Konuşmasına devam eden Matt David’in kaldığı yere girdiğinde mekânın doğaüstü vakalar ile ilgili kitaplar, videolar ve makaleler ile ilgili olduğunu söyler. Daha sonra geçmiş anılar âlemine giriş yaparız Matt David’in kaza anıyla ilgili videoyu seyrederken David içeri girer ve Matt’e burada ne işin var diye sorar. Bunun üzerine Matt David’e bütün bunlarda ne diye sorunca David bunlar anneme ne olduğunu anlamak ve Ben’in beni öldürmesine engel olmak için bütün bunlar bunun için diye açıklar. Matt David’e annem sinir krizi geçirdi ayrıca Ben’de yıllar önce öldü sana bir şey yapamaz der. David Matt’e klişe laflar ediyorsun annem telepatik bir saldırı altında Frieda anneme benden telepatik rüyalar aldığını söylemiş bunun yüzünden de annem ruhsal felce uğradı der. Matt David’e sen delirmişin dedikten sonra öfkelenen David işte bu yüzden senle bu konuları konuşmuyorum beni deli sanıyorsun der. Bunun üzerine kötü ruhlar, hayaletler bunlar deli saçması dedikten sonra David ilk başta Ben’in kötü bir ruh olarak geleceğini sandım ama yeniden doğup bana saldıracak der.

 

Sarah belki de David haklı olabilir bu konular hakkında epey bilgisi var der. Matt Sarah’a evet bütün bu konular hakkında okur der. Geçmiş anılar âlemine giriş yaparız küçük bir erkek çocuğu burada oyun oynayacak çocuklar var mı diye sorar.  David çocuğa sen kimsin kaç yaşındasın diye sorar. Çocuk adım Justin buraya yeni taşındım on bir yaşındayım diye cevap verir. David Matt’e bu Ben’in yeniden doğduğu beden ölen ruhlar iki sene sonra doğacakları bedene gelirler der.  Matt David’e yani şu çocuk Ben’ mi deyince David Matt’e bunu kendisi de bilmiyor ama zamanı geldiğinde bilecek der. Daha sonra David Austin’e düşmanca davranır. Geçmiş anılar âleminden çıktığımızda Sarah Matt’e niye o zaman gitmedi mi diye sorar. Matt gidecekti ama bir şey oldu David Meksika’ya gidip Frieda ‘in yeğeni Yollanda ile buluştu ve Yollanda Frieda ile ruhlar âleminde konuştuğunu iddia edip David’i kalması konusunda ikna etti der.  Daha sonra Matt Yollanda ’in da teyzesi gibi dolandırıcı olduğunu söyleyince Sarah ya doğruyu söylüyorsa diye karşılık verir. Sarah’ı eve bırakan Matt akşam ne yapacaksın diye sorunca Sarah Bayan Shaw ile takılacağım diye karşılık verir. Bunun üzerine Matt Sarah’a belki sinemaya gideriz deyince Sarah olur diyerek arabadan çıkar.


David Ben Woods ’un evini çekip evin tarihçesini anlatırken evi satmaya çalışan emlakçı David’e sert bir dilde evden çıkmasını ister.  Sarah evde kitap okurken kapı zili çalınır.  Justin’i gören Sarah ne istiyorsun diye sorunca Justin Bayan Shaw evde mi diye sorar. Sarah Bayan Shaw evde ama uyuyor diye cevap verir. Justin giderken Sarah Justin’e adın ne senin ne diye sorunca Justin adını söyler. Bunun üzerine Sarah şaşkınlıkla Justin ’in gidişini seyreder.  Daha sonra Sarah Bayan Shaw’a Justin size uğradı deyince Bayan Shaw muhtemelen zencefili kurabiyelerim için gelmiştir diye karşılık verir. Sarah Bayan Shaw’a Justin’i tanıyor musunuz diye sorar. Bayan Shaw Justin ‘in yeni taşındığını ve evin önünden geçerken ona sürekli kurabiye ikram ederim der. Sarah Bayan Shaw’a Justin nereli diye sorunca Bayan Shaw Iowa ama ailesi ile hiç tanışmadım diye cevap verir. Bunun üzerine Sarah Bayan Shaw’a isterseniz Justin ‘in evine bir tabak kurabiye götüreyim deyince Bayan Shaw ne güzel bir fikir ben bir tabak hazırlayım der. Justin ‘in annesi karşılan Sarah Justin nerede diye sorar. Justin ‘in annesi Justin babası ile çıktı istersen bir kahve ikram edeyim der. İçeri geçen Sarah mutfakta kahve hazırlayan Justin ‘in annesine sizi buraya ne getirdi diye sorunca Justin ‘in annesi mekân değişikliğinin bize iyi geleceğini düşündük diye cevaplar. Sarah peki Justin nasıl karşıladı diye bütün çocuklar yeni bir yere taşınma fikrine fikrini sevmezler deyince Justin ‘in annesi oğlum burayı çok sevdi der. Bu arada Sarah ‘in gözü çocuğun geçmiş yaşamı gizemi aralamak adlı kitaba bakarken Justin ‘in annesi Sarah’a süt mü krema mı deyince Sarah hızlıca geri çekilir.  


 

Sarah Matt’e Justin ile ilgili şüphelerini söyler ama Matt Sarah’a inanmaz. Bu arada David gizlice Ben’in evine girer.  Üst katta çıkan David odaları çekmeye başlar. Daha sonra David çan sesini duyunca panikler daha sonra Ben’in hayaletini gören David evden koşarak kaçar. Matt’i arayan David neredeydin diye sorunca Matt sinemadaydım diye cevap verir.  Bunun üzerine David’e hemen gel der. David Sarah ile gelen Matt’e olanları anlatır.  Matt David’e hayalet diye bir şey yok sen yanlış görmüşsün der. Matt ‘in dediklerini umursamayan David kendi kendine Ben hayalet olarak geldiğiyse o zaman Justin Ben değil der. Gece vakti Matt Sarah ile birlikte Ben’in evine giderler.  Matt kamera onun niye kendi gitmiyor diye söylenince Sarah Matt’e sen o gittin mi diye sorar. Matt hayır diye cevap verdikten sonra Sarah çocukken bile mi gitmedin diye sorar. Matt hiç gitmedim annem önünden bile geçmemize izin vermezdi Ben iyi bir dayı değildi diye açıklar. Matt içeri girdikten sonra burası korkutucu bir yer der.  Sarah ve Matt bir Ben ve Johnny ’in resmine baktıktan sonra yukarı katta çıkarlar.  Daha sonra kapı kapanır. Sarah bu da neydi deyince Matt pencereden bakar ve bu Phil emlakçı kendisi bu civardaki evlerin satışını yapar der.  Daha sonra video kaydı David ölmüş birisi sizi istediği şekilde öldürür ülkemizde yedi yüz kişi elektrik sonucu çıkan yangınlarda can veriyor ve bunların birçoğu kötü ruhlar tarafından yapılıyor der.


 

Matt ve Sarah verandada muhabbet ettikten sonra Sarah Matt’e Megan ile olan çocukluk anısını anlatır. Bunun üzerine Matt Megan ile çok mu yakındınız diye sorunca Sarah kederli bir şekilde evet diye cevap verir. Gece rüyasında Megan ile oynadığını gören birdenbire Megan ’in burası güvenli değil git demesiyle uyanır. Ertesi sabah gece yarısına on üç saat kala Sarah Bayan Shaw’dan arabanın anahtarlarını ister. Bayan Shaw tabii alabilirsin der. Bir evin önüne gelen Sarah zille bastıktan sonra zenci bir adam Sarah’a zille sen mi bastın diye sorar.  Sarah zenci adama Frieda ölmeden önce burada yaşıyordu değil mi falcıydı değil mi diye sorunca zenci adam evet diye cevaplar.  Zenci adam Frieda köpeğimin yakın zamanda öleceğini söylemişti bir ay sonra sapasağlam olan köpek öldü dedikten sonra Thelma Shaw ‘in yanında mı kalıyorsun diye sorar. Sarah nereden biliyorsun deyince Thelma ’in arabasını görüyorum diye karşılık verir. Sarah zenci adama Ben Woods ile David Baker arasında geçenlere ne deyince zenci bu gece yarısında olacaklar yüzünden bu kasabada huzur kalmayacak zaten Johnny ‘in öldüğü yerde hala varlığını hissedebilirsin der. Johnny’in öldüğü yere giden Sarah ile karşılaşır.  görmedim diye cevaplar. Bunun üzerine Sarah Van Kemp ailesini tanır mısın diye sorunca Phil evet evlerini satmıştım diye cevaplar. Justin sizce garip bir çocuk değil mi deyince Phil değil ama o evi çok istemişti der.

 

David’in yanına giden gördüğü rüyayı anlatır. Bunun üzerine David Sarah’a bazı ruhların yaşayanlarla rüyalar aracılığı ile iletişim kurabileceğini söyler. Daha sonra evin sahibi Vera Walters ile konuşmak ister ama kasabanın diğer ucunda olduğu için gidemez. Bunun üzerine Sarah Matt’i ikna eder Vera ’in evine David yaşlı kadınla konuşmayı dener ama Vera Ben’den çok korkuttuğu için David ile konuşmak istemez. David Matt’e Vera’in da Ben’in hayaletini gördüğü söyler ama Matt yine David’e inanmaz. Daha sonra Sarah Matt’e David’e yardımcı olması konusunda konuşur ve Matt’i ikna eder. Üç genç ne yapacakları konusunda konuşurken Yolanda arar teyzesi Frieda ‘in kendisiyle Dru ve Rachel ile ayin yapmasını söylerler. Daha sonra David Yollanda ‘in Druid ayinden bahsettiğini söyler.  David Matt Sarah’a Druid ayinin kurukafa şeklinde oyulmuş turplar ile çember yapıp maske geçirip kötü ruhu engelleyeceklerini söyler. Matt Ben’in Carlos’un bedenine girebilir deyince Carlos Ben’in arkadaşıydı Ben hoşlanmadığı birisinin bedenine girecek der. Daha sonra Ben Bayan Shaw ‘in bedenine girer. Bu arada Bayan Shaw ‘in gezdiğini gören Sarah Bayan Shaw’a gene uykunuzda yürüyorsunuz dedikten sonra Bayan Shaw ‘in bedenindeki Ben Bayan Shaw değilim tüfeği ateşler. Sarah ve Matt kaçar. Turplara sarılı çembere giden Ben ilk başta çemberi aşamaz ama daha sonra doğum günün kutlu olsun diyerek tetiğe basacakken Justin belirir ve aslında Justin ‘in Johnny’in yeniden doğmuş bedeni olduğunu öğreniriz. Johnny babasına bir kazaydı deyince Ben Bayan Shaw ‘in bedeninden çıkar ve öte âleme giriş yapar ve film biter.


 

 

 

 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...